Milyen az optimális világ?

DeletedUser

Vendég

Tehát szerinted a lényeg az, hogy a Titkok inkább kaladjáték jelleget adnak a játéknak?
Hmmm, értem. Erre így nem gondoltam, mert szerintem sokkal aktívabb csapatmunkát igényel ez a fajta játék.
A másik sokkal inkább az idegek harca.
Nem lebecsülni akarom egyiket sem, csak teljesen más csapat, stratégia kell hozzájuk szerintem.

Valóban!
Én sem gondoltam bele, hogy a csapatmunkát miként befolyásolja a titkok végjáték.
Nincs ismeretem a titkok világáról, éppen ezért írtam, hogy amíg nem zajlik le egy ilyen végjáték és nem nyilatkoznak az érdemi résztvevők, addig felesleges vitatkozni a titkok végjáték helyességén.
Ha egy picit előre kell szaladni akkor feltétlen javasolnám, hogy ne legyen csak egyfajta végjáték.
Személy szerint ez a titkos dolog nem vonz annyira mint a terület alapon működő befejezőszakasz.
Viszont hiba lenne nem alkalmazni más megoldásokat, de hangsúlyozom, hogy sokan nem szeretnénk ha a jövő szerverei kizárólag a titkoknak élnének. ;)


Elnézést de egy pár szó erejéig visszatérnék a prémiumra.

A prémiumot hagyjuk ki a beszélgetésből, mert a kényelmi funkciók nem kerülnek kikapcsolásra, módosításra, arra a központ munkatársain kívül nincs ráhatása senkinek.
Értem, hogy a játéknak ebbe a részébe nincs beleszólása az anyacégen kívül szinte senkinek.
Viszont a felezőt és a prémiumért vásárolt nyersanyagot én nem sorolnám egy Prémiumfiók nyújtotta kényelmi funkció közé.
Tisztában vagyok vele, hogy a mostani világ túlzottan pénz orientált, de nem szeretném, ha itt is ennyire érvényesülne.
Ne értsetek félre, de ha akarnám megtudnám venni(vagy nem, de itt ezt senkinek nem kell tudnia) és sokan rajtam kívül, de nem akarjuk!
Túl nagy lesz a kontraszt a prémiumos és a nem prémiumos játékosok között.
Ennek előbb utóbb rossz vége lesz.

Ok befejeztem a PF-dologot elnézést!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Sokkal nagyobb kihívás egy templomos világban felépíteni valamit, és sokkal könnyebb elbukni azt, mint egy templom nélküliben, éppen ezért élvezetesebb is. Attól hogy nem ismered dark, még nem feltétlenül kell leszólni az ilyen világokat.

Egyetértek!

A templomos világ stratégiailag nehezebbek mondható mint egy hagyományos.
De ez nem ide tartozik, hisz nem ez volt a kérdés!
 

DeletedUser5879

Vendég
Üdv.

Személy szerint nekem a lasabb világok tetszenek,mert a mellett lehet élni is,eleinte.
Amikor már több száz falva van a játékosoknak,akkor meg már tök mindegy,hogy lassú szerver,aki akar valamit csinálni,az tud is.

Jók a templomos világok is,és a templom nélküliek is,templomos világban kicsit több lehetősége nyílik a játékosoknak.

Nekem v3 volt az első világom,és szerettem a tárolós rendszert,ez szintén hozzátesz a játékhoz,ugyanis az előre benemeselt faluknak itt van igazán értelme,mert mikor 4x magára foglal valaki,és 1 mp múlva el is bukja az így meghódított faluját,akkor igencsak az agygörcs kerülgetheti,hogy elbukja a 4 nemeshez szükséges összes nyersanyagát.
Ezután mentem v5-re,ahol ugye érmés rendszer van,nekem az sokáig egy lebutított dolognak tűnt,hogy megmarad az érme,ilyen világokon semmi értelme az előnemezésnek,3-4 nuke bukta az nem bukta.

Ami véleményem szerint tönkre vágta a játékot,az a scriptek engedélyezése volt.
A mai klánháború nem az a játék,amit megszerettem anno,ez teljesen más.
A kiképző scripteken és a piacolós scripteken kívül az összes többit nem engedném használni a játékban.
Hogy miért?
A fake küldő script önmagában tönkre vágja a játékélményt,az nem játék,hogy 10-en ráküldünk 1 emberre 5000 támadást 2 óra alatt,és minden nap hozzá küldünk fejenként még 500-at.
Ehez nem kell játéktudás egyáltalán,csak egy kis prém.Full idióta emberek játszanak végjátékos szervereken,akiknek annyi közük van a játékhoz,mint nekem a sejtbiológiához,és Ők ezt játéktudásnak nevezik.
Régen is volt fakézás,de kézzel,ésszel. Itt kuksolt mindenki a gép előtt,figyelte az időt,másodpercre mentek a támadások,ma ilyen nincs sajnos.

Íjászt és a lovagot fölöslegesnek tartom teljesen,kb 1 éve nem láttam a lovagom,a játék elején van némi jelentőssége,de a falvak szaporodtával teljesen elveszti az értékét.
Íjász ugyan jól véd,viszont drága és lassú a képzése,szerintem fölösleges,habár használtam Én is sokáig.

Titkos világon nem játszottam eddig,legalábbis olyanon,ahol már megjelentek volna,így erről nincs véleményem.

Viszont olyan világ még soha nem indult,ahol a kezdetektől ki lenne kapcsolva a morál,ezen lehetne változtatni,ne mindig csak a szerencsétlenek legyenek előnyben.
Igaz valószínűleg egy nagyon hamar véget érő világ lenne,mert korlátok nélkül szét lehet ütni bárkit,és menekülnének onnan sokan,de az újonnan induló világok így is nevetséges méretűek,jó ha 8 kontinens lakott rajtuk,így talán ez is beleférne.
 

DeletedUser8560

Vendég
Nincs mostanában annyi időm, tanulnom kell stb... Emiatt egy lassabb világban több lenne az esélyem. A templom meg tetszik, megnehezíti a játékot:)

Értem, és szerinted mi lesz a helyzet nyáron? Akkor inkább lenne időd egy gyorsabb világra, vagy akkor élnél, és maradjon a lassú? :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Az remek lenne :)
Eddig sztem senki nem gondolt ilyenre ;)
De kezdhetnénk akár 20 faluval is,azzal a kikötéssel,hogy kezdés után 2 hétig nem lehet támadni a másikat :D
Újdonsággal az a gond, hogy a találmányos világ példáúl,amiben össze kell szedni a találmányokat ,nos az nem a játéktudásodon alapul,hanem máson .
A módszer változni fog,amellyel győzelmet lehet elérni,és ez nem lenne jó.
Akik pedig jobban harcolnának azoknak a játékát félbe szakítanák mert valaki "eladta" magát és a birtokolt találmányt bármiért .
Ez a játék szerintem a harcról szól, ne legyen benne más .
Templom ?
Ez nem rossz ötlet,viszont lassan fel lehetne találni repülőtereket, légideszantos alakulatokat és légvédelmi egységet a faluba :)

Nem tudom, meg lehetne-e oldani, és mik a központ tervei, de a két falus kezdés megcsavarná a dolgokat, hiszen nem csak előnye van, több figyelmet és még több kombinációt igényel a párhuzamos építéssel..
Vannak két körös kezdők a speed körökön, de eddig még nem nagyon kaptunk visszajelzést a játékosoktól, hogy mit gondolnak róla.

Ahogy látom, a legtöbb újítás mindig speeden kerül bevezetésre, és aztán onnan emelik át a legtöbb játékelemet a normál világokra.

A titkos világokon tény, hogy más a stratégia, mert itt bizony a tömbösödés néha hátrányt is tud jelenteni.. A tudás a csapat, a klán irányításában, együttműködésében alapul, hiszen ha végiggondolod, ha megjelenik a titok, akkor rá kell menni, el kell hozni, megtartani (nem lehet korlátlan távolságra vinni, közben kötelezően pihentetni kell..), ez nagyon pontos együttműködést igényel az adott klán játékosaitól.
A másik meg, hogy hiába van sok falud, ha azok töküresek, és nem tudsz mivel menni a titokért, és aztán meg bevédeni.. Ezek is frontok, és ezek is képesek beállni, és bizony ezeket is át kell törni.

Az átállás az ellenséghez - hát igen. Ez tényleg gond, de ha végig gondolod, a normál világokon is átállnak több ezer faluval akár, módosítva a játékmenetet. Kétségtelen, tény, hogy ha valaki titokkal lép le, az okozott kár nagyobb, hiszen a titkot vagy vissza kell szerezni, vagy a másolatából kell egyet újra megszerezni - ez megint felveti a "kinek adom elsőre" problémakört.
 

DeletedUser8560

Vendég
Sokkal nagyobb kihívás egy templomos világban felépíteni valamit, és sokkal könnyebb elbukni azt, mint egy templom nélküliben, éppen ezért élvezetesebb is.

Kérdés, hogy az 5 templomos világ (V4, V5, V8, V11, V15) közül melyik a legjobb, szerinted? És mekkora aránynak kellene lenni az indított világok között a templomos és templom nélküliek között?
 

DeletedUser8560

Vendég
Valóban!
Ha egy picit előre kell szaladni akkor feltétlen javasolnám, hogy ne legyen csak egyfajta végjáték.
Viszont a felezőt és a prémiumért vásárolt nyersanyagot én nem sorolnám egy Prémiumfiók nyújtotta kényelmi funkció közé.

Milyen más végjátékot találnál jónak? Van ötleted?

A PF-re egy pillanatig vissza:
A PF azért került bevezetésre, hogy a játék fejlesztési költségekre legyen keret. Ezért biztos vagyok benne, hogy mivel a fejlesztések, technikai (akár: rendszer) követelmények jelentősen nőttek, és nőni is fognak. Mondok egy példát:
Van olyan alkatrész a játék üzemeltetői parkban, amelynek darabja 20000-50000 euró közötti áron kapható, és a magyar szerverekhez kell belőle 8.... És ez csak egy alkatrész egy számítógépben... (nyílván több gép kell a biztonságos működtetéshez)
 

DeletedUser8560

Vendég
Üdv.
Jók a templomos világok is,és a templom nélküliek is,templomos világban kicsit több lehetősége nyílik a játékosoknak.
Nekem v3 volt az első világom,és szerettem a tárolós rendszert,ez szintén hozzátesz a játékhoz,ugyanis az előre benemeselt faluknak itt van igazán értelme,mert mikor 4x magára foglal valaki,és 1 mp múlva el is bukja az így meghódított faluját,akkor igencsak az agygörcs kerülgetheti,hogy elbukja a 4 nemeshez szükséges összes nyersanyagát.
Ezután mentem v5-re,ahol ugye érmés rendszer van,nekem az sokáig egy lebutított dolognak tűnt,hogy megmarad az érme,ilyen világokon semmi értelme az előnemezésnek,3-4 nuke bukta az nem bukta.

Ami véleményem szerint tönkre vágta a játékot,az a scriptek engedélyezése volt.

Íjászt és a lovagot fölöslegesnek tartom teljesen,kb 1 éve nem láttam a lovagom,a játék elején van némi jelentőssége,de a falvak szaporodtával teljesen elveszti az értékét.
Íjász ugyan jól véd,viszont drága és lassú a képzése,szerintem fölösleges,habár használtam Én is sokáig.

Viszont olyan világ még soha nem indult,ahol a kezdetektől ki lenne kapcsolva a morál,ezen lehetne változtatni,ne mindig csak a szerencsétlenek legyenek előnyben. Igaz valószínűleg egy nagyon hamar véget érő világ lenne,mert korlátok nélkül szét lehet ütni bárkit,és menekülnének onnan sokan,de az újonnan induló világok így is nevetséges méretűek,jó ha 8 kontinens lakott rajtuk,így talán ez is beleférne.


Tőled is megkérdezném:
Szerinted mi a jó arány az indított világok között a templom/templom nélküli viszonylatban?
A templom mellé mi a legjobb társított beállítás? Egyáltalán: van ilyen?

A v3 nemesképzős rendszert sajnos nem nagyon látják át az emberek, és nap mint nap látni, hogy mennyi kérdés merül fel ezzel kapcsolatban. Kétségtelen, hogy itt több mindenre kell odafigyelni, de úgy tűnik, az egyszerűbb népszerűbb.

A scriptekkel kapcsolatban:
Tény, hogy akkor valóban előjött a tudás, és az akarat - de itt is igaz az, hogy a kényelem nagy úr...

Ha a morált kikapcsolnánk, akkor a szervernek vége is lenne :p Az pedig, hogy mekkora a világ, attól függ, mennyien regisztrálnak be rá, és mostanában sokkal nagyobb a népvándorlás :( .
 

DeletedUser

Vendég
Kérdés, hogy az 5 templomos világ (V4, V5, V8, V11, V15) közül melyik a legjobb, szerinted? És mekkora aránynak kellene lenni az indított világok között a templomos és templom nélküliek között?

Szerintem fele-fele arányban kellene indítani a templomos és a templom nélküli világokat, mivel a V4-en megy a végjáték, tehát vélhetően nem fog már évekig tartani az a szerver, a V5 is ha jól tudom közel áll a végjátékhoz, a V8 és a V11 még messze, viszont nem lehet tudni hogy az új végjátéknak köszönhetően a V15 mikor fejeződik be, és így akik a templomos világokat szeretik, azok sem maradnának ilyen beállítású új világ nélkül, ráadásul mint mondtam a nagyobb a kihívás nagyobb élvezeti faktorral is jár, így ha valaki belekóstol egy templomos világba és nem bukik el rajta azonnal annak köszönhetően hogy nem tudja megfelelően használni a vallási körzeteket, akkor bele fog szeretni az ilyen világba.

Hogy melyik a legjobb a templomos világok közül? A V4-en és V5-ön nem játszottam. V8-on voltam és vagyok, ahova még beregisztráltam, azokat a világokat a V8 miatt hagytam abba. A V11 és a V15 köztük volt, tehát onnan van valami fogalmam. Éppen ezért csak a beállításokat nézem, és nem elfogultság alapon, de a V8-at tartom a legjobb templomos világnak. Bár nem különbözik sokban a V4-től, de a V4-es 150 fős klánlimitet sokallom, a V5-ös 80 pedig kevés. A V8-on 120 ami szerintem pont ideális. A V11-en a 200 mezős nemes hatótávolság sok. Még egy bolond is észreveszi ha 110 óráról megy felé nemes :) Ráadásul a milícia se nyerte el a tetszésem. A V15 pedig a V3-as nemesképzéssel pedig már túl bonyolult, ráadásul még nem tudjuk, hogy a végjáték vajon milyen színt vagy kihívást visz majd a játékba. A V8 beállításain annyit módosítanék, hogy a barbik 3000 pontig fejlődjenek és akkor számomra egy tökéletes világ lenne.
 

DeletedUser

Vendég
Értem, és szerinted mi lesz a helyzet nyáron? Akkor inkább lenne időd egy gyorsabb világra, vagy akkor élnél, és maradjon a lassú? :)

Talán, de inkább két szerveren megyek amíg tudom. A v13om pont jókor indult. Kéne még egy olyan világ ami nyár elején kezdődik és ott a sulisoknak is több az esélye.
 

DeletedUser

Vendég
Ha egy gondolatot megengedsz : sztem csináld meg a felmérést itt a fórumon a lehetséges választási opciókkal, azután minden világon hirdesd ki levélként,hogy mire várod itt az emberkéket :)
Nem 3 ember lesz itt,az garantált.

Ugye mondtam, hogy küld szét körlevélben,különben ugyanaz a 6 ember lesz itt aki eddig is hozzászólt :)
 

DeletedUser5879

Vendég
Tőled is megkérdezném:
Szerinted mi a jó arány az indított világok között a templom/templom nélküli viszonylatban?
A templom mellé mi a legjobb társított beállítás? Egyáltalán: van ilyen?

A v3 nemesképzős rendszert sajnos nem nagyon látják át az emberek, és nap mint nap látni, hogy mennyi kérdés merül fel ezzel kapcsolatban. Kétségtelen, hogy itt több mindenre kell odafigyelni, de úgy tűnik, az egyszerűbb népszerűbb.

A scriptekkel kapcsolatban:
Tény, hogy akkor valóban előjött a tudás, és az akarat - de itt is igaz az, hogy a kényelem nagy úr...

Ha a morált kikapcsolnánk, akkor a szervernek vége is lenne :p Az pedig, hogy mekkora a világ, attól függ, mennyien regisztrálnak be rá, és mostanában sokkal nagyobb a népvándorlás :( .

Megnézve a nemzetközi szervereket,ott is jellemzőbbek a templom nélküli világok.
Szerintem évente 1 templomos világot elegendő lenne nyitni,így mindenki találhatna olyan szervert,aki templomos világot szeretne,és nem több milliós játékosok közé kerülne.
A jelenlegi V15 beállításai aktuálisak lehetnek templomos világokhoz,hiszen a tárolós rendszer valmelyest passzol is a templom sugarához.

A tárolós rendszert ugyanúgy meg lehet szokni,mint az érméset.
Sokan sírnak miatta,nem értik,viszont sokan nem sírnak,hogy Ők bizony értik,mert minek is sírnának e miatt.:)
Véleményem szerint az értők vannak többségben.

Scriptes dologhoz: olyan játékosok esnek ki a világokról az irdatlan folyamatos bejövők miatt,akiktől a gyengébb képességű,fake scriptet nyomkodó,azt sem tudom hová támadok,de megyek emberek talán el tudnának taktikákat lesni,és egy hozzáértőbb játékosréteg alakulna ki.
Én tényleg játék kedv rombolónak tartom ezt a dolgot.
Egy dolog hogy kényelmes,viszont az így kiütött játékosok egy része biztosan úgy gondolkodik,hogy el sem kezd új szervert,mert kinek hiányzik ez,hogy 2 órát nem vagyok gép előtt,és annyi bejövő van,hogy a felét már csak találomra lehet becímkézni.

Miért lenne azonnal vége a szervernek?Azért mert nincs morál?
Technikailag biztosan kivitelezhető,hogy kivegyék a kezdetektől,nincs hozzá nőve ez a funkció az érmék árának csökkentéséhez,meg a világ lezárásához...

A népvándorlás meg csakis az új világok állandó nyitásához köthető,bőven elég lenne évente nyitni 2-t,egy lasabbat,és egy gyorsat.

Edit: Ezt elfelejtettem tegnap.
Fel lehetne emelni a barbár faluk fejlődési szintjét,ne mindig 3 ezer pontoig fejlődjenek,vagy még addig sem,láttam külföldi szervereken 6 ezer,vagy még tovább fejlődő barbikat is.
Valamelyest ez is gyorsítana a játékmeneten,hiszen nem kellene annyit építgetni a kőműveseknek,a farmolók pedig kegyetlen mennyiségű nyersit tudnának zsákmányolni.
Evvel is lehetne operálni lasabb világokon,gyors világra jó a 3 ezeres barbi is.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser15525

Vendég
V2-es beállítás ha kevesebb idő van
Ha akad idő akkor a V9-es tökéletes volt.
Szerintem:)
A V15 kissé nyomibb lett a csapatmozgás miatt, de majdnem jó.
A templom bonyolultabbá teszi a V9-hez képest, és a nemesképzés is. Mondjuk, ez csak kihívást jelent, de nem hátrányt:)
 

Neldoreth

New Member
A reakció pontszáma
7
Sokmindenben egyetértek Szoliddal.
Habár a fake scripttel indított támadások sokesetben könnyedén megszűrhetők..persze, bizonyos határon túl bizti nem.

A számomra legszimpatikusabb javaslat, hogy a jövőben váltakozva induljanak új és hagyományos típusú végjátékkal záródó szerverek. A titkos végjáték, így kívülről nézve nagyon nem szimpi..
 

DeletedUser

Vendég
Egyetértek!
Fentebb említették, hogy évente egy templomos világ induljon.
Véleményem szerint az kicsit kevés.
Mondjuk ~8-9 havonta induljon 1.
Vagy esetleg, ha van rá lehetőség akkor egy templomos világ zárása után a következő új szerver templomos legyen.
Lehetőleg olyan vagy hasonló beállításokkal mint az előző.
Sőt, lehetne egy szavazás is előtte a győztes klán, vagy akár az összes játékos részvételével akik a befejezett világon játszottak.
 

DeletedUser

Vendég
Sajnos elég kevesen írtunk ide! :(

Hajrááááá!!!
Írjatok bátran!

:)
 

DeletedUser13865

Vendég
nem rossz kérdés.

osztom Krisz nézeteit abban hogy a pr pontokat se termelésnövelésre se az építkezések időtartamának csökkentésére ne lehessen felhasználni. abból tényleg az lenne hogy akinek élete nincs de lóvé hegyek az elszáguldana a többiek előtt s nem azért mert jobban játszik mint a többi. én pl 250 faluig csak az ingyen pf-en éltem és 50 faluig 10esek voltak a bányáim :p
meg én anno játszottam egy hasonló játékkal (amit nem nevezek a nevén) és ott anno is voltak ezek az opciók. volt aki a 200as falut nyersitöméssel és persze megfelelő számú pr ponttal (ott nem így hívják) 1 nap alatt 1000 pontosra húzta fel. az itt annyit jelent hogy a 2000-es falu 1 nap alatt 12000-es. a főhadi volt az utolsó amit felhúzott...
ez nem gyengén irreállissá tenné a játékot.
a visszaélésekre nem is térnék ki.

de visszatérve az eredeti kérdéshez 1-1,2-1,5-ös sebersségű, templomos, íjász nélküli (nem szeretem azt az egyéget legyen akármilyen jó, az LÍ meg egy f*s), egyszerű fejlesztéses vagy klasszikus rendszer (érdekesebbé teszi a játékot és ehhez tényleg tudni kell), tanyaszabály: inaktív, milícia: inaktív (ezt ki találta ki????), éjszakai bónusz 0:00-07:00ig (a nyolcórás csak a játék élvezetéből vesz el naponta 1 órát), alvó mód:inaktív, kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet, emelt számú barbár falvak: Aktív 3000 pontig! (az 1500as még nevelgetve is keveseket termel és sokat kell farmolni hogy hozzanak is valamit ha meg nagyobbak lennének a sok noob mind csak barbizna), érmés nemesképzés, taglétszámkorlát 50(!!!) fő (ez csakis 2es vagy ennél gyorsabb szervereken amúgy 100 fő), terület alapú.
röviden ennyi
ilyen titkos szervert el se kezdenék. ott nem gyilkolászás hanem hajukrászás megy...
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser13865

Vendég
Nincs mostanában annyi időm, tanulnom kell stb... Emiatt egy lassabb világban több lenne az esélyem. A templom meg tetszik, megnehezíti a játékot:)
nekem is tetszik bár sztem pont hogy leegyszerűsíti.
templomost kipucol, lekatáz majd a környék féláron be van verve... :p
 

DeletedUser13865

Vendég

Tehát egy teljesen hagyományos világ.
Mi a baj a változással és az újdonságokkal?
Mi lenne, ha nem 1, hanem 2 faluval kezdhetne mindenki?
Az remek lenne :)
Eddig sztem senki nem gondolt ilyenre ;)
De kezdhetnénk akár 20 faluval is,azzal a kikötéssel,hogy kezdés után 2 hétig nem lehet támadni a másikat :D
és két héig mit csinálnál? malom meg sim city?
én pártolom az 1 falut :p
 
Fent