Már ne haragudj, de mindenki ezzel az időtartammal volt kénytelen dönteni.
Nem mondom, hogy nem forrázott (szerintem) mindenkit a hír, köztük engem is.
De onnantól, hogy bejelentették, mindenkinek ugyanannyi idő állt rendelkezésre, hogy megválassza, kivel akar együtt játszani/harcolni a jövőben.
Viszont a döntést meghozta a német központ és ha mindenféle kitételt tennének a felgyorsítás végett, akkor az egész végjátékot akár el is lehet törölni és menjen minden a régiben, mert sorozatos ki-be lépkedések lennének.
Így pedig valóban lehet számolni egy állandósággal.
(Egyedül az érmeveretés csökkentésére tett javaslatot tartom végjátékkal összeegyeztethetőnek, mert az nem annyira befolyásolna, hanem valóban csak gyorsítana. Ha már VÉGjáték, akkor legyen tényleg végleges. a meglévő lehetőséggel, mint amit Te is említettél, a fiókátvétel, de abban egyetértünk, hogy az már egy játékos számára sem az igazi.)
Ezzel csak ott a gond, hogy a végjáték elvileg pont a szerver miharabbi lezárását segíti elő. Kevés a játékos, kevés a bevétel, a szerver ugyanúgy forog, áramot ugyanúgy fizetni kell...
Talán a fiókkezelővel jön egy kis extra, bár kíváncsi lennék, hányan használják, nem nagy szükség van rá egy jól szervezett fiókban...
Szóval jött ez a döntés, hogy végjáték (ami amúgy külföldön is így volt ezelőtt is) a furcsa kitétellel (klánzárás), és egy nagyon rövid határidővel. Az előzőekben már taglaltam, és szemmel látható is, plusz még itt is leírták jó páran, hogy mi lett a hatása. Elhúzódó, önmagától soha be nem fejeződő játék, amit valószínűleg úgy fog megnyerni valamely klán, hogy 95%-a a foglalt falvaknak belső, vagy barbár lesz. Mert egyszer megunják a kis klánok tagjai, mert már matematikai esélyük sem lesz a nyerésre, vagy elfogynak az inaktívak, beáll a front, stb... A barbárok pedig már nem számítanak bele a 80%-ba, csak miután már egy klán birtokába kerülnek. Sehol egyetlen gyorsító körülmény sem, az egyetlen reményre okot adó jel az lesz, amikor elkezdenek barbárulni az emberek. De itt van egy nagy HA. Azért remélem, rám cáfoltok majd.
Ellenben ha normálisan (ésszerűen), pár hónapos határidővel lett volna bevezetve a végjáték (ugyanezekkel a feltételekkel), megvalósulhatott volna a már szintén említett verzió, nem kapkodva, normálisan levezetve, aktív klánokkal. Valószínűleg már rögtön az elején lett volna egy rahedli barbár a sok magára hagyott inaktív miatt, és ez a szám csak nőtt volna, ugyanis ha x aktív ember egymásnak, illetve a megmaradó lufiknak nekimegy, akkor ott kő kövön nem marad, és sorra barbárosodnak az emberek. V2-n eljátszottuk már ezt nem egyszer, tudom, hogy így van. A szerver pedig sokkal hamarabb befejeződne. Ez utóbbi eset is csak egy "mi lett volna, ha", de mint egy reálisan győzelemre hajtó játékosnak, aki ismeri a társait is, ez lenne a meglátásom. Tudom, hogy pár hónap alatt hatalmasat tud fordulni egy világ. Pár hét alatt nem, mert egyszerűen nincs idejük "beérni" ugyanazoknak a folyamatoknak.
Persze ha azt nézzük, így most sok sokfalvas inaktív+aktív fizet hosszútávon (nagy kockázattal, hogy előbb-utóbb drasztikusan lecsökken a fizetők száma), a másik lehetőségben pedig kevés aktív fizet, de rövidebb időtartamig (akik valszeg utána úgysem kezdik újra). Innen nézve nem csodálom, hogy így döntöttek.
Hmm, hmm... Még a végén magamban filózva belátom, miért is jó ez így, ahogy van.
Szerintem Ők is rájöttek,hogy hibáztak,de már visszafordítani nem lehet.
Ez butaság, és a "gyengék" védekezése (általában). Egyszerűen csak kommunikálni kell, felmérni az igényeket, és alkalmazkodni hozzájuk. Mibe kerülne? Ki tudja, lehet, hogy az aktív inaktívzabálók vannak többségben, és simán leszavaznák azokat, akik harcolni akarnak. A lényeg azon van, hogy lenne kézzelfogható véleménye a közösségnek is. De persze Inno papa a szolgáltató, és fent le lett vezetgetve, hogy miért is járt jól.
Az meg, hogy valaki hibázott, hát istenem... senki sem tökéletes. Elnézést, és az élet megy tovább.