2016 Tél: mit változtatnál a klánokon?

DeletedUser

Vendég
Hi!

Szövetség nem támadása baromság. Gerincen múlik.

De egy még nyomósabb érv. Mi van ha védővel már nem tudsz segìteni csak ráfoglalással, de az ellen nemesei után egyből beérnek a vf-k? Ha erre jön az hogy klánból nem lehet kilépni az ilyen fajta védekezési fórmákat hogy küszöbölnéd ki? :D
Van némi igazad, nem vitatom. De ne Én adjak ilyes fajta védelmisegítséget a Szövetségesemnek, erre ott a Saját klánja.
 

DeletedUser18618

Vendég
Sziasztok! :)

Meg is nyitnám a sort:
Javasolnám, hogy a szövetségeknél ne csak grafikai változás történjen, hanem ténylegesen változtasson a játék menetén.
Gondolok itt arra, hogy a vezér tudna egy diplomáciai (szövetséges vagy MNTs felkérést, szerződést küldeni) amelyben megjelölné, hogy bontás esetén pl. 72 óráig tilos egymást támadni, s ha a szövetséges vezér elfogadja, akkor amíg szövetségben állnak, illetve utána 72órával nem tudják egymást megtámadni.

Így a szövetség és az MNT megkötés nagyobb súlyt kapna, mint amivel jelenleg rendelkezik.

Nr2 javaslat:
A klánfórum moderátora tudná kezelni azt, hogy ki tudjon írni klánfórumba, ezzel megkönnyítve a moderálást.
XY megsérti ZY játékost klánfórumban, akkor a fórummoderátor XYt x időre tudná az adott topicból bannolni.

Támogatom az elsőt, hiszen a játék célja valahol talán az elsődleges szórakoztatás mellett a nevelés is. Így természetesen nem értek egyet azzal a tysonka javaslattal, hogy az árulást vegyük evidenciának, s azt kelljen itt is megélni, hogy ki, kit tud átverni...
Támogatom a másodikat is, különösebb plusz indoklás nem szükséges.

Saját javaslat:

EKSz = Egyesült Klánok Szervezete (ENSZ- hez hasonló, de nem sóhivatal)

Az első 5 klán vezére(alapítója) automatikusan állandó tagja(havi 1 vétó), s minden további 10-20 főt meghaladó klán közül random kerülne be további 5 tag 3 hónapra, hogy képviseljék a világot! 3 havonta cserélődnek a tagok, illetve a többiek egyöntetű szavazása mellett kizárhatják maguk közül az arra érdemtelen nem állandó tagot, s helyette bekerülhet más.

Az EKSZ-hez bárki fordulhat jogorvoslatért, tehát játékos, s klán is, ez utóbbiak kérése kiemelt fontossággal bírna, tehát előre kerülne az ügyek sorában..
Lénygében sportszerűtlenség, lovagokhoz nem illő magatartások kivizsgálása, megítélés vagy büntetése, illetve javaslatot tehetne! A javaslat végrehajtása nem kötelező!
Döntéseiket 3 nap alatt hozzák meg a jelenlevők egyszerű többséggel, annak megnyitása után, ezzel zárják is le. Az állandó tagoknak 1 vétójuk van egy hónapban, így a klánjukkal kapcsolatos ügyekben megakadályozhatják egy ideig, hogy döntés szülessen.
1-3-5 nap nem támadható kizárással való büntetés, már elég visszatartó tud lenni!
Klánokat pedig megfoszthatnak diplomáciájuktól, korlátozhatják egy ideig a tagfelvételt, a diplomácia alakítását, s még minden egyéb dolgot, ami most természetesnek veszünk(fogl. tervező-hadüzenet ...)! Klánok súlythatóak lennének, hogy nevük nem jelenik meg a rangsorban, profiljukat az EKSZ felülírhatja, illetve a klánvezérét megpálcázzák!
hu, ezt leírtam? Akkor találjunk ki valamit erre is. A megpálcázás legyen mondjuk egy szégyen fal, ahova bárki írhat, s bárki megnézhet, kivéve a megpálcázott!
Az EKSZ tagság megjelenik mindenütt a játékban a játékosok neve mellett, pl. kis piktogram. Természetesen választanak maguk közül egy állandó tagot vezetőnek, aki irányítja, koordinálja a munkájukat, többlet jogosítványokért, pl. havi két vétó.

Szerintem könnyen lehetne integrálni a játékba, de szóljatok hozzá, hogy mit is gondoltok erről, mielőtt teleírom a fórumot!

Ez most jutott szembe, de szeretnék még pár dolgot javasolni később, ha nem szeditek le a fejemet, mert anélkül nekem sem megy.Megértem, ha ökörségnek tartjátok, de azért kíváncsi vagyok, hogy miért is?
 

DeletedUser18760

Vendég
Támogatom az elsőt, hiszen a játék célja valahol talán az elsődleges szórakoztatás mellett a nevelés is. Így természetesen nem értek egyet azzal a tysonka javaslattal, hogy az árulást vegyük evidenciának, s azt kelljen itt is megélni, hogy ki, kit tud átverni...
Támogatom a másodikat is, különösebb plusz indoklás nem szükséges.

Saját javaslat:

EKSz = Egyesült Klánok Szervezete (ENSZ- hez hasonló, de nem sóhivatal)

Az első 5 klán vezére(alapítója) automatikusan állandó tagja(havi 1 vétó), s minden további 10-20 főt meghaladó klán közül random kerülne be további 5 tag 3 hónapra, hogy képviseljék a világot! 3 havonta cserélődnek a tagok, illetve a többiek egyöntetű szavazása mellett kizárhatják maguk közül az arra érdemtelen nem állandó tagot, s helyette bekerülhet más.

Az EKSZ-hez bárki fordulhat jogorvoslatért, tehát játékos, s klán is, ez utóbbiak kérése kiemelt fontossággal bírna, tehát előre kerülne az ügyek sorában..
Lénygében sportszerűtlenség, lovagokhoz nem illő magatartások kivizsgálása, megítélés vagy büntetése, illetve javaslatot tehetne! A javaslat végrehajtása nem kötelező!
Döntéseiket 3 nap alatt hozzák meg a jelenlevők egyszerű többséggel, annak megnyitása után, ezzel zárják is le. Az állandó tagoknak 1 vétójuk van egy hónapban, így a klánjukkal kapcsolatos ügyekben megakadályozhatják egy ideig, hogy döntés szülessen.
1-3-5 nap nem támadható kizárással való büntetés, már elég visszatartó tud lenni!
Klánokat pedig megfoszthatnak diplomáciájuktól, korlátozhatják egy ideig a tagfelvételt, a diplomácia alakítását, s még minden egyéb dolgot, ami most természetesnek veszünk(fogl. tervező-hadüzenet ...)! Klánok súlythatóak lennének, hogy nevük nem jelenik meg a rangsorban, profiljukat az EKSZ felülírhatja, illetve a klánvezérét megpálcázzák!
hu, ezt leírtam? Akkor találjunk ki valamit erre is. A megpálcázás legyen mondjuk egy szégyen fal, ahova bárki írhat, s bárki megnézhet, kivéve a megpálcázott!
Az EKSZ tagság megjelenik mindenütt a játékban a játékosok neve mellett, pl. kis piktogram. Természetesen választanak maguk közül egy állandó tagot vezetőnek, aki irányítja, koordinálja a munkájukat, többlet jogosítványokért, pl. havi két vétó.

Szerintem könnyen lehetne integrálni a játékba, de szóljatok hozzá, hogy mit is gondoltok erről, mielőtt teleírom a fórumot!

Ez most jutott szembe, de szeretnék még pár dolgot javasolni később, ha nem szeditek le a fejemet, mert anélkül nekem sem megy.Megértem, ha ökörségnek tartjátok, de azért kíváncsi vagyok, hogy miért is?
Ha jól értelmezem akkor a klánok felett létezne ez a szerv EKSZ akiken múlik hogy döntenek bizonyos klánokat érintő ügyekben. Nem tartom szerencsésnek ha pár ember vétózni tud, illetve ellehetetleníteni klánokat. Itt már képbe jöhet kinek ki az ismerőse, kivel van vagy volt vitában stb... Erre ott a support, hozzájuk is lehet fordulni jogorvoslatért. Nem szeretnék olyan világban játszani, ahol néhány ember ossza a lapokat.
 

DeletedUser18618

Vendég
Ha jól értelmezem akkor a klánok felett létezne ez a szerv EKSZ akiken múlik hogy döntenek bizonyos klánokat érintő ügyekben. Nem tartom szerencsésnek ha pár ember vétózni tud, illetve ellehetetleníteni klánokat. Itt már képbe jöhet kinek ki az ismerőse, kivel van vagy volt vitában stb... Erre ott a support, hozzájuk is lehet fordulni jogorvoslatért. Nem szeretnék olyan világban játszani, ahol néhány ember ossza a lapokat.
A szupporthoz tudjuk milyen ügyekkel fordulnak! Én a fair play-re gondoltam első sorban, s nem hiszem, hogy a szupport büntetni tudná!

"Nem szeretnék olyan világban játszani, ahol néhány ember ossza a lapokat."
Lényegében eddig minden világ ilyen volt, s nem akarok vissza mutogatni, hogy tudtál-e ellene tenni? A klán vzérei azt thetnek, amit akarnak, olyan paktumokat kötnk, amilyet akarnak, s ez ellen talán tehetne valamit, az EKSZ, hiszn ennek tagja már elismerést, rangot jelent. Előre azt látjuk bennük, hogyan tudnának visszaélni a hatalmukkal?
bárki hozzájuk fordulhat, akár klán is, de tag is! A világon van bíróság, s az nem játék!

Sok rendes és bcsületes játékost ismerek, aki azért nem adja oda a becsületét, csak azért, hogy ellehetetlenítsenek bárkit is, ha az nem szolgált rá!
10 becsületes játékost csak elbírtok képzelni? Ebben sem hisztek, vagy ilyen világban sem akartok játszani, ahol 10 becsületest lehet találni?
Ez utóbbit visszaszívom, erős túlzás volt, még, ha érzékeltetni is akartam vele ...
 

DeletedUser18512

Vendég
Ezt írtam egyszer a supportnak, ez azóta se valósult meg :)
Ez lenne az:

Diplomácia


Úr Farkas2015-09-13 13:49:53
Tisztelt klánháború!

Nem ehhez a szerver-hez tartozik.
A következő kérdésem lenne, hogy lehetne-e olyan új elem a többi világokban, hogy a szövetséget el kell fogadnia a másik klánnak is, tehát amíg nem fogadja el addig függőben lévő szövetség lenne.
Csak azért akarom ezt az új elemet, mert volt olyan klán amiben beléptem, és nálunk bent volt a szövetség, de a másik klánnak nem volt bent. (ez úgy derült ki, hogy amikor támadtak akkor megkérdeztem)

Üdvözlettel
Úr Farkas

Sajtmacska2015-09-13 14:37:24
Kedves Úr Farkas,

Köszönjük, hogy jelezted felénk fejlesztési javaslatod, továbbítjuk a központnak.

Üdvözlettel, Klánháború Csapat, Sajtmacska
 

DeletedUser18312

Vendég
Szerintem túl misztifikáljátok a sok klán és sok szövetségest.
Egyszerű. Legyen egy olyan világ, ahol csak a klántársnak küldhetsz védelemet. Akkor majd nem fogja megérni hogy létrehozzál 3-4 alklánt, meg 3-4 szövetségest.

De hogy valami újdonságot is mondjak.
Egy olyan új fejlesztés jólenne ami:

Ha klánszintű támadást kap egy klán. Akkor a klán/alvezér kitudna jelölni falvakat, és beírná mennyi védőre van oda szükség.
Sürgösségi sorrendbe. Ezt látná a klán és a gyülekezőhelynél nem koordináta jelenne meg, hanem ez a opció, feltöltés védelemmel, így a rendszer automatikusan ahogy feltöltötted az egyik falut védelemmel, kettészedi, mondok egy példát.
350|500 3000lándzsa 2000 kard
351|500 2500 lándzsa 1500kard
Valaki felajánl 4000lándzsát és 1500 kardost. Akkor automatikusan az első koordibe küld 3000 lándzsát és 1500 kardost, és a maradék 1000 lándzsáját küldi a köv koordiba.
Így a második felajánlót meg a rendszer úgyanúgy folytatja és a második koordiba küldi a védőjét. Ha netalántán túltöltöttség van, akkor meg jelezne a rendszer neki hogy X katonát nem tudott kiküldeni, mert nincs koordináta abból a tipusból. Ezt látná a vezér, és adhatna újabb koordikat, védelemfeltöltésre.
Csak hogy bonyolítsuk, jólenne ha időpontot is belehetne írni, mikorra érjen oda az a 3000 lándzsa és 2000 kard.
Ez nagy segítség lenne a klánoknak, bevédés, klánszintű védekezésnél. Remélem érthető, ha nem akkor majd Firka átfogalmazza :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Szerintem túl misztifikáljátok a sok klán és sok szövetségest.
Egyszerű. Legyen egy olyan világ, ahol csak a klántársnak küldhetsz védelemet. Akkor majd nem fogja megérni hogy létrehozzál 3-4 alklánt, meg 3-4 szövetségest.

Classicon általában a klánok zártak, és csak klántársnak küldhető a védelem. Ha valaki kilép, az ő támogatásai hazaindulnak, a neki küldötteket haza kell hívni. Eddig erről semmilyen véleményt nem olvastam az ott játszóktól.
 

DeletedUser18497

Vendég
Jó volna ezeket a napi belépési jutalmakat és ezeket a sok eventet ami mostanság van kivenni , nagyon idegesitő , hogy akárkit támadok rohadt nagy bónuszokkal rendelkezik , igy egy jól bevédett falut gyakorlatilag egyáltalán nem lehet kiütni , na meg az se fair , hogy indul egy új világ és valaki kipörgeti , hogy több legyen a vastermelés , tanyahely , egységképzés stb. és igy gyorsabban fejlődik mind egy másik tag
A szerencsét is jó volna kivenni , ez egy stratégiai játék nem pedig szerencse játék!
 

DeletedUser18290

Vendég
Szövetségi szerződés?Bonyodalmakhoz vezetne, ha szerződés alapján 2-3 napig nem támadhatnák egymást a klánok bontás esetén.
Gondolok itt a következőre:
XYZ és ZYX bontanak 3 napig nem támadhatják egymást a játékosok(elvileg).
De! ZYX-ből kilép egy játékos megtámadja az XYZ klán tagjait, majd a nap végén visszalép a klánjába.

Egy ilyen megállapodást vagy tiszteletben tart valaki és elfogad, vagy rákényszerítik, de elkezd kiskapukat keresgélni.

Szövetségek és MNT-k szigorítása szerintem kényes dolog...MNT-d felveszi azt, akire armátszervezel és emiatt csúszik 3 napot az akciód, akkor az cida...plusz, akit támadnál tudja mire számítson. :D
De az, hogy a szövetségek/MNT-k függő viszonyba legyenek, ameddig mindkét fél el nem fogadja az tetszik!Rengeteg „Mé támacc szövik vagyunk?!” levéltől kímélnék meg egymást a játékosok.

*Az MNT-re raknék max. annyi szigorítást, hogy MNT-st nem lehet támogatni védővel.
 

DeletedUser18290

Vendég
Talán a vezéri teendőket egészíteném még ki.Egy vezért vagy tisztelnek, vagy nem.Ettől függ, hogy lehet-e ténylegesen vezér.
Én úgymond átgondoltabbá tenném a játékot és a vezérnek megadnám azt a lehetőséget, ami egy mentor-mentorált között megvan.
A vezérek láthassák a játékosaik statisztikáit.
 

DeletedUser18512

Vendég
Classicon általában a klánok zártak, és csak klántársnak küldhető a védelem. Ha valaki kilép, az ő támogatásai hazaindulnak, a neki küldötteket haza kell hívni. Eddig erről semmilyen véleményt nem olvastam az ott játszóktól.

Az hogy klántársnak küldhető, egyébként felesleges, mert ha csinálsz alklánt, akkor ez olyan mint egy novellafüzér, hogy önállóan is megállják a helyüket a novellák, tehát az alklán is be tudja védeni magát!
Véleményt azért nem olvastál, mert a classicot a játékosok általában nem kedvelik!
Ha bevezetitek sima szerverre, akkor fogtok véleményt kapni!

Akkor inkább olyan szerver legyen, ahol kb. 100-120 fős tag létszám van!
Meg kellene egy olyan, ahol a nyersit belehet váltani PP-re, de ezt fordítva ne lehessen csak, hogy belassítsuk a PP-s gyerekek fejlődését és adjunk esélyt azoknak is, akik nem PP-nek!
Meg az valóban eléggé hiányzó elem, hogy a Szövit/MNT-et el kelljen fogadni!
Az őrtorony az jó, hogy van, de ennek függvényében kellett volna a Tanyát is növelni!

Meg az se lenne rossz ötlet, hogy a klán vezér, ha inaktív lesz, akkor automatán X nap után kiléptesse a rendszer a klánból, ez azért lenne jó, mert ha mondjuk az 1. helyezett klán vezére inaktív lesz, akkor nem fog tönkre menni a klán, hanem a rendszer kirakja, majd felkínálja a klánban az alapítóit és megy tovább a klán!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser18793

Vendég
Sziasztok!

Nos én személy szerint nem csökkenteném a klán taglétszámot sőt emelném 80 főre! pont mint V4-en! Nem tudom kik voltak ott fenn de nekem az a világ nagyon megtetszett! Nagy volt lehetett sokat foglalni és harcolni! Ellenben a mostani rendszerrel a lovag meg a világ dominancia! Tudom nem ide tartozik ezért csak megemlitettem! A másik szövetségesek ne támadhassák egymást! ez is hülyeség! Elöttem valaki emlitette az indoklásokat rá! abban egyet értek, hogy jelentésekben is értesülhetnénk a fórumos dolgokról! A másik a testvér/alklán azokkal is lehetne tenni valamit pl korlátozni max 1 klánra vagy testvér vagy alklán! Nekem nem szokásom ieneket csinálni egy világon sem alapitottunk iet! Erre ittvan pl V35 van egy top1 klán a temp nincs se alklánja se testvér klánja ott a top2-3. klánok testvérklánok kérdem én mire jó ez?? Szerintem azokkal a tagokkal jó végigvinni akik alapból csatlakoznak a klánhoz! Most tegyük fel V35-ön van a klánom 2,5 hónapja jött létre majdnem 4milla pont nincs se testvérklán se alklán! igaz voltak jelentkezők erre hogy lennének de befoglaltuk őket :)
A mi klánunk megvan szövik nélkül minden világon max 1 szövink van

Amit már szintén emlitettek, hogy mit lenne jó ötlet csinálni aklánba az a jelentkezéses rendszer lehessen beállitani hogy főként mej kontiról és mien pontú tagok jöhessenek!
 

DeletedUser18312

Vendég
Lenne mégegy ötletem mire kellene még segítség.
Kellene egy olyan funkció, hogy belehessen állítani hogy XY klán az alklánja ennek. Így nem kellene átrakni új embert vezért oda, fórumokat osztogatni, nem kellene a foglalástervezőt figyelni, minden beállítás a főkláné.
A főklánból a vezér irányíthatná azt a klánt is így. Nem kéne ha 3 klánod van, szétpakolni az embereket, hogy mindenhol megbizható tagod legyen. Így akkor komolyabb értéke is lenne talán az alklánoknak.
 

DeletedUser18290

Vendég
Hogyan lehetne korlátozni az alklánok számát?Egy szerveren annyi klán lehet ahány játékos van.Nem megoldható, vagyis nem megszabható.Akkor lenne megszabható, ha testvér/alklánok és szövetségesek között lenne eltérés, de nincs.Ugyanazt tudod megosztani a szövetségeseddel, mint a testvérklánod tagjaival.

A taglétszámkorlát eltörlése az egyetlen megoldás, de az, hogy (pl.) 145 fővel nyerjen szervert egy klán nem szimpatikus.(Lásd V6)
 

Tibika

New Member
A reakció pontszáma
6
Sziasztok

Nekem is van ötletem msot kihagnám mások ötleteinek a kritizálását ez nem vitafórum ötleteket kérnek megvalósul vagy nem az nem rajtunk múlik.
szöval az én ötletem az hogy a zászlós világokon ne csak a saját klánunkal lehessen zászlót cserélni hanem a zászló csere megosztható legyen mint a fórum vagy a foglástervező...
 

DeletedUser18795

Vendég

Tisztelt Klánháború Csapata!


Korábban már jeleztem a a farmkezelő és a nemesi igény összekapcsolást.
Klánon belül gyakran előfordul egy-egy barbár falu elfoglalásakor a farmezelőből az elfoglalás utáni támadás is. Azaz a farmkezelő a klán társaink nemesi igénnyel ellátott falvait ne mutassa.
Sok félreértést okoz az elfoglalást követő beérkezett farmoló csapatok pusztítása fosztogatása..



Egy új ötlet a zászló cserére és bontásra vonatkozna.
Sok, kedvezőtlen zászló ajánlati próbálkozás van, hiába.
Az ötletem, hogy például 10 szürke zászlóért lehessen egy másik szürke típusú tetszőleges zászlót választani helyette. Főleg, mivel észrevételeim szerint teherbírás és szerencse zászlókból többet ad a rendszer.
Valamint egy magasabb szintű zászlót lehessen vissza is bontani. Persze ez nem feltétlenül logikus, de egy kezdő világon egy faluval és egy előrehaladt világon több faluval már más zászlóelosztás szükségeltetik.

 

DeletedUser18796

Vendég
Támogatom az elsőt, hiszen a játék célja valahol talán az elsődleges szórakoztatás mellett a nevelés is. Így természetesen nem értek egyet azzal a tysonka javaslattal, hogy az árulást vegyük evidenciának, s azt kelljen itt is megélni, hogy ki, kit tud átverni...
Támogatom a másodikat is, különösebb plusz indoklás nem szükséges.

Saját javaslat:

EKSz = Egyesült Klánok Szervezete (ENSZ- hez hasonló, de nem sóhivatal)

Az első 5 klán vezére(alapítója) automatikusan állandó tagja(havi 1 vétó), s minden további 10-20 főt meghaladó klán közül random kerülne be további 5 tag 3 hónapra, hogy képviseljék a világot! 3 havonta cserélődnek a tagok, illetve a többiek egyöntetű szavazása mellett kizárhatják maguk közül az arra érdemtelen nem állandó tagot, s helyette bekerülhet más.

Az EKSZ-hez bárki fordulhat jogorvoslatért, tehát játékos, s klán is, ez utóbbiak kérése kiemelt fontossággal bírna, tehát előre kerülne az ügyek sorában..
Lénygében sportszerűtlenség, lovagokhoz nem illő magatartások kivizsgálása, megítélés vagy büntetése, illetve javaslatot tehetne! A javaslat végrehajtása nem kötelező!
Döntéseiket 3 nap alatt hozzák meg a jelenlevők egyszerű többséggel, annak megnyitása után, ezzel zárják is le. Az állandó tagoknak 1 vétójuk van egy hónapban, így a klánjukkal kapcsolatos ügyekben megakadályozhatják egy ideig, hogy döntés szülessen.
1-3-5 nap nem támadható kizárással való büntetés, már elég visszatartó tud lenni!
Klánokat pedig megfoszthatnak diplomáciájuktól, korlátozhatják egy ideig a tagfelvételt, a diplomácia alakítását, s még minden egyéb dolgot, ami most természetesnek veszünk(fogl. tervező-hadüzenet ...)! Klánok súlythatóak lennének, hogy nevük nem jelenik meg a rangsorban, profiljukat az EKSZ felülírhatja, illetve a klánvezérét megpálcázzák!
hu, ezt leírtam? Akkor találjunk ki valamit erre is. A megpálcázás legyen mondjuk egy szégyen fal, ahova bárki írhat, s bárki megnézhet, kivéve a megpálcázott!
Az EKSZ tagság megjelenik mindenütt a játékban a játékosok neve mellett, pl. kis piktogram. Természetesen választanak maguk közül egy állandó tagot vezetőnek, aki irányítja, koordinálja a munkájukat, többlet jogosítványokért, pl. havi két vétó.

Szerintem könnyen lehetne integrálni a játékba, de szóljatok hozzá, hogy mit is gondoltok erről, mielőtt teleírom a fórumot!

Ez most jutott szembe, de szeretnék még pár dolgot javasolni később, ha nem szeditek le a fejemet, mert anélkül nekem sem megy.Megértem, ha ökörségnek tartjátok, de azért kíváncsi vagyok, hogy miért is?


Szia!
"Az első 5 klán vezére(alapítója) automatikusan állandó tagja..."
Szerintem ez már itt megbukott. Beregél az első 5 klánból 3 olyan ami egész egyszerűen vicc,azt sem tudják mi fán terem a kh. Ennek ellenére veterán játékosok sorsáról dönthetnek kb. Ezt te sem gondolod komolyan :D Csinál egy klánt Dezsőke,életében 1 szervert látott,azt sem tudja mit csináljon,nem is ért hozzá. Így is sok a világtalan,nehogy már még bíráskodni is tudjon. Persze lehet tanulni a kh-t de mi van akkor ha Dezsőkének 1-2 hónapig van kedve játszani,vagy míg ki nem szedik. Akkor mi lesz? Meg amit írsz lazán kijátszható. Van 5 cimbora,megbeszélik hogy csinálnak 1-1 klán,akkor ők lesznek az 5 Jani az EKSZ-ben? Aztán meg kedvükre összejátszanak. Nem. Ha olyan ott a supp,ha meg nem akkor a klánvezetés. Amúgy sem minden pitiáner dolog tartozik egy egész világra (pl. figyelmen kívül hagyott nemesi igény,x befoglal y klántárs mezejébe egy barbiba). Vagy ilyenkre van időd,hogy velük vitatkozz és magyarázz nekik? Hajrá :D
 

scourge

Member
A reakció pontszáma
17
hogymit valtozratnak?
szurot tenni bele hogy meftudjuk ki gyenge vagy uj jatekis es jotelezoen mentoralni.
anelkul mindegy mit vezet be a fejleszto,nem lessz jobb a jatek...
 
Fent