Milyen az optimális világ?

DeletedUser

Vendég
Szia !

Nem akarom megsérteni a játéktudásodat ,de lenne pár érdekesség ... :)
Példáúl :
hogy jön a lándzsás a lovasijászokhoz ? :confused: Ugyanis a lovasijász ellen a kardos/nehézlovas véd ... mivel ijásznak számolja a program,nem pedig lovasnak ;)
katapultokból hol láttál Te bármelyik világon is százezret ? Jah,csinálj csak mindegyik falvadban,és csodálkozol mjd amikor másra nem jut ,mert elvitte a Tanyahelyet :p Szerintem aki benéz hozzád az is csodálkozik majd,de inkább örömében :D
...És ha mindegyik falvadra kapsz egy fáklyás lovagot,hát akkor Te vagy nagyon kevés faluval rendelkezel,vagy bekerűltél a legaktívabb tömegklánba ! :D
Inkább ne taníts tovább ,köszi :)

Épp ez az, hogy semmi köze hozzá. Mégis ki beszélt itt lándzsásról? Ha tudnál olvasni megértenéd, hogy íjász-lovasíjász párosról beszéltem... De sajnálom, hogy nem értetted meg és nem jutott el az agyadig az amit leírtam, viszont ennek ellenére nem fogok lesüllyedni a te szintedre és veszekedni egy játékon. Olvasgattam már a marhaságaidat a többi topicban is, látom ismét nem bírod ki hogy hülyét csinálj magadból. Legyen igazad. Sajt, elnézést az offért, muszáj volt. :)
 

DeletedUser

Vendég
Nem értem, hogy ebbe mi a tökéletes... Akik most kezdik azoknak valóban tökéletes lenne, de nem gondolod hogy ezen a világon mások is szeretnének játszani? :)
Támadás visszavonása 10 perc?? Sok... Mégis minek ennyi? 20:1-hez védelem 60 nap? Nehogy már. :D
Majd biztosan hónapokig lesznek mellettem azok a noobok akik nem tudnak játszani és leragadtak 10.000 pontnál amikor én már fél millánál járok. Az 1 hónap pont elég, nem értem minek kell több...
Főnemes távolság 300 mező? Meg sem kérdezem, hogy te mióta játszol, biztosan most viszed az első világod. Mégis minek mennél át a világ egyik végéről a másik végére? Mert ez kb. akkora távolság.
150 fős taglétszám korlát?? Uram atyám... Kicsit vicces lenne ha egy ilyen 150 fős tömegklánba belépnék, és 149 ember sírását kéne olvasgatnom. Biztosan ott hagynám a világot. A 20-30 fő amit írtam pont ideális, mégis minek több? A győzelmi feltétel sem tetszik, elvégre klánháborúzunk... :) Még jó, hogy nem 3-as sebességű világot kérsz 20 falvas kezdéssel. :p

Tökéletesen egyetértek.

Kedves icebirg a japán szerveren nem hordtam és hordok össze semmi hülyeséget... Monduk az tény, hogy nem veszem komolyan a szervert, mert így is úgyis megelőzöm a fél világot. Amúgy melyik tag vagy, voltál?
 

DeletedUser

Vendég
Épp ez az, hogy semmi köze hozzá. Mégis ki beszélt itt lándzsásról? Ha tudnál olvasni megértenéd, hogy íjász-lovasíjász párosról beszéltem... De sajnálom, hogy nem értetted meg és nem jutott el az agyadig az amit leírtam, viszont ennek ellenére nem fogok lesüllyedni a te szintedre és veszekedni egy játékon. Olvasgattam már a marhaságaidat a többi topicban is, látom ismét nem bírod ki hogy hülyét csinálj magadból. Legyen igazad. Sajt, elnézést az offért, muszáj volt. :)

Mi a lándzsásokról kezdtünk el beszélgetni amatőr barátom .
[SPOIL]Leírok pár jó dolgot,hogy mi meg hogyan erre már megint egy magát profinak képzelő játékos ,be akarja mutatni hogy hogyan és merre mennyit :D Láss előbb pár csatát és aztán nyilatkozz ,talán lesz pár értelem benne amit leírsz. Mert így jó sok blődséget írtál össze -vissza . Azért mert elértél 5 falut,még nem tudsz semmit a csatákról :D Most belezünk ki egy 200.ezrest mert Ő is pont így gondolkodott...GYártsad csak a lándzsásokat a katáid mellé,hiszen ezt Neked írták :D
[SPOIL]A katonákat a klánháborúban több részre osztjuk.
TÁMADÓ EGYSÉGEK

- Lándzsás

Hosszú lándzsákkal lerohanják az ellenfél faluját. Mivel a lándzsák hosszabbak, mint bármely másik harci eszköz, le tudják szúrni a védőket, mielőtt azok tudnának valamit csinálni. Egyik legjobb támadó katona.

-Íjász

Az íjász fontos támadó egység,mert a mert a messze hordó íjaikkal semlegesíteni tudja a falon belül lévő egységeket!Ellenfele a lovasíjász!

- Kardos

A kardos a falun belüli harcban jó, mivel a karddal erősebb bármely másik fegyvernél közelharcban. Igaz nem annyira jó támadásban, mint a lándzsás, de ilyennek is kell lennie támadóseregben

- Nehézlovas

A nehézlovas, mint neve mondja, a legerősebb egység, csak sajnos sok helyet vesz el.
A nehézlovasok erős páncélján nehéz átütni a védőknek.

VÉDŐ EGYSÉGEK

- Bárdos

Kis helyet foglal el, ő a legfontosabb védő katona. A falakról bárdokat dobál a támadókra, a falun belüli harcban pedig nagyon agresszív, önfeládozóan harcol a támadókkal.

- Könnyűlovas

A könnyű lovas is védekezésben a legjobb, fontos egység.
Mivel könnyű, nem fogyaszt sokat, mint mondjuk a nehézlovas.
Hosszú lándzsáival felveszi a harcot a támadó lándzsásokkal.

Lovasíjász

A lovas íjász fontos védelmi egység.Az ellenfél támadó gyalogos íjászt gyorsan bekerítheti mozgékony lován,és távolról semlegesítheti azokat,mielőtt elérnék a város falat és kárt okozhatnának!


- Faltörő kos

Az ellenállás fontos egysége. Sajnos sok helyet vesz el, de nagyon hatékony védekezésben. Ha a védők felállítják a faltörő kosokat a faluban, nagyon megnehezítik a támadók dolgát. Mivel erősek, masszívak, hatékonyan visszaverik az offenzívát.

- Nemes

A nemes védekezésnél leviszi a támadó katonák hűségét, és azok átállhatnak hozzád.
A nemes vigyáz a faluközpontra, és a legfontosabb épületre, az Akadémiára.
Minél több nemesed van a védő faludban,százalékban annál több katona áll át hozzád.A támadásnál a nemeseket 3-4 csoportokban kell küldeni ,mert akkor biztosan le viszik a hűséget,kivéve ha a faluban is van nemes.Ha sok nemes van a védekező faluban fentállhat az a veszély,hogy a nemeseid átállnak hozzá.Ezért kell egyszerre elküldeni lehetőség szerint 2-5 nemest,mert akkor ha kevesebb a nemes a faluban akkor azok átálnak hozzád,és nem kell aranyat veretni hozzá.Ezek a bónusz nemesek.

FARMOLÓ EGYSÉG

- Katapult

A katapult a legjobb farmoló egység. A katonák rápakolják az összes nyersanyagot.
Mivel négykerekű, szolid és nagy, nagyon sok nyersanyagot elbír. Akár vissza is lőheti a nyersanyagokat az ellenséges faluból a te faludba. Általában a műhelyre kell célozni vele, hogy az ellenség ne tudjon ilyeneket gyártani ellened. Farmoláskor érdemes lándzsásokat is küldeni mellé, mert különben nincs ki megpakolná nyersivel. De ha csak támadni akarsz, egyedül is boldogulnak.

EGYÉB

- Felderítő

A felderítő sok mindenre jó.
Fel lehet vele deríteni falvakat, de mivel a felderítővel megy először az első támadás, nem szabad az összest elküldeni, csak egy keveset, mert lehet, hogy odavesznek[/SPOIL]

Na ennyit erről.
Húzom a belem ,nehogy már egy macskajancsi miatt megint kizárjanak ,mert le mertem reagálni egy sértegetést ...:D[/SPOIL]

Az optimális világ,meg legyen területi alapú.
Ezt mutatja a statisztika is,erre várnak már sokan a v1 óta.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Véleményem szerint az optimális világ se nem lassú, se nem gyors. Kb. 1-1,2-es sebességű.
Így van idő arra, hogy az ember élje az életét a játék mellett és ne kelljen fél vagy óránként a gépet bámulnia, hogy hány bejövője van. Sokan ezért is adják fel már az elején, mert sok időt igényel. Ha nem figyel az ember, pillanatok alatt a szomszédja farmjává válik.

Az egységek mozgása szintén lassú, úgy 0,8 környékén. Mondanom sem kell, hogy miért, azt fentebb már leírtam.

Amit Gods vs Devils írt, hogy a 3 szintes fejlesztési rendszer... Azt én nagyon megkedveltem, ott lehet spekulálni, hogy melyik faluba mit és hogyan.

Most játszom a második templomos világot, hááááát... Nincs komolyabb problémám vele, de alaposan meg kell gondolni hogy mit hova rak az ember, főleg hogy a falvak elhelyezkedése sem valami sűrű. Meg aztán később át lehet azt pakolni, de ügyelni kell arra is hogy gyorsan bevédhető legyen, ha szükséges. Sok gond van vele, de persze komolyabb problémám nincs a templommal kapcsolatban.

Amit Sajt, írtál, hogy milyen lenne ha mondjuk két-három faluval kezdené mindenki a játékot... Játszottam Speeden, nem is egyszer és azt a kört a lehető legjobban kerültem. Utáltam. :p Egyszerre nem lehet több helyre is figyelni, ha kapkodni kell. Az ilyen 2-3 falvas indulásokat én csak a lassabb szerverekre tenném be, ahol kb. 0,5-0,8-as a játék sebessége.

Az éjszakai bónusz is tökéletes lenne, ha 6 óra lenne. 0:00-tól 06:00-ig. Max. 7 óra, 0:00-tól 07:00-ig.
Így az éjjeli baglyok is ki tudják használni az éjszakai bónuszt azokkal szemben akik egyszerűen csak korán kelnek. Például 8 órás az éjszakai bónusz, 0:00-tól 08:00-ig. Ha valaki este 8-kor lefekszik aludni és reggel 6-kor már felkel akkor esélytelen, hogy odaérjek időben, ha mondjuk 6 órás távolságban van a célpont. Pláne ha akkora kocka, hogy minden 5. percben ránéz a falvára nap közben. Szerintem ez így fair lenne a baglyok és a korán kelők szempontjából is. Aki éjfélig fent van az nem fog 6-kor felkelni. :) De ez csak egy példa, hogy szerintem miért lenne jó.

Morál... Az elején semmi problémám nem lenne vele. De ha valaki tényleg akkora szerencsétlen, hogy 40-50.000 ponttal vergődik az 1-2 millás szomszédjai mellett és barbizgat akkor már bőven legyen kikapcsolva nála a morál. Két védő falut összeránt és az 1-2 millások számára az már egy erőd, pláne, ha már a fáklyát is megkapta... Azt javasolnám, hogy egy újonnan regisztráló játékosnak mondjuk 1 hétig legyen kezdővédelme, 1 hónapig 20:1-hez védelme, majd a morál még egy hónapig védje, tovább ne. Ha tényleg akkora szerencsétlen akkor a térkép szélére kerül, ha nem akkor meg ő is felnő a szomszédjaihoz. Van 2 hónapja és egy hete ahhoz hogy lépést tartson velük. Szerintem bőven elég.

A klánlimitet sokallom. Unalmasak a tömegklánok. Túl sok az a 80-120 fő, mégis minek ennyi ember? Ha nem tud valaki játszani ne 119 ember erősítése mögé bújjon el. Szerintem a 20-30 fő pont ideális lenne egy klán számára. Én mindig is kerültem a tömegklánokat. Nagyobb sikereim mindig a kisebb klánokban voltak. Sokkal jobban össze tudnak hangolódni és jobban vigyáznak egymásra, valamint nagyon ritka az olyan amikor kém jelenik meg a klánban. A kémkedés dolgot gusztustalannak tartom. Ha valaki játszik akkor azt tegye tisztességesen!

Az érme vagy tárolós rendszerrel nincs problémám. Szerintem nem különbözik sokban a kettő. Mind a kettővel főnemest gyártasz, csak annyi változott, hogy "hogyan". :)

Az íjászokkal sincs semmi nyűgöm, bajom. Kinek mi tetszik.

A végjátékról még annyit, hogy ezt a titkos rendszert nem tudom ki találta ki, de a terveit a lomtárba kellett volna helyezni, nem a pendrivera. Úgy ahogy van hülyeség. Ha megtehetném kivenném az összes világról és beraknám a hagyományosat. :) A titkok felderítése és megszerzése ahogy már előttem írták inkább a kalandozni vágyóknak valók. Klánháborúzni jöttünk, nem rejtvényeket fejtegetni. :D Meg azt sem szeretné senki sem, hogy a gép döntse el melyik klán nyerhet. Teljesen véletlenszerűen dobálja gondolom a titkokat, amennyiben tévednék elnézést. Tehát, ha ez így van egy kis szerencse is sorsfordító lehet a végjátékos klánok szempontjából.
A hagyományos az már inkább a klánháborúhoz tereli a játékot. Ott tényleg a területszerzésre, taktikázásra és stratégiák kidolgozására alapszik minden. Inkább a tapasztalat beszéljen mint a szerencse.
Na ne... Komolyan végig olvastad? :p

Remélem kielégítő választ adtam Sajtmacska! :)

2 dolog ami nagyon nem tetszik abban amit leírtál.
Az egyik, hogy senki se menne 1-esnél lassabb világra, senkinek sem lenne türelme kivárni hogy több mint 1 hónap alatt készüljön el egy nuke :)
A másik pedig a 20-30 fős klánok. Ha 15-20 évig akarsz egy szerveren játszani, akkor teljesen jó, mert valószínű amíg a világ játékosainak száma nem csökken 70-80 alá addig lehetetlen lesz szervert nyerni. Így vagy úgy, de tömegklánokat lehet csinálni, ha máshogy nem megy lesz 10 akadémia, viszont egy hagyományos végjátékú világhoz a legideálisabb a 100 fő körüli taglétszám.
A többiben vannak szimpatikus és kevésbé szimpatikus dolgok, de ez a 2 dolog szúrta ki a szemem :)
 

DeletedUser

Vendég
100 fő az sok, mondjuk csak ismétlem önmagam. 50-60 fős klánokal mi a baj? (V3-on 50 fős a korlátozás, V9-et 60-an nyerték meg, V10-en 48-an vezetnek)
 

DeletedUser

Vendég
A V3 eléggé régi világ és még megy, sőt mivel az első két klán szinte egyforma nagyságú ezért még egy jó ideig menni is fog.
V10 is még mindíg megy, és ott is könnyen lehet hogy még évekig eljátszadoznak.
V9 egy minivilág volt, kevés játékossal, és pont ezért, na meg a világ sebessége miatt lett hamar vége. Ha visszaolvasol láthatod, hogy azt írtam, hogy akkor lehet vége egy olyan világnak ahol kis klánok vannak ha alacsony a játékosok száma. A V9 ennek a kezdetektől megfelelt.
Egy olyan világ ahova tegyük fel, beregisztrál 1000 játékos, 1 klánban 60-an lehetnek, és ráadásul lassú világ is, akkor vajon mikorra fogja valamelyik klán birtokolni a falvak 80%-át? Aztán pedig gondold el ugyanezt 20-30 fős limittel.
 

DeletedUser

Vendég
Ízlések és pofonok.
nekem a 100 fős klánlimit azért tetszik,mert lenne alapanyag , elég ember lenne ahhoz hogy másodrendű játékosok váljanak a kezdőkből ,egyrészt , másrészt hogy az időközi kiesők falvait is a klán birtokolja.
Nem sokan tudják,de a klán vezetések kezében összpontosúl az összes klánban lévő játékos falvának a sorsa :)
Ha egy befejező, vagy inaktív befoglalásra kerűl ,azt általában az arisztokrácia ossza el egymás között , és figyelembe véve a klán szükségleteit .

Ilyen értelemben én még a klánlimit eltörlését is támogatnám :)
Lehetne úgy mint a v1-en volt :D

miért kell viszolyogni a klánlimittől ? Ezt nem értem. Ha jó egy klán,akkor az nemcsak a tagok minőségében jó hanem a klán vezetésében is. Ha egy klánt jól vezetnek,akkor annál nagyobb erőt tud felmutatni,minél több irányítható embere van ....
A több jobb,én így gondolom.
 

DeletedUser

Vendég
Nekem nem tetszik ez a féle nincs klánlimit. Ha mindenki nyerni akar és hamr akkor simán akár 1000 ember is összefog és a foglalások kezdetében meg is nyerték a szervert
 

DeletedUser8560

Vendég
szeretném megtudni sajtmacska hogy lesz-e v17-en zászlók?

mert ez olvastam egy külföldi szerveren ami hamarosan indul.
(Ez a szöveg le lett fordítva)

Kedves Közösség,


Büszkék vagyunk arra, hogy bemutassam a változások a legújabb frissítést, és várjuk, hogy a tárgyaláson mit gondol róla. Élvezze!




Már hozzá egy új szolgáltatás, zászlók!

Egy zászló lehet rendelni egy faluba, hogy egy adott bónusz, vagy nem kiosztott 24 óra után és alkalmazott máshol helyette.

Frissítés Flags hatékonyságának növelése érdekében kombinálja 3 azonos szintű, a max szinten 9!

Zászló bónusz típusok:
Erőforrás-termelés
Unit-termelés
-Támadás ereje
Védelem erő
Szerencse-kiegyensúlyozó
Népesség-
Csökkentett érme / csomag ára
Erőforrás-terhelhetősége

Ha keres egy zászló egy adott bónusz típus, akkor a kereskedelem zászlaja azonos szinten a tribemates.

Keress Flags by:
-Legyőzése az ellenség seregeit (mint Paladin kereseti elem)
-Nemesek létrehozása
Teljesítő díjak
-Bizonyos küldetések befejezése
Beszerzési-kiegészítő csomag
Hívogató-barátok

A legjobb az egészben, a zászló leltár nem kötődik egyetlen világ, hanem a fiókjába. Ha például kapsz egy zászlót világban 1, akkor tudja használni a világ 3!
Zászlók nem lép működésbe a meglévő világokban.

más
- Javította a leszerelési Mass oldalon több eszköz
- Tette hozzá a nevét, hogy más Wars navigációs nyilak War képernyőn
- Elrendezése megváltozik kijelentkezni oldalra

Kérjük, bátran megjegyzést, megbeszélni vele, vagy kérdéseket feltenni ide.

Próbálják, és ha működik, akkor igen.
 

DeletedUser

Vendég
De mike ezek a zászlók? Újabb prémiumos hülyeség? Amivel a havi többezret a játékra költő tagokat segítik?
 

DeletedUser

Vendég
Senkinek sem a prémium fiókosokkal van a baja, hanem azokkal akik ezen felül sok-sok prémium pontot költenek még a prémium fiókon felüli dolgokért.
 

DeletedUser

Vendég
PF-et é is szoktam venni 100 000 pont után. Arra még költök, mert nem olyan drága. De havonta van aki mindent vesz: 200 pp a pf-re, 200 pp a fiókkezelőre, 30 pp a farmkezelőre, 3x4x30 pp a nyersitermelőkre, aztán még kereskedik a piacon pp-ért. Így hol is tartunk?
(790 pp asszem)
 

DeletedUser12732

Vendég
mindegy milyen világ lesz csak ne legyen benne alvó mód!
Lehetne kérni a 3840-es maximum bányatermelést?
 

DeletedUser15883

Vendég
Nem értem, hogy ebbe mi a tökéletes... Akik most kezdik azoknak valóban tökéletes lenne, de nem gondolod hogy ezen a világon mások is szeretnének játszani? :)
Támadás visszavonása 10 perc?? Sok... Mégis minek ennyi? 20:1-hez védelem 60 nap? Nehogy már. :D
Majd biztosan hónapokig lesznek mellettem azok a noobok akik nem tudnak játszani és leragadtak 10.000 pontnál amikor én már fél millánál járok. Az 1 hónap pont elég, nem értem minek kell több...
Főnemes távolság 300 mező? Meg sem kérdezem, hogy te mióta játszol, biztosan most viszed az első világod. Mégis minek mennél át a világ egyik végéről a másik végére? Mert ez kb. akkora távolság.
150 fős taglétszám korlát?? Uram atyám... Kicsit vicces lenne ha egy ilyen 150 fős tömegklánba belépnék, és 149 ember sírását kéne olvasgatnom. Biztosan ott hagynám a világot. A 20-30 fő amit írtam pont ideális, mégis minek több? A győzelmi feltétel sem tetszik, elvégre klánháborúzunk... :) Még jó, hogy nem 3-as sebességű világot kérsz 20 falvas kezdéssel. :p

V1 óta tolom az ipart:)
a 20:1 hez azért kel mert ha valakinek nem telik prémiumra az lassan fejlődik!
a150 megcsak azért kel mert az egyik világot hamarosan megnyerjük és akkor gózunk át v17re csak 2-3 hónap!
 

DeletedUser15883

Vendég
PF-et é is szoktam venni 100 000 pont után. Arra még költök, mert nem olyan drága. De havonta van aki mindent vesz: 200 pp a pf-re, 200 pp a fiókkezelőre, 30 pp a farmkezelőre, 3x4x30 pp a nyersitermelőkre, aztán még kereskedik a piacon pp-ért. Így hol is tartunk?
(790 pp asszem)

v15-ön én is havi 2000 elköltök kb mert felezem az időket!
 

DeletedUser

Vendég
gratulálok... erre büszke vagy? mondjuk fogadjunk, hogy a kövi világon én havi 200 pp-vel is lenyomlak:))
 
Fent