Classic 22, beállítási javaslat
Falukialakítás
- N0
(» több)
Nyeremények
- Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
- Legnagyobb klán tagjai: 1.000 prémium pont
- A világ 1. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 2. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 3. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
Általános beállítások
- Végjáték: Dominancia 70% -
(Ne pici előre nyomuláson múljon, de ne is kelljen mindent elfoglalni.)
- Játék sebessége: 5
- Egység sebesség: 1
- Épület bontása: Aktív
-
Morál: Inaktív
Prémium szolgáltatások
- Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5.000, 10.000, 100.000, 500.000, 1.000.000, 5.000.000, 10.000.000 pontnál
- Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 2, 10, 25, 100, 250, 500, 1.000, 1.500, 2.000, 5.000, 10.000 falunál
-
Prémium Tőzsde: Inaktív
-
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
-
Azonnali befejezés: Inaktív
-
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
-
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
-
Piaci Bónusz: Inaktív
-
Rendezvények: Inaktív
Általános szabályok
- Szabad kereskedelem: Aktív
- Piaci maximum arány: 1 : 0,9
- (Legyen egy kis kereskedői verseny.)
- Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 10 nap
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 20 nap
- Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc
- Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív
Kiegészítés
- Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
- Bevezető: Régi küldetési rendszer -
(Ha már Classic.)
Seregmozgások
- Milliszekundum: Aktív
- Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ms
- Támadás visszavonási ideje: 10 perc
Kezdővédelem és Morál
- Kezdők védelme: 3 nap
- Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 10 napra -
(5-ös sebességnél, ez 50 napnak felel meg.)
-
Morál: Inaktív
Játékbeállítások
- Lovag: Inaktív (Aktív, amennyiben a régi, 1 lovag van.)
- Íjászok: Aktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
- Álltámadás: Aktív, 1% -
(Így nem lehet 1 faluból 1-2-3-10k FAKE támadást küldeni.)
- Barbár falvak visszabontása: Aktív
- Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív, 3000 pontig
- Jutalmak: Aktív
-
Gyűjtögetés: Inaktív -
(Azért inaktív, hogy a klánvédők ne gyűjtögessenek, hanem védjenek.)
-
Templom: Inaktív
-
Őrtorony: Inaktív
-
Erőd: Inaktív
-
Zászlók: Inaktív
Kezdőfalu
- Falukialakítás: N0
(» több) -
(Szerintem a stratégia egy fontos része kell legyen az okos, és egyedi építkezési sorrend. Ha kiépített falvakkal kezdünk, nem mutatkozik meg az, hogy ki a gyorsabb, és hatékonyabb Starter.)
Milícia
-
Milícia: Inaktív -
(Nincs jelentősége.)
Főnemesek
- Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
- Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező
- (2 kontinens FN táv)
- Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35 -
(4 Főnemeses vonatok.)
- Hűség növekedése: Óránként 5%
- Faktor: 1 (Normál érme költség)
-
Főnemesek olcsó újra gyártása: Inaktív
Klán
- Klánharcok elérhetők: Igen
- Klántárs támadható: Igen -
(Hisztik, és klán zárás miatt ez fontos!)
- Klán zárul: Igen (15 nap után) -
(5-ös játéksebességnél ez 75 nap, azaz 2,5 hónap)
- Taglétszámkorlát: 20 fő
-
Külső támogatás: Nincs
-
Klán-készségek: Nincs
Terület
- Barbár és bónuszfalvak aránya: 15/játékos -
(Vagy legfeljebb 25/játékos.)
- Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
- Kezdőfalvak: 1
- Égtájválasztás: Aktív -
(Újrakezdésenként, 1 áthelyező is.)
Helyettesítés
- Fiók-helyettesítés: Aktív
- Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
- Éjszakai bónusz: Aktív (200%-os) -
(A nyugodtabb éjszakákért.)
- Időtartam: 00:00-08:00