DeletedUser18145
Vendég
Sziasztok
Azzal a javaslattal fordulnék hozzátok klánokkal kapcsolatban, hogy a klánvezér, és alvezérek komoly szanciókat vezethessenek be a klántagokkal szemben.
Ezaz ötlet, azért fordult meg a fejembe, mivel köztudott, hogy ha elkezdődik egy világ vannak olyan játékosok, akik CSAK menedék miatt csatlakoznak egy klánhoz. Más tevékenységet nem nagyon hajlandóak tenni
A klán jelentős területet fedd le körülötte (11x11-es) mezőbe a játékosok 60% ugyan ahhoz a klánhoz tartozik.
Eljön a játék elején, hogy egy miniarmat tervez és vitelez ki a klán más klánokkal szembe. Na már most az illető játékos, SEHOGY nem akar részt venni a támadásba, mivel csak magával törödik (nem csapatjátékos) és termeli magának a védőket (jobb esetben) és épiti szépen a falvát. Tehát a játékosunk, nem támad és nem küld erősitést a klánjának, azoknak akik az emlitet miniarmaba részt vesznek és esetleg "visszatámadás" éri őket.
Erre alternativ megoldást jelentene az, hogy az adott játékost (aki a NEM csapatjátékosok táborát növeli) is ki kell pucolni és el kell kezdeni farmolni. Nem valami humánus módszer, de 100%-ig hatásos. Sajnos ezt igy nyomon követni, hogy ki vesz benne részt az akcióban és ki az aki egyáltalán nem lehet. A vezér eléggé nehezen tudja megmondani. CSAK szüz statból lehet kikalkulálni (talán).
Az ilyen játékosokat eléggé utálom, mivel ŐK fórumot csak akkor olvasnak, ha támadás éri őket és akkor is csak a védelem topicba nyitnak egy uj részt és sirnak egy kört.
Gyors példa, olyan játékosokkal, akik itt a fórumon hozzászóltak:
- scooby doo (vezér, 1 klán)
- Hidrohenger (tag, 1 klán)
- Black Star (tag, 1 klán)
- Tibika (tag, 1 klán)
- Tumblard (ellenséges 2 klán)
- Én (tag, 1 klán DE én vagyok az, aki nem csinál semmit, csak a falvamba épitkezek).
Hidrohenger és Blackstar elveszitik a támadó seregük 80%-át. Tibika, pedig Hidronak küld minimális védelmet, mivel Tumblard visszatámad. Én meg nem csinálok semmit (Hidrohengernek és Blackstar vagyok a szomszédja) hiába van védőm is, a falvam is pattentesen ki van épitve.... Tibika, meg a világ másik végéről küld erősitést Hidrohengernek.
scooby doo, mint klánvezér erről mit sem tud, mivel max annyit lát, hogy én a klán taglistába zöld vagyok (Jó hogy zöld vagyok mig senki nem bánt engem. Még a hülye is játszana ilyenkor)
Megoldás:
- Valahogy egy értesités kellene kapni a vezérnek arról, hogy Hidrohenger és Blackstar támadást hajtott végre, amiben 10000 fát, 8000 agyagot, 10000 vasat vesztettek el a megölt egységek miatt (mint ahogy a szimulátor is megmutatja nagyjából mennyi egységet veszit el a játékos a csatába és ennek mennyi a nyersanyag értéke)
- Azt is jeleznie kellene, hogy Tibika erősitést küldött át Hidro részére, ami X egységet tartalmaz...vagy az egységek értéke 5000 fa, 3000 agyag, 8000 vas
- Arról is kellene értesitést kapnia a vezérnek, hogy ha Tibika ami erősitést elküldött Hidro részére azok az egységek megsemmisülnek, mikor Tumblard visszatámad, mivel az Hidro részére és Tibika részére is veszteséget jelent, mivel a védőkatonák is nyersanyagba kerülnek.
- Én pedig csak élvezem a klán melegét!
MINDEN egység nyersanyagba kerül! A szerver elején, ha már 1 könnyülovast elveszit valaki az komoly csapást jelent az illető számára.
Na már most, ha a fentebb emlitet akciót a klánvezér, igy nyomon tudná követni, akkor a vezér tudná, hogy én semmit nem csináltam. Ezért szakciókhoz folyamodna scooby doo velem szembe. Emiatt szükségessé válna, hogy a klánvezér minimálisan vagy teljesen beleláthasson az én falvamba
- Látnia kellene a bányáim óránkénti termelését (alapból , hatások nélkül)
- Látnia kellene a raktárom telitettségét
- Védő és Támadó egységeim számát
- Kiképzés, vagy bármi cselekvés végrehajtását a falvamba (pl: szorgalmasan épitkezek...mikor mit és hol csináltam vagy a barakba 200 kardost képzek még ki)
A klánnak meg rendelkeznie kellene raktárkapacitással, kereskedői számmal (piaccal), PP számmal....és akkor lehetne játszani a számokkal.
Mivel én nem vettem részt semmibe, csak ugy vagyok és lebegek az éterbe...szanciókat szabna ki rám a vezér.
- a nyersanyag termelésemből 10-20-30-40 stb %-al csökkentené és a csökkentet nyersanyag szépen a klánraktárba csordogálna. Pl: 1 hétig -15% lenne a termelésem a bányákba.
- a raktáromból X mennyiségű nyersanyagot át tudna utalni a klánraktárába.
- a csapataim bizonyos %-át Ő is tudná irányitani (csak a védőket). Ha tudja a csapataimat mozgatni, akkor 100 ládzsásból, 100 kardosból, 100 ijászból legalább 10-20-30-40 stb %-át áttudná küldeni Hidronak és Tibika egységei ezáltal mehetnének is haza. A vezér által irányitot csapatokat csak akkor lehetne visszahivnom, ha erre engedélyt kapok vagy letelik X idő.
pl: 2 napig azokal az egységekkel nem tudnék semmit csinálni csak ott lennének Hidronál. De ha a vezér visszaküldi számomra akkor ujra tudom őket mozgatni
Természetesen minden lépésről, szanciórol a játékos is, a vezér is SŐT a klántagok is tudnának. A vezér és a játékos jelentés utján értesülne erről, a klántagok pedig a klán "Áttekintéséből" láthatnák, hogy "scooby doo, Profi játékost -15% nyersanyagtermeléssel szanciónálta". Ebből tudnák és látnák azt a többi klántag, hogy érdemes inkább EGY csapatként összedolgozni, különben ők is igy járnak.
Azt a nyersanyagot, ami meg a klánraktárába van olyan játékosok számára átlehetne küldeni, akik a csatában részt vettek és egységet vesztettek (mindegy h támadást vagy védekezést hajtott végre) Igy ezáltal mondhatni a semmirekellő játékosokat is lehetne fegyelmezni és hasznot termelnének a klánnak.
A klánraktárba lehetne vásárolni nyersanyagot PP-ért, de forditva, tehát nyersit nem lehetne elcserélni PP-re
PP-t lehetne adományozni a klánba és ezt a funciót akár publikusan akár inkognyitoba végre lehetne hajtani. (Vannak olyan játékosok, akik élvezik és ezáltal "dicsekedhetnek" azzal, hogy a klánba x mennyiségű PP-t adományozott és vannak azok akik az ilyennel nem szeretnek kérkedni) Az áttekintésbe pl a következőképpen látszódna
"Profi, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
"Ismeretlen játékos, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
Szankciók kezelése:
- Természetesen, mivel "jó fej" játékos vagyok és a klánháború csapata se annyira szigoruak (mint én), igy a szanciók bevezetése elött a szancionált játékos számára a rendszer lehetőséget biztositana, hogy a klánvezér szancióját elfogadja e vagy sem.
- Ha elfogadja, akkor a szankció életbe lép
- Ha nem fogadja el, akkor a vezérnek erről visszajelentés érkezne és vagy megbeszélik, vagy ujjabb szanció veszi kezdetét (3x elutasitja, akkor a rendszer automatikusan kirugná a játékost a klánból)
- Ha nem vesz róla tudományt, mert inaktiv vagy nem foglalkozik vele. Akkor a szanció életbe lép és a rendszer által kirugásra kerül a játékos a klánból.
A szankció tudomásulvételéről a vezér dönthetne. pl: 24 órája lenne a játékos számára, hogy ezt most tudomásul veszi e vagy sem. A lényeg, hogy legalább 1-2 óra gondolkodási ideje legyen rá.
(Aki 2 óránál tovább marad inaktiv a KH-ba az nem érdemli meg, hogy egy erős klán tagja legyen. Ő legyen csak farm....de ezaz én személyes véleményem)
A vezér meg PP-t, nyersit tudna küldeni azon játékosok számára, akikkel együtt összelehet dolgozni, mivel CSAPAT játékosok. Ezzel elősegitve a játékosok sikeres fejlődését és ösztönözné őket a játékra továbbá a veszteségeket lehetne minimalizálni.
Aki a vezér döntését nem akarja elfogadni, annak a játékosnak ki kell lépnie a klánból és onnantól kezdve már csak ki kell pucolni és farmolni kell. Az ajtó mindenki elött nyitva áll. Bárki pótolható
Mivel a vezérnek eléggé nagy hatalma lenne a klánba ezért saját magának és a vele azonos rangú vezetőknek nem tudna semmit küldeni.
Ők a vezérek! Nekik a klánon NEM élősködni kell, hanem vezetni!!!
Tudom, hogy vannak kiskapuk, de ha a klánháború csapata és a fejlesztők egy ilyen komoly bevezetést hajlandóak lennének véghezvinni, akkor valószinüleg a kiskapukat is kitudnák szürni.
Amit leirtam ez inkább a világok elején nagyon hasznosak tudnának lenni, mivel akkor a nyersanyag aranyat ér!
Mikor már a nyersanyag mit sem ér, akkor a játékost falvakkal lehetne szankcionálni, hogy "elveszek tőled 5 falvat és azt átadom a másik erősebb, jobb játékos számára". A falut harc nélkül ugy "alles zusammen" megkapná mindenestől a játékos. Ez azért is lenne jó, mivel ha van egy inaktiv játékos akit nem lehet sehogy se elérni de a falvai tele vannak védőkkel, akkor pillanatok alatt átlehetne adni egy másik játékos számára, aki elbir azokkal a falvakkal. Nem kell kipucolni, nem kell falat rombolni és ujra épiteni valamit csapatokat ujra kiképzeni. Rengeteg időt megsporolunk ezzel!
Szerintem egy ilyen változás jelentősen elősegiteni a csapatmunkát az összhangot a klánba és itt mondhatnánk csak igazán, hogy az alapitó jól gondolja meg kikkel társul, mivel nagy hatalom van a kezükbe. Tölük függ, hogy a klán elnyeri e a szervert vagy elbukja azt.
Szerintem mindent leirtam. Én már fejbe, mindent tökéletesen kigondoltam ezzel kapcsolatban és az összes kiskapura is találtam megoldást.
Köszönöm, hogy elolvastátok és elnézést, hogy hosszu lett.
Profi
Azzal a javaslattal fordulnék hozzátok klánokkal kapcsolatban, hogy a klánvezér, és alvezérek komoly szanciókat vezethessenek be a klántagokkal szemben.
Ezaz ötlet, azért fordult meg a fejembe, mivel köztudott, hogy ha elkezdődik egy világ vannak olyan játékosok, akik CSAK menedék miatt csatlakoznak egy klánhoz. Más tevékenységet nem nagyon hajlandóak tenni
A klán jelentős területet fedd le körülötte (11x11-es) mezőbe a játékosok 60% ugyan ahhoz a klánhoz tartozik.
Eljön a játék elején, hogy egy miniarmat tervez és vitelez ki a klán más klánokkal szembe. Na már most az illető játékos, SEHOGY nem akar részt venni a támadásba, mivel csak magával törödik (nem csapatjátékos) és termeli magának a védőket (jobb esetben) és épiti szépen a falvát. Tehát a játékosunk, nem támad és nem küld erősitést a klánjának, azoknak akik az emlitet miniarmaba részt vesznek és esetleg "visszatámadás" éri őket.
Erre alternativ megoldást jelentene az, hogy az adott játékost (aki a NEM csapatjátékosok táborát növeli) is ki kell pucolni és el kell kezdeni farmolni. Nem valami humánus módszer, de 100%-ig hatásos. Sajnos ezt igy nyomon követni, hogy ki vesz benne részt az akcióban és ki az aki egyáltalán nem lehet. A vezér eléggé nehezen tudja megmondani. CSAK szüz statból lehet kikalkulálni (talán).
Az ilyen játékosokat eléggé utálom, mivel ŐK fórumot csak akkor olvasnak, ha támadás éri őket és akkor is csak a védelem topicba nyitnak egy uj részt és sirnak egy kört.
Gyors példa, olyan játékosokkal, akik itt a fórumon hozzászóltak:
- scooby doo (vezér, 1 klán)
- Hidrohenger (tag, 1 klán)
- Black Star (tag, 1 klán)
- Tibika (tag, 1 klán)
- Tumblard (ellenséges 2 klán)
- Én (tag, 1 klán DE én vagyok az, aki nem csinál semmit, csak a falvamba épitkezek).
Hidrohenger és Blackstar elveszitik a támadó seregük 80%-át. Tibika, pedig Hidronak küld minimális védelmet, mivel Tumblard visszatámad. Én meg nem csinálok semmit (Hidrohengernek és Blackstar vagyok a szomszédja) hiába van védőm is, a falvam is pattentesen ki van épitve.... Tibika, meg a világ másik végéről küld erősitést Hidrohengernek.
scooby doo, mint klánvezér erről mit sem tud, mivel max annyit lát, hogy én a klán taglistába zöld vagyok (Jó hogy zöld vagyok mig senki nem bánt engem. Még a hülye is játszana ilyenkor)
Megoldás:
- Valahogy egy értesités kellene kapni a vezérnek arról, hogy Hidrohenger és Blackstar támadást hajtott végre, amiben 10000 fát, 8000 agyagot, 10000 vasat vesztettek el a megölt egységek miatt (mint ahogy a szimulátor is megmutatja nagyjából mennyi egységet veszit el a játékos a csatába és ennek mennyi a nyersanyag értéke)
- Azt is jeleznie kellene, hogy Tibika erősitést küldött át Hidro részére, ami X egységet tartalmaz...vagy az egységek értéke 5000 fa, 3000 agyag, 8000 vas
- Arról is kellene értesitést kapnia a vezérnek, hogy ha Tibika ami erősitést elküldött Hidro részére azok az egységek megsemmisülnek, mikor Tumblard visszatámad, mivel az Hidro részére és Tibika részére is veszteséget jelent, mivel a védőkatonák is nyersanyagba kerülnek.
- Én pedig csak élvezem a klán melegét!
MINDEN egység nyersanyagba kerül! A szerver elején, ha már 1 könnyülovast elveszit valaki az komoly csapást jelent az illető számára.
Na már most, ha a fentebb emlitet akciót a klánvezér, igy nyomon tudná követni, akkor a vezér tudná, hogy én semmit nem csináltam. Ezért szakciókhoz folyamodna scooby doo velem szembe. Emiatt szükségessé válna, hogy a klánvezér minimálisan vagy teljesen beleláthasson az én falvamba
- Látnia kellene a bányáim óránkénti termelését (alapból , hatások nélkül)
- Látnia kellene a raktárom telitettségét
- Védő és Támadó egységeim számát
- Kiképzés, vagy bármi cselekvés végrehajtását a falvamba (pl: szorgalmasan épitkezek...mikor mit és hol csináltam vagy a barakba 200 kardost képzek még ki)
A klánnak meg rendelkeznie kellene raktárkapacitással, kereskedői számmal (piaccal), PP számmal....és akkor lehetne játszani a számokkal.
Mivel én nem vettem részt semmibe, csak ugy vagyok és lebegek az éterbe...szanciókat szabna ki rám a vezér.
- a nyersanyag termelésemből 10-20-30-40 stb %-al csökkentené és a csökkentet nyersanyag szépen a klánraktárba csordogálna. Pl: 1 hétig -15% lenne a termelésem a bányákba.
- a raktáromból X mennyiségű nyersanyagot át tudna utalni a klánraktárába.
- a csapataim bizonyos %-át Ő is tudná irányitani (csak a védőket). Ha tudja a csapataimat mozgatni, akkor 100 ládzsásból, 100 kardosból, 100 ijászból legalább 10-20-30-40 stb %-át áttudná küldeni Hidronak és Tibika egységei ezáltal mehetnének is haza. A vezér által irányitot csapatokat csak akkor lehetne visszahivnom, ha erre engedélyt kapok vagy letelik X idő.
pl: 2 napig azokal az egységekkel nem tudnék semmit csinálni csak ott lennének Hidronál. De ha a vezér visszaküldi számomra akkor ujra tudom őket mozgatni
Természetesen minden lépésről, szanciórol a játékos is, a vezér is SŐT a klántagok is tudnának. A vezér és a játékos jelentés utján értesülne erről, a klántagok pedig a klán "Áttekintéséből" láthatnák, hogy "scooby doo, Profi játékost -15% nyersanyagtermeléssel szanciónálta". Ebből tudnák és látnák azt a többi klántag, hogy érdemes inkább EGY csapatként összedolgozni, különben ők is igy járnak.
Azt a nyersanyagot, ami meg a klánraktárába van olyan játékosok számára átlehetne küldeni, akik a csatában részt vettek és egységet vesztettek (mindegy h támadást vagy védekezést hajtott végre) Igy ezáltal mondhatni a semmirekellő játékosokat is lehetne fegyelmezni és hasznot termelnének a klánnak.
A klánraktárba lehetne vásárolni nyersanyagot PP-ért, de forditva, tehát nyersit nem lehetne elcserélni PP-re
PP-t lehetne adományozni a klánba és ezt a funciót akár publikusan akár inkognyitoba végre lehetne hajtani. (Vannak olyan játékosok, akik élvezik és ezáltal "dicsekedhetnek" azzal, hogy a klánba x mennyiségű PP-t adományozott és vannak azok akik az ilyennel nem szeretnek kérkedni) Az áttekintésbe pl a következőképpen látszódna
"Profi, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
"Ismeretlen játékos, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
Szankciók kezelése:
- Természetesen, mivel "jó fej" játékos vagyok és a klánháború csapata se annyira szigoruak (mint én), igy a szanciók bevezetése elött a szancionált játékos számára a rendszer lehetőséget biztositana, hogy a klánvezér szancióját elfogadja e vagy sem.
- Ha elfogadja, akkor a szankció életbe lép
- Ha nem fogadja el, akkor a vezérnek erről visszajelentés érkezne és vagy megbeszélik, vagy ujjabb szanció veszi kezdetét (3x elutasitja, akkor a rendszer automatikusan kirugná a játékost a klánból)
- Ha nem vesz róla tudományt, mert inaktiv vagy nem foglalkozik vele. Akkor a szanció életbe lép és a rendszer által kirugásra kerül a játékos a klánból.
A szankció tudomásulvételéről a vezér dönthetne. pl: 24 órája lenne a játékos számára, hogy ezt most tudomásul veszi e vagy sem. A lényeg, hogy legalább 1-2 óra gondolkodási ideje legyen rá.
(Aki 2 óránál tovább marad inaktiv a KH-ba az nem érdemli meg, hogy egy erős klán tagja legyen. Ő legyen csak farm....de ezaz én személyes véleményem)
A vezér meg PP-t, nyersit tudna küldeni azon játékosok számára, akikkel együtt összelehet dolgozni, mivel CSAPAT játékosok. Ezzel elősegitve a játékosok sikeres fejlődését és ösztönözné őket a játékra továbbá a veszteségeket lehetne minimalizálni.
Aki a vezér döntését nem akarja elfogadni, annak a játékosnak ki kell lépnie a klánból és onnantól kezdve már csak ki kell pucolni és farmolni kell. Az ajtó mindenki elött nyitva áll. Bárki pótolható
Mivel a vezérnek eléggé nagy hatalma lenne a klánba ezért saját magának és a vele azonos rangú vezetőknek nem tudna semmit küldeni.
Ők a vezérek! Nekik a klánon NEM élősködni kell, hanem vezetni!!!
Tudom, hogy vannak kiskapuk, de ha a klánháború csapata és a fejlesztők egy ilyen komoly bevezetést hajlandóak lennének véghezvinni, akkor valószinüleg a kiskapukat is kitudnák szürni.
Amit leirtam ez inkább a világok elején nagyon hasznosak tudnának lenni, mivel akkor a nyersanyag aranyat ér!
Mikor már a nyersanyag mit sem ér, akkor a játékost falvakkal lehetne szankcionálni, hogy "elveszek tőled 5 falvat és azt átadom a másik erősebb, jobb játékos számára". A falut harc nélkül ugy "alles zusammen" megkapná mindenestől a játékos. Ez azért is lenne jó, mivel ha van egy inaktiv játékos akit nem lehet sehogy se elérni de a falvai tele vannak védőkkel, akkor pillanatok alatt átlehetne adni egy másik játékos számára, aki elbir azokkal a falvakkal. Nem kell kipucolni, nem kell falat rombolni és ujra épiteni valamit csapatokat ujra kiképzeni. Rengeteg időt megsporolunk ezzel!
Szerintem egy ilyen változás jelentősen elősegiteni a csapatmunkát az összhangot a klánba és itt mondhatnánk csak igazán, hogy az alapitó jól gondolja meg kikkel társul, mivel nagy hatalom van a kezükbe. Tölük függ, hogy a klán elnyeri e a szervert vagy elbukja azt.
Szerintem mindent leirtam. Én már fejbe, mindent tökéletesen kigondoltam ezzel kapcsolatban és az összes kiskapura is találtam megoldást.
Köszönöm, hogy elolvastátok és elnézést, hogy hosszu lett.
Profi