Classic 22 beállítási javaslat

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
244
Mivel lassan (tényleg lassan) aktuális lesz a dolog, az előző szavazásban a 2.helyezett beállítást próbáltam némileg optimalizálni, de az is lehet, hogy jó ahogy volt. A jelenlegi Classic sok barbár faluja szerintem jó irány volt, de ha lennének eventek, azzal fel lehetne pörgetni kicsit a játékot.


Extreme Speed
Sebesség:
10
Egység sebesség:
1
Klántag limit:
30
Külső erősítés:
Igen
Fake limit:
0%
Támadási arány:
10:1, 15 nap
Végjáték:
Dominancia (60%)
Fejlesztési rendszer:
Egyszerű
Lovag:
Inaktív
Templom:
Inaktív
Őrtorony:
Inaktív
Íjász:
Aktív
Morál:
Inaktív
Nemes hatótávolság:
120 mező
Miliszekundum:
50 ms
Gyüjtögetés:
Inaktív
Milícia:
Inaktív
Klán Záródás:
Inaktív
Erőd:
Inaktív
Klántárs támadható:
Aktív
Barbár falvak foglalása:
Aktív
Kezdőfalu mérete, száma:
N5, 10(nincs előreg & áthelyező)
Kezdővédelem:
1 nap
Barbár falvak száma:
25/játékos
 
A reakció pontszáma
46
Classic 22, beállítási javaslat

Falukialakítás
- N0 (» több)

Nyeremények
- Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
- Legnagyobb klán tagjai: 1.000 prémium pont
- A világ 1. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 2. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 3. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont


Általános beállítások
- Végjáték: Dominancia 70% - (Ne pici előre nyomuláson múljon, de ne is kelljen mindent elfoglalni.)
- Játék sebessége: 5
- Egység sebesség: 1
- Épület bontása: Aktív
- Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
- Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5.000, 10.000, 100.000, 500.000, 1.000.000, 5.000.000, 10.000.000 pontnál
- Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 2, 10, 25, 100, 250, 500, 1.000, 1.500, 2.000, 5.000, 10.000 falunál
- Prémium Tőzsde: Inaktív
- Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
- Azonnali befejezés: Inaktív
- Építkezés árának csökkentése: Inaktív
- Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
- Piaci Bónusz: Inaktív
- Rendezvények: Inaktív

Általános szabályok
- Szabad kereskedelem: Aktív
- Piaci maximum arány: 1 : 0,9 - (Legyen egy kis kereskedői verseny.)
- Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 10 nap
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 20 nap
- Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc
- Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
- Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
- Bevezető: Régi küldetési rendszer - (Ha már Classic.)

Seregmozgások
- Milliszekundum: Aktív
- Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ms
- Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem és Morál
- Kezdők védelme: 3 nap
- Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 10 napra - (5-ös sebességnél, ez 50 napnak felel meg.)
- Morál: Inaktív

Játékbeállítások
- Lovag: Inaktív (Aktív, amennyiben a régi, 1 lovag van.)
- Íjászok: Aktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
- Álltámadás: Aktív, 1% - (Így nem lehet 1 faluból 1-2-3-10k FAKE támadást küldeni.)
- Barbár falvak visszabontása: Aktív
- Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív, 3000 pontig
- Jutalmak: Aktív
- Gyűjtögetés: Inaktív - (Azért inaktív, hogy a klánvédők ne gyűjtögessenek, hanem védjenek.)
- Templom: Inaktív
- Őrtorony: Inaktív
- Erőd: Inaktív
- Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
- Falukialakítás: N0 (» több) - (Szerintem a stratégia egy fontos része kell legyen az okos, és egyedi építkezési sorrend. Ha kiépített falvakkal kezdünk, nem mutatkozik meg az, hogy ki a gyorsabb, és hatékonyabb Starter.)

Milícia
- Milícia: Inaktív - (Nincs jelentősége.)

Főnemesek
- Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
- Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező - (2 kontinens FN táv)
- Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35 - (4 Főnemeses vonatok.)
- Hűség növekedése: Óránként 5%
- Faktor: 1 (Normál érme költség)
- Főnemesek olcsó újra gyártása: Inaktív

Klán
- Klánharcok elérhetők: Igen
- Klántárs támadható: Igen - (Hisztik, és klán zárás miatt ez fontos!)
- Klán zárul: Igen (15 nap után) - (5-ös játéksebességnél ez 75 nap, azaz 2,5 hónap)
- Taglétszámkorlát: 20 fő
- Külső támogatás: Nincs
- Klán-készségek: Nincs


Terület
- Barbár és bónuszfalvak aránya: 15/játékos - (Vagy legfeljebb 25/játékos.)
- Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
- Kezdőfalvak: 1
- Égtájválasztás: Aktív - (Újrakezdésenként, 1 áthelyező is.)

Helyettesítés
- Fiók-helyettesítés: Aktív
- Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
- Éjszakai bónusz: Aktív (200%-os) - (A nyugodtabb éjszakákért.)
- Időtartam: 00:00-08:00
 
Utoljára szerkesztve:

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
244
Ejjeli bónusz az jó, fake limit is lehet, falu kialakítás személy szerint tetszik, ha nagyobb kezdés, de nem full kiépített mint legutóbb. Mondjuk egy N4-es, ami 2000 valahány pontos, szerintem ideális, már van benne valami, de még közel sincs kiépítve. Arany középút.
Ami miatt érdekesnek találtam az előző szavazáson a 2. Helyezést elérő javaslatot, az a 10 falus kezdés. Ez eleve 26 pontos falvakkal szerintem nem lenne jó, de N3-N4-N5 már igen.
 

BMEQÉpület

Well-Known Member
A reakció pontszáma
283
Classic 22, beállítási javaslat

Falukialakítás
- N0 (» több)

Nyeremények
- Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 70%-át birtokolja 14 napon át megszakítás nélkül.
- Legnagyobb klán tagjai: 1.000 prémium pont
- A világ 1. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 2. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont
- A világ 3. legnagyobb játékosa: 1.000 prémium pont


Általános beállítások
- Végjáték: Dominancia 70% - (Ne pici előre nyomuláson múljon, de ne is kelljen mindent elfoglalni.)
- Játék sebessége: 5
- Egység sebesség: 1
- Épület bontása: Aktív
- Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
- Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5.000, 10.000, 100.000, 500.000, 1.000.000, 5.000.000, 10.000.000 pontnál
- Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 2, 10, 25, 100, 250, 500, 1.000, 1.500, 2.000, 5.000, 10.000 falunál
- Prémium Tőzsde: Inaktív
- Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
- Azonnali befejezés: Inaktív
- Építkezés árának csökkentése: Inaktív
- Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
- Piaci Bónusz: Inaktív
- Rendezvények: Inaktív

Általános szabályok
- Szabad kereskedelem: Aktív
- Piaci maximum arány: 1 : 0,9 - (Legyen egy kis kereskedői verseny.)
- Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 10 nap
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 20 nap
- Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc
- Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
- Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
- Bevezető: Régi küldetési rendszer - (Ha már Classic.)

Seregmozgások
- Milliszekundum: Aktív
- Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ms
- Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem és Morál
- Kezdők védelme: 3 nap
- Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 10 napra - (5-ös sebességnél, ez 50 napnak felel meg.)
- Morál: Inaktív

Játékbeállítások
- Lovag: Inaktív (Aktív, amennyiben a régi, 1 lovag van.)
- Íjászok: Aktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
- Álltámadás: Aktív, 1% - (Így nem lehet 1 faluból 1-2-3-10k FAKE támadást küldeni.)
- Barbár falvak visszabontása: Aktív
- Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív, 3000 pontig
- Jutalmak: Aktív
- Gyűjtögetés: Inaktív - (Azért inaktív, hogy a klánvédők ne gyűjtögessenek, hanem védjenek.)
- Templom: Inaktív
- Őrtorony: Inaktív
- Erőd: Inaktív
- Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
- Falukialakítás: N0 (» több) - (Szerintem a stratégia egy fontos része kell legyen az okos, és egyedi építkezési sorrend. Ha kiépített falvakkal kezdünk, nem mutatkozik meg az, hogy ki a gyorsabb, és hatékonyabb Starter.)

Milícia
- Milícia: Inaktív - (Nincs jelentősége.)

Főnemesek
- Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
- Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező - (2 kontinens FN táv)
- Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35 - (4 Főnemeses vonatok.)
- Hűség növekedése: Óránként 5%
- Faktor: 1 (Normál érme költség)
- Főnemesek olcsó újra gyártása: Inaktív

Klán
- Klánharcok elérhetők: Igen
- Klántárs támadható: Igen - (Hisztik, és klán zárás miatt ez fontos!)
- Klán zárul: Igen (15 nap után) - (5-ös játéksebességnél ez 75 nap, azaz 2,5 hónap)
- Taglétszámkorlát: 20 fő
- Külső támogatás: Nincs
- Klán-készségek: Nincs


Terület
- Barbár és bónuszfalvak aránya: 15/játékos - (Vagy legfeljebb 25/játékos.)
- Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
- Kezdőfalvak: 1
- Égtájválasztás: Aktív - (Újrakezdésenként, 1 áthelyező is.)

Helyettesítés
- Fiók-helyettesítés: Aktív
- Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
- Éjszakai bónusz: Aktív (200%-os) - (A nyugodtabb éjszakákért.)
- Időtartam: 00:00-08:00
Amúgy ez nem is hangzik rosszul
 

ReziLord

New Member
A reakció pontszáma
0
Ettől eltekíntve lesz v85 hamarosan vagy most egyelőre csak ez nyílik?
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.384
Mivel lassan (tényleg lassan) aktuális lesz a dolog, az előző szavazásban a 2.helyezett beállítást próbáltam némileg optimalizálni, de az is lehet, hogy jó ahogy volt. A jelenlegi Classic sok barbár faluja szerintem jó irány volt, de ha lennének eventek, azzal fel lehetne pörgetni kicsit a játékot.


Extreme Speed
Sebesség:
10
Egység sebesség:
1
Klántag limit:
30
Külső erősítés:
Igen
Fake limit:
0%
Támadási arány:
10:1, 15 nap
Végjáték:
Dominancia (60%)
Fejlesztési rendszer:
Egyszerű
Lovag:
Inaktív
Templom:
Inaktív
Őrtorony:
Inaktív
Íjász:
Aktív
Morál:
Inaktív
Nemes hatótávolság:
120 mező
Miliszekundum:
50 ms
Gyüjtögetés:
Inaktív
Milícia:
Inaktív
Klán Záródás:
Inaktív
Erőd:
Inaktív
Klántárs támadható:
Aktív
Barbár falvak foglalása:
Aktív
Kezdőfalu mérete, száma:
N5, 10(nincs előreg & áthelyező)
Kezdővédelem:
1 nap
Barbár falvak száma:
25/játékos

Legjobb emlékeim szerint ahhoz, hogy új Classic induljon a jelenleginek le kell legyen állva. Miután leállt a központ kb. 1.5-2 hét mire reseteli. Aztán onnantól legalább 2 hét mire indulhat új classic, de központ függő, a 2 hét a minimum. Szóval ha le is zárul classic, szerintem nyárnál hamarabb nem lesz új classic.
V85 indulásáig legalább 1 hónap van, a szavazás központilag nem létezik, csak a korábbi csapatok alkalmazták, így várhatóan 85 beállításai kísértetiesen fog hasonlítani a nemzetközi szerver beállításaihoz.
 

warlordadi

Active Member
A reakció pontszáma
95
Ejjeli bónusz az jó, fake limit is lehet, falu kialakítás személy szerint tetszik, ha nagyobb kezdés, de nem full kiépített mint legutóbb. Mondjuk egy N4-es, ami 2000 valahány pontos, szerintem ideális, már van benne valami, de még közel sincs kiépítve. Arany középút.
Ami miatt érdekesnek találtam az előző szavazáson a 2. Helyezést elérő javaslatot, az a 10 falus kezdés. Ez eleve 26 pontos falvakkal szerintem nem lenne jó, de N3-N4-N5 már igen.
Igy is lassu volt az eleje.... ha 2000 pontos falukat kéne még építgetni tesó... katasztrófalisan lassú volna.
Ez ilyen dongabiknak meg varsziknak menne :D
 

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
244
De negyed annyi barbár és 10 falus kezdésre gondoltam, meg eredetileg 4K-s falukra :D
 

*SuperStar*

New Member
A reakció pontszáma
1
En azt vettem eszre hogy a legtobb jatekosnak tetszett a nagy terkep, a sok barbar es a nagy falvak. Sok regi jatekos visszatert es kulfoldiek is jottek. Ami kivetnivalo volt, hogy lassu a szerver es sokaig tart, valamint az elejen unalmas. Erre jo otlet az ha tobb faluval kezdunk es ha noveljuk a sebesseget ezert hat az en javaslatom a kovetkezo lenne:
Sebesség: 3
Egység sebesség: 1
Klántag limit: 50
Külső erősítés: Igen
Fake limit: 1%
Támadási arány: 20:1, 15 nap
Végjáték: Dominancia (60%)
Fejlesztési rendszer: Egyszerű
Lovag: Aktív, 1, fegyverek nelkul
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Íjász: Aktív
Morál: Inaktív
Nemes hatótávolság: 100 mező
Miliszekundum: 100 ms
Gyüjtögetés: Inaktív
Milícia: Inaktív
Klán Záródás: Inaktív
Erőd: Inaktív
Klántárs támadható: Aktív
Barbár falvak foglalása: Aktív
Kezdőfalu mérete:
  • N6 falukialakítás - 7.272 pontos kezdés (minusz a fal, az legyen 0)
Kezdofalvak szama: 25 falu (V1-re 100 volt a javaslat, ami vegul el lett vetve, ez annak negyede - ugye V1-en leltarba nyersicsomagok voltak helyette)
Kezdővédelem:
2 nap
Barbár falvak száma:
75/játékos
Szoval a gyorsabb jatek erdekeben, a Classic V1 faluszamanak a felet raktam be, mert igy is eleg nagy a terkep, a sebesseget 3x gyorsabbra. A kedzeshez 25db N6 falu azert jobb szerintem, mert eleg nagy, viszont van ertelme a falukialakitasoknak, szemben azzal ha eleve maxos es gyorsabb a kezdes is igy, nem kellenek nyersi csomagok a leltarba sem.
 

Dééév

Member
A reakció pontszáma
46
En azt vettem eszre hogy a legtobb jatekosnak tetszett a nagy terkep, a sok barbar es a nagy falvak. Sok regi jatekos visszatert es kulfoldiek is jottek. Ami kivetnivalo volt, hogy lassu a szerver es sokaig tart, valamint az elejen unalmas.
ennek a szervernek az volt a lényege, hogy v1 nosztalgiaszerver legyen. nyilván nem volt cél, hogy ez is 5-6 évig tartson, de ez a "lassú és sokáig tart" miatti reklamálás kb olyan, mintha vennél egy jegyet egy focimeccsre, aztán reklamálnál, hogy nem vízben úszkálva dobálták a labdát, pedig te a vizilabdát szereted. aki gyors szervert akar, az bármikor mehet speedre.

én személy szerint nem unatkoztam, bár biztos más akkor, ha az ember csak barbizik. minden egyes nap várni, hogy végre kitermeljék a bányák a köv nemes árát, hogy lehessen foglalni még egy barbit.. :\
 

*SuperStar*

New Member
A reakció pontszáma
1
Valos harc pedig nem sok volt, a szerver nagyreszt barbizas volt. Neked is van majdnem 5000 barbar foglalasod. Ettol fuggetlenul az eddigi legjobb Classic volt sztem
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Nem akarok beszólni, de nektek valóban nem volt, mert nem csinált semmit a Rage. A Dooval szerintem jó harc volt a törlésekig.

Ettől függetlenül ez lehet(ne) jó, de vagy egy röviddel együtt kéne indítani, vagy várni, hadd menjen egy szokásos Classic azoknak, akik erre várnak már mióta. De lenne potenciál ezekben a retro, telimapos szerókban, ha levonják a hasznos következtetéseket a mostaniból.
 

Dééév

Member
A reakció pontszáma
46
Valos harc pedig nem sok volt, a szerver nagyreszt barbizas volt. Neked is van majdnem 5000 barbar foglalasod. Ettol fuggetlenul az eddigi legjobb Classic volt sztem
valóban, vittem 4300 barbit, ezt nevezhetjük "majdnem 5000"nek. területszerzés miatt ez elkerülhetetlen (főleg az ellenfelek törlése után). de tudok mondani olyan példát, aki kétszer annyi barbit foglalt, mint ahány faluja jelenleg van. ő barbizik, elbukik mindent, aztán visszabarbizza. én azért játékosokat is támadok/foglalok.

a harcok főleg amiatt lettek rövidre zárva, mert a Doo nagy része betörölt Ragilo banja után. ezáltal lett rengeteg új barbár, és újraindult a barbifeszt. ha nem lettek volna a törlések, akkor harcok mentek volna, mert túlságosan sok helyen nem voltak már barbik.
 
Fent