2: Harcok kezdete
Habár nem teljesen váratlanul ért minket a régió szintű megmozdulás ellenünk, a magabiztos védekezés több feltétele sem volt adott.
- Akadémiák hiányában minimális nemesszámmal tudtunk csak operálni
- A szerveren bevezettek egy olyan featuret, ami minden indításhoz hozzáad egy +-20ms skálán terjedő random számot. Elvileg ezzel a nevetségesen pontos (illegális eszközökkel létrehozott) időzítéseket akarták kevésbé jelentőssé tenni, azonban váratlan helyeken is galibát okozott. Ez a funkció az egész szerveren (nagyjából 3 héten keresztül) ellehetetlenítette a visszahívásos vágást. Az Inno spagetti kódjában valahogy sikerült beállítani, hogy minden visszahívott támadás (függetlenül a kiküldés idejétől) mindig :000 ms-re érjen haza. Ha ez nem lenne elég, a visszahívott támadásra is rákerült a +-20 ms, így gyakorlatilag :980-:020 között random érkezéssel lehetett csak a saját faluból védőket felhasználni. Mostanra elvileg sikerült megcsinálniuk.
(Hibásan meghirdetett szerverbeállítások:
- Szerencse kivétele nem valósult meg
- Barát meghívására mégis volt lehetőség (kicsit később kifejtem, hogy ez miért is ölte meg az égtájválasztás kivételének értelmét)
- Visszavágás elromlott
)
nem akarom az elemzős topicot offolni, de ez annyira vicces
az a szintű inkompetencia ami az innogames dolgozóira jellemző, az már-már művészetnek számít. adott egy jubilleumi 200. agyonhype-olt világ, beígérnek adott beállításokat, és meg sem tudják csinálni. kitalálnak orbitális idiótaságokat hogy "ne lehessen csalni" amiket megint csak a saját szemszögükből vizsgálnak meg (és mint már többször bebizonyosodott, fogalmuk sincs semmiről a játékkal kapcsolatosan, amit állítólag fejlesztenek, már amennyire a bugok és fizetős funkciók alkalmankénti implementálása fejlesztésnek nevezhető), és még azt is elcseszik, és éles indulás után hetekbe telik kijavítani nekik.
ugye egy normális cégnél megkérdeznek játékosokat, mennyire idiótaság hogy random elcsúszkáljanak az időzítések (nem mintha amúgy nem történne meg, csak alapból nincs tervezve), és miután a játékosok megmondják, hogy rettentően, megpróbálnak valami mást kitalálni. de a minimum az lett volna, hogy teszteljék a dolgot, mielőtt berakják éles szeróra. csak hát a tesztelést az innonál a userek végzik, és a visszajelzéseik 99%-a le van szarva. ha olyan szintű bug, hogy egy szeróra nem lehet miatta belépni, 1 hét alatt megcsinálják. ha csak sima óriási funkcionális játékbeli bug, akkor jóvanazúgy.
viszont!!!!!!!!! pp-ért lehet színes a neved