• Nem tetszik a havazás? Kapcsold ki:

2016 Tél: mit változtatnál a klánokon?

DeletedUser18145

Vendég
Sziasztok

Azzal a javaslattal fordulnék hozzátok klánokkal kapcsolatban, hogy a klánvezér, és alvezérek komoly szanciókat vezethessenek be a klántagokkal szemben.
Ezaz ötlet, azért fordult meg a fejembe, mivel köztudott, hogy ha elkezdődik egy világ vannak olyan játékosok, akik CSAK menedék miatt csatlakoznak egy klánhoz. Más tevékenységet nem nagyon hajlandóak tenni
A klán jelentős területet fedd le körülötte (11x11-es) mezőbe a játékosok 60% ugyan ahhoz a klánhoz tartozik.
Eljön a játék elején, hogy egy miniarmat tervez és vitelez ki a klán más klánokkal szembe. Na már most az illető játékos, SEHOGY nem akar részt venni a támadásba, mivel csak magával törödik (nem csapatjátékos) és termeli magának a védőket (jobb esetben) és épiti szépen a falvát. Tehát a játékosunk, nem támad és nem küld erősitést a klánjának, azoknak akik az emlitet miniarmaba részt vesznek és esetleg "visszatámadás" éri őket.
Erre alternativ megoldást jelentene az, hogy az adott játékost (aki a NEM csapatjátékosok táborát növeli) is ki kell pucolni és el kell kezdeni farmolni. Nem valami humánus módszer, de 100%-ig hatásos. Sajnos ezt igy nyomon követni, hogy ki vesz benne részt az akcióban és ki az aki egyáltalán nem lehet. A vezér eléggé nehezen tudja megmondani. CSAK szüz statból lehet kikalkulálni (talán).
Az ilyen játékosokat eléggé utálom, mivel ŐK fórumot csak akkor olvasnak, ha támadás éri őket és akkor is csak a védelem topicba nyitnak egy uj részt és sirnak egy kört.

Gyors példa, olyan játékosokkal, akik itt a fórumon hozzászóltak:
- scooby doo (vezér, 1 klán)
- Hidrohenger (tag, 1 klán)
- Black Star (tag, 1 klán)
- Tibika (tag, 1 klán)
- Tumblard (ellenséges 2 klán)
- Én (tag, 1 klán DE én vagyok az, aki nem csinál semmit, csak a falvamba épitkezek).

Hidrohenger és Blackstar elveszitik a támadó seregük 80%-át. Tibika, pedig Hidronak küld minimális védelmet, mivel Tumblard visszatámad. Én meg nem csinálok semmit (Hidrohengernek és Blackstar vagyok a szomszédja) hiába van védőm is, a falvam is pattentesen ki van épitve.... Tibika, meg a világ másik végéről küld erősitést Hidrohengernek.
scooby doo, mint klánvezér erről mit sem tud, mivel max annyit lát, hogy én a klán taglistába zöld vagyok (Jó hogy zöld vagyok mig senki nem bánt engem. Még a hülye is játszana ilyenkor)
Megoldás:
- Valahogy egy értesités kellene kapni a vezérnek arról, hogy Hidrohenger és Blackstar támadást hajtott végre, amiben 10000 fát, 8000 agyagot, 10000 vasat vesztettek el a megölt egységek miatt (mint ahogy a szimulátor is megmutatja nagyjából mennyi egységet veszit el a játékos a csatába és ennek mennyi a nyersanyag értéke)
- Azt is jeleznie kellene, hogy Tibika erősitést küldött át Hidro részére, ami X egységet tartalmaz...vagy az egységek értéke 5000 fa, 3000 agyag, 8000 vas
- Arról is kellene értesitést kapnia a vezérnek, hogy ha Tibika ami erősitést elküldött Hidro részére azok az egységek megsemmisülnek, mikor Tumblard visszatámad, mivel az Hidro részére és Tibika részére is veszteséget jelent, mivel a védőkatonák is nyersanyagba kerülnek.
- Én pedig csak élvezem a klán melegét!
MINDEN egység nyersanyagba kerül! A szerver elején, ha már 1 könnyülovast elveszit valaki az komoly csapást jelent az illető számára.

Na már most, ha a fentebb emlitet akciót a klánvezér, igy nyomon tudná követni, akkor a vezér tudná, hogy én semmit nem csináltam. Ezért szakciókhoz folyamodna scooby doo velem szembe. Emiatt szükségessé válna, hogy a klánvezér minimálisan vagy teljesen beleláthasson az én falvamba
- Látnia kellene a bányáim óránkénti termelését (alapból , hatások nélkül)
- Látnia kellene a raktárom telitettségét
- Védő és Támadó egységeim számát
- Kiképzés, vagy bármi cselekvés végrehajtását a falvamba (pl: szorgalmasan épitkezek...mikor mit és hol csináltam vagy a barakba 200 kardost képzek még ki)

A klánnak meg rendelkeznie kellene raktárkapacitással, kereskedői számmal (piaccal), PP számmal....és akkor lehetne játszani a számokkal.
Mivel én nem vettem részt semmibe, csak ugy vagyok és lebegek az éterbe...szanciókat szabna ki rám a vezér.
- a nyersanyag termelésemből 10-20-30-40 stb %-al csökkentené és a csökkentet nyersanyag szépen a klánraktárba csordogálna. Pl: 1 hétig -15% lenne a termelésem a bányákba.
- a raktáromból X mennyiségű nyersanyagot át tudna utalni a klánraktárába.
- a csapataim bizonyos %-át Ő is tudná irányitani (csak a védőket). Ha tudja a csapataimat mozgatni, akkor 100 ládzsásból, 100 kardosból, 100 ijászból legalább 10-20-30-40 stb %-át áttudná küldeni Hidronak és Tibika egységei ezáltal mehetnének is haza. A vezér által irányitot csapatokat csak akkor lehetne visszahivnom, ha erre engedélyt kapok vagy letelik X idő.
pl: 2 napig azokal az egységekkel nem tudnék semmit csinálni csak ott lennének Hidronál. De ha a vezér visszaküldi számomra akkor ujra tudom őket mozgatni

Természetesen minden lépésről, szanciórol a játékos is, a vezér is SŐT a klántagok is tudnának. A vezér és a játékos jelentés utján értesülne erről, a klántagok pedig a klán "Áttekintéséből" láthatnák, hogy "scooby doo, Profi játékost -15% nyersanyagtermeléssel szanciónálta". Ebből tudnák és látnák azt a többi klántag, hogy érdemes inkább EGY csapatként összedolgozni, különben ők is igy járnak.

Azt a nyersanyagot, ami meg a klánraktárába van olyan játékosok számára átlehetne küldeni, akik a csatában részt vettek és egységet vesztettek (mindegy h támadást vagy védekezést hajtott végre) Igy ezáltal mondhatni a semmirekellő játékosokat is lehetne fegyelmezni és hasznot termelnének a klánnak.
A klánraktárba lehetne vásárolni nyersanyagot PP-ért, de forditva, tehát nyersit nem lehetne elcserélni PP-re
PP-t lehetne adományozni a klánba és ezt a funciót akár publikusan akár inkognyitoba végre lehetne hajtani. (Vannak olyan játékosok, akik élvezik és ezáltal "dicsekedhetnek" azzal, hogy a klánba x mennyiségű PP-t adományozott és vannak azok akik az ilyennel nem szeretnek kérkedni) Az áttekintésbe pl a következőképpen látszódna
"Profi, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
"Ismeretlen játékos, 10 PP-t adományozott, a klánnak"

Szankciók kezelése:
- Természetesen, mivel "jó fej" játékos vagyok és a klánháború csapata se annyira szigoruak (mint én), igy a szanciók bevezetése elött a szancionált játékos számára a rendszer lehetőséget biztositana, hogy a klánvezér szancióját elfogadja e vagy sem.
- Ha elfogadja, akkor a szankció életbe lép
- Ha nem fogadja el, akkor a vezérnek erről visszajelentés érkezne és vagy megbeszélik, vagy ujjabb szanció veszi kezdetét (3x elutasitja, akkor a rendszer automatikusan kirugná a játékost a klánból)
- Ha nem vesz róla tudományt, mert inaktiv vagy nem foglalkozik vele. Akkor a szanció életbe lép és a rendszer által kirugásra kerül a játékos a klánból.

A szankció tudomásulvételéről a vezér dönthetne. pl: 24 órája lenne a játékos számára, hogy ezt most tudomásul veszi e vagy sem. A lényeg, hogy legalább 1-2 óra gondolkodási ideje legyen rá.
(Aki 2 óránál tovább marad inaktiv a KH-ba az nem érdemli meg, hogy egy erős klán tagja legyen. Ő legyen csak farm....de ezaz én személyes véleményem)

A vezér meg PP-t, nyersit tudna küldeni azon játékosok számára, akikkel együtt összelehet dolgozni, mivel CSAPAT játékosok. Ezzel elősegitve a játékosok sikeres fejlődését és ösztönözné őket a játékra továbbá a veszteségeket lehetne minimalizálni.
Aki a vezér döntését nem akarja elfogadni, annak a játékosnak ki kell lépnie a klánból és onnantól kezdve már csak ki kell pucolni és farmolni kell. Az ajtó mindenki elött nyitva áll. Bárki pótolható
Mivel a vezérnek eléggé nagy hatalma lenne a klánba ezért saját magának és a vele azonos rangú vezetőknek nem tudna semmit küldeni.
Ők a vezérek! Nekik a klánon NEM élősködni kell, hanem vezetni!!!

Tudom, hogy vannak kiskapuk, de ha a klánháború csapata és a fejlesztők egy ilyen komoly bevezetést hajlandóak lennének véghezvinni, akkor valószinüleg a kiskapukat is kitudnák szürni.

Amit leirtam ez inkább a világok elején nagyon hasznosak tudnának lenni, mivel akkor a nyersanyag aranyat ér!

Mikor már a nyersanyag mit sem ér, akkor a játékost falvakkal lehetne szankcionálni, hogy "elveszek tőled 5 falvat és azt átadom a másik erősebb, jobb játékos számára". A falut harc nélkül ugy "alles zusammen" megkapná mindenestől a játékos. Ez azért is lenne jó, mivel ha van egy inaktiv játékos akit nem lehet sehogy se elérni de a falvai tele vannak védőkkel, akkor pillanatok alatt átlehetne adni egy másik játékos számára, aki elbir azokkal a falvakkal. Nem kell kipucolni, nem kell falat rombolni és ujra épiteni valamit csapatokat ujra kiképzeni. Rengeteg időt megsporolunk ezzel!

Szerintem egy ilyen változás jelentősen elősegiteni a csapatmunkát az összhangot a klánba és itt mondhatnánk csak igazán, hogy az alapitó jól gondolja meg kikkel társul, mivel nagy hatalom van a kezükbe. Tölük függ, hogy a klán elnyeri e a szervert vagy elbukja azt.

Szerintem mindent leirtam. Én már fejbe, mindent tökéletesen kigondoltam ezzel kapcsolatban és az összes kiskapura is találtam megoldást.

Köszönöm, hogy elolvastátok és elnézést, hogy hosszu lett.

Profi
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok.

Az előttem szólóktól kicsit eltérve én egy olyan dolgot javasolnék, hogy a támadás-védelemszervezés topicok helyett legyen egy erre kialakított vezetői panel a klánon belül az arra beosztott emberek részére.

Egy olyan panelra gondolok ami nagyban elősegítené a klántagok koordinálását háború esetén.
Ez arról szólna, hogy ha én pl. Hadvezérként szeretnék szervezni egy összehangolt támadást egy másik klánra. Ebben bennevan egy hosszú lista amit osszeállítanék a támadókkal, fakelőkkel, bevédőkkel stb stb. Csapódási időkkel, mindent nap/óra/perc/mp pontosan. Célpontokkal együtt természetesen. Ez eddigi tapasztalataim szerint levelezésben, topicokban zajlott (bár lehet le vagyok maradva)
Egy különálló rendszerről beszélnék itt kb. a szimulátorhoz tudnám hasonlítani. A panelen belül teszem fel úgy lehetne "szervezést indítani" hogy lenne egy keresőpanel, amiben kiválasztaná az ember a támadni kívánt klánt, utána azon belül annak tagjait, azon belülna falvakat (térképmodullal is lehetne ezt elősegíteni, táv.mérés, morál stb.).
Ilyen kipipálós/beillesztgetős formátumú dolog lehetne, gondolom akinek elegendő képzettsége és fantáziája van össze tudna rakni egy ilyen panelt.

Lényeg a lényeg. A vezető/szervező ha megszabta a személyeket, falvakat, időpontokat stb mindent ami kell, akkor azt egy táblázatos formába legenerálná a fórumon, vagy ami mégjobb lenne egy különálló részen ami nem kommentelős, offolós. Vezetői szempontból kompakt és egyszerű panel kellene ami kéznél van és egyszerű benne mindent kikeresni, kiszámítani, feladatokat kiosztani stb.
És a táblázat ami legenerálja a dolgokat bb kódokkal mindennel együtt, az abban szereplő tagok kapnának értesítést az abban való részvételről illetve nekik is előugrana egy panel (pp-vel gondolom egy egyszerűbb osszehangolt támadàs-szóró dolog is létezik erre mindeninek) éd akkor mehet a menet. De elsősorban vezetői szempontból közelítrném meg a dolgot.
Köszönöm!
 

Pól Nyúmen

Member
A reakció pontszáma
11
Sziasztok

Azzal a javaslattal fordulnék hozzátok klánokkal kapcsolatban, hogy a klánvezér, és alvezérek komoly szanciókat vezethessenek be a klántagokkal szemben.
Ezaz ötlet, azért fordult meg a fejembe, mivel köztudott, hogy ha elkezdődik egy világ vannak olyan játékosok, akik CSAK menedék miatt csatlakoznak egy klánhoz. Más tevékenységet nem nagyon hajlandóak tenni
A klán jelentős területet fedd le körülötte (11x11-es) mezőbe a játékosok 60% ugyan ahhoz a klánhoz tartozik.
Eljön a játék elején, hogy egy miniarmat tervez és vitelez ki a klán más klánokkal szembe. Na már most az illető játékos, SEHOGY nem akar részt venni a támadásba, mivel csak magával törödik (nem csapatjátékos) és termeli magának a védőket (jobb esetben) és épiti szépen a falvát. Tehát a játékosunk, nem támad és nem küld erősitést a klánjának, azoknak akik az emlitet miniarmaba részt vesznek és esetleg "visszatámadás" éri őket.
Erre alternativ megoldást jelentene az, hogy az adott játékost (aki a NEM csapatjátékosok táborát növeli) is ki kell pucolni és el kell kezdeni farmolni. Nem valami humánus módszer, de 100%-ig hatásos. Sajnos ezt igy nyomon követni, hogy ki vesz benne részt az akcióban és ki az aki egyáltalán nem lehet. A vezér eléggé nehezen tudja megmondani. CSAK szüz statból lehet kikalkulálni (talán).
Az ilyen játékosokat eléggé utálom, mivel ŐK fórumot csak akkor olvasnak, ha támadás éri őket és akkor is csak a védelem topicba nyitnak egy uj részt és sirnak egy kört.

Gyors példa, olyan játékosokkal, akik itt a fórumon hozzászóltak:
- scooby doo (vezér, 1 klán)
- Hidrohenger (tag, 1 klán)
- Black Star (tag, 1 klán)
- Tibika (tag, 1 klán)
- Tumblard (ellenséges 2 klán)
- Én (tag, 1 klán DE én vagyok az, aki nem csinál semmit, csak a falvamba épitkezek).

Hidrohenger és Blackstar elveszitik a támadó seregük 80%-át. Tibika, pedig Hidronak küld minimális védelmet, mivel Tumblard visszatámad. Én meg nem csinálok semmit (Hidrohengernek és Blackstar vagyok a szomszédja) hiába van védőm is, a falvam is pattentesen ki van épitve.... Tibika, meg a világ másik végéről küld erősitést Hidrohengernek.
scooby doo, mint klánvezér erről mit sem tud, mivel max annyit lát, hogy én a klán taglistába zöld vagyok (Jó hogy zöld vagyok mig senki nem bánt engem. Még a hülye is játszana ilyenkor)
Megoldás:
- Valahogy egy értesités kellene kapni a vezérnek arról, hogy Hidrohenger és Blackstar támadást hajtott végre, amiben 10000 fát, 8000 agyagot, 10000 vasat vesztettek el a megölt egységek miatt (mint ahogy a szimulátor is megmutatja nagyjából mennyi egységet veszit el a játékos a csatába és ennek mennyi a nyersanyag értéke)
- Azt is jeleznie kellene, hogy Tibika erősitést küldött át Hidro részére, ami X egységet tartalmaz...vagy az egységek értéke 5000 fa, 3000 agyag, 8000 vas
- Arról is kellene értesitést kapnia a vezérnek, hogy ha Tibika ami erősitést elküldött Hidro részére azok az egységek megsemmisülnek, mikor Tumblard visszatámad, mivel az Hidro részére és Tibika részére is veszteséget jelent, mivel a védőkatonák is nyersanyagba kerülnek.
- Én pedig csak élvezem a klán melegét!
MINDEN egység nyersanyagba kerül! A szerver elején, ha már 1 könnyülovast elveszit valaki az komoly csapást jelent az illető számára.

Na már most, ha a fentebb emlitet akciót a klánvezér, igy nyomon tudná követni, akkor a vezér tudná, hogy én semmit nem csináltam. Ezért szakciókhoz folyamodna scooby doo velem szembe. Emiatt szükségessé válna, hogy a klánvezér minimálisan vagy teljesen beleláthasson az én falvamba
- Látnia kellene a bányáim óránkénti termelését (alapból , hatások nélkül)
- Látnia kellene a raktárom telitettségét
- Védő és Támadó egységeim számát
- Kiképzés, vagy bármi cselekvés végrehajtását a falvamba (pl: szorgalmasan épitkezek...mikor mit és hol csináltam vagy a barakba 200 kardost képzek még ki)

A klánnak meg rendelkeznie kellene raktárkapacitással, kereskedői számmal (piaccal), PP számmal....és akkor lehetne játszani a számokkal.
Mivel én nem vettem részt semmibe, csak ugy vagyok és lebegek az éterbe...szanciókat szabna ki rám a vezér.
- a nyersanyag termelésemből 10-20-30-40 stb %-al csökkentené és a csökkentet nyersanyag szépen a klánraktárba csordogálna. Pl: 1 hétig -15% lenne a termelésem a bányákba.
- a raktáromból X mennyiségű nyersanyagot át tudna utalni a klánraktárába.
- a csapataim bizonyos %-át Ő is tudná irányitani (csak a védőket). Ha tudja a csapataimat mozgatni, akkor 100 ládzsásból, 100 kardosból, 100 ijászból legalább 10-20-30-40 stb %-át áttudná küldeni Hidronak és Tibika egységei ezáltal mehetnének is haza. A vezér által irányitot csapatokat csak akkor lehetne visszahivnom, ha erre engedélyt kapok vagy letelik X idő.
pl: 2 napig azokal az egységekkel nem tudnék semmit csinálni csak ott lennének Hidronál. De ha a vezér visszaküldi számomra akkor ujra tudom őket mozgatni

Természetesen minden lépésről, szanciórol a játékos is, a vezér is SŐT a klántagok is tudnának. A vezér és a játékos jelentés utján értesülne erről, a klántagok pedig a klán "Áttekintéséből" láthatnák, hogy "scooby doo, Profi játékost -15% nyersanyagtermeléssel szanciónálta". Ebből tudnák és látnák azt a többi klántag, hogy érdemes inkább EGY csapatként összedolgozni, különben ők is igy járnak.

Azt a nyersanyagot, ami meg a klánraktárába van olyan játékosok számára átlehetne küldeni, akik a csatában részt vettek és egységet vesztettek (mindegy h támadást vagy védekezést hajtott végre) Igy ezáltal mondhatni a semmirekellő játékosokat is lehetne fegyelmezni és hasznot termelnének a klánnak.
A klánraktárba lehetne vásárolni nyersanyagot PP-ért, de forditva, tehát nyersit nem lehetne elcserélni PP-re
PP-t lehetne adományozni a klánba és ezt a funciót akár publikusan akár inkognyitoba végre lehetne hajtani. (Vannak olyan játékosok, akik élvezik és ezáltal "dicsekedhetnek" azzal, hogy a klánba x mennyiségű PP-t adományozott és vannak azok akik az ilyennel nem szeretnek kérkedni) Az áttekintésbe pl a következőképpen látszódna
"Profi, 10 PP-t adományozott, a klánnak"
"Ismeretlen játékos, 10 PP-t adományozott, a klánnak"

Szankciók kezelése:
- Természetesen, mivel "jó fej" játékos vagyok és a klánháború csapata se annyira szigoruak (mint én), igy a szanciók bevezetése elött a szancionált játékos számára a rendszer lehetőséget biztositana, hogy a klánvezér szancióját elfogadja e vagy sem.
- Ha elfogadja, akkor a szankció életbe lép
- Ha nem fogadja el, akkor a vezérnek erről visszajelentés érkezne és vagy megbeszélik, vagy ujjabb szanció veszi kezdetét (3x elutasitja, akkor a rendszer automatikusan kirugná a játékost a klánból)
- Ha nem vesz róla tudományt, mert inaktiv vagy nem foglalkozik vele. Akkor a szanció életbe lép és a rendszer által kirugásra kerül a játékos a klánból.

A szankció tudomásulvételéről a vezér dönthetne. pl: 24 órája lenne a játékos számára, hogy ezt most tudomásul veszi e vagy sem. A lényeg, hogy legalább 1-2 óra gondolkodási ideje legyen rá.
(Aki 2 óránál tovább marad inaktiv a KH-ba az nem érdemli meg, hogy egy erős klán tagja legyen. Ő legyen csak farm....de ezaz én személyes véleményem)

A vezér meg PP-t, nyersit tudna küldeni azon játékosok számára, akikkel együtt összelehet dolgozni, mivel CSAPAT játékosok. Ezzel elősegitve a játékosok sikeres fejlődését és ösztönözné őket a játékra továbbá a veszteségeket lehetne minimalizálni.
Aki a vezér döntését nem akarja elfogadni, annak a játékosnak ki kell lépnie a klánból és onnantól kezdve már csak ki kell pucolni és farmolni kell. Az ajtó mindenki elött nyitva áll. Bárki pótolható
Mivel a vezérnek eléggé nagy hatalma lenne a klánba ezért saját magának és a vele azonos rangú vezetőknek nem tudna semmit küldeni.
Ők a vezérek! Nekik a klánon NEM élősködni kell, hanem vezetni!!!

Tudom, hogy vannak kiskapuk, de ha a klánháború csapata és a fejlesztők egy ilyen komoly bevezetést hajlandóak lennének véghezvinni, akkor valószinüleg a kiskapukat is kitudnák szürni.

Amit leirtam ez inkább a világok elején nagyon hasznosak tudnának lenni, mivel akkor a nyersanyag aranyat ér!

Mikor már a nyersanyag mit sem ér, akkor a játékost falvakkal lehetne szankcionálni, hogy "elveszek tőled 5 falvat és azt átadom a másik erősebb, jobb játékos számára". A falut harc nélkül ugy "alles zusammen" megkapná mindenestől a játékos. Ez azért is lenne jó, mivel ha van egy inaktiv játékos akit nem lehet sehogy se elérni de a falvai tele vannak védőkkel, akkor pillanatok alatt átlehetne adni egy másik játékos számára, aki elbir azokkal a falvakkal. Nem kell kipucolni, nem kell falat rombolni és ujra épiteni valamit csapatokat ujra kiképzeni. Rengeteg időt megsporolunk ezzel!

Szerintem egy ilyen változás jelentősen elősegiteni a csapatmunkát az összhangot a klánba és itt mondhatnánk csak igazán, hogy az alapitó jól gondolja meg kikkel társul, mivel nagy hatalom van a kezükbe. Tölük függ, hogy a klán elnyeri e a szervert vagy elbukja azt.

Szerintem mindent leirtam. Én már fejbe, mindent tökéletesen kigondoltam ezzel kapcsolatban és az összes kiskapura is találtam megoldást.

Köszönöm, hogy elolvastátok és elnézést, hogy hosszu lett.

Profi

tetszik az ötlet, kivéve a pp-t. az pénzbe kerül így nem kéne vele játszani. a többi jó.
 

DeletedUser18312

Vendég
Értem amit írsz, de ez csak az elején lenne mérvadó. Amikor már 100 meg 1000 nukeok repkednek hetente, és mindennapos a védőküldés frontbevédésre, akkor már átláthatatlan lenne szerintem.
Megmondom miért nincs értelme, mert ilyen adataid egyébként vannak, ha figyelmes lennél.
A fő gond az, sokatok nincs tisztába mennyi statisztika van jelen, és mennyi mindenből lehet olvasni.

Leírom akkor én mit szoktam ellenőrizni. Amikor armát szervezek, én kérdőivvel kérem be a jelentkezést.(nem levelezek 50 taggal, vagyha több klán van akkor 2-3* 50 tag, megírom a kérdőivet és kitöltik, minden adatot látok amire szükségem van.
Így egyből látom hogy a 50 tagomból csak 35 jelentkezett. Viszont kérdőivbe van védő és támadó is.
Így megnézem a hiányzó 15 embert jelentkezett-e védőre. Ezzel leis tudtam a jelentkezést.
Jönnek a tények. Amikor armát szervezek és támadunk, háborús statnál láthatod az aznapi Let-et. Így alapból meglátod kinek nem nőlt a Letje a 35 tagból. Van olyan is, hogy valaki csak nukeol. Mivel ez egy eléggé támadóvilág, sokszor csak a nemesre utazik az ellenfél, így őt kikerülik.
0 lesz a letje. Szóval te ilyenkor azt látod nem csinált semmit, mert 0 lett az elhallt nyersanyagmennyisége, jóhiszeműen azt hiszed semmirekellő, miközbe támadott....
Szóval én ilyenkor 1-2 jelit beszoktam kérni, vagy mivel alapból maguktól kiis rakják fórumra, és tudom kit támadott, fórumon letudom ellenőrizni, akkor szoktam bekérni, ha nem rakott fórumra, de akk se úgy írok rá, miért nem támadtál, hanem átmentél üresbe? Tudsz jelit adni hogy a szomszédnak szóljak, üres menjen mégegy kört, mivel valszeg dodgeoltak....De egyébként ott van még a közös támadásmegosztás is, és láthatod ki támad és ki nem. Mindig ellenőrzöm támadás közbe, hogy tényleg utón vagyunk-e mindenhova az eredeti terv szerint.

Nos ezzel minden armánál letudod ellenőrizni a támadó tagjaid. A védőket meg a támogató pontal tudod leellenőrizni. Mivel ahova ment támadás, akár fake akár éles, nőlni fog a támogató pontja. Akit meg támadnak, az úgyis szól támadás közbe, ha valaki nem küldi a beigért védőt. Itt is logikusan a megosztott támadás opciónál a védőt is látod, hogy tényleg küldik-e a játékoshoz a védőket. Így nem akkor ellenőrzől, szankcionálsz, mikor már szétvitték a falvaitokat, mert hidd el akkor már tök min1, hogy keresel-e bünöst azért vagy nem, hanem a támadás alatt tudsz reagálni.
 

DeletedUser16323

Vendég
Üdv.
Rég jártam erre, örülök neki, hogy kikéritek a játékosok véleményét. :)

Jó lenne, ha a klánalapítónak, vagy akár az arisztokratáknak is egy kicsit nagyobb mozgásterük lenne.
Jó lenne az összes tag pillanatnyi bejelentkezési állapotát látni, mint a barátlistán, vagy/és ha megoldható, akkor az aktivitást valami oly módon, hogy mennyi időt tölt átlagban a szerveren, bár ez nem biztos hogy megoldható.

Továbbá: A vezér és megint csak, sztem az arisztokraták is: jó lenne, ha tudnák ellenőrizni a tagokat, pl: a taglistán egy linkel betekintést engedni a tagok Áttekintés nézetébe a csapatokhoz, vagy akár az összes opcióhoz.
Természetesen nem kell lehetőség, hogy bármibe belenyúlhasson, csak az információkat kéne látni:

Legfontosabb sztem, hogy a csapatokat lássuk, és ha nincs otthon a csapat, akkor hol van, kinél?
Másodsorban jó lenne látni a támadásokat is, közös armánál hasznos lenne látni az adatokat.

Bejövő támadásokat hogy láthassa a vezér, ez már nem volna jó, mert akkor az aktív tagok - akik ugye vezéri vagy arisztokrata jogkörrel rendelkeznek - gürizhetnének a többi tag helyett, meg ne lehessen már inaktív tagot olyan könnyen védeni...

Így nem csak az ellenőrzésre lenne lehetőség, hogy ki sunnyog, hanem segíteni is lehetne azokat, akik kevésbé értik a csíziót, de szorgalmasak... mind egymástól tanultuk a kh-t. :)

Még egy kis plusz, ezt is a vezérnek, hogy a térképen láthassa a klánhoz tartozók falujánál felugró ablakban, hogy mi van bent, mint a sajátjainál.
Ha nincs bent semmi, akkor azt, hogy hol van a csapat. Ha támad, akkor hova, ha erősítésben van, akkor hol.


Írtam ugye, hogy az arisztokraták is megkaphatnák ezeket a lehetőségeket, de ha csak a vezér láthatja, annak is megvan az előnye, mert akkor az alapító könnyebben ad majd vezéri jogkört is annak, aki dolgozik a klánért, nem csak a főnök kijelöli az alvezéreket, és azoknak kell dolgozni, mert hát ők a vezérkar, de a főnök az marad aki a klánt alapította, akkor is, ha nem csinál semmit...
Legyen érdemi különbség a vezér és az alvezérek között, és kelljen megadni a vezéri rangot annak, aki tényleg dolgozik, mert kell a munkájához.

...
Még pár szóban hozzászólnék a fentiekhez is:
Sztem a diplomáciai rendszer teljesen jó, hisz így életszerű. Egy dolog az egyezség, meg az elmélet, egy másik a jellem és a gyakorlat.
A klánvezetés jó eséllyel régi kh-sokból alakul minden esélyes klánban, és már van tapasztalatunk egymás ellen, vagy mellett.
Viszont lehetne több beállítási lehetőség, pl: szövetséges 1,2,3 stb. és más színnel lehetne jelölni, ha két szövetséges van, hogy elkülönüljenek azért a térképen.
Persze ott a térképen a kijelölési lehetőség, de így az egész klán számára lehetne színezni a térképet, és nem utolsó sorban a világtérképen is látszanak ezek a beállítások.

Támadhatóságra természetesen szükség van, hisz vannak belső foglalások, visszafoglalások stb. de ezt előttem is leírták.

Klánzáródás téma: Sztem ez is jó úgy ahogy van, mert így életszerű.
+ Hogy lenne a megvalósítás?
Kiraknak valakit, és nem is tud csatlakozni máshova se?
Ketté szakadna a klán a belső feszültségek miatt, de összezárná őket a klán?
Pl: 50 fős klánok vannak, és az inaktivitás miatt már elfogyott minden klán fele, vagy akár csak 10-15 fő van.. nem lehet összeolvasztani, hanem tizenpár fővel kell elérni a 80%-ot? Ha ráunnak a tagok akkor még kevesebbel?
Majd 10 év mulva az nyer, aki a legkitartóbb... :)

Fórum: Sajtószabadság!!! :)
Viszont a klán chat jó lenne, ha nem villogna minden percben az üzeneteknél, legalább lehessen kikapcsolni, mert az üzenetek általában fontosak, és mindenki elolvassa, de a chat miatt ez is fórumszerű élményt tud mutatni.

Remélem lesz is ami megvalósul majd, mostanában sok jó újítás volt. )
 

DeletedUser

Vendég
Üdv! olvastam néhány hozzászólást, mint például a 7# "meg a letszamot max 40re korlatozni,testverklanokat meg ne lehessen sinalni... ", ez helyes lenne ha sikerülne bevezetni, mert egybegyűlnek azok akiknek nem számít a pénz és veszik a prémet, a így nem lesz esély a kisebb játékosoknak
 

Tibika

New Member
A reakció pontszáma
6
Sziasztok
ujjabb ötletem támadt fórumaml kapcsolatban
most jelenleg a fórumot mindenki látja vagy ugye van a vezéri a megbízható tagoknak.
szerintem jó lenne ha esetleg 3-4 ember szeretne magának egy külön fórumrész amit csak ők látnak akkor erre legyen joguk mondok egy gyakorlatiasabb példát.
védelmre van szükséged de nem szeretnéd hogy mindenki lássa bevédeted magad és mit védetsz be akkor azt a 3-4 szerinted megbízható tagnak engedélyezed a fórum olvasását akikel ezt szeretnéd lebonyolítani.

további ötlet hogy aki a fórumot megnyitotta legyen joga megszüntetni is amikor már feleslegesnek tartja.
 

DeletedUser8560

Vendég
simonyit91 - supportba küldött levél
Sziasztok, a klánnal valo fejlesztésre válaszolok sok dolgot lehetne rajtuk változtatni pl : hogy a klán társak egymás védekezésére küldöt csapatokat is tudják irányitani ha pl az egyik társunk nagyobb szüksége van védelemre mint nekem tehát arra akarok kijukadni hogy , én kaptam segitséget X,Y -tól és egy társunknak nagyobb szüksége van rá pl XX nek tehát küld egy felhatalmazó kérelmet az XY nak hogy hadd küldje tovább a csapatokat XX nek mert nagyobb szüksége van rá mint nekem .
Ez az egyik !
A másik a rangokat jellemzi mint minden hol meg figyeltem hogy sok klán rangokat használ a játékosok meg különböztetésére tehát itt is pl vagyok :
tehát én vagyok az alapitó
XX a dilpomata
YX a hadvezér
tehát ebben arra gondoltam hogy , meg lehetne -e oldani hogy ne keljen erre is babrálni a bilentyü betüit hanem amikor a jogott kijelöli a tag vagy az alapito akkor a neve alatt meg jeleni egy bizonyos ikonnak meg felelö rang én cuppán ennyit szeretnék fejleszteni a többi fejleszteni valom az mind mással kapcsolatos remélem majd egy másik alkalommal azt is meg oszthatnám veletek köszönöm hogy el olvastátok a levelem és remélem adtam egy két jo öttletet a klánnal kapcsolatban ( bocsánat a hibásan írt szövegért a telefonom így reagál rá
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
fügödiek- support levélben megküldött észrevétel

Én azon változtatnék h minden klán ösze olvadhason ugy kompleten egy másik klánal. Ha a klán limit 40 fö lehetövé tehese az ösze olvadás azt h 80 fö legyen. És mig az eredeti 40 fö alá nem megy a klán limit adig megint ne lehesen olvadni. És két olyan klán nem olvadhat ösze ami 40 fö fölöt van. Ez azért lene jo mert sok a klán ösze olvadás. De igy nem kerülhet egyklánba mindenki csak a nagyob játékosokat gyüjtik ki a klánokbol.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser18806

Vendég
Ne legyen alklán, ne legyen testvérklán!
A klánok létszáma: max 40 fő
Ez azt jelentené hogy 1. A klanvezetésnek komolyan át kellene gondolnia hogy kit vegyenek be a klánba. 2. Mivel minden szerveren van több jó játékos is, így ők nem tömörülhetnének egy klánba, ezáltal élvezetesebb is lenne a szerver mert nagyobb harcok lennének!

Limitáltva legyen hogy egy játékos egy szerveren hányszor válthat klánt! Mondjuk max 5ször! Így a játékosok is rá lennének kényszerítve hogy jobban odafigyeljenek hogy melyik klánba menjenek és így csökkenne az a vándorlás ami a klánok között szokott lenni.

MNT, Szövetség!
Ha két klán szövetségre lép, akkor kötelezően írásban kelljen a szövetséget megkötni! A szövetségi szerződést a supportnak meg kell küldeni, és ami le van írva a szövetségi szerződésbe akkor azt kötelesek a klánok betartani, illetve mivel a supportnak is meg van küldve a szerződés, akkor a support annak függvényében tudja a klánok játékát szabályozni!
Pld: ha beleírjak a szerződésbe hogy a szerződés felbomlása után 2 hétig nem tamadhatjak egymást a klánok, akkor ezt a support alapvetően így állítja be!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
Nem vitatkozni szeretnék, csak nem értem, kérem valaki segítsen.
Ne legyen alklán, és testvérklán. De ez "hivatalosan" most sincs, nincs ilyen beállítási mód, és mégis mindenki boldog boldogtalan alklánja. Ha ezt kéritek, akkor ezt nem nektek kéne megcsinálni? Mert ugye most is megteszitek, függetlenül attól, hogy nincs rá beállítási mód. Aztán szépen felzabáljátok egymást.
 

Tanárfejű Almighty

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
16.204
Nem vitatkozni szeretnék, csak nem értem, kérem valaki segítsen.
Ne legyen alklán, és testvérklán. De ez "hivatalosan" most sincs, nincs ilyen beállítási mód, és mégis mindenki boldog boldogtalan alklánja. Ha ezt kéritek, akkor ezt nem nektek kéne megcsinálni? Mert ugye most is megteszitek, függetlenül attól, hogy nincs rá beállítási mód. Aztán szépen felzabáljátok egymást.

Ez nagyon igaz...


Mondjuk hasonló lehetne: ha van egy klán, akkor az ha akar testvérklánt/alkált/gyűjtőklánt/vágóhidat/golyófogót magának, akkor azt köteles bejelenteni a supportnak. A support feljegyzi, mint a duálnál levő játékosokat, és az alklánnak/...-nak kötelező az anyaklán nevét valamilyen formában felvenni, ahogy eddig is volt... EW, E.W, stb.. Viszont minden felvett ilyen al-testvér-... klán után járna valamilyen büntetés, mondjuk xy százalékkal növekedne az építési költség/lassulna a képzés/drágulna a nemes. És ez halmozódna, a 3. klán még több, a 4. klán még több stb. Így nem lenne olyan szimpi a sokklánosdi :) Ha valaki nem jelenti be, hogy van ilyenje, és mégis kiderül róla, az ugyancsak bünti. Ettel csak egy a baj: valahogy szét kellene választani a tesvérklánt a sima szövetségestől, mert jelenleg ugye ugyanúgy van kezelve. Pár ötlet:

-mindenki csak a saját kláncsaládjában helyelhet, sima szövetségesnél nem. Így a külsős helyelők is kikerülnének a képből.
-kláncsaládban legyen aktív a zászló- és leltárcumó csere, máshol nem.
-mindneki csak kláncsaládtagokkal oszthatja meg esetlegesen a támadását/jegyzeteit, a sima barátjelölőkkel nem.
-a vezér közvetlen át tud húzni emberkéket a kláncsaládból, nem kell a meghívom-kilép régiből-belép a mostaniba metódus, ugyanúgy tud leküldeni a kisklánba is. Ja és a játékosoknak lenne maximalizált klánváltása, mondjuk 3-5, de a kláncsaládba pakolgatás nem számolódik bele.

Ezekkel talán szét lehet választani a sima szövetségestől a kláncsaládkodást, ha valami még eszetekbe jut, mondjátok hozzá :) Ha már szét van választva a kláncsalád a sima szövitől, és bejelentős a dolog, bünti jár érte, akkor szerintem ez járható út.
 

Tanárfejű Almighty

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
16.204
Ez nagyon igaz...


Mondjuk hasonló lehetne: ha van egy klán, akkor az ha akar testvérklánt/alkált/gyűjtőklánt/vágóhidat/golyófogót magának, akkor azt köteles bejelenteni a supportnak. A support feljegyzi, mint a duálnál levő játékosokat, és az alklánnak/...-nak kötelező az anyaklán nevét valamilyen formában felvenni, ahogy eddig is volt... EW, E.W, stb.. Viszont minden felvett ilyen al-testvér-... klán után járna valamilyen büntetés, mondjuk xy százalékkal növekedne az építési költség/lassulna a képzés/drágulna a nemes. És ez halmozódna, a 3. klán még több, a 4. klán még több stb. Így nem lenne olyan szimpi a sokklánosdi :) Ha valaki nem jelenti be, hogy van ilyenje, és mégis kiderül róla, az ugyancsak bünti. Ettel csak egy a baj: valahogy szét kellene választani a tesvérklánt a sima szövetségestől, mert jelenleg ugye ugyanúgy van kezelve. Pár ötlet:

-mindenki csak a saját kláncsaládjában helyelhet, sima szövetségesnél nem. Így a külsős helyelők is kikerülnének a képből.
-kláncsaládban legyen aktív a zászló- és leltárcumó csere, máshol nem.
-mindneki csak kláncsaládtagokkal oszthatja meg esetlegesen a támadását/jegyzeteit, a sima barátjelölőkkel nem.
-a vezér közvetlen át tud húzni emberkéket a kláncsaládból, nem kell a meghívom-kilép régiből-belép a mostaniba metódus, ugyanúgy tud leküldeni a kisklánba is. Ja és a játékosoknak lenne maximalizált klánváltása, mondjuk 3-5, de a kláncsaládba pakolgatás nem számolódik bele.

Ezekkel talán szét lehet választani a sima szövetségestől a kláncsaládkodást, ha valami még eszetekbe jut, mondjátok hozzá :) Ha már szét van választva a kláncsalád a sima szövitől, és bejelentős a dolog, bünti jár érte, akkor szerintem ez járható út.

Míg elugrottam oda ahol órám lesz, eszembe jutott még egy dolog: kláncsaládtárs nemeselése látogatás legyen. Ráfoglalás így megoldható, hisz el lehet küldeni a támadást, de ha csak egy pillanatig is az ellené lesz a falu, akkor vissza fogjuk foglalni, más esetben csak látogat a nemes mint tűzszünetkor. A belsőzés bejelentéshez kötött. Vagy végrendeletet ad le valaki, agy a vezér kéri hogy belsőzve legyen a tag, amire el tudok képzelni különböző okokat: inaktív, nem jó képességű, rossz hatással van a társaságra, stb, és ezt valahogy bizonyítani is kellene.

Elég bonyolult(an hangzik), lehet nem is kivitelezhető minden amit leírtam, de szerintem ha külön van már választva a testvérkláncsaládjátékosgyűjtő, és a létrehozása megfelelően van szankcionálva, akkor egy idő után mindenki kedve elmenne tőle. Várok kritikát, miért lenne jó, miért nem, de légyszi olyanokat, hogy hülye vagy, mert ezért meg azért, meg nem lehet mert csak HSZ-eket mellőzzétek, legyetek építőek :)
 

DeletedUser16323

Vendég
Míg elugrottam oda ahol órám lesz, eszembe jutott még egy dolog: kláncsaládtárs nemeselése látogatás legyen. Ráfoglalás így megoldható, hisz el lehet küldeni a támadást, de ha csak egy pillanatig is az ellené lesz a falu, akkor vissza fogjuk foglalni, más esetben csak látogat a nemes mint tűzszünetkor. A belsőzés bejelentéshez kötött. Vagy végrendeletet ad le valaki, agy a vezér kéri hogy belsőzve legyen a tag, amire el tudok képzelni különböző okokat: inaktív, nem jó képességű, rossz hatással van a társaságra, stb, és ezt valahogy bizonyítani is kellene.

Elég bonyolult(an hangzik), lehet nem is kivitelezhető minden amit leírtam, de szerintem ha külön van már választva a testvérkláncsaládjátékosgyűjtő, és a létrehozása megfelelően van szankcionálva, akkor egy idő után mindenki kedve elmenne tőle. Várok kritikát, miért lenne jó, miért nem, de légyszi olyanokat, hogy hülye vagy, mert ezért meg azért, meg nem lehet mert csak HSZ-eket mellőzzétek, legyetek építőek :)

Fentebb majd mindenki az alklánok ellen kért valamit, te meg kidolgoztad, hogy hogy legyen még is tele a kh - így már hivatalosabb formában is - alklánokkal, testvérklánokkal.
 

Tanárfejű Almighty

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
16.204
Fentebb majd mindenki az alklánok ellen kért valamit, te meg kidolgoztad, hogy hogy legyen még is tele a kh - így már hivatalosabb formában is - alklánokkal, testvérklánokkal.

Igen, és ha elolvastad, akkor látod, hogy azért kell, hogy elválasztható legyen, és kapjanak böntetést az alklánt tartók. Olvass végig, vagy ne tedd, de hülyeséget ne mondj ;)
 

DeletedUser18806

Vendég
Basszus emberek!
Egy szervert 1 klán tud megnyerni!
Hiba van 600 alklánja!
Másik!
Testvérklán!
Mi az hogy testvérklán?
Basszus, minél kisebb egy klán létszáma, annál nagyobb harcok vannak(lesznek) hiszen a területi dominancia alapján nem mindegy hogy 40 embernek vagy 80 embernek kell megszerezni azt a bizonyos százalékot! És ez szól a testvérklán ellen is!
Mi értelme van a testvérklán?
Hiszen a testvérklán úgy sem lehet győztes klán!
Itt csupán annyi a kérdés hogy harcolva szeretnének az emberek nyerni vagy úgy hogy mindenkit beveszünk csinálunk 3-4-5-6 testverklant és akkor úgy erősödünk még hogy csak belső foglalásokat csinálunk!
Ne haragudjatok de nekem személy szerint a harcos változat tetszik jobban hiszen ez a játék a KLÁNHÁBORÚ és nem az hogy hogyan csináljunk minél több testvér vagy alkant! Amugy itt egyesek az alklant szankciónalni akarják a testverklant nem! Csakhogy! Mi is az igazi különbség az alklan és a testvérklán között? Igazából semmi!!
 

DeletedUser16323

Vendég
De, elolvastam, valóban írtál "büntetést" is, de azt nem hinném, hogy bevezetnék, de ezt az alklános verziót meg lehet hogy majd megcsinálják, és akkor a klánoknál lesz olyan opció, hogy alapíts alklánt... ez az amit te sem akarsz sztem. :)
Ha büntetés végett nem alapítanak alklánt, akkor meg megcsinálják úgy, ahogy eddig is.
A klánváltás korlátozása viszont valóban jó kis visszatartó erő lehet, de az alklánosodás ellen nem valószínű, hogy lenne hatása.
Annak is látom értelmét, hogy aki kilép egy klánból bizonyos ideg, ami nem túl rövid... pl. egy hét, ne léphessen be és ne alapíthasson.
 

Tanárfejű Almighty

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
16.204
Basszus emberek!
Egy szervert 1 klán tud megnyerni!
Hiba van 600 alklánja!
Másik!
Testvérklán!
Mi az hogy testvérklán?
Basszus, minél kisebb egy klán létszáma, annál nagyobb harcok vannak(lesznek) hiszen a területi dominancia alapján nem mindegy hogy 40 embernek vagy 80 embernek kell megszerezni azt a bizonyos százalékot! És ez szól a testvérklán ellen is!
Mi értelme van a testvérklán?
Hiszen a testvérklán úgy sem lehet győztes klán!
Itt csupán annyi a kérdés hogy harcolva szeretnének az emberek nyerni vagy úgy hogy mindenkit beveszünk csinálunk 3-4-5-6 testverklant és akkor úgy erősödünk még hogy csak belső foglalásokat csinálunk!
Ne haragudjatok de nekem személy szerint a harcos változat tetszik jobban hiszen ez a játék a KLÁNHÁBORÚ és nem az hogy hogyan csináljunk minél több testvér vagy alkant! Amugy itt egyesek az alklant szankciónalni akarják a testverklant nem! Csakhogy! Mi is az igazi különbség az alklan és a testvérklán között? Igazából semmi!!

Az is szankcionálva lehetne. Hisz a kettő egy és ugyanaz.

De, elolvastam, valóban írtál "büntetést" is, de azt nem hinném, hogy bevezetnék, de ezt az alklános verziót meg lehet hogy majd megcsinálják, és akkor a klánoknál lesz olyan opció, hogy alapíts alklánt... ez az amit te sem akarsz sztem. :)
Ha büntetés végett nem alapítanak alklánt, akkor meg megcsinálják úgy, ahogy eddig is.
A klánváltás korlátozása viszont valóban jó kis visszatartó erő lehet, de az alklánosodás ellen nem valószínű, hogy lenne hatása.
Annak is látom értelmét, hogy aki kilép egy klánból bizonyos ideg, ami nem túl rövid... pl. egy hét, ne léphessen be és ne alapíthasson.

Á, mindegy, most nincs időm érdembe reagálni, odaírtam azt is, hogy lenne megoldható (szerintem), de könnyen lehet, supp által nem kivitelezhető, vagy kutyafüle tudja :D
 

DeletedUser16323

Vendég
Hogy be kell jelenteni a supportnak?
És miből látszik, hogy az egy testvérklán, pont úgy működik, mint a szövetséges...
Gondolom, hogy mennyire akar a support egy ilyen púpot a hátára... :D
 

DeletedUser18512

Vendég
Azt kifelejtettem, hogy a telefonos applikációnál lehessen körlevelet küldeni!
Mert ez nagy akadály, hogy nincs.
 
Fent