Végjáték csevegő

DeletedUser

Vendég
Nekem édesmindegy :)
Ha még van egyáltalán olyan acc. rajta amit nem adtak el :D
 

DeletedUser

Vendég
de tenyleg lenne 1 kerdesem a kedves supporthoz
mekkora eselye van annak hogy vmi valtozas tortenjen a v1en??
klan nyitas vagy barmi ami picit felporgethetne az egeszet
vagy igy kell vegigszenvedni meg vagy 4-5evet ha nem tobbe?:)

ha igen darki akkor megeggyezunk:D
 

DeletedUser13166

Vendég
A V3-on gyakorlatilag fennáll a végjáték feltétele, csupén az zavar be az 1000-es létszámlimitve, hogy kb 200 db 116 pontos falu van, melyek szemlátomást semmit sem fejlődnek, és semmit sem fejlődtek soha...egyértelmű, hogy csak a végjáték megakadályozását szolgálják, hiszen nélkülük max 900 játékos van és ha a néhány 100 pontosokat elszámítjuk, akkor alig akad 700...

kérdem én, hogy ilyen feltételek mellett miért nem lehet a végjátékot megkezdeni?

Gondolom ezt arra is nézve, hogy sok nagy játékos megunja és inkább abba hagyja, mivel így az a kilátás, hogy még 3 évig nyomjuk e világot győztes nélkül...:(

Előre is köszönöm a választ...:)
 

DeletedUser8560

Vendég
A V3-on gyakorlatilag fennáll a végjáték feltétele, csupén az zavar be az 1000-es létszámlimitve, hogy kb 200 db 116 pontos falu van, melyek szemlátomást semmit sem fejlődnek, és semmit sem fejlődtek soha...egyértelmű, hogy csak a végjáték megakadályozását szolgálják, hiszen nélkülük max 900 játékos van és ha a néhány 100 pontosokat elszámítjuk, akkor alig akad 700...

kérdem én, hogy ilyen feltételek mellett miért nem lehet a végjátékot megkezdeni?

Gondolom ezt arra is nézve, hogy sok nagy játékos megunja és inkább abba hagyja, mivel így az a kilátás, hogy még 3 évig nyomjuk e világot győztes nélkül...:(

Előre is köszönöm a választ...:)

Sajnálom, tartanunk kell magunkat a szabályokhoz, és ott nem a falvak minősége, hanem a mennyiség van előírva. Ráadásul a V3 legnagyobb klánja 17%-ot birtokol, tehát oly mindegy, hogy lesz-e bevezetve végjáték, mert a maradék 63%-ot még azért el kéne érni hogy nyertes is legyen...

Sajtmacska
 

DeletedUser

Vendég
Ez a probléma jelen van v6on is.. ha csak azok, akik 0 pontosak, vagy 116, tehát még a szobrot se húzták fel, huss..törlődnének, már bőven 1000 fő alatt lennénk. Nem beszélve a többi kb 600ról, aki csak pár faluval lézeng, miközben a top játékosok 1000 falu körül járnak. Ez hónapok óta így van..ahány eltűnik, annyi új friss reg jön a helyükbe.
tehát oly mindegy, hogy lesz-e bevezetve végjáték, mert a maradék 63%-ot még azért el kéne érni
Ez sincs másképp, a jelenlegi top1 22%nál tart, de ha nem lesz bevezetve a végjáték, a fejlődés se gyorsulhat. Éppen az lenne a feltétele...
Ésszerűbb lett volna ajáték fejlesztőitől, ha első lépcsőben a regisztráció záródik.. mondjuk a szerversebességtől függően egy meghatározott idő után. Tudom, h a supp ezügyben nem sokat tehet, csak engem is bosszant : D
 

DeletedUser13166

Vendég
Sajnálom, tartanunk kell magunkat a szabályokhoz, és ott nem a falvak minősége, hanem a mennyiség van előírva. Ráadásul a V3 legnagyobb klánja 17%-ot birtokol, tehát oly mindegy, hogy lesz-e bevezetve végjáték, mert a maradék 63%-ot még azért el kéne érni hogy nyertes is legyen...

Sajtmacska

Igaz, csak 17%-ot birtokol, de félárú nemes mellett felgyorsúlnának a fejlemények, mert így ezen a 17%-on nem túl gyorsan lehet váltóztatni...
 

DeletedUser5879

Vendég
Ez a probléma jelen van v6on is.. ha csak azok, akik 0 pontosak, vagy 116, tehát még a szobrot se húzták fel, huss..törlődnének, már bőven 1000 fő alatt lennénk. Nem beszélve a többi kb 600ról, aki csak pár faluval lézeng, miközben a top játékosok 1000 falu körül járnak. Ez hónapok óta így van..ahány eltűnik, annyi új friss reg jön a helyükbe.

Ez sincs másképp, a jelenlegi top1 22%nál tart, de ha nem lesz bevezetve a végjáték, a fejlődés se gyorsulhat. Éppen az lenne a feltétele...
Ésszerűbb lett volna ajáték fejlesztőitől, ha első lépcsőben a regisztráció záródik.. mondjuk a szerversebességtől függően egy meghatározott idő után. Tudom, h a supp ezügyben nem sokat tehet, csak engem is bosszant : D

Pedig egyszerű lenne,V1-et lezárták először,tehát nem lehetett beregisztrálni,pedig semmivel sem különb a többi világtól.
Így máris megszűnnének az újonnan felbukkanó 100 pontos faluk.
 

DeletedUser8560

Vendég
Igaz, csak 17%-ot birtokol, de félárú nemes mellett felgyorsúlnának a fejlemények, mert így ezen a 17%-on nem túl gyorsan lehet váltóztatni...

Szia,

Ez nem igaz, mert jelenleg 4 világ van 0,5ös faktorral, és semmi sem történik jobban, gyorsabban, vagy másképp.
 

DeletedUser13166

Vendég
Annak ellenére, hogy dupla annyi falut lehet foglalni, mert fele annyiba kerül a nemes?
 

DeletedUser10553

Vendég
Sziasztok,

Azt értem, hogy vagy egy általános szabályrendszer a végjátékra, amihez minden magyar szervernek igazodnia kell.
Viszont a világ beállítasai között nagy különbségek vannak.
A V3-on nálunk 50 fős klánlimit van, míg az új világok, mint pl. a V14, 100 fő. Irreálisnak tartom,hogy ugyanazt a 80%-os bitroklási arányt szablják feltételnek. De ez már a győzelem "ára".
Nézzük az odáig vezető utat:
Nálunk még nem érme alapú a nemesképzés. Ha elbuktál egy nemest, akkor a teljes árát elbuktad. Ha szerencsés helyzetben vagy, és kedvezményes áron újra gyárthatod, akkor is csak abban a faluban teheted, ahol eredetileg leképezted. Ezek nagyon tudják lassítani a foglalásokat.
Csak a példa kedvéért:
Egy nemes ára: 28.000fa,30.000agyag,25.000vas
Minden foglalással emelkedik a szorzó, nekem most 1300x nyersanyag kell egyetlen nemeshez, ami: 36.400.000 fa,39.000.000agyag,32.500.000vas
Az összes meglévő falu egy nap alatt 1-1,5 nemes árát tudja kitermelni, ha minden bánya teljesen ki van építve, és nem költesz kiképzésre.:) Nagyon sokat jelentene, ha felére csökkenne az ára.

A kérdésem az lenne elsősorban Sajtmacskához, hogy nem-e lehet javaslat szintjén felvetni, hogy kezeljék rugalmasabban az egyes világok végjátékát a beállítások szerint. Meg lehet próbálni ráerőszakolni egy sapkát minden világra, csak nem biztos, hogy szerencsés megoldás.
Amikor elkezdtünk játszani V3-on jó pár évvel ezelőtt, még nem tudhattuk, hogy a következő világok könnyebbek vagy másabbak lesznek. Viszont ennyi év munkáját már nem szívesen dobja kukába az ember. Azt gondolom, hogy éppen elég prémium pontot vásároltunk ahhoz az évek alatt, hogy "megérje" a régi világokra is jobban figyelni.
 

DeletedUser

Vendég
Egyetértek Ramos04-l v3-n az a rendszer, hogy csak abban a faluba lehet újraképezni a nemest ahol eredetileg legyártottuk az nagyon lelassítja a játékot,

Játszottam érmés világba is és összehasonlítva sokkal gyorsabban lehet ott fejlődni hisz ledobál egy csomó nemes egyre ahol foglalni akar és mikor már nincs szükség rá egyszerűen leöli őket és máshol legyártja !

A V3-n ezzel ellenben beragadnak a nemesek ezért van az, hogy az ember 100* meggondolja hová menyi nemest gyárt le és hová ez pedig lassítsa a játékot !
 

DeletedUser

Vendég
Én viszont azt tapasztalom az olcsóbb nemes, felgyorsította a játékot. Lehet, hogy a területi arányok növekedésében, nem annyira látszik még, mert az inaktív accokat belső foglalásban mindenki foglalja, végre, viszont ezzel erősödnek a klánok és már most nagy a harc, egyre jobban fel fog gyorsulni, a játék.
 

DeletedUser8560

Vendég
A szabályoktól nem tudok eltérni, mer kötnek. 1000 fő alatt tudom csak a factort csökkenteni, hamarabb nem.
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok!

Nos a kérdéseimre kerestem választ a végjátékkal kapcsolatban, de csak a nyavajgást, és a pár értelmes hozzászólást, meg javaslatokat találtam. Ugyan, csak az 5. lapig jutottam el. Szép terjedelme van. :) Éppen ezért, ha valamit már kiveséztetek elnézést érte!

Ahogy néztem a normálisabb javaslatok többsége, már érvényben van, bevezetésre került. :)
A Top LEV pontosokkat nem tudták sokan, hogyan is kéne jutalmazni, és mi alapján. Igazság szerint a rendszer tárolhatna erre vonatkozó többlet információkat. Pl.: akkor mi van, ha xy segített a legtöbb egységgel másokon, és mégsem ő a TOP LEV-es. Éppen ezért egy szép mennyiségű pp-vel, és név kikerüléssel jutalmaznám, azt, aki a legtöbb LEV-et gyüjti mások segítése közben. És másodszor meg a top LEVes emberke klánját, egy minimális pp-vel, plusz neki egy kis bónusszal. Eesetlegesen mérni, hogy ki kinek segített, és az összes segítőjének csepegtetni egy kis pp-t a TOP LEVestől. Én értem, hogy nem feltétlen az ő munkája, de az olyanokat hamar kiszórja a klán, ha mást nem a társak megunják, nem segítenek, így később még el is foglalhatják.

Sok szép meglátást is olvastam, de nem részletezem, mindenki levonta a maga számára az értékeket belőle, vagy épp nem. :)

Amit szeretnék főként a szupport felé kérni, hogy valamilyen közelebbi, vagy aggresszívabb kommunikációt folytasson a német "kollégákkal".

Nem is az eddig bevezetett dolgokról van szó, hanem a jövőbeniről.

Nos, anno elkészült a KH első verziója, ahol a játék működött. Aztán jöttek a fejlesztések. Szerezzünk pénzt belőle, és ment előre minden, ahogy kell. Csak a játék befejezésére nem gondoltak túl sokat. És végre rájöttek, hogy valamilyen értelmes módon kell lezárni, nem pedig az utolsó faluig, ahol a morál miatt is kínszenvedés lenne minden. Én ezeket a végjátékos dolgokat jó ötletnek tartom, azonban nem hinném, hogy jó dolog a világ indulásához kötni.

Lehetne később is 80%-os uralásig folytatott csatákat vívni. Az, hogy meddig tart senkit sem érdekel, azért játszanak, mert élvezik, és most már egy dicsőség falra is kikerülnek. (hírnév) Lehetne a "legdúrvább" csatákat is valahogy nyilvánossá tenni, nosztalgiaképp...

A legnagyobb bajom, hogy a titkokkal teli világok nagyon is kezdenek Travián szagúak lenni, főleg, hogy bevezetésre került a pp-ért vásárolható termelés többlet is. <-- főként ez a problémám. (esélyegyenlőség???) Anno a barbárfalvak, az éjszakai bónusz, és az esélyegyenlőség miatt döntöttem a KH mellett, bár az elején jobban tetszett a travi. És a fórumot emelném még ki, ami a trvihoz képest nagyon is felhasználóbarát.

Fejlesztések. Mindig szomorúan konstatáltam, hogy minden egyes verzió váltásnál a játék valamilyen része megszűnt működni. Ez inkább programozói hiba, valahol a sebesség, a struktúráltság, és a kismillió böngészésre alkalmas eszköz működése közti különbségek oltárán. Részemről elfogadhatatlan... Ez még a kisebbik probléma, de ez is idegesítő volt mindig. A játékmenetet befolyásoló újítások voltak, lesznek mindig is a "legbosszantóbbak". Volt egyszer egy haditábor. Amit nem is értek miért, de kivettek menet közben. De kérem ez egy stratégiai játék!!! Más szabályok, más taktikákat igényelnek!!! Ott pl.: rengeteg érmét kellett beáldozni, ami hatalmas kiesés egy egész klánnak a terjesztkedésben, és megannyi dologban... szóval óriási hátrányt teremtettek a stratégáknak kapásból, és ha volt is nem lehet ezért kárpótolni senkit, mégcsak megfelelő mértékben sem. Ki tudja mi lett volna, ha...

És itt jönnek a képbe a németek. Ha van ötletük, akkor legalább a többi ország szupportereivel is egyeztethetnének, és börzét is tarthatnának. Aztán szinte végleges állapotában a játékosok elé is lehetne tárni, akik még inkább kivesézik, és több szem többet lát alapon, újabb problémákat tárhatnak fel. Persze vannak örök rinyagépek, de őket eddig is ki lehetett szűrni. :) És ezen kívül, még mindig ott a tesztelés, ami már élesben megy, és még mindig kiderülhet, hogy nem olyan jó, mint gondoltuk, a működéséről meg nem is beszélnék. (úgy működik, ahogy gondoltuk? - programozás) Azonban ha már bevezettek valamit, működik ahogy, akkor már ne vegyék ki, pont a stratégiai elem miatt!!!

Aztán később megszavaztatták a világok beállításait. Amit nem értettem, hogy minek szavaztattunk, ha utána más beállításokkal indult mindig? Az már csak ráadás, hogy első alkalommal az alvómód is bekerült, amit sokan másnak hittek... megin rinya...

Ha már van kívánság világ, akkor legyen az a beállítás, amit akar a többség. És kéretik a bizonyos új/funkciók bemutatását részletesen. Vagy legyen egy teszt világ, ahol mindenki kipróbálhatja, hogy tetszik-e! Pl.: erre az előregisztráció ideje is jó lehetne. Pár hét, kapsz 3 falut, és hajrá! (tesztelgetés végett) Aztán mikor kezdődik a világ, akkor a normális, megszokott módon menne minden, mint előtte is. (0-ról kezdve)

Ami még eléggé tetszik, hogy a szupport tesztelget. Ám nagyon lassan, és az információkat nem is igazán tudjuk meg. Értem én, megy vissza a fejlesztőknek. Ennek ellenére tetszett anno a kvíz olimpia. Sok dolgot megtudott az ember a játék belsőbb működéséről.
Érdekes módon, ha egy csatából visszatérsz, azonban a leglassabb egység mind belehal, ua.-zal a sebességgel jönnek vissza, mintha még élnének. Ez nem reális, de ennek is megvannak az előnyei. Counter attack, és megint csak a védekező felet védi. (több ezer bejövő - legalább egy kicsit késlelteti az újabb látogatást)

Régebben nem tudtak válaszolni a komolyabb kérdésekre, és nem is igazán vallották be, hogy ők sem tudják. :/ Mára, szerencsére, ez megváltozott. Részben a teszteléseknek köszönhetően, és részben azért, mert rájött a team, hogy jobb őszintébbnek lenni. Nem tudjuk miért, de így van. Köszönet érte! Szeretném, ha többet meg lehetne tudni a tesztek eredményeiről, és a játék működéséről. Biztos van pár ádáz alak, aki szívesen lemásolná a játékot, de nem ér vele semmit, és anno már megtették, mégis itt vagyunk.

Még egy. A fordítás. Az egy dolog, hogy bizonyos részeket rosszul fordít x, mert nem játszik, és a 20 szó közül rosszat választott, de pl.: az égtájak választásánál a V1-óta hibás az egyik irány!!! (észak???) A másik, hogy, hol így, hol úgy került be. Ez nem olyan borzasztó, de mégis. (kém, felderítő) Ha könyvről lenne szó - a szóismétlések elkerülése végett -, nem lenne vele semmi baj, de itt...

Lassan befogom, de jó lenne tudni, hogy új barbár falvak lesznek a titkosak, vagy sem? Milyen időnként osztódik? Mennyi idő/mező a szállítása... Kötelező-e szállítani.... És még sok "apróság". Azért nem apróság, mert minden elképzelésemmel ellentétes válasz esetén teljesen más stratégiát kell kidolgoznom!!! Ha egyáltalán sejthető a válasz.

Hát köszönöm, hogy elolvastátok!

Üdv!
 

DeletedUser

Vendég
A LEVvel kapcsolatban annyit még, hogy a statisztikai oldalak, és a jutalmak miatt értem én, hogy a LEV pontokat a csaták kimenetele, az egységek megsaccolása, és még ki tudja miért késleltetve látja az ember, és a védekező emberhez számítódik a társak LEV-e is, de kellene - ha nincs -, egy személyreszabott LEV is, ami csak annak számítódik, aki megölte "azt" az egységet. Na ennyi, így talán világosabb, hogy mire is gondoltam, mikor a klán, vagy inkáb a segítőket jutalmaznám a TOP LEVesek mellett. :)
 
Fent