V61 Világbeállítási javaslatok

Lightrex

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.655
Sziasztok,megy már v60,ideje v61re javaslatokat tenni,ha már van ez a remek téma ! Bár legutóbbi két alkalommal teljesen más beállítású szerver érkezett én nem adom fel a reményt!:D

Úgy hallottam ideje kis változatosságot vinni a szerverekbe,igyekeztem olyan beállításokat összerakni,amelyek régen voltak és felpezsdítik a játékmenetet .


Az én javaslatom:

Általános beállítások
Végjáték:
Rúnák Harca: Az a klán nyer, amelyik az összes bűvös falu 90%-át birtokolja minden kontinensen 20 napig.
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív, pont és időalapú


Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: Korlátlan
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 :1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer:
10 szintes(klasszikus) fejlesztési rendszer
Templom: Aktív
Őrtorony: Inaktív
Erőd: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív 1500 pontig
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív 2faluig

Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 60 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1%

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nem
Klán zárul:
Nem
Taglétszámkorlát: 30

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Normál
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 

Bosss

Active Member
A reakció pontszáma
94
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1,5
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 1 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: aktív
Azonnali befejezés: aktív
Nyersanyagtermelés növelése: aktív
Piaci Bónusz: aktív

Zászlók
Zászlók: aktív

Jutalmak
Jutalmak: aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, találhat tárgyat
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: nem
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig).
Barbár falvak visszabontása: aktív


Milícia
Milicia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-40
Hűség növekedése: Óránként 1,5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 70

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.


ez a tuti :)
 

-Rettenthetetlenek-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
681
Általános beállítások
Végjáték: Területi dominancia
Játék sebessége: 1,5
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 1 Perc
Éjszakai bónusz aktív 0:00 és 7:00 óra között
Alvás Üzemmód Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Építési idő csökkentése prémiumért: aktív
Azonnali befejezés: aktív
Nyersanyagtermelés növelése: aktív
Piaci Bónusz: aktív

Zászlók
Zászlók: aktív

Jutalmak
Jutalmak: aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, találhat tárgyat
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű fejlesztés
Kémrendszer: A kém csapatok, épületek és nyersanyagok után kémkedhet
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Inaktív
Áltámadás: nem
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig).
Barbár falvak visszabontása: aktív


Milícia
Milicia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmék
Főnemesek maximális hatótávolsága: 200 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-40
Hűség növekedése: Óránként 1,5

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 70

Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak:
Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.


ez a tuti :)
Lightrexé sokkal jobb és izgalmasabb beállítás :)
 

Bosss

Active Member
A reakció pontszáma
94
De ugye mind a kettőtök részéről ez teljesen lényegtelen mert ti 60 játszotok, 61 re max ppzni jöttök majd. Szóval a saját portátok előtt sepergessetek. Az meg abszolút látszik h az egy troll javaslat, irreális beállításokkal. okát tudjuk.
 
Utoljára szerkesztve:

-Rettenthetetlenek-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
681
De ugye mind a kettőtök részéről ez teljesen lényegtelen mert ti 60 játszotok, 61 re max ppzni jöttök majd. Szóval a saját portátok előtt sepergessetek. Az meg abszolút látszik h az egy troll javaslat, irreális beállításokkal. okát tudjuk.
Kimondta ezt ? 61-en én indulni szeretnèk :) sok haverral , akinek tetszik ez a beállítás :)
 

Lightrex

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.655
De ugye mind a kettőtök részéről ez teljesen lényegtelen mert ti 60 játszotok, 61 re max ppzni jöttök majd. Szóval a saját portátok előtt sepergessetek. Az meg abszolút látszik h az egy troll javaslat, irreális beállításokkal. okát tudjuk.

Miért lenne troll javaslat? És miért ne jöhetnénk ha akarunk? Ez egy teljesen játszható beállítás ami ténylegesen érdekes is lehet. Semmi olyan nincs benne ami nem volt még. Alig várom :D
 

DeletedUser19597

Vendég
Az én javaslatom:

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia 99%-os feltétellel
Játék sebessége: 0.1
Egység sebesség: 0.1
Morál: Top25 játékosoknak 50% a morálja mindenkivel szemben. Top25-nek egy másik Top25 -el 100%.


Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Inaktív
Ingyenes Fiókkezelő: Inaktív
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Inaktív (nem kell, minek az, max így jártál)

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 15 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 30 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 10 (!!!)
Támadás visszavonási ideje:
1 óra

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
30 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 5 :1 az első 5 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: 3-as szintű tech.
Templom: Aktív
Őrtorony: Aktív
Erőd: Aktív (rakjunk bele minden ínyencséget)
Áltámadás: 50% (ha fakelsz, csak fél nukeokkal tudsz)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív (ők se bontsanak, ha én sem [egyenlőség = on!])
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív 10000 pontig
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív - Korlátlan faluig

Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: Korlátlan
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 1-2%
Hűség növekedése: Óránként 0.1%

Klán
Klánharcok elérhetők:
Nem (minek ez)
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen (ez kell)
Külső támogatás: Néha
Klán zárul: Időszakonként -> Supp kérelemmel a tag eltávolítható.
Taglétszámkorlát: 1 (!!!)

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
0
Bónuszfalvak: Nincsenek bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: (Mondom, hogy inaktív)

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Inaktív (Nem kell, minek ez?)



--------------------------------------------------------------------------------------------
Kérem a Supportot, hogy nagyon figyelmesen nézze át és építse bele majd a többi, elkövetkező és az eddig felsorolt világbeállítási igényekbe az én, szerintem szimpatikus javaslatomat.
1000 köszönet!
 

Sisyphus

Well-Known Unicorn
A reakció pontszáma
2.871
A kezdővédelmet kicsit keveslem, mert ilyen lassú világon nem hiszem, hogy 30 nap elég a felkészülésre. Javaslom, hogy a kezdővédelem nem időhöz, hanem faluszámhoz legyen kötve, mondjuk 50 falutól legyenek támadhatóak a játékosok. Elég lehangoló, amikor kezdőként 30 nap játék után csak úgy elfoglalják az első faludat, ezért kéne nagyobb teret engedni a normális játékosoknak, akik tiszteletben tartják mások faluit és csak barbárokat foglalnak.
 

DeletedUser19597

Vendég
A kezdővédelmet kicsit keveslem, mert ilyen lassú világon nem hiszem, hogy 30 nap elég a felkészülésre. Javaslom, hogy a kezdővédelem nem időhöz, hanem faluszámhoz legyen kötve, mondjuk 50 falutól legyenek támadhatóak a játékosok. Elég lehangoló, amikor kezdőként 30 nap játék után csak úgy elfoglalják az első faludat, ezért kéne nagyobb teret engedni a normális játékosoknak, akik tiszteletben tartják mások faluit és csak barbárokat foglalnak.

Én erre nem is gondoltam. Egyébként igazad van.
Legyen 120 nap kezdővédelem, és mivel megfontoltságból cselekszünk, a parancsvisszavonási idő mind a seregre, mind a kereskedelemre nézve legyen 1 napos.
Még a Végjátékon agyaltam, hogy esetleg Akadémiásnak kell lennie, és akkor az az egy tag nagy taktikát kell, hogy alkalmazzon. Vagy nemest képez, vagy akadémiára költi a millió nyersiket.
Jól meg kell azonban fontolnia, mert a termelés sem lesz gyors.
Várok további észrevételeket!
Remélem sikerül megvalósítani...
Ennél reálisabb játékot én még életemben nem láttam! :eek::cool::cool::cool:
 

The Devil

New Member
A reakció pontszáma
4
én visszahoznám a haditábort - bug nélkül
jókat lehet vele taktikázni, rugalmasabb mint az erőd
 
Fent