Milyen az optimális világ?

DeletedUser

Vendég
olyan világ kellene ahol mem lehet felezni az időt...
ez elveszi a játéknak az értelmét
ehez semmi stratégia nem kell hogy melyiket felezze.....
 

DeletedUser

Vendég
Kovácsműhelynél a 15. szint felett érdemes felezni. Legalábbis én ott szoktam.
 

DeletedUser

Vendég
az oké de valaki 2perc alatt felhúzza a falat 0rol 19-20 ra
vagy akkor korlátozni kell hogy hányszor használhatja egy nap
 

DeletedUser

Vendég
te komolyan nem bírod ki hogy ne a tiéd legyen az utolsó hsz??
ha már értelmes dolgot nem írsz......
 

DeletedUser

Vendég
de azért igazam volt nem ? :D
ha nem tetszenek a világ beállításai nyomd be az off-ot és kész :D
mindenki jól jár vele ,meglátod :D
 

DeletedUser

Vendég
nekem nincs bajom a felezéssel csak meguntam hogy mindenki ezen van felakadva hogy valaki felhúzza a falat 2perc alatt
ez van
ha meg erre veri magát az az ő baja
 

DeletedUser15883

Vendég
gratulálok... erre büszke vagy? mondjuk fogadjunk, hogy a kövi világon én havi 200 pp-vel is lenyomlak:))

:)
Nem hiszem :)
annál több kéne :)
de am miért gond én legalább támogatom jelentősen a klánháborút nem úgy mint egyesek :)
Meg azért csak jobb ha a tanya bánya fal 2nap hamarabb maxos szinten van!
 

DeletedUser

Vendég
Sztem rajtad kívül max 1-2-en vesznek ennyi pp-t. Hidd el nélküle is lehet valaki nagyon jó játékos.
 

DeletedUser15832

Vendég
:)
Nem hiszem :)
annál több kéne :)
de am miért gond én legalább támogatom jelentősen a klánháborút nem úgy mint egyesek :)
Meg azért csak jobb ha a tanya bánya fal 2nap hamarabb maxos szinten van!

Akkor majd jövök én :D De ez már mod by cons szerintem, a felezési időket és a nyersanyagcsökkentéses mod by cons ki kéne szedni, és olcsóbbá tenni a prémium fiókot, farmkezelőt, meg a fiókkezelőt, akkor sokkal többen vennék azt, ugyan annyi bevétel lenne, és egy prémiumos mod by cons minsőségű játékos nem vetekedne egy proval ;)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser15832

Vendég
Akkor majd jövök én :D De ez már mod by cons szerintem, a felezési időket és a nyersanyagcsökkentéses mod by cons ki kéne szedni, és olcsóbbá tenni a prémium fiókot, farmkezelőt, meg a fiókkezelőt, akkor sokkal többen vennék azt, ugyan annyi bevétel lenne, és egy prémiumos mod by cons minsőségű játékos nem vetekedne egy proval ;)

Megkérdezhetném hogy az undorító szóval mi volt a probléma? :confused:
 

DeletedUser8560

Vendég
Szerintem mindenkinek más az ízlése, más a látásmódja és az ideje is a játékra.
Akinek kevés az ideje az átlaghoz képest, az valószínű nem fog egy 2-es sebbeségű világra reggelni, vagy be is regisztrál hamar abbahagyja, mivel főleg az elején jóval több időt kell farmolásra, stb. szánni.
Aki templomos világon nőtt fel mint én, annak a templomos világ a nyerő. V8-on kezdtem, jelenleg is ott vagyok. Bereggeltem későbbi világokra is, de hiányzott a templom.
Aki viszont nem látott még templomos világot, ők szerintem nem is szeretnének :) Vagy egy kis lemaradással indulnak azokhoz képest akik játszottak már templomos világban, tehát ha szavazhatnának akkor tuti nem a templomosra világra szavaznának egy-két kivétellel.
Az v15-ös nemesképzéssel csak annyi gond, hogy kevesen ismerik. Mindenhez hozzá lehet szokni, ehhez is. Bonyolultabb mint a többi világon, de ez van, nem ez az első és szerintem nem is az utolsó dolog amivel meg kell barátkoznia annak aki játszani szeretne, egy ilyen beállítással induló világon.
A titkos végjátékokat nem ismerem ugyhogy nem is nyilatkozom róla, mindenesetre Krisz véleményével egyetértek, ez egy területszerzős jellegű játék, éppen ezért ha lesz majd a későbbiekben újabb végjáték, annak is valamilyen módon a területszerzésre kellene hajlania.

A személyes véleményem hogy egy átlag világ (2-es sebesség alattira gondolok) templommal, régi típusú végjátékkal a legmegfelelőbb. A templomot azért tenném bele, mert az még egy kicsit megfűszerezi ezt a játékot amit sokan szeretünk.

Köszi.
 

DeletedUser8560

Vendég
Az remek lenne :)
Eddig sztem senki nem gondolt ilyenre ;)
De kezdhetnénk akár 20 faluval is,azzal a kikötéssel,hogy kezdés után 2 hétig nem lehet támadni a másikat :D
Újdonsággal az a gond, hogy a találmányos világ példáúl,amiben össze kell szedni a találmányokat ,nos az nem a játéktudásodon alapul,hanem máson .
A módszer változni fog,amellyel győzelmet lehet elérni,és ez nem lenne jó.
Akik pedig jobban harcolnának azoknak a játékát félbe szakítanák mert valaki "eladta" magát és a birtokolt találmányt bármiért .
Ez a játék szerintem a harcról szól, ne legyen benne más .
Templom ?
Ez nem rossz ötlet,viszont lassan fel lehetne találni repülőtereket, légideszantos alakulatokat és légvédelmi egységet a faluba :)

Szia,

Elég nyilvánvaló, hogy az emberek nagy többsége jobban szereti a megszokott dolgokat, amit már ismernek. Azért érdekel ennyire, hogy ki hogy áll az újításokhoz, mert ez itt egy játék - ha nem tetszik, mi történhet? Az ember fogja magát, és elmegy egy másik, általa jobban preferált szerverre :)
A titkokkal való végjáték való igaz, hogy nem csak a katonai teljesítményen alapul, hanem azon is, ki mikor melyik klán tagja :)
Lehet kéne csinálni egy zárt klános kört :p
Bár, halkan kell megjegyeznem, hogy nagyon sokan emlékezhetnek arra az időre, amikor a fórum attól volt hangos, hogy a végjátékos normál világban a legnagyobb játékosok közül volt aki átment az ellenhez a nyeremény reményében... tehát ott sem ismeretlen ez a mentalitás, csak arról mára már elfelejtkeztünk.
 

DeletedUser8560

Vendég
Szerintem túl hamar indul a V16, még legalább 1 de optimális esetben inkább 2 hónapot ráért volna vagy még többet. Nincs fél éve hogy elindult a v14 ami egy lassú templom nélküli világ, 2 hónapja a v15 ami gyors templomos, tehát mindenki megtalálná a számára optimálisat viszonylag kicsi lemaradással.
Decemberben azthittem hogy V20 környékén talán vége lesz V8-nak és majd akkor elindulunk páran közösen, de most már V35-re tippelek :)

Nem veszed figyelembe, hogy a titkos világokon sokkal gyorsabban jön a végjáték, mint a hagyományos szervereken. Nagyjából akkor indítanak új világot, amikor a titkos eléri a végjáték kezdetét, hogy meglegyen a folytonosság.
 

DeletedUser8560

Vendég
Sziasztok!

Templom:
Nem valami bonyolult viszont mégis sokan nem értik, ez ellen talán azt javasolnám, hogy a wiki cikket írják át a rá jogosultak mivel több helyen rossznak tartom! Egyébként szerintem az optimális arány talán 2 normál 1 templomos világ lenne.

szia,

A templomban segíthetnél, én meg kiteszem.
A másik kérdés a morál: nem látok reális esélyt arra, hogy morál nélküli világ induljon, mert alapbeállítás.

Köszönöm, hogy leírtad.
 

DeletedUser15803

Vendég
Hosszú, ezért összecsuktam.
[SPOIL]Elnézést nem olvastam végig, talán pótolni fogom majd, de nem is az a lényege ennek a fórumnak, hogy tudjak, hanem inkább közöljek dolgokat. Én azt hiszem azok közé tartozom akik "hangosan követelnek, majd eltűnnek" (nem pontosan idéztem), bár én nem ennek tudlajdonítom, de ha már kategorizálunk akkor ezt jelölték ki számomra.
[SPOIL]
Amúgy:

Beszélgetni jöttem, nem önigazolni, vagy bármi efféle.
Aki nem beszélget, csak beszólogat, annak bocsi, de nem válaszolok, nem adom alátok a lovat, úgyis felesleges.

A felmérések azt mutatják, hogy a játékosok két markáns csoportra oszthatók: a fórumon, levélben ilyen-olyan trükkös, gyors, stb szervereket hangosan követelők (későbbiekben szervereken nem játszó játékosok), és a csendes játékosok, akik szépen beregelnek, és végigvisznek egy szervert - általában akkor, ha a szerverek kezdőpártiak.

Az ok, hogy megkérdeztem a véleményeteket, a kíváncsiság mellett az, hogy tényleg kíváncsi vagyok, hogy egy játékos szemszögéből, aki már megélt a magyar szervren egy halom újítást, melyik tetszik és melyik nem.

A prémiumot hagyjuk ki a beszélgetésből, mert a kényelmi funkciók nem kerülnek kikapcsolásra, módosításra, arra a központ munkatársain kívül nincs ráhatása senkinek.
[/SPOIL]
A kategóriával ellentétben nem kedvez a gyors szerver nekem sem, mert a suttyók-kal nem lehet tartani a lépést folyamatosan!
Nem kedvez számomra, vagy hasonló starter típusú játékosoknak sem. Rengeteg időt áldozok be az elején a megtérülés reményében, igaz a minőséggel mennyiséget váltok ki, tehát gyakran, nem sokat, ha nem lenne levél illetve nem találjátok fel a fórumot elég jól kijönnék napi 5 percből(lehet hitetlenkedni, de ettől még ennyi, rendszerezés kérdése, nem nagy vasziszdasz).
Nem kedvez nekem, hogy eszméletlen mennyiségű barbi van és tele már hányingerkeltő mennyiségű nyersanyaggal!
Miért nem kedvez nekem? Azért mert találhat más is mellettem nyersanyagot, míg a kevesebbet jobban betudnám hordani előlük.

Eszembe jut, hogy ha én lennék a túloldalt, akkor eleve úgy indítanék szervert, hogy a titkos játék és hasonló karakterek kívánságával homlokegyenest ellenkező beállítást választanék, mert ott nagyobb eséllyel megmaradhat a többség.

A legjobb szerver sebesség számomra az 1.0 vagy nagyobb, de a másfélszeres már gyorsnak mondható. Egy hasonló szerver volt, ha jól emlékszem, csak sok 'kis' sokat gondoló indult el és inkább töröltem, mint végig veszekedjem a szerót. Egységsebességnél viszont soha nem értettem, hogy miért tudják így elb....(nincs jobb szó rá) egy egész szerver játékát ezzel. Talán még azt se tudtam kitapasztalni, hogy melyik lenne igazán jó nekem, csak érzem, hogy nem igazán fekszik nekem.

Morál, egyértelműen nem kedvez nekem. Viszont meghagynám, mert kell a kicsik védelmére és igen is hasznosnak tartom. 20:1-ben szabályt is eltudom fogadni, bár igaz, hogy rengeteget mérgelődöm rajta, de ha mégis át gondolom végül is előnyös számomra is, hiszen lehetőségünk van tovább játszani a szerveren azokkal a játékosokkal akik így kapnak egy sanszot arra, hogy rengeteg falut összetudjanak gyűjteni majd addig amíg a nagyokkal is meccselniük kell.
A templomos rendszer a kedvencem és nem csak azért, mert a többség nem érti és nem használja ki tökéletesen a rendszer nyújtotta előnyöket, hanem mert valóban színesíti a játékot! A variációk száma nő. Nem akarom túlságosan dicsérni, de az egyik legjobb újításnak tartom és külön sajnálom, hogy a haditábor ötletét teljesen elvetették!

Áltámadás határa, ha inaktív lényegében kedvezőbb mindenkinek első ránézésre, de ha jobban belegondolunk akkor számomra mégis előnyösebb, ha legalább 1%-ba kerül és nem engedheti meg magának mindenki ezt a luxust.

Egyszerűsített fejlesztési rendszer az ideális számomra. Színesíti a játékunk a több fajta fejlesztés? Nem, csak egy felselges plusz korlát, és az ellentétes tábor sem nyer vele. Rendkívül megterhelő mindig erre figyelni és átklikkelgetni párszáz falunál, de lényegében csak ennyi, mert a kisebb játékos nem nyerhet vele egyszerűen, mert csak elhanyagolható nyersibe kerül nekünk és mire kell mindig olyan fejlesztési szint lesz ami nekünk kedvező. Nem igazán érte el célját ezzel a fejlesztő, max. annyit, hogy volt lehetőségünk okoskodni, hogy mi az ideális fejlesztési rendszer, én is sok marhaságot leírtam ezzel kacsolatosan, de most látom a V13-on, hogy feleslegesen.
Nem számít, hogy hány fejlesztési rendszerről beszélünk, egyaránt feleslegesnek tartom. A variációk lehetősége magas, de nem igazán 'életszerű', vagyis játékidegen.

Jutalmakat egyértelműen jó fejlesztésnek gondolom, de segíteném a kicsiket egy random lehetőséggel, ami nyersanyagot jelentene számukra. Azok nyerhetnék el, akik járnak farmolni és nem nem kaptak fosztogatói jutalmat eddig és megkapnák a nyertes által behordott nyersi 10% vagy X%-át. További jutalmak is jól jönnének, amit nem csak az aktívabbak kaphatnak meg.

Önállóan fejlődő barbár falvak 3000 pontig azt hiszem tökéletes. Még mindig gondolkozom a megoldáson, hogy mit kezdjek ennyi magaspontszámú barbival. Irányított építkezés, de hát ráérek én erre? Ha nem szakítok rá időt, akkor viszont ki vagy mi tartja távol a sok kis játékost ezektől a faluktól?

Random
Elég fura, hogy nekem mindig utoljára sikerül megszerezni a fáklyát! Elég nagyszámú világban az utóbbi szervereken már az elején megírom, hogy biztos 11. fegyverként fogom elnyerni. Nem tévedek. A leggyorsabban szoktam összegyűjteni a fegyvereket, mégis rendkívül igazságtalannak érzem, hogy másokkal szemben még esélyem(esélyünk sincs) a fáklya védelmében játszani több hónapon keresztül. Lehet, hogy random, de hogy ez mindig számunkra jelentsen hátrányt azért az már gyanús.
Hűségcsökkentés is elég furán viselkedik, de nem olyan lényeges, mint amikor komoly ellenállásba ütközöm csatákban és jól jönne a szerencse. Jön is az, de akkor amikor semmi szükségem már rá. Én kiegyeznék látatlanban a -5 %-os szerencsével! Ez nem véletlen, ez nem random.

Nem kérem a fáklyát elől manipulációval, de azt nézze már meg valaki, hogy miért kap plusz büntetést az aki LET-LEV játékban használja a lovagot, és ugye nagyobb esélyt ad a fegyver megtalálására.
Éjszakai bónuszt hasznosnak tartom, de talán majd kell egy olyan világ, ahol ez nem lesz meg és ez akkor egyértelműen gyors világnak kellene lennie.
Akadémiából pedig egyértelműen az aranyérmés rendszer. [/SPOIL]

A végén összefoglalva alegfontosabb:
1.2 szeró seb.
0.8 egység seb. lehet pontatlanul tudom, de bárdos egy mezőt kicsivel több mint 14 perc alatt tesz meg.
Templomrendszer
 

DeletedUser

Vendég
A templomos rendszer a kedvencem és nem csak azért, mert a többség nem érti és nem használja ki tökéletesen a rendszer nyújtotta előnyöket, hanem mert valóban színesíti a játékot! A variációk száma nő. Nem akarom túlságosan dicsérni, de az egyik legjobb újításnak tartom és külön sajnálom, hogy a haditábor ötletét teljesen elvetették!



A végén összefoglalva alegfontosabb:
1.2 szeró seb.
0.8 egység seb. lehet pontatlanul tudom, de bárdos egy mezőt kicsivel több mint 14 perc alatt tesz meg.
Templomrendszer

Nagyjából egyetértek Titkos-al mindenben, de különösen az idézetben szereplő sorokkal!
Ezt jól megfogalmaztad!
 

DeletedUser

Vendég
Nem veszed figyelembe, hogy a titkos világokon sokkal gyorsabban jön a végjáték, mint a hagyományos szervereken. Nagyjából akkor indítanak új világot, amikor a titkos eléri a végjáték kezdetét, hogy meglegyen a folytonosság.

Na igazából,nekem ezért van gondom a titkokkal, nem a végcél miatt , nem az zavar hogy melyik klán nyeri meg, hanem hogy nem hagy esélyt a tovább játszásra :)
Elérünk egy jó helyezést ,és akkor bejelentik hogy a világnak vége, mert elérték a titkokat .
Ez olyan ,mint egy hideg zuhany :)

Sztem azért kéne hogy katonai teljesítményen alapuljon,mert a titkok más lehetőséget is felvetne önmagában.
Ha egy játékot íly módon lezárhatnak,akkor a titkok mellett ,más, szellemi vetélkedő is eldönthetné egy szerver sorsát, és akkor már ott tartanánk, mint a Honfoglaló c. on-line társasjátéknál, amiben a legzavaróbb,hogy még a kérdést sincs időd megérteni :D
 
Fent