Séfbácsik
Well-Known Member
- A reakció pontszáma
- 386
Értetek
Te is dualosodhatsz nem tiltja senki nem kell a hiszti
Értetek
Te is dualosodhatsz nem tiltja senki nem kell a hiszti
Nem hiszti, csak ha duál vagytok, akkor ne azt mond, hogy nézzék a profilod, mit értél el, hanem mit értetek el
Én nem fogok duálosodni, megjöttem már abból, hogy máshoz mentem, de nincs rá szükségem, egyedül jobb
De inkább a setupot nézzétek, az milyen
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 40 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1,7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 07:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke:20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,7
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 65
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: normál (tehát az emelt szintű szokásos magyarnál kevesebb)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Igen bocs az offért nem ez a téma.
Az a furcsa h a központ miért akar 1es sebességű (vagy a közeli) világot indítani amikor most gyorsnak kéne lennie.
Így marad ez a világ is ppre aztán csak indítanak majd egy gyors szerót valamikor ahol el lehet költeni
Igen tudom. Ott is kín szenvedés volt farmolni kb nem is érte meg a termelés mellett
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 40 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1,7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 07:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke:20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,7
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 65
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: normál (tehát az emelt szintű szokásos magyarnál kevesebb)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 40 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1,7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 07:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke:20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: nincs limit
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,7
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 65
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: normál (tehát az emelt szintű szokásos magyarnál kevesebb)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Én annyit változtatnék rajta, hogy legyen őrtorony, és régi lovagi rendszer. Most hogy végre lenne rá lehetőségünk, buli lenne.
Esetleg még még magasabb világ sebesség/kisebb egységsebesség, de ez nem muszáj.
Taglétszámkorlát lehetne még magasabb, de ha a központnak kell az alacsony, akkor legyen, én eljátszanék 20-as létszámkorláttal is.
Még esetleg egy olyan javaslatom lenne, hogy az éjszakai bónusz lehetne 50%(cserébe akár valamivel hosszabb is), de szlovákoknál fut egy ilyen szerver, és nagyon pozitív fogadtatásban részesült, itt nem tudok ilyen szerverről, kipróbálhatnánk.
nah itt a megoldás a duál fiókokra... mivel úgyis ketten vannak benne ezért nincs szükségük éjszakai bónuszra... szóval TÖRÖLJÉK EL AZ ÉJSZAKAI BÓNUSZT A DUÁL FIÓKOKNÁL
DJ papa, nem figyeltél. Legyen őrtorony, és régi lovagi rendszer.Régi lovagi rendszer nem lehet. Vagy új lovagi, vagy őrtorony közül kell az egyiknek lenni.
Azt imádnám. Úgyis fent vagyok hajnal 4-ig vagy 5-ig általában, aztán reggel vagy alszok, vagy melózok...Úgy lehetne lopkodni a falukat éjjel a kényelmes szundizóktólAz éjszakai bónuszt úgy maguktól kiszedhetnék Rakjanak be iskolai bónuszt