Ötletek

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser16098

Vendég
Hírdetéshez kellenek ingyenesen jelentkező oldalak ,mert nem hiszem ,hogy pénzt dobnak ki azért .
 

DeletedUser

Vendég
Legyen egy olyan verseny, hogy ki tudja a legjobb KH-s oldalt elkészíteni. PP legyen a jutalom. Olyan versenyre gondoltam, mind amilyen a videó készítős is volt. Ezeken az oldalakon meg ingyen hirdethetnénk.
 

DeletedUser14504

Vendég
Sziasztok,

játék fejlesztésével kapcsolatban:

Az tök jó lenne, ha templomos világban minden klántag (illetve megosztás esetén egyéb klánok tagjai is) számára meg lehetne jelölni (hasonlóképp, mint lakatok) a felderített Templomos falvakat

tehát, ha én találok az ellenségnél egy templomot, akkor arra lehessen tenni egy ikont (mint a lakat), hogy a társaim is lássák, hogy ott egy templom van
 

DeletedUser11646

Vendég
Jó lenne, ha a következő szerver emelt szintű falvakkal lenne, mint a V10. Már mindenféle beállítású szerverből volt legalább 2, eféléből viszont csak egy. És jó sok gyorsan fejlődő barbár/bónusz, mint v17-en :D
 

DeletedUser

Vendég
Jó lenne, ha a következő szerver emelt szintű falvakkal lenne, mint a V10. Már mindenféle beállítású szerverből volt legalább 2, eféléből viszont csak egy. És jó sok gyorsan fejlődő barbár/bónusz, mint v17-en :D



Inkább ne legyen...V17 tele van barbárzabáló játékosokkal.
 

DeletedUser

Vendég
Szeretnék majd egy olyan világot,ahol a barbár falu is építhet Akadémiát,és nemesezhet is :p
Így akik gyengébbnek bizonyulnak a barbár hordák támadása ellen, azokból barbár falu lesz ....
 

DeletedUser15525

Vendég
Lenne egy javaslatom, ami egy kicsit, lehet, hogy ellensúlyozni tudná a pp-sek jáátékát.
Illetve esélyeket növelné a kis klánoknak.
Ez gazdasági blokád lenne.
Azaz, a klánvezérek klánszinten tudnák tiltani bármely klánnal való kereskedést.
Ha sok kis klán összefog, és egy terjeszkedő nagy klánnal beszüntetik a kereskedelem lehetőségét, akkor valószín, hogy a fronton lévő falvaknak nehezebb lesz a nyersanyagot megszerezniük. Vagyis, tételezzük fel, hogy egy klánnal szemben minden klán beszünteti a kereskedelmet. Akkor csak klánon belül lesz lehetséges, a kereskedelem, ami lelassítja a képzést, fejlesztést.
Ráadásul, ha valakik nagyon PP-sek, kénytelenek lesznek helyben vásárolni :)
 

DeletedUser

Vendég
szerintem egy nagyobb klán :
A: több taggal rendelkezik
B: nagyobb játékosai vannak,több faluval.
Tehát mivel a kereskedelem kétoldalú hasznot hoz, így az "embargó" amiről Te írsz ,az nem a nagy klánnak fog megártani ,hanem a kisebbnek ,hiszen kevesebb lehetősége lesz a nyersanyagot beszerezni....míg a nagyobb megoldja magában ,akár követve az autarkia elvét.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Lenne egy javaslatom ahhoz,hogy a kicsi vagy későn kezdő játékosoknak se legyen reménytelen a játékuk a nagyokkal szemben .

Ez nem más mint a 20:1 szabály módosítása.

Az Astro Empires c. játékhoz hasonlóan úgy lehetne megoldani a korrekciót, hogy a 20:1 állandóan működjön,méghozzá a következőképpen .:

A NAGY játékos sosem támadhatja meg a kisebbet,csak egy feltétellel : Ha a kicsi megtámadta Őtet. Ekkor életbe lépne a 72 órás szabály, azaz a NAGY játékos a kicsit 72 órán keresztűl támadhatja .Amint a 72 óra letelik megint beállna a fegyverzárlat.

A KIS játékos bármikor megtámadhatja a NAGY játékost ,viszont ha ezt megteszi,akkor megszűnik a 20:1 védelme minden nagy játékossal szemben ,azaz 72 órán keresztűl BÁRMILYEN NAGY JÁTÉKOS támadhatja !

Remélem értitek a lényeget :)
Így azok a kicsik akik lasabban fejlődnek ,nem lennének támadhatók a 20x nagyobb játékosok által egészen addig amíg
A: vagy nem nőnek fel a nagyokhoz,és meg nem szűnik a 20:1 aránya
B: vagy meg nem támadnak egy nagyot. ( és akkor is csak 72 óráig )

Persze a támadhatóság ideje csak egy példa, lehetne ez a valóságban hosszabb is pár nappal...
 

DeletedUser8560

Vendég
Szia,

Továbbítani fogom, de szerintem a könnyített világon bevezetett módszer jobb.
Ott megvan a kezdővédelem, aztán nincs 20:1 arány, hanem a játékos méretéhez viszonyítva van támadási korlát bevezetve.
Minden játékos csak akkor támadhat, ha a saját méretéhez viszonyítva a megtámadott fél 80%-120%-os határon belül található.
Tehát ha a támadó játékosnak 100 pontja van, akkor nem támadhat 80 pontnál kisebb, vagy 120 pontnál nagyobb játékost.
Így a támadás-védekezés, és a klánszintű harcok teljesen új dimenzióba lépnek, mert nagy csak nagyot támadhat, kicsi csak kicsit, stb.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Az ötlet sztem nem rossz. Annyiban mégis hogy a 72 óra kevés. Gondolj bele, végjátékos szerveren kiverekedted magad a térkép széléig, és bereggel melléd valaki, egy ideig barbizgat, aztán betámad, tegyük fel hogy egyébként kék tengerben vannak a falvaid, és a védők mind kinn a fronton, és legyél 10 millió körüli játékos. Könnyen lehet, hogy nincs is támadócsapatod 72 órán belül, mert a fronthoz közelebb vannak a támadóid, messze attól ahol a kicsi játékos bereggelt és megtámadott. Védőid nincsenek otthon, támadóid nincsenek a közelben (72 órán belül). Akkor mit kezdesz a helyzettel? Legyen a duplája, 144 óra, és akkor nagyon jó ötletnek tartom.
 

DeletedUser16378

Vendég
Szerintem is ez egy nagyon jo otlet, csak az a gond hogy ugylehet ez nem oldhato meg :D
 

DeletedUser15083

Vendég
Még szigorúbb játékosokra vonatkozó támadási korlátozások? A szupergyors és egyre nagyobbra növő barbárokkal együtt az eddigieknél is harcosabb világokat jelez előre... ;) Szinte kár multiplayernek nevezni a lassan gagyi pénzköltős facebook-játékok szintjére visszasüllyedő Klánháborút - persze lehet épp ez a cél.

Nem lehetne inkább pusztán időalapú a morál? Továbbá a jelenlegi 20:1 szabály helyett is szimpatikusabb lenne számomra egy időalapú 5:1, vagy 3:1... Tehát egy 365 napja játszó 5:1 esetén legalább 73 napja játszót, 3:1 esetén legalább 122 napja játszót támadhatna, és akkor még itt akkor megjelenne az időalapú morál is, ami pontjaitól függetlenül védené a később kezdőket (értelemszerűen a támadó és védő játékban eltöltött idejének arányának megfelelően az idő múlásával egyre kisebb mértékben)... Ha lenne is pont alapú összetevője a morálnak, akkor az számítson annyit, mint a jelenlegi rendszerben idő.

Nem értem miért kell ezredmásodperces nagyságrendben működő valós idejű stratégiai játékban az azonos időben kezdettek közül többszörösen védeni a "délután felnézek egyszer" típusú játékosokat. Akkor inkább írják át az egészet naponta frissülő körökre osztott játékra. Mi több, ne is lehessen élőt támadni, csak elrontjuk vele egymás játékát...
 

DeletedUser

Vendég
Ötlet neve:
Összeolvadás klánok között.
Célja:
Ha az egyik klán össze akarna olvadni a másik klánnal akkor csak rá megy az egyik alapító, hogy klán összeolvadás javaslata.Ilyenkor csakis az alapítok rá mehetnének ,hogy elfogad és máris egy klán lesznek mindenkinek ugyan az a rangja de a név meg a profil,fórum azé marad meg aki hívta a másikat.
Előnyök:Ha két klán olvadni akar akkor nem kell körlevél a játékosoknak, hogy fogadjátok el a meghívót....stb
Hátrányok:1.Egyes klánok csak össze vissza hívogathatnak más klánokat.
Megoldás:1.Be lehetne x-ni ,hogy fogadunk meghívót vagy nem.
 

DeletedUser

Vendég
Az összeolvadás mindig a klánfórum miatt kérdéses ;)
Ezügyben mit javasolsz ,mert úgy nézem éppen ezt a tételt felejtetted ki a számításodból :D
Mert ha azé marad aki meghívta a másikat ,akkor ugyanott tartanánk mint most,ergo senki sem akar olvadni :D

Az ötlet sztem nem rossz. Annyiban mégis hogy a 72 óra kevés. Gondolj bele, végjátékos szerveren kiverekedted magad a térkép széléig, és bereggel melléd valaki, egy ideig barbizgat, aztán betámad, tegyük fel hogy egyébként kék tengerben vannak a falvaid, és a védők mind kinn a fronton, és legyél 10 millió körüli játékos. Könnyen lehet, hogy nincs is támadócsapatod 72 órán belül, mert a fronthoz közelebb vannak a támadóid, messze attól ahol a kicsi játékos bereggelt és megtámadott. Védőid nincsenek otthon, támadóid nincsenek a közelben (72 órán belül). Akkor mit kezdesz a helyzettel? Legyen a duplája, 144 óra, és akkor nagyon jó ötletnek tartom.

144 órát nem tartom korrektnek,ennyi idő alatt a kicsinek esélye sem lesz ,úgy lemossák mint a vizespoharat :D:D
 

DeletedUser12405

Vendég
Szia,

Továbbítani fogom, de szerintem a könnyített világon bevezetett módszer jobb.
Ott megvan a kezdővédelem, aztán nincs 20:1 arány, hanem a játékos méretéhez viszonyítva van támadási korlát bevezetve.
Minden játékos csak akkor támadhat, ha a saját méretéhez viszonyítva a megtámadott fél 80%-120%-os határon belül található.
Tehát ha a támadó játékosnak 100 pontja van, akkor nem támadhat 80 pontnál kisebb, vagy 120 pontnál nagyobb játékost.
Így a támadás-védekezés, és a klánszintű harcok teljesen új dimenzióba lépnek, mert nagy csak nagyot támadhat, kicsi csak kicsit, stb.
Teljesen érthetetlen, hogy miért megy ilyen irányba a magyar KH..

Sorra néztem a külföldi világokat, mindenhol azt a trendet látja az ember, hogy a barbárok csigalassúsággal növekednek (a régi magyar világoktól is kisebb mértékben!).
Ehhez képest nálunk egymás után 2 turbóbarbis világ, hogy már az előtte levő 3 titkosat ne is firtassuk..
Senkinek nem tetszik! Van aki elviseli, idomul hozzá, a többség fintorog, egy további hányad meg szimplán annyit szól, hogy nem.
Ennek a többszáz embernek a java része prémiumot használó, jó játékos.. Még csak azt se lehet mondani, hogy pfuj, miféle pénzhajhás cég, mivel a magyar KH-nak se éri meg, hogy sorra vándolornak el a "fizető" játékosok..
Mi ez, netán valami tesztrégióként vagyunk kezelve?

Legyetek már szívesek indítani végre, 1 RENDES világot!
Max 3000ig, lassan növő barbárokkal, területi dominanciával, fake limittel, aranyérmés nemessel, sztem valami ilyesmi..

A gyenge-védelemre már ott a könnyített világ, ott vannak a turbóbarbis bohóc szerók, csak elég!
Ennek a 80-120%os szabálynak meg még a gondolatát is már-már megkönnyezi/kiröhögi a többség.

Nem értem, hogy valamiért nem látjátok, vagy egyáltalán nincs beleszólásotok a dologba? .. de ha ez a trend marad, a jó játékosok sorra fognak elvándorolni/abbahagyni. Márpedig az evidens, hogy "elit" nélkül mindenféle verseny jellegű játék halálra van ítélve.
 

DeletedUser

Vendég
Nekem tetszenek ezek a barbárok :):):) és nem értek egyet a véleményeddel egyetlen pontban sem.
 

DeletedUser16246

Vendég
Teljesen érthetetlen, hogy miért megy ilyen irányba a magyar KH..

Sorra néztem a külföldi világokat, mindenhol azt a trendet látja az ember, hogy a barbárok csigalassúsággal növekednek (a régi magyar világoktól is kisebb mértékben!).
Ehhez képest nálunk egymás után 2 turbóbarbis világ, hogy már az előtte levő 3 titkosat ne is firtassuk..
Senkinek nem tetszik! Van aki elviseli, idomul hozzá, a többség fintorog, egy további hányad meg szimplán annyit szól, hogy nem.
Ennek a többszáz embernek a java része prémiumot használó, jó játékos.. Még csak azt se lehet mondani, hogy pfuj, miféle pénzhajhás cég, mivel a magyar KH-nak se éri meg, hogy sorra vándolornak el a "fizető" játékosok..
Mi ez, netán valami tesztrégióként vagyunk kezelve?

Legyetek már szívesek indítani végre, 1 RENDES világot!
Max 3000ig, lassan növő barbárokkal, területi dominanciával, fake limittel, aranyérmés nemessel, sztem valami ilyesmi..

A gyenge-védelemre már ott a könnyített világ, ott vannak a turbóbarbis bohóc szerók, csak elég!
Ennek a 80-120%os szabálynak meg még a gondolatát is már-már megkönnyezi/kiröhögi a többség.

Nem értem, hogy valamiért nem látjátok, vagy egyáltalán nincs beleszólásotok a dologba? .. de ha ez a trend marad, a jó játékosok sorra fognak elvándorolni/abbahagyni. Márpedig az evidens, hogy "elit" nélkül mindenféle verseny jellegű játék halálra van ítélve.

[COLOR="#6363300"]Nézd, elég nehéz lenne olyan világot összeállítani, amely mindenkinek elnyerné a tetszését..[/COLOR]
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent