Ötletek

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser

Vendég
Lehetne olyan opció is hol belehetne állítani azt is hogy az x által bejelölt ellenségnek y klánnal ne lehessen kereskedni.Az az az x ésaz y klán egymás között ne kereskedhessen
 

DeletedUser

Vendég
A helyettesítésnél belehessen állítani, hogy a helyettesítő játékos milyen adatokhoz férjen hozzá:
-levelezés
-barát lista
-más játékosok letiltása
-fórumhozzászólás
-ha vezető vagy akkor a vezetői tevékenységek
 

DeletedUser

Vendég
ez nem jó ötlet, fiók helyettesítéssel ki lehet szűrni a klánokban megbújó esetleges kémeket
 

DeletedUser

Vendég
Kémkedés

Sziasztok!
Egy ehhez hasonló játékban láttam, hogy az falunál kémkedés mód is van. Szóval arra gondoltam, hogy ne csak úgy lehessen kémkedni csata közben, hanem legyen külön kémkedés mód, ha rákattintunk a falura. Nos mit gondoltok erről?
 

DeletedUser

Vendég
Ágyú

Sziasztok!
az lenne az ötletem, hogy ha már a műhelyben lehet faltörő kost, és katapultot is csinálni, akkor ezt is lehetne készíteni: ÁGYÚ!!! Az ára lenne:300 vas, 100, agyag, 50 fa. Szükséges épületei lennének: Műhely 5. szint, Kovácsműhely 13. szint, Főhadiszállás 12. szint.
 

DeletedUser

Vendég
Erősítő részek

Sziasztok!
Az lenne az ötletem, hogy az épületekhez, hozzálehetne tenni erősítő részeket, ezáltal is különlegesebbé és erősebbé téve őket.
A következőkre gondoltam:
-Kilátótorony:Megmutatja az ellenséges csapatokat. Szükséges lenne hozzá:Fal 7. szint, 400 vas, 500 agyag, 500 fa.
-Egy új anyag bányája: Kőfejtő: ugyanaz, mint a többi nyersanyagnál. Lehetne használni katapultlövedéknek. Helye a vasbánya alatti kis sziklás résznél lenne.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
a játék már így is elég húzós, pláne akik állandó támadás alatt vannak, az ágyúk meg asszem a puskapor után jött divatba,ergo ennyi erővel a muskétások is jöhetnének,a számszeríjászkról (nyílpuskás) nem is beszélve....
Semmi értelme ,ez nem a Civilization :confused:
 

DeletedUser15192

Vendég
Jelentések mappái

Tisztelt Adminisztrátorok!

A következő javaslatom van a kezelő felülettel kapcsolatban: a jelentéseknél pf segítségével mappák hozhatók létre. Az volna az újítási javaslatom, hogy ezen mappák sorrendje változtatható legyen. Nekem személy szerint segítséget jelentene a mappáim áttekintésében.

Üdv. kozmopol
 

DeletedUser14989

Vendég
Sziasztok!
Az lenne az ötletem, hogy az épületekhez, hozzálehetne tenni erősítő részeket, ezáltal is különlegesebbé és erősebbé téve őket.
A következőkre gondoltam:
-Kilátótorony:Megmutatja az ellenséges csapatokat. Szükséges lenne hozzá:Fal 7. szint, 400 vas, 500 agyag, 500 fa.
-Egy új anyag bányája: Kőfejtő: ugyanaz, mint a többi nyersanyagnál. Lehetne használni katapultlövedéknek. Helye a vasbánya alatti kis sziklás résznél lenne.
Rengeteget kellene hozzá programozni,és nem hiszem hogy megérné...De jó ötlet.
Sziasztok!
az lenne az ötletem, hogy ha már a műhelyben lehet faltörő kost, és katapultot is csinálni, akkor ezt is lehetne készíteni: ÁGYÚ!!! Az ára lenne:300 vas, 100, agyag, 50 fa. Szükséges épületei lennének: Műhely 5. szint, Kovácsműhely 13. szint, Főhadiszállás 12. szint.
Hát szerintem csak megkavarná a játékot...
Sziasztok!
Egy ehhez hasonló játékban láttam, hogy az falunál kémkedés mód is van. Szóval arra gondoltam, hogy ne csak úgy lehessen kémkedni csata közben, hanem legyen külön kémkedés mód, ha rákattintunk a falura. Nos mit gondoltok erről?

Ikariam...
Szerintem nem lenne jó

lehetne ennyi erővel berserk egység is ami nem túl erős(támadó érték.30 v:15)viszont bónuszt adna a többi harcoló egységnek
 

DeletedUser12940

Vendég
5let

Három fontos dolog jó lenne!
1.A támadási időt lehetne beállítani,így jobban lehetne szervezett támadást indítani!
pl:én elküldöm az egségeket harcolni 20:00:00-kor tételezzük fel hogy megérkeznek 20:10:00-re,de miért pont akkor,miért nem lehet későbbre állítani???pl.20:15:00-ra érkezzen be(hamarábbra nem csak későbbre lehessen)
2.Ami ezekben a játékokban szerintem az a nagy hiba hogy csak az egységek számától függ a harc kimenetele!
Legalább bele lehetne vinni valami kis taktikát!
pl:Támadó módok:harapófogó,keskeny sorban előre,szétterülve előre.....stb.
Védekező:Fal:íjász
Kapuk:lándzsosok
Harcmező:nehézlovasok,kardforgatók
Várostér:milícia
tudom kicsit bonyolult de szerintem nagyot lehetne vele emelni a játék színvonalán
3.Útközben miért nem lehet megtámadni a bejövő csapatokat????
Ugyan olyan harc,városval,és városbónusz nélkül,ezt csak az teheti meg akit érint a támadás.
Ha a támadók győznek a megmaradt egységekkel tovább vonul a város felé és esetlek megküzd az ott lévő egységekkel is!
Ha veszt,de marad egysége visszafordul!
 

DeletedUser14989

Vendég
Három fontos dolog jó lenne!
1.A támadási időt lehetne beállítani,így jobban lehetne szervezett támadást indítani!
pl:én elküldöm az egségeket harcolni 20:00:00-kor tételezzük fel hogy megérkeznek 20:10:00-re,de miért pont akkor,miért nem lehet későbbre állítani???pl.20:15:00-ra érkezzen be(hamarábbra nem csak későbbre lehessen)
2.Ami ezekben a játékokban szerintem az a nagy hiba hogy csak az egységek számától függ a harc kimenetele!
Legalább bele lehetne vinni valami kis taktikát!
pl:Támadó módok:harapófogó,keskeny sorban előre,szétterülve előre.....stb.
Védekező:Fal:íjász
Kapuk:lándzsosok
Harcmező:nehézlovasok,kardforgatók
Várostér:milícia
tudom kicsit bonyolult de szerintem nagyot lehetne vele emelni a játék színvonalán
3.Útközben miért nem lehet megtámadni a bejövő csapatokat????
Ugyan olyan harc,városval,és városbónusz nélkül,ezt csak az teheti meg akit érint a támadás.
Ha a támadók győznek a megmaradt egységekkel tovább vonul a város felé és esetlek megküzd az ott lévő egységekkel is!
Ha veszt,de marad egysége visszafordul!

Valóban jó lenne de baromira nehéz lenne megcsinálni!Szerintem kb egy hétre lekellene állítani a szervereket!
A menetközbeni csatával meg az a baj hogy akadozna a játék ha egy csomóan azt csinálnák!
Esetleg egy 1 hónapos kis szerveren lehetne lepróbálni
 

DeletedUser

Vendég
Három fontos dolog jó lenne!
1.A támadási időt lehetne beállítani,így jobban lehetne szervezett támadást indítani!
pl:én elküldöm az egségeket harcolni 20:00:00-kor tételezzük fel hogy megérkeznek 20:10:00-re,de miért pont akkor,miért nem lehet későbbre állítani???pl.20:15:00-ra érkezzen be(hamarábbra nem csak későbbre lehessen)
2.Ami ezekben a játékokban szerintem az a nagy hiba hogy csak az egységek számától függ a harc kimenetele!
Legalább bele lehetne vinni valami kis taktikát!
pl:Támadó módok:harapófogó,keskeny sorban előre,szétterülve előre.....stb.
Védekező:Fal:íjász
Kapuk:lándzsosok
Harcmező:nehézlovasok,kardforgatók
Várostér:milícia
tudom kicsit bonyolult de szerintem nagyot lehetne vele emelni a játék színvonalán
3.Útközben miért nem lehet megtámadni a bejövő csapatokat????
Ugyan olyan harc,városval,és városbónusz nélkül,ezt csak az teheti meg akit érint a támadás.
Ha a támadók győznek a megmaradt egységekkel tovább vonul a város felé és esetlek megküzd az ott lévő egységekkel is!
Ha veszt,de marad egysége visszafordul!

1. Vannak az egységeknek menetidejei, amikkel a védekező fél ki tudja számolni mivel is jössz az adott faluból. Képzeld magad most a védekező szerepébe, megbolondulnál, ha lenne 4-500 X a jobb felső sarokban és egyikről se tudnád mi az.
2. És Te irányítanál minden egyes egységet mint a FIFA-ban? Ugyanez mégha nem is kimondva de megvan, ajánlom figyelmedbe az egységek értékeit, pl hogy az íjásznak mennyi a védekező értéke a lovasok és mennyi a gyalogosok ellen.
3. Sose jutna el a támadó a támadni kívánt faluba...
 

DeletedUser12940

Vendég
1. Vannak az egységeknek menetidejei, amikkel a védekező fél ki tudja számolni mivel is jössz az adott faluból. Képzeld magad most a védekező szerepébe, megbolondulnál, ha lenne 4-500 X a jobb felső sarokban és egyikről se tudnád mi az.
2. És Te irányítanál minden egyes egységet mint a FIFA-ban? Ugyanez mégha nem is kimondva de megvan, ajánlom figyelmedbe az egységek értékeit, pl hogy az íjásznak mennyi a védekező értéke a lovasok és mennyi a gyalogosok ellen.
3. Sose jutna el a támadó a támadni kívánt faluba...

Az1.-3.-nál az 1 a támadónak jó a 3. a védekezőnek így múlik eg kicsi a szerencsén,egy kicsi a taktikán....
A 2.-nál nem éppen a FIFA játékmódjára gondoltam hanem olyasmire ami a katapultnál van:
Támadásnál megjelenik egy ablak amit ha megnyitunk megjelennek a támadási módok,mi pedig kiválasztjuk a nekünk teszőt....
A védekezést pedig a gyülekezőhelynél lehet beállítani egy ilyen ábra alaplyán:
Klanhaboru_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Piros:Várostér: pl:milícia
Kék:Kapuk: pl:lándzsás
Zöld:Fal: pl:íjászok
Sárga: Nyílt harctér: pl:nehézlovas
Ha már a FIFA módjánál tartottunk....hmm...szerintem sokaknak belassítaná a játékot..... a füles megoldás sokkal egyszerűbb.....szerintem:)
 

DeletedUser

Vendég
Tisztelt Adminisztrátorok!

A következő javaslatom van a kezelő felülettel kapcsolatban: a jelentéseknél pf segítségével mappák hozhatók létre. Az volna az újítási javaslatom, hogy ezen mappák sorrendje változtatható legyen. Nekem személy szerint segítséget jelentene a mappáim áttekintésében.

Üdv. kozmopol

Ezzel maximálisan egyetértek. A leveleknél megoldható a mappasorrend változtatása, így logikus lenne ugyanez a jelentéseknél is.
 

DeletedUser

Vendég
Szerintem meg pinge elég meredek ötlettel állt elő :)
A játék alapból véve jó, egyik legjobb újítás a 2009 táján a falunézet megváltoztatása volt német mintára :D
Nos,az megkapó volt.
Viszont ami az "unalom" ill. elhalás ellen ötletszerű lenne,jó volna kitalálni valamiféle megoldást (újítást) arra az esetre,amikor a világokon már csak 3 giga klán küzd,és be van halva az egész világ terjeszkedő szelleme,mivel már mindenki profi :cool:
 

DeletedUser

Vendég
szerintem ez tök hülyeség, több perc lenne amíg támadnál és a védekezésnél számolgatni, hogy mikor indíts ellentámadást, mivel védekezz és hol... hűha
ha összetett játékot akarsz játszani menj a travianba
 

DeletedUser15525

Vendég
A prémium túl nagy előnyöket ad. Ám ezek az előnyök nem biztos, hogy jó irányba viszik a KH-t. Leépül a beregisztrálók száma, A végére valóban csak az nyerhet szervert, aki megfizette az árát. Nincs is ezzel baj, hiszen ez is csak üzlet valakiknek.

De, a prémium nem pótolja azt, hogy kevesebb időt kelljen a KH-n tölteni. Csak a dolgok egyik részében pótolja, az építési sorban. Azaz, ha van prémcsi, betehetek az építési sorba egy rakat épületet. De, a seregképzést nem pótolja, ahoz fel kell lépni.
Az én elképzelésem a prémiumról a KH-n az lenne, ha a felezési időt megvonnák, így esélyt kapnak azok is akik nem PP-znek, viszont cserébe a seregképzésbe, betehetnek annyi katonát annyit akarnak. Amikor elfogy a nyersi amit termelnek a bányák, automatikusan gyártja az előre meghatározott mennyiségű egységet.
Tehát, ha nincs csak 10 kémre való nyersim, akkor is be tudjak tenni pl 50-et, és ahogy termelnek a bányák, úgy jönnek le a gyártósorrol.
Elvileg a prémium arra lenne jó, hogy ne kelljen egész nap a KH előtt üldögélni, hanem ezt le lehessen csökkenteni.
Persze az emberi tényezők akkor is megmaradnak. Egy nem várt támadás, akkor muszáj ott lenni.

Lehet venni nyersit, építési sorba lehet tenni épületeket amennyit akarsz, ép a katonák fejlesztési rendszerére nem ad bónuszt a PF.

Nem arra kellene törekedni, hogy a PF-el szuperfalukat hozzunk létre, hanem arra, hogy kényelmesebbé tegyék a játékot. Élvezhetőbbé, és időtakarékossá.
 

DeletedUser

Vendég
A prémium túl nagy előnyöket ad. Ám ezek az előnyök nem biztos, hogy jó irányba viszik a KH-t. Leépül a beregisztrálók száma, A végére valóban csak az nyerhet szervert, aki megfizette az árát. Nincs is ezzel baj, hiszen ez is csak üzlet valakiknek.

De, a prémium nem pótolja azt, hogy kevesebb időt kelljen a KH-n tölteni. Csak a dolgok egyik részében pótolja, az építési sorban. Azaz, ha van prémcsi, betehetek az építési sorba egy rakat épületet. De, a seregképzést nem pótolja, ahoz fel kell lépni.
Az én elképzelésem a prémiumról a KH-n az lenne, ha a felezési időt megvonnák, így esélyt kapnak azok is akik nem PP-znek, viszont cserébe a seregképzésbe, betehetnek annyi katonát annyit akarnak. Amikor elfogy a nyersi amit termelnek a bányák, automatikusan gyártja az előre meghatározott mennyiségű egységet.
Tehát, ha nincs csak 10 kémre való nyersim, akkor is be tudjak tenni pl 50-et, és ahogy termelnek a bányák, úgy jönnek le a gyártósorrol.
Elvileg a prémium arra lenne jó, hogy ne kelljen egész nap a KH előtt üldögélni, hanem ezt le lehessen csökkenteni.
Persze az emberi tényezők akkor is megmaradnak. Egy nem várt támadás, akkor muszáj ott lenni.

Lehet venni nyersit, építési sorba lehet tenni épületeket amennyit akarsz, ép a katonák fejlesztési rendszerére nem ad bónuszt a PF.

Nem arra kellene törekedni, hogy a PF-el szuperfalukat hozzunk létre, hanem arra, hogy kényelmesebbé tegyék a játékot. Élvezhetőbbé, és időtakarékossá.

tömeges kiképzés + scriptek
nem pont azt lehet vele megtenni amit leírtál, de a pf nélküli játékosokhoz képest sokkal gyorsabbá teszi a kiképzést, tehát a hozzászólásod lényegének tökéletes.
 

DeletedUser

Vendég
Nekem nagyon tetszik ebben a játékban ,hogy amikor levelet írsz MAGADNAK,akkor úgy is elküldi mintha az illetőnek elküldted volna ,és még nem nyitotta ki,meg meg is kapod egyben ! :D

így amikor kinyitod a magadnak címzett levelet akkor úgy mutatja,mintha annak akinek elküldted, mintha most olvasta volna el :D

Aki nem tudja hogy mire jó ez ,az nem tud még sokat a játékról ! :)

Elárulnád, hogy ez mire jó?
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent