Hosszú, ezért összecsuktam.
[SPOIL]Elnézést nem olvastam végig, talán pótolni fogom majd, de nem is az a lényege ennek a fórumnak, hogy tudjak, hanem inkább közöljek dolgokat. Én azt hiszem azok közé tartozom akik "
hangosan követelnek, majd eltűnnek" (
nem pontosan idéztem), bár én nem ennek tudlajdonítom, de ha már kategorizálunk akkor ezt jelölték ki számomra.
[SPOIL]
Amúgy:
Beszélgetni jöttem, nem önigazolni, vagy bármi efféle.
Aki nem beszélget, csak beszólogat, annak bocsi, de nem válaszolok, nem adom alátok a lovat, úgyis felesleges.
A felmérések azt mutatják, hogy a játékosok két markáns csoportra oszthatók: a fórumon, levélben ilyen-olyan trükkös, gyors, stb szervereket hangosan követelők (későbbiekben szervereken nem játszó játékosok), és a csendes játékosok, akik szépen beregelnek, és végigvisznek egy szervert - általában akkor, ha a szerverek kezdőpártiak.
Az ok, hogy megkérdeztem a véleményeteket, a kíváncsiság mellett az, hogy tényleg kíváncsi vagyok, hogy egy játékos szemszögéből, aki már megélt a magyar szervren egy halom újítást, melyik tetszik és melyik nem.
A prémiumot hagyjuk ki a beszélgetésből, mert a kényelmi funkciók nem kerülnek kikapcsolásra, módosításra, arra a központ munkatársain kívül nincs ráhatása senkinek.
[/SPOIL]
A kategóriával ellentétben nem kedvez a gyors szerver nekem sem, mert a suttyók-kal nem lehet tartani a lépést folyamatosan!
Nem kedvez számomra, vagy hasonló starter típusú játékosoknak sem. Rengeteg időt áldozok be az elején a megtérülés reményében, igaz a minőséggel mennyiséget váltok ki, tehát gyakran, nem sokat, ha nem lenne levél illetve nem találjátok fel a fórumot elég jól kijönnék napi 5 percből(lehet hitetlenkedni, de ettől még ennyi, rendszerezés kérdése, nem nagy vasziszdasz).
Nem kedvez nekem, hogy eszméletlen mennyiségű barbi van és tele már hányingerkeltő mennyiségű nyersanyaggal!
Miért nem kedvez nekem? Azért mert találhat más is mellettem nyersanyagot, míg a kevesebbet jobban betudnám hordani előlük.
Eszembe jut, hogy ha én lennék a túloldalt, akkor eleve úgy indítanék szervert, hogy a titkos játék és hasonló karakterek kívánságával homlokegyenest ellenkező beállítást választanék, mert ott nagyobb eséllyel megmaradhat a többség.
A legjobb
szerver sebesség számomra az 1.0 vagy nagyobb, de a másfélszeres már gyorsnak mondható. Egy hasonló szerver volt, ha jól emlékszem, csak sok 'kis' sokat gondoló indult el és inkább töröltem, mint végig veszekedjem a szerót.
Egységsebességnél viszont soha nem értettem, hogy miért tudják így elb....(nincs jobb szó rá) egy egész szerver játékát ezzel. Talán még azt se tudtam kitapasztalni, hogy melyik lenne igazán jó nekem, csak érzem, hogy nem igazán fekszik nekem.
Morál, egyértelműen nem kedvez nekem. Viszont meghagynám, mert kell a kicsik védelmére és igen is hasznosnak tartom.
20:1-ben szabályt is eltudom fogadni, bár igaz, hogy rengeteget mérgelődöm rajta, de ha mégis át gondolom végül is előnyös számomra is, hiszen lehetőségünk van tovább játszani a szerveren azokkal a játékosokkal akik így kapnak egy sanszot arra, hogy rengeteg falut összetudjanak gyűjteni majd addig amíg a nagyokkal is meccselniük kell.
A
templomos rendszer a kedvencem és nem csak azért, mert a többség nem érti és nem használja ki tökéletesen a rendszer nyújtotta előnyöket, hanem mert valóban színesíti a játékot! A variációk száma nő. Nem akarom túlságosan dicsérni, de az egyik legjobb újításnak tartom és külön sajnálom, hogy a haditábor ötletét teljesen elvetették!
Áltámadás határa, ha inaktív lényegében kedvezőbb mindenkinek első ránézésre, de ha jobban belegondolunk akkor számomra mégis előnyösebb, ha legalább 1%-ba kerül és nem engedheti meg magának mindenki ezt a luxust.
Egyszerűsített
fejlesztési rendszer az ideális számomra. Színesíti a játékunk a több fajta fejlesztés? Nem, csak egy felselges plusz korlát, és az ellentétes tábor sem nyer vele. Rendkívül megterhelő mindig erre figyelni és átklikkelgetni párszáz falunál, de lényegében csak ennyi, mert a kisebb játékos nem nyerhet vele egyszerűen, mert csak elhanyagolható nyersibe kerül nekünk és mire kell mindig olyan fejlesztési szint lesz ami nekünk kedvező. Nem igazán érte el célját ezzel a fejlesztő, max. annyit, hogy volt lehetőségünk okoskodni, hogy mi az ideális fejlesztési rendszer, én is sok marhaságot leírtam ezzel kacsolatosan, de most látom a V13-on, hogy feleslegesen.
Nem számít, hogy hány fejlesztési rendszerről beszélünk, egyaránt feleslegesnek tartom. A variációk lehetősége magas, de nem igazán 'életszerű', vagyis játékidegen.
Jutalmakat egyértelműen jó fejlesztésnek gondolom, de segíteném a kicsiket egy random lehetőséggel, ami nyersanyagot jelentene számukra. Azok nyerhetnék el, akik járnak farmolni és nem nem kaptak fosztogatói jutalmat eddig és megkapnák a nyertes által behordott nyersi 10% vagy X%-át. További jutalmak is jól jönnének, amit nem csak az aktívabbak kaphatnak meg.
Önállóan fejlődő barbár falvak 3000 pontig azt hiszem tökéletes. Még mindig gondolkozom a megoldáson, hogy mit kezdjek ennyi magaspontszámú barbival. Irányított építkezés, de hát ráérek én erre? Ha nem szakítok rá időt, akkor viszont ki vagy mi tartja távol a sok kis játékost ezektől a faluktól?
Random
Elég fura, hogy nekem mindig utoljára sikerül megszerezni a fáklyát! Elég nagyszámú világban az utóbbi szervereken már az elején megírom, hogy biztos 11. fegyverként fogom elnyerni. Nem tévedek. A leggyorsabban szoktam összegyűjteni a fegyvereket, mégis rendkívül igazságtalannak érzem, hogy másokkal szemben még esélyem(esélyünk sincs) a fáklya védelmében játszani több hónapon keresztül. Lehet, hogy random, de hogy ez mindig számunkra jelentsen hátrányt azért az már gyanús.
Hűségcsökkentés is elég furán viselkedik, de nem olyan lényeges, mint amikor komoly ellenállásba ütközöm csatákban és jól jönne a szerencse. Jön is az, de akkor amikor semmi szükségem már rá. Én kiegyeznék látatlanban a -5 %-os szerencsével! Ez nem véletlen, ez nem random.
Nem kérem a fáklyát elől manipulációval, de azt nézze már meg valaki, hogy miért kap plusz büntetést az aki LET-LEV játékban használja a lovagot, és ugye nagyobb esélyt ad a fegyver megtalálására.
Éjszakai bónuszt hasznosnak tartom, de talán majd kell egy olyan világ, ahol ez nem lesz meg és ez akkor egyértelműen gyors világnak kellene lennie.
Akadémiából pedig egyértelműen az aranyérmés rendszer. [/SPOIL]
A végén összefoglalva alegfontosabb:
1.2 szeró seb.
0.8 egység seb.
lehet pontatlanul tudom, de bárdos egy mezőt kicsivel több mint 14 perc alatt tesz meg.
Templomrendszer