Script kívánságlista

szala1

Active Member
A reakció pontszáma
81
[COLOR="#6363300"]Szia,
két scriptet is találsz hozzá:
1. Támadás újra ugyan ezekkel az egységekkel - [/COLOR]
http://forum.klanhaboru.hu/showthread.php?3249-Támadás-újra-ugyan-ezekkel-az-egységekkel
[COLOR="#6363300"]2. Dodge script - [/COLOR]http://forum.klanhaboru.hu/showthread.php?3246-Dodge-script

[COLOR="#6363300"]Csapatok küldésére nem volt gyorsgomb, de ha szükséges, akkor készítünk egyet.[/COLOR]

Megköszönnék egy támadás gyorsgombot;)
Mivel a faluváltó és az összes csapat megvan így nem kellene annyit mozgatnom az egeret:D
 

DeletedUser

Vendég
Ha jól tudom azt már törölték, nem lehet használni a játékban mert más script-el összefűzték és automatikusan küldte a támadásokat..
(pl. ha be is teszed a játékban akkor nem jelenik meg mint gyorsgomb, csak az erősítést engedélyezi.)
 

szala1

Active Member
A reakció pontszáma
81
Ha jól tudom azt már törölték, nem lehet használni a játékban mert más script-el összefűzték és automatikusan küldte a támadásokat..
(pl. ha be is teszed a játékban akkor nem jelenik meg mint gyorsgomb, csak az erősítést engedélyezi.)

De nekem csinálnak:D

[COLOR="#6363300"]Csapatok küldésére nem volt gyorsgomb, de ha szükséges, akkor készítünk egyet.[/COLOR]

Ugye?
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
De a sablon szöveget egyes böngészők is támogassák és akkor abba mented és nem kell script! Én az Operát használom és lehet ilyet csinálni!
 

DeletedUser

Vendég
Üdv.
Nem tudom már melyik topicban, de olvastam valahol, hogy szeretnétek a saját nyersi kiegyenlítőtöket elkészíteni, és ehhez vártok ötleteket. Nekem egy olyan javaslatom lenne ehhez, hogy kijelölhessük melyik csoportokban szeretnénk elvégezni a kiegyenlítést. Arra gondolok, hogy jelenleg vagy külön-külön csak 1-1 csoporton belül tudjuk használni, vagy az összes falunál egyszerre, viszont sokszor megesik, hogy valamelyik csoportot ki szeretném hagyni a kiegyenlítésből, a többi falunál viszont egyben szeretném elvégezni a kiegyenlítést. Ilyenkor elég hosszadalmas idő közel 1000 falunál, mire minden falut kiválogatok egy új csoportba, ami azokat a falukat tartalmazza amik között szeretném a kiegyenlítést elvégezni.
 

DeletedUser14475

Vendég
Én egy olyan megoldást javasolnék, ami magát a játékot változtatná meg úgy, hogy ne legyen szükség nyersi kiegyenlítőre. Aki végigjátszik egy szervert, az bizonyára egyetért velem abban, hogy 1000 falu felett már minden nagyon nehézkes. Vannak a játéknak olyan elemei, amik nem nyújtanak játékélményt, akár munkának is felfoghatjuk. Prémium fiókkal a csapatképzés és az érmeverés még elviselhető, de a nyersanyag-kiegyenlítéshez csinálhattok akármilyen scriptet, az akkor is esetenként több órás mechanikus kattogtatás, ami semmilyen játékélményt nem nyújt. Nem hiszem, hogy a játék üzemeltetőinek célja lenne monoton, unalmas tevékenységre kényszeríteni a fizető játékosokat. Márpedig aki nem foglalkozik nyersanyag-kiegyenlítéssel, az nem tud annyi nemest gyártani, mint amennyire egyébként lehetősége lenne.

Kisebb faluszámnál még nem vészes, a játék elején pedig egyenesen a játék egyik stratégiai elemének tartom a a játékhoz szükséges nyersanyagok biztosítását (farmolás, csapatösszetételek olyan megválasztása, ami mellett fenntartható a nyersanyag-egyensúly, piacozás, stb). A javaslatom az lenne, hogy egy bizonyos időpontban, amikor a szerver játékosainak jelentős részének már nagy fiókja van (pl. akkor, amikor bevezetésre kerül a végjáték első fázisa, de más időpont is elképzelhető), az érmeveréshez szükséges nyersanyag összetétele ne legyen meghatározva, csak a mennyisége - ami akár a korábbi összmennyiség is lehetne. Tehát egy érme ára a végjáték kezdetétől (vagy más, ésszerű időponttól kezdve) nem x mennyiségű fa, y mennyiségű agyag és z mennyiségű vas lenne, hanem x+y+z mennyiségű bármilyen nyersanyag, ami csak az adott faluban van. Ez nem tenné feleslegessé a piacozást és a nyersanyag-kiegyenlítést, hiszen a seregképzéshez, építkezéshez, nemesképzéshez továbbra is ugyanúgy elő kellene teremteni a megfelelő összetételű nyersanyagmennyiséget, csak nagyságrenddel kevesebb mennyiséget kellene így mozgatni. Az érme ára ugyanúgy változhatna a végjáték során, mint jelenleg.

v6-on jelenleg közel 1800 falum van, és nagyon terhes a nyersanyagok mozgatása, ha több érmét akarok verni, akkor a tényleges játékélményt nyújtó tevékenység helyett (ami nekem támadások tervezését, szervezését, indítását, védekezésszervezést, csapatépítést jelent) unalmas egérkattintgatásokkal kell töltenem azt az időt, amit a játékra fordíthatok.

Ettől persze szükség lenne nyersanyag-kiegyenlítésre, csak rengeteg időrabló, unalmas kattintgatástól megszabadítana minket.
 

DeletedUser16243

Vendég
Kedves Kőrisfagyal!
Köszönöm az ötleteid, nos ebben mindben egyetértek, de az, hogy a kattintásokat kikerüljük már szabályellenes. Viszont azt is célul tűztük ki, hogy minimalizáljuk a kattintások számát, és növeljük az egyenlítés hatékonyságát, illetve több beállítási funkciót is bele szeretnénk vinni.
 

DeletedUser14475

Vendég
Szó nincs kikerülésről, az általam javasolt változtatás csak az érmeveréshez szükséges piacozást tenné szükségtelenné, az összes többihez továbbra is szükség lenne nyersanyag-kiegyenlítésre, csak nem akkora időterjedelemben, mint amennyi most szükséges hozzá. És azért javasoltam a játék egy későbbi szakaszában bevezetni, mert akkor már a legtöbb játékosnak nagy fiókja van, kisebb fiókokban még nem olyan borzalmas végigcsinálni. 1000 falu felett már rettenetesen nyűgös minden, nem csak a piacozás, de a támadásszervező használatától elkezdve a bevédések, támadások indítása, stb.

Egy kérdés: véleményed szerint mennyi időbe telik és milyen gyakran kell 1800 (vagy akár 2000, ha úgy egyszerűbb) faluban nyersanyag-kiegyenlítést végezni? Mert én akármennyire iparkodok, több óra, és legalább hetente meg kell csinálni, vagy nem tudok haladni a foglalásokkal (így is nagy korlát a nemesek száma, soha nem tudok annyit képezni, mint amennyit el tudnék használni). És rohadtul unalmas, nem azért fizetek, hogy néhány gombot nyomogassak órákig felváltva meghatározott sorrendben, ebben semmi játék nincs. Ennél még a könyvelés is érdekesebb, ami elől néha a kh-ba menekülök:p Vagy én csinálok valamit rosszul, és a nyersanyag-kiegyenlítés se tart tovább, mint mondjuk ugyanennyi faluban sereget képezni, vagy húzni pár szintet a falon? Csak én érzem terhes robotnak ennyi faluval? Vagy épp az a cél, hogy a nagy fiókkal rendelkező játékosokat lelassítsák a fejlődésben?

Egyébként a ma életbe lépett változtatásokban is találtam olyan újítást, ami csökkenti a kattintások számát, és könnyebbé teszi a játékot, köszönöm.
 

DeletedUser12803

Vendég
Ezt régebben már én is javasoltam,de sajna nem lett semmi eredmény,azóta se rakták be újításként.
Régebben az érme veretés is sokáig tartott,most pedig tök egyszerű,ugyan ezzel a megoldással kellene megoldani a nyersanyag elosztást is.
Elég lenne azt a részt kivenni belőle,amikor kiadja hány küldés lesz,és az az követő részt mikor megnyitja az új lapokat a böngészőben.
Elég lenne annyi,hogy mennyi küldés és kereskedő kell,majd a küldés gombra kattintva már küldené is,és nem pedig az új lapokat adja ki :)
 

DeletedUser

Vendég
üdv
Két dolog miatt írok ide.
Az 1.

Nem lehetne olyan scriptet készíteni, ami a farm-kezelőben pl ha rányomnánk a scriptre, akkor magától rámenne a látható összes A csoportra(vagy B vagy C) mert baromi unalmas végig kattingatni az egészet...
A 2., ami talán nem is annyira ide tartozik, szintén ott, azt nem lehet megoldani, hogy ne 15 falu jelentjen meg, hanem be lehessen állítani?

Köszönöm.
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok.
Olyan scriptet nem tudtok készíteni, ami építi a falvakat??
Nagyon unalmas egy N1-es körön 15-20 falut húzogatni egyesével, és még a kezelőt is kivették...
És különben is azt mondta a mélyen tisztelt support, hogy tanuljunk meg scriptekkel játszani..
 

DeletedUser

Vendég
sziasztok!

egy olyan szkript kellene, ami képzi nekünk a nemeseket, az akadémiában.
ha rámegyek akkor egy előre beirt számu nemest fog kiképezni, most volt n5ös kör, 5pecig tartott mire betettem nagy nehezen 70nemest :S
szóval ez a szkript sokat segitene, de normál világokon is, amikor egy falba képzek 8nemest pl, akkor ne kelljen görgetni mindig lefelé hanem alapbl kiképzni.

royal haveromnak igaza van kéne egy épitős szkript mert multkor n5ös 5napos körön a 250falmbol 100 0falas volt :S
nem volt kedvem végig menni mindegyiken és 20at kattintani +faluváltások.
remélem csináltok egy olyan szkriptet!
 

DeletedUser

Vendég
Nekem a következő javaslatom lenne .

Ki is emelem vastaggal a többi közűl hogy kiemelkedjen az értelmi színvonala is :D:D


CSAPAT ÖSSZEHORDÓ SCRIPT :

2 helyen alkalmazhatnánk :

#1: Védelem gyors összehordása a támadott falvunkba mondjuk egy faluhalmaz belső falvánál a környező falvainkból !
#2: Támadó egységek össze vagy kihordása a támadások elől egy biztonságos helyre.

A Nyersiösszehordó scripthez hasonlóan azonos lenne a célja,csak nem nyersivel,hanem csapatokkal :)

Ha adott egy támadó falum és nem akarom minden vacak 100 , 68 , 32 , 143 darab ijászt +lándzsást + kardst egyesével elindítgatni, akkor a támadott faluba belépvén,annak a Gyülekezőhelyéről futtatható lenne ez a script, és abba a faluba lehetne ilyen pipázgatós módszerrel a közeli falvakból áthívni az egységeket.
Szuperjó ötlet volt még a Nyersi összehordó scriptnél a fajtánkénti pipákat és a menetidőt is belevinni, itt is ilyen lehetne én úgy gondolom.

Tehát pipa,hogy milyen egységeket akarsz mozgatni .

és ezzel asszem egy hatalmasat lépne előre a KH, mert ugyanis amit eddig támadtak oda mindig szötymörészni kellett hogy a sok kicsi sokra megy elvén összeálljon egy értelmes sereg .

A másikhoz :
Belépvén egy sereg "összegyűjtésre" kijelőlt falunkba (amely épp biztonságban van ) oda az összes támadó egységünket "össze lehetne hordani" hogy ne legyenek veszteségek feleslegesen ....

Ez nekem nagyon bejönne.
Másfelől a védelem oldalát tekintve azért is lenne előnyös,mert mondjuk közeli harcoknál,amikor minden egyes perc számít ,és tudvalevő hogy a képzés folyamatosan megy, akkor még 20 nehézlovas is számít .
És egy ilyen scipt megoldaná ezt a problémát is.
Azaz klikkelgetéssel gyorsan össze tudnánk hordani a közeli falvainkból a védőket esetleges nemesezést kivédve :)

Ez lenne az egyik, a másik meg hogy a scipt hátterének lehetne más színe nem csak állandóan ez a sárga pasztell, hanem mondjuk valami vörös gránit, vagy fehér márvány ,amolyan római stílusban ,vagy gyöngyház színű na ezeket értékelném :):)

Remélem IronFish megcsinálja :p
Szülinapomra meg tehetnéd :D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Nekem a következő javaslatom lenne .

Ki is emelem vastaggal a többi közűl hogy kiemelkedjen az értelmi színvonala is :D:D


CSAPAT ÖSSZEHORDÓ SCRIPT :

2 helyen alkalmazhatnánk :

#1: Védelem gyors összehordása a támadott falvunkba mondjuk egy faluhalmaz belső falvánál a környező falvainkból !
#2: Támadó egységek össze vagy kihordása a támadások elől egy biztonságos helyre.

A Nyersiösszehordó scripthez hasonlóan azonos lenne a célja,csak nem nyersivel,hanem csapatokkal :)

Ha adott egy támadó falum és nem akarom minden vacak 100 , 68 , 32 , 143 darab ijászt +lándzsást + kardst egyesével elindítgatni, akkor a támadott faluba belépvén,annak a Gyülekezőhelyéről futtatható lenne ez a script, és abba a faluba lehetne ilyen pipázgatós módszerrel a közeli falvakból áthívni az egységeket.
Szuperjó ötlet volt még a Nyersi összehordó scriptnél a fajtánkénti pipákat és a menetidőt is belevinni, itt is ilyen lehetne én úgy gondolom.

Tehát pipa,hogy milyen egységeket akarsz mozgatni .

és ezzel asszem egy hatalmasat lépne előre a KH, mert ugyanis amit eddig támadtak oda mindig szötymörészni kellett hogy a sok kicsi sokra megy elvén összeálljon egy értelmes sereg .

A másikhoz :
Belépvén egy sereg "összegyűjtésre" kijelőlt falunkba (amely épp biztonságban van ) oda az összes támadó egységünket "össze lehetne hordani" hogy ne legyenek veszteségek feleslegesen ....

Ez nekem nagyon bejönne.
Másfelől a védelem oldalát tekintve azért is lenne előnyös,mert mondjuk közeli harcoknál,amikor minden egyes perc számít ,és tudvalevő hogy a képzés folyamatosan megy, akkor még 20 nehézlovas is számít .
És egy ilyen scipt megoldaná ezt a problémát is.
Azaz klikkelgetéssel gyorsan össze tudnánk hordani a közeli falvainkból a védőket esetleges nemesezést kivédve :)

Ez lenne az egyik, a másik meg hogy a scipt hátterének lehetne más színe nem csak állandóan ez a sárga pasztell, hanem mondjuk valami vörös gránit, vagy fehér márvány ,amolyan római stílusban ,vagy gyöngyház színű na ezeket értékelném :):)

Remélem IronFish megcsinálja :p
Szülinapomra meg tehetnéd :D

Az első része már évek óta be van építve a játékba, még script se kell hozzá... Gyülekezőhely->Csapatok kérése. Pontosan ugyanúgy működik mint az általad kért script.
 

DeletedUser

Vendég
Üdv...

Egy, a piacon működő scriptet szeretnék, amely különböző falucsoportok között végzi a nyersanyagok kiegyelítését!

Pl: ha nagy a bukásom a támadófalvaim között, akkor célszerű a védőfalvaimból nyersanyagot kérni!

Köszönet!
 

DeletedUser

Vendég
Hello én egy olyan scriptre gondoltam hogy ha támadsz egy falut akkora térképen neked pl egy bárdos meg jelenjen a falud előtt és ki rja hátra lévő időt és mikor balaghaza azt is ki rja vagy ha erősítést küldesz akkor egy lándzsás ha nemessel támadsz a akkor nemes hát nem annyira hasznos de szórakoztatóbba teszi szerintem a játékot:)
 

DeletedUser

Vendég
Hello én egy olyan scriptre gondoltam hogy ha támadsz egy falut akkora térképen neked pl egy bárdos meg jelenjen a falud előtt és ki rja hátra lévő időt és mikor balaghaza azt is ki rja vagy ha erősítést küldesz akkor egy lándzsás ha nemessel támadsz a akkor nemes hát nem annyira hasznos de szórakoztatóbba teszi szerintem a játékot:)

szerintem nem jó, igyis van bőven a térképen cucc.
már tul komplikált lenne.
amugy ez szerintem nem szkript akar lenni, hanem egy frissités.
és azt hogy mikor ér haza meg mikor csapodik 5másodperc alatt meglehet nézni :D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser16246

Vendég
üdv
Két dolog miatt írok ide.
Az 1.

Nem lehetne olyan scriptet készíteni, ami a farm-kezelőben pl ha rányomnánk a scriptre, akkor magától rámenne a látható összes A csoportra(vagy B vagy C) mert baromi unalmas végig kattingatni az egészet...
A 2., ami talán nem is annyira ide tartozik, szintén ott, azt nem lehet megoldani, hogy ne 15 falu jelentjen meg, hanem be lehessen állítani?

Köszönöm.
[COLOR="#6363300"]
Szia,
az elsőre kérhetek egy más irányú átfogalmazást, mert nem igazán értem, mit szeretnél. Illetve a másodiknál az "Áttekintés"-re gondolsz?[/COLOR]
 

DeletedUser16246

Vendég
Sziasztok.
Olyan scriptet nem tudtok készíteni, ami építi a falvakat??
Nagyon unalmas egy N1-es körön 15-20 falut húzogatni egyesével, és még a kezelőt is kivették...
És különben is azt mondta a mélyen tisztelt support, hogy tanuljunk meg scriptekkel játszani..

[COLOR="#6363300"]Szia,
a legutoljára tesztelt ilyen működésű scriptet a rendszer illegálisnak ítélte, így sajnálattal azt kell mondanom hogy nem lehetséges legális úton ezt megvalósítani. Felteszem a support sem a játék ezen részéhez gondolta a scriptek használatát.[/COLOR]
 
Fent