Széth Isten
A káosz istene
- A reakció pontszáma
- 148
Ha templomos lesz és lassú akkor én megkímélem magamat a szenvedéstől. Még v59-nél is lassabb világot templommal...köszi nem. Inkább megvárom v62-t 
akkor már inkább a templomot , az őrtorony hasznos míg a templom csak maceraőrtornyot nem lehetne kivenni?
Én nem igazán értem, hogy miért is van javaslat.
Mármint gondolom, hogy a Support kedveskedni szeretett volna nekünk, bár úgy vélem, hogy mint a német szervereken, ott nem hiszem, hogy könnyebb dolguk lenne a szerverbeállítások során.
Ezt most úgy mondom, hogy még nem voltam külföldi szerón sokat, csak gondolkozok...
Minél több ember jelentkezik javaslatra, annyi beállítási forma jönne létre. Itt még a magyaroknál kevés, de a külföldieknél sok javaslat közül kellene választani... Én nem hiszem, hogy a játékosokra hallgatnék.
Mindenesetre, a legutóbb is a Supp a sok közül válogatott egyet és lett az a beállítás, szóval számomra innen nézve, ha javasolnék is valamit, akkor csak minimális szempontból valósulna meg az én akaratom, ezért nem is szavazokMeg amúgy meg mindegy szerintem. Aki szeret klánháborúzni, vagy a barátai miatt megy játszani, annak mindegy, hogy milyen szerveren szeretne játszani, nem annak kellene lennie a hívószónak.
Jövő márciusba tala !Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1,3
Egység sebesség: 0,7
Morál: Aktív, pont és időalapú
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: aktív
Azonnali befejezés: aktív
Nyersanyagtermelés növelése: aktív
Piaci Bónusz: aktív
Zászlók
Zászlók: aktív
Jutalmak
Jutalmak: aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó: védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: 3 szintes rendszer
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktiv
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig).
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Milícia
Milicia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek maximális hatótávolsága: 60 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,3
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 60
Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdés: 1 hét míg a német support dönt (márc. 13); másnap előregisztráció kezdése (márc. 14) - világ indulás: 5 napra előregtől (márc. 19) 15:00 órakor.
#maradjunkotthon
Őrtorony aktívVégjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1,3
Egység sebesség: 0,7
Morál: Aktív, pont és időalapú
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 8:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: aktív
Azonnali befejezés: aktív
Nyersanyagtermelés növelése: aktív
Piaci Bónusz: aktív
Zászlók
Zászlók: aktív
Jutalmak
Jutalmak: aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó: védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: 3 szintes rendszer
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktiv
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig).
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Milícia
Milicia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek maximális hatótávolsága: 60 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1,3
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 60
Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdés: 1 hét míg a német support dönt (márc. 13); másnap előregisztráció kezdése (márc. 14) - világ indulás: 5 napra előregtől (márc. 19) 15:00 órakor.
#maradjunkotthon
Azert nem látod mert nincs értelmeőrtorony aktív
áltámadás inaktív
ennek a kettőnek együtt nem sok értelmét látom
De mivel Te nem indulsz...A klánzárhoz személy szerint nagyon ragaszkodom![]()
Őrtorony aktív
Áltámadás inaktív
Ennek a kettőnek együtt nem sok értelmét látom, különben egész jó amúgy.
A klánzárhoz személy szerint nagyon ragaszkodom![]()
A v60-on is 3-as fejlesztési rendszer van.
Nekem nem kell megfejtsd, hogy mik rejlenek ebben, mert elég nyílvánvaló, hogy mire lehet használni, csak láttam/látom, hogy ezt, hogy használják nemzetközin meg itthon és itthon nem sok értelme/nincs kihasználva/ki sem lehet rendesen használni.Ezzel nem teljesen értek egyet, mivel ha 1 egységet küldesz vagy ha 100-at, akkor a torony ugyanúgy zöldet mutat, lényegtelen.
Ha nincs torony, a fakeket ugyanúgy kell küldeni, mindegy mennyi egységet kell a seregbe rakni.
Plusz a kettő kombinációja még inkább lehetővé teszi a romboló támadásokat, de nem fogom megfejteni nektek milyen lehetőségek rejlenek ebben a párosításban is.
De ha megnézed 57 lassú 58 gyors 59 lassú 60 gyors szóval a 61 lassú bele illik az inno sablonba. Az meg még mindig az innotol függ, hogy milyen világ indul.
Csak megjegyeztem, nem kötekedtem.Ezzel nem teljesen értek egyet, mivel ha 1 egységet küldesz vagy ha 100-at, akkor a torony ugyanúgy zöldet mutat, lényegtelen.
Ha nincs torony, a fakeket ugyanúgy kell küldeni, mindegy mennyi egységet kell a seregbe rakni.
Plusz a kettő kombinációja még inkább lehetővé teszi a romboló támadásokat, de nem fogom megfejteni nektek milyen lehetőségek rejlenek ebben a párosításban is.
Teljesen abszurd ez a feltételezés, mivel hosszabb világokon bárkinek bármi közbe jöhet, ami miatt ott kell hagynia a világot.
Ráadásul ezzel főleg azt érnék el, hogy kb 1 klánnyi ember jönne csak és kb egy új tagot se venne fel senki, aki "bizonytalan", hisz mi van akkor ha nem jön be. Az esetleges új emberek vagy kezdő emberek ezáltal még kiszolgáltatottabbak lennének, sehova nem kerülhetnének be és egy újabb döfés lenne az amúgyis szűkülő kh körnek.
Ha zárt klánt akarsz javaslom a speedet
Csak hogy régebbre ne menjek vissza: V55, V56, V57, V58, V59 egyszerű fejlesztési rendszerrel indult..
Most komolyan ezek után ebbe tudtál belekötni?
A normális javaslatokkal szerintem nincs probléma, vagy ha épp csiszolni akar még valaki ezeken a beállításokon, de inkább értékeljük azt, hogy valaki kirakott egy épkézláb szerverbeállítást, mintsem az ilyen abszurd dolgokba belekötni.
Bár tudom sokan csak ezért jártok ide...