Csevegő

DeletedUser18258

Vendég
Azért valaki foglalkozik a fórummal... :p
A chat-ablakokban pedig mindig csend van (legalábbis min. mikrofon nélkül<skype, teamspeak...>)
;)
 

DeletedUser18295

Vendég
Sziasztok!

Itt V30-nak nincs aktivitás mérője?
Próbáltam már,de sajnos csak V28-ig van!
Megoldható,hogy legyen V30-nak?
További Szép Napot!
 

DeletedUser

Vendég
Sziasztok !!
Kezdő vagyok, szeretnék információt kapni, hogy lehet e egyszerre több világban játszani. Ha igen, akkor hogyan tudok más világba is regelni.

kösz
 

DeletedUser17975

Vendég
Sziasztok !!
Kezdő vagyok, szeretnék információt kapni, hogy lehet e egyszerre több világban játszani. Ha igen, akkor hogyan tudok más világba is regelni.

kösz

Szia,
Üdvözlünk játékunkban, reméljük jól fogod érezni magad! :)
Másik világba csatlakozni a következőképpen tudsz: rámész a kezdőlapra, utána bejelentkezésre kattintasz. Ekkor megjelenik a menü ahol ki lehet választani melyik világba szeretnél bejelentkezni, itt kattints a "Mindegyik világ megjelenítése" gombra, majd válaszd ki a világot amelyen szeretnél játszani. Rákattintasz a Csatlakozásra és bent is vagy :)

További információkért a játékkal kapcsolatban keresd fel a Wiki oldalunkat (azon belül leginkább ajánlott téma: Alapok), illetve kérdéseiddel kérünk inkább ide írj: Játékkal kapcsolatos kérdések.

További jó játékon kívánunk! :)
Klánháború Csapat
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17975

Vendég
Nekem megjelenik a menüben is a V30 (meg a V29 is), nektek nem?
 

DeletedUser18330

Vendég
Sziasztok miujság :)
V30-as világ aztán kemény szeró lett a végére vagyis 40 nap után :)
 

DeletedUser15192

Vendég
Sziasztok miujság :)
V30-as világ aztán kemény szeró lett a végére vagyis 40 nap után :)

Még annál is keményebb lesz! Sose szabad előre inni a Medve bőrére, hisz a győzelem még a Csillagokban van - ősi Magyar bölcselet. ;)
 

DeletedUser18330

Vendég