Játékkal kapcsolatos kérdések

DeletedUser15803

Vendég
6.5-ös hivatalos hibajavító csomagban volt ez elég régen:

Díjak: A „nap nagyhatalma” helyett bevezetésre kerül a „nap foglalója” díj
Azóta folyton gond van ezzel a díjjal több világon is.
Már én se jelzem ...
Előző világoknál elég fura dolgokat művelt ez a díj, hol megkaptam, hol nem, hol olyan játékos kapta aki ...

Tudom, ticket.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser14989

Vendég
Sziasztok

itt az IP-cím alapján megy hogy ki játszik közös gépről?
 

DeletedUser14989

Vendég
azért kösz:D

csak mert sok net szolgáltatónál dinamikus IP cím van:D
 

DeletedUser15803

Vendég
Sziasztok

itt az IP-cím alapján megy hogy ki játszik közös gépről?

Nem hiszem, hogy pontos választ kapsz majd erre a kérdésre, joggal.
Annyit én is eltudok mondani, hogy nem csak IP címet néznek, hanem betudják azonosítani a gépet is!
Nem ellehetetlenítés a cél, hanem a visszaélések kizárása!
Azt ajánlom, ha mégis problémád van, akkor fordulj a supporthoz közvetlenül, tájékoztatnak! Megkérdezed tőlük és ők bejegyzik és elmondják, hogy milyen lehetőségeitek vannak, ha mégis többen akarnak játszani. Minden megoldható, ha valaki nem akar visszaélni a lehetőséggel, szerintem.

*********
na, megint rosszkor szótttam :(
 

DeletedUser14989

Vendég
nem makarok mert nekem pont mobil netem van így a fater meg én külön szervereken játszunk:D
meg annyira nem is érdekel csak megjegyeztem hogy van aki vissza tudna élni ezzel
 

DeletedUser15803

Vendég
nem makarok mert nekem pont mobil netem van így a fater meg én külön szervereken játszunk:D
meg annyira nem is érdekel csak megjegyeztem hogy van aki vissza tudna élni ezzel

Nem ilyen egyszerű ez, ezzel nem hiszem, hogy visszatudnak élni. Régóta nem ismeretlen az ilyen IP cím a support előtt és csak a megnyugtatásodra, lebuktatható! Nem akarok senkinek ötleteket adni, de nem egyszerű csalni sem, remélem.
 

DeletedUser15883

Vendég
Nem hiszem, hogy pontos választ kapsz majd erre a kérdésre, joggal.
Annyit én is eltudok mondani, hogy nem csak IP címet néznek, hanem betudják azonosítani a gépet is!
Nem ellehetetlenítés a cél, hanem a visszaélések kizárása!
Azt ajánlom, ha mégis problémád van, akkor fordulj a supporthoz közvetlenül, tájékoztatnak! Megkérdezed tőlük és ők bejegyzik és elmondják, hogy milyen lehetőségeitek vannak, ha mégis többen akarnak játszani. Minden megoldható, ha valaki nem akar visszaélni a lehetőséggel, szerintem.

*********
na, megint rosszkor szótttam :(


az ip változhat de a portszám sose változik!
Így lehet kiszúrni könnyen a dinamikus ipket!
Jártas vagyok ip banokba :) van 5db cod os szerverem meg volt régebben is 3db +2db metin 2 szerverem tgm voltam
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok!

Nekem igazából egy egyáltalán nem gyakorlati kérdésem lenne, ami igazából nem is a játékhoz hanem a szabályzathoz lenne.
Annyit szeretnék megudni, hogy a helyettesítő és a helyettesített miért nem támadhatja, ugyanazt a célt az egymást követő 24 órában, ezt akkor telljesen megértem ha két külön fiókról an szó megosztott (és persze bejelentett) internetkapcsolaton, azondban ehhez a helyettesítésnek semmi, köze szerintem. Logikus lenne hogy ha mondjuk egy játékoshoz kerül valahogy még +2 fiók, akor az a két fiók is érszt vehessen ugyanabban a csoportos akcióban. Vagy ha ez még túlontúl közel is lenne a ,,megtorlás"-hoz, akkor mondjuk a fiók visszavételét követő, 24 óra már végképp, érthetetlen számomra, hiszen olyankor már teljes mrtékben két külön fiókként működnek, a játék egyébként is megszabott keretein közül, és ha olyankor halytana végre x helyettesítő, az álltala korábban helyettesített y, játékos támadóján ,,megtorlás"t akkor az már a helyettesítéstől függetlenül, egyszerű klánon belüli akciónak kéne minősülnie véleményem szerint.
Erre annyit tudnék felhozni ha ellenérvet keresnék, magam ellen, hogy biztosan azért szüntette meg x játékos y helyettesítését (vonta vissza y fióklyából, vagy adta át másnak) hogy a már korábban indított ellenséges támadásokra felelhessen, esetleg beugorjon előlük, mivel ő tökéletes adatokkal rendelkezik ehhez. Azondban ezt korlátozni megint csak túlzás szerintem, hiszen az első felvetésem esetében, még meg sem kéne szüntetnie a fiók-helyettesítést, illetve, őszintén: miért gond az hogyha megteszi ezt a lépést? Hiszen y játékos odaadhatta volna másnak is ha úgy látta volna jónak rögtön, és akkor x ugyanúgy küldhetne erősítést, és ez akárhogy is nézzük egyenlőre úgy látom hogy minden álltalam talált érv ellenére, mindegyik eset nagyjából egyenlő lenne azzal az esettel ha x nem helyettesíti egy percre sem y-t, senki nem szenved kárt, senki nem jut tsztességtelen előnyhöz, nem látom a problémát.

Ezt szeretném ha valaki megmagyarázná, nemkem!

Előre is köszönöm!



(ui.: Természetesen a megosztott internet teljesen más dió, azt nem vonom kétségbe.)
 

DeletedUser12064

Vendég
Azért, mert a rendszer a fiókhelyettesítést átmeneti megosztásnak tekinti és viszont. Ilyen esetben halasszátok el az akciót 24 órával és nincs gond.
 

DeletedUser6573

Vendég
előzetes regisztráció

Sziasztok
Szeretném megkérdezni,hogyan is működik ez az előzetes regisztráció?Jobban mondva az ismerősök meghívása a V17-re. Ha kiküldöm a meghívásokat,már most látják,vagy csak,ha elkezdődött a játék? Illetve,ha én kapok ilyen meghívást és elfogadom,akkor, mi lesz azokkal,akiket én hívtam meg? Mellém kerülnek,vagy akkor már nem? :confused: előre is köszi a választ!
 

DeletedUser8560

Vendég
Sziasztok
Szeretném megkérdezni,hogyan is működik ez az előzetes regisztráció?Jobban mondva az ismerősök meghívása a V17-re. Ha kiküldöm a meghívásokat,már most látják,vagy csak,ha elkezdődött a játék? Illetve,ha én kapok ilyen meghívást és elfogadom,akkor, mi lesz azokkal,akiket én hívtam meg? Mellém kerülnek,vagy akkor már nem? :confused: előre is köszi a választ!

Szia,

A meghívókat már most látják az érintettek, értesítést kapnak róla. Ők dönthetik el, hogy elfogadják-e vagy sem a meghívást. A meghívó elfogadása után a szerver indításakor azonnal beteszi a rendszer a meghívott játékosok falvait (tehát nem lehet pár nappal később regelni, és nincs égtájválasztás), egymáshoz viszonylag közel. Ha lánc- meghívásról van szó (tehát téged meghívnak, elfogadod, te meghívsz másokat), akkor ez a közeli elhelyezés sokkal lazább lesz, mert nem erre lett kitalálva a rendszer.

sajt
 

sipos1979

Member
A reakció pontszáma
17
Üdv.


Kérdezném:attól hogy végjáték van v12-n,miért kell a szerver jellegzetességeibe is belenyúlni?
 

DeletedUser8560

Vendég
Üdv.


Kérdezném:attól hogy végjáték van v12-n,miért kell a szerver jellegzetességeibe is belenyúlni?


Egy dolog lett megváltoztatva, az pedig a játék menetét könnyíti: a nemesek így a teljes távolságot megtehetik anélkül, hogy az alvás bezavarna.
 

DeletedUser16018

Vendég
Átteszem ide, végülis ide is tartozik. Egy kérdésre már választ kaptam. Gyorsításnak szántátok. Hát ez úgy tűnik nem sikerült.

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! Első körben leszögezném, hogy nem az vagyok, akinek soha semmi nem jó, és mindig csak háborog, de most azért egy-két dolog érdkelne.

A 120 órás ébrenlétet könnyítésnek, nehezítésnek, gyorsítónal, lassítónak szántátok-e?

Azt értem, hogy távolságot növelt, de feltétlenül kellett ez? Máshol a nemes 57,20-at utazik, itt meg max. 96 órára tudtál támadni. No, és akkor mi van?
Azt is értem, hogy a nemes elvileg 116:40 órát képes megtenni, ami ugye a gyakorlatban eddig nem működhetett, hiszen 96 óra után elmentünk szunyókálni.


Viszont nekem úgy tűnik, hogy a bevezetett 120 órás ébrenlét a szervert lassítani fogja. A 48 óra utáni időszakkal van bajom. Ugyanis most a támadó szempontjából 24 órával nőtt a bizonytalan faktor. Vagyis, ha valaki nem megy el 48 óra után, akkor 72 óra az, amíg opcionálisan elmehet.

Ha mindenképpen belenyúltok, akkor a korrekt az lenne (szerintem) ha az opcionális alvásmódot is 12 órával megemelnétek, azaz 60 óra után lehetne elmenni aludni, és 120 után lenne kötelező.
 

DeletedUser

Vendég
maradjunk annyiban, h több száz ember osztja drága barátnőm fenti hozzászólását.

a maximális ébrenléti idő kitolása a minimális ébrenléti idő meghosszabítása nélkül mit sem ér.
Ha valakinek ezzel a játék felgyorsítása volt a célja, hát akkor ezzel nem is lőhetett volna jobban mellé.


Még egy apró észrevétel: ha legközelebb ilyen volumenü változtatások lesznek, lenne egy nagy-nagy kérésem - és gondolom itt nem csak az én kívánságomat tolmácsolom.

Mikor változtattok egy ilyen, szervert alapvetően érintő dolgon, kérlek, ha egy mód van rá jelezzétek előre, pontosan, és dátum megadásával, mikortól várható.

Pl 20-ikán irhatnátok, h "kedves játékosok, 27-étől bevezetésre kerül ez meg ez..."
ahogy egyébként általéábaN korrektül szoktátok is.

ennyi falunál, ilyen távolságokbóül nem egyszerü sem a klánszintü akciók kivitelezése, pláne nem az alvásmód kiszámolása.

Ez a hirtelen változtatás jelen pillanatban azt jelenti, h olyan 1500 nuke csapódik TELJESEN FELESLEGESen alvó módban, 2-3 napi távolságból.

Kösz
 

DeletedUser

Vendég
1. Hely: =M.S.=
Taglétszám: 77 fő
Faluszám: 23,673
A legjobb 40 játékos pontja: 168,179,910
Összes Pont: 237,728,461
Százalékos arány: 33%

2. Hely: AS
Taglétszám: 96 fő
Faluszám: 23,732
A legjobb 40 játékos pontja: 149,227,281
Összes Pont: 237,365,300
Százalékos arány: 32%


V13 területi arányai, a két legnagyobb klánt másoltam ki...
Ugyan a mostani adatok frissebbek, de engem érdekelne, hogy hogy sikerült kihozni azt, hogy az első helyezett klánnak 33%-a van 23.673 faluval, a második helyezettnek pedig 1%-al kevesebb területe van, de úgy van 1%-al kevesebb területe, hogy az közben 59 faluval többet birtokol. :)
 
Fent