Még egy gondolat a témához, talán kevesebb munkával jár...
Valószínűleg már az is megoldaná a problémát, ha a tőzsde kapacitása nem csökkenne soha, ha kisebb a forgalom akkor sem, és a nyersanyag nem lenne drágább akkor sem, ha fogy a nyersanyag.
Így a fenti problémák megszűnnének, egyre olcsóbb lenne a nyersi, ahogy telik az idő, és nőnek az igények. Az meg megint csak valószínű, hogy akinek pp-re van szüksége, nem fogja sajnálni a nyersit eladni, mert egyre több lesz neki is a termelés, és így sem kell pénzt adni a pp-ért.
Üdv.
rsrs
Szerintem ez mehetett volna a javaslatok a játékhoz!
Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy reagáljak-e, megérdemli-e a hozzászólásod, hogy egyáltalán foglalkoztasson bárkit is. Végül is téged idézve, de nem hozzád szólva, elmondanám, hogy én mit gondolok a
témáról!
Nem értem, van probléma? Ki mondta, hogy van probléma? Tudjuk, hogy mi a tőzsde, s mi volt a célja? Mi is a szerepe, miért hozták és vezették be? Mennyire terveznek vele rövid- illetve hosszútávra? Ismerik-e a játékosok egyáltalán, használják-e, vagy csak egyszerűen felületesen rábökünk vmire, amiről azt hisszük, hogy
"rák, miközben pedig mász ez bizony"?
Egy profit orientált játékkészítő cég, azért hoz be egy újítást, hogy ingyenessé tegye a játékot, s ebből ne származzon nyeresége? Biztosan elég tetemes bevétele van más forrásból is, szóval nem ellenkeznék, ha valóban ingyenes lenne a PF elérés.
A többség a kereskedőre úgy tekint, mint esetleges valamire, ha nincs nyersi, akkor odafigyelünk, ha kell pp, akkor odafigyelünk, míg vannak, akik valóban kereskednek. Nem 10-szeres haszonnal, mint a sok hül*e kiteszi, de igenis tisztes haszonra lehet szert tenni, okosan használva. Nem csak a bánya, enm csak a farmkezelő jeenik meg bevételi forrásként, hanem a kereskedő, ami egyben a leggyorsabb egységünk is, s amikor erősítés kell, ő ér oda előbb, minden egységet megelőzve, s ha az időfaktor számít ebben a játékban, akkor bizony kulcsfontosságú lehet.
Minek a Prémium tőzsde?
Ezelőtt jobb volt, mert a sok buta játékos, az érdekeivel szemben is felverte az árat, minden-mindegy alapon. Nem volt jobb, max. akkor, ha egy oldalról nézzük a dolgokat! A játéknak ártott, még akkor is, ha lesznek, akik sorolják majd előnyeit, hogy aki pp-zik átadja a falukat blablabla, én láttam a hátrányait, s például a visszaélés lehetőségét, az aránytalanságait.
Itt egy játékelem, amit használhatnánk, s mert sokan azt hiszik, hogy a bab is hús, már el is ítélik! Mert nem ismerni, nem tudni valamit az még mindig hú de fain, itt elég ha nagyhangúak vagyunk, s gyorsan ítéljük el, mert még...
A hiba általában az ön készülékében van! Tessék próbálkozni a kereskedéssel! Nem belenyúlni mesterséges úton, állítani a számokon! Bár őszintén, azt hiszem a játék készítői sem igazán vannak képben, hogy M.o.-n el kell magyarázni, hogy a fogkrémet nem kell megenni ...
Vegyél vasat, majd a másik faludban add el a felesleged! Talán nem az adót fogod látni, s lehet még szerény nyereséget is képes leszel produkálni! Nem utolsó sorban, még gyorsabban eljuttathatod a nyersit a másik faludba, bár, még csak a játék elején járunk, nincsen olyan nagy távolság a falvaink közt, de lehet kereskedő hiány, s csak példákkal próbálom illusztrálni, hogy mennyire nem ismerjük a lehetőségeinket.
Kereskedj, s nyerj, ügyeskedj, próbáld kitapasztalni magad, attól könnyebb nincs, min hogy fikázzuk.
Még, hacsak egy kicsit is, de mozgás jelenik meg a piacon, az emelni fogja a kapacitást, az árfolyamot! Mi gyakorolhatnánk rá tényleges hatást, mi alakíthatnánk a kapacitástól az árfolyamig minden történést, anélkül, hogy elkezdenénk részvénnyel kereskedni, egy kis ízelítőt kaphatnánk a valódi tőzsdéről. Tessék elkezdeni felfedezni a játék rejtelmeit, azokat kis, árnyalt színeket, amiket még rejthet a játékunk, ne egyből menjünk neki az ismeretlennek.
Néha azt hiszem, hogy sok olyan játékosunk van, hogy ha a szájukat nem mutatták volna meg nekik, hogy hol találják, éhen is halnának.