v44 beállításai

DeletedUser8560

Vendég
A V44 beállításai

A világ indításával az legutolsó változtatások továbbra is a játékban maradnak:

- Új típusú végjáték: fórum hirdetmény
- Klán képességek és küldetések
- Lovag képességek

Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes bűvös falu 60%-át birtokolja minden kontinensen 14 napig.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont


Általános beállítások
Végjáték: Rúnák Harca
Játék sebessége: 1.6
Egység sebesség: 0.625
Morál: Aktív (pont)


Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.


Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.


Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc


Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 200
Támadás visszavonási ideje: 10 perc


Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (1500 pontig)


Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Aktív
Mennyiség szintenként: 20
Max. szint: 15
Max. faluszám: 2
Időtartam: 6 óra
Csökkentett termelés: Aktív, 50%


Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 70 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.6


Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 40


Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: megszokottnál kevesebb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak


Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 48 óra (az eddigi 24 óra helyett most 48 órás az interakciós és koordinációs blokk)
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz

Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 2300-0800


Kezdő dátum: 2017-07-27
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Az előbb még kicsit más beállításokat láttam, amikor gyors rápillantottam. :D
Mondjuk nekem mindegy, pp gyűjtésre ez is jó lesz.
 

-L.C.N.-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
979
Bűvös faluk,te jó ég hova fejlődik ez a játék,akkor rakjunk be Elfeket meg Törpöket,az alchémiát ki ne hagyjuk legyenek vérszomjas mágusok és sötét hadurak!

Központban leállnék a cuccokkal.
Igen a középkorban is csak úgy felbukkantak a bűvös faluk.:D

Ideje lesz befejezni ezt a gamet.
 

Lightrex

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.655
az 1,6os sebesség az alapjáraton tökéletes,se nem túl gyors se nem lassú...másfél hetente lehet armázni szóval végig pörgős a szerver....
de most jöjjenek azok a dolgok amiket nem értek és van elég sok...:D

40fős klánokat külső támogatás mellett ...vagy legyenek nagy klánok 70-100fővel vagy kicsik külső támogatás nélkül...így mindenki legalább 1 akadémiát fog csinálni és ugyanott tart a dolog :D csak a végén nehezebb 1klánba beletenni annyi embert :D (pont a játéknak az a szakasza húzódik el amit mindenki un már) Klán képességeknek meg főleg kedvezőbbek a nagy klánok így nem is értem ezt most minek :D vagy fel kéne vállalni,hogy legyenek ténylegesen kis elit csapatok,vagy hagyni a nagy létszámú klánokat normálisan érvényesülni

200ms támadások/nemesek között?:D most komolyan? :D értem én hogy néhányan még mindig nem tudnak időzíteni és vonatot vágni,de azért ez túlzás :D

a csökkentett barbár/bónusszámot sem értem,miért kell erőltetni a minél kisebb és gyorsabb világokat? így is már ott tartunk,hogy 1xes nem tart 1 évig sem,2x-es meg 4-5hónap alatt végetér a sok prémiumos bónusz és fizetős event miatt magas bónusz/barbár faluszámok mellett...értem én hogy minden szerverkezdés +profit az innogamesnek,de alapból gyors világnál miért kell arra törekedni hogy még gyorsabban véget érjen?ilyen sebességek mellett egy méterében csökkentett világ eventekkel nem fog 4-5hónapnál tartani ami az érdemi játékot illeti

az új végjáték rendszerre kíváncsi vagyok,de lényegében a titkos világ egy alternatívája a dolog...meglátjuk mennyire válik be

majd nézelődök egy sort...:D
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Volt egymás után 3 szerver nagy klánlétszámmal, nem tudom, miért baj ott is a változatosság. A másik meg, hogy a játékosok amúgy is szarnak általába a taglimitre :D
 

DeletedUser18236

Vendég
Viszont ha meg nem magamat akarom promózni, akkor:
Micsoda? :eek:
200ms/ támadás.?!?!?

Hát classicon 50ms/ támadás van, és ott szinte akár mikor meg lehet vágni a vonatot :(



Báttya
 

DeletedUser11248

Vendég
Az elején még azt hittem érdekes világ lesz..majd elolvastam a runák miröl is szolnak..hát semmi érdekes nem hiszem hogy lesz..sima Spárta stratégiával lehet hamar győzni..a jókat betoborzod,a maradékot hülyére vered és megvan a világ.

Érdekes lenne ha a klánok mondjuk 30-40 nap elteltével záródnának és csak egy klán maradhatna,így kizárva a sok alklánt..de tekintve hogy sok az olyan tag aki inkább tolja a győztesek szekerét még ez sem biztos hogy megoldás lenne..

Ezt a világot a Spárta hozná kb. egy év alatt de lehet sokat mondtam...támadni tudnak,toborozni tudnak,lesz max. egy ellenfél(nézve a mostani világokat) és ennyi kell a győzelemhez..mondjuk arra kíváncsi vagyok hogy lesz-e olyan idióta klán aki berendezkedik hogy védje a Runákat,itt nem védeni kell hanem támadni...ha a tagokat elverted utána simán beszeded a Runákat..tehát nagy mese de semmi érdekes,semmi változatosság...söt még szívassák is a kicsi klánokat,mert a Runák -60% védekeznek,tehát egy kis-klánnak esélye nincs hogy védeni tudja,vagy a Runát védi vagy a tagjait..igy még azt is kizárták hogy pl. a végén amikor mondjuk egy Runa kell a gyözelemhez azt védeni tudja egy kisebb klán,aki még megmaradt..vagyis semmit nem változtattak...ezt olyan csinálta aki életében egy szervert nem játszott végig...csinált egy nagy mesét és közben nincs semmi,csak egy sima szerver ahol elkel verd az ellenfeledet és győztél,mint bármelyik másik világon.

Söt ha a nagy klán arra megy hogy hamar beszedje a Runákat akkor még azzal is kitolnak akik csináltak egy kisebb de stabil klánt,visszont nincs a területükön annyi Runa hogy ne tudjon gyözni a nagy klán,igy bár játszani akarnak de lehet harcolniuk sem kell és vége a világnak :D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Srácok, bojkottálni kell. :D V43-on is megmondta az a próbaszerveres gyerek. :D

Viccen kívül én Lightrex és Incze véleményét ötvözném. Lehetne hagyni egy nagyobb létszámú limitet (70-80 fő) viszont külső támogatás nem lenne és kb 1 hónap után zárulnának a klánok. Így az alklánosdit vissza tudnánk szorítani, mert túl sok értelme nem lenne az ő szempontjukból és csak a dipóval lehetne játszadozni. Viszont az is jelentős mértékben változna a mostanihoz képest, mivel ha záródnának a klánok, akkor nem lehetne azzal spekulálni, hogy majd egy bizonyos idő után összeborul a két klán és lazán behúzzák a szerót.
Most rápillantottam a v44-re kiírt központ általi elvárásokra és ott nem tüntették fel a külső támogatás és a klán zárására vonatkozó elvárásaikat szóval elvileg kérni lehetne egy ilyen beállítást.
200ms-t én se értem. Akkor már tennének be egy új opciót "vágás" néven, ahol betudnád állítani, hogy mennyi védőt akarsz küldeni X érkezési idővel egy adott faluba. :D
Barbik száma is maradhatna a megszokott, legalább meglenne az esély arra, hogy ne csak 4 kontis világok legyenek és valamivel tovább tartana egy szeró.
Az új végjátékra én is kíváncsi vagyok, habár az első benyomásom nem túl pozitív, de várjuk meg mi sül ki belőle.
 

DeletedUser19098

Vendég
A "büvős falvaknak" lesz külön jelőlése a térképen?
 

DeletedUser18477

Vendég
Srácok, bojkottálni kell. :D V43-on is megmondta az a próbaszerveres gyerek. :D

Viccen kívül én Lightrex és Incze véleményét ötvözném. Lehetne hagyni egy nagyobb létszámú limitet (70-80 fő) viszont külső támogatás nem lenne és kb 1 hónap után zárulnának a klánok. Így az alklánosdit vissza tudnánk szorítani, mert túl sok értelme nem lenne az ő szempontjukból és csak a dipóval lehetne játszadozni. Viszont az is jelentős mértékben változna a mostanihoz képest, mivel ha záródnának a klánok, akkor nem lehetne azzal spekulálni, hogy majd egy bizonyos idő után összeborul a két klán és lazán behúzzák a szerót.
Most rápillantottam a v44-re kiírt központ általi elvárásokra és ott nem tüntették fel a külső támogatás és a klán zárására vonatkozó elvárásaikat szóval elvileg kérni lehetne egy ilyen beállítást.
200ms-t én se értem. Akkor már tennének be egy új opciót "vágás" néven, ahol betudnád állítani, hogy mennyi védőt akarsz küldeni X érkezési idővel egy adott faluba. :D
Barbik száma is maradhatna a megszokott, legalább meglenne az esély arra, hogy ne csak 4 kontis világok legyenek és valamivel tovább tartana egy szeró.
Az új végjátékra én is kíváncsi vagyok, habár az első benyomásom nem túl pozitív, de várjuk meg mi sül ki belőle.

Srácok, lányok.

Mielőtt bojkottot meg miegymást emlegettek, kérlek nézzétek meg már V41, 42, 43-at. Szerintem ott elég nagyok a klánok (és mégis vannak alklánok), szóval szerintem ezt ne itt és ne most... Tessék ott játszani, akinek ez nem tetszik, nincs senki se kötelezve, hogy jöjjön 44-re. Higgyétek el, ennek a végjátéknak jót fog tenni a kis létszámkorlát.

Abban meg biztosíthatlak, hogy normál szerveren a külső támogatás és klán záródása nem lesz ki illetve bekapcsolva, hiába is szeretnétek, úgyhogy ez a rész is felesleges :)

Zárásként, a 200 ms-t én se teljesen értem, kíváncsi vagyok mi lesz belőle...
 

DeletedUser8473

Vendég
Az a igazság igazad van .lehet 80 fős is egy klán akkor is van olyan klán akinek van 3 klánja is meg szövije meg MNT je meg a egész szerver valamije.:D
Nem ezen múlik hogy van egy egy kisebb de ütősebb erős klán.
Hiába a szövi al klán ellen nincs semmi fegyver.Aki körbe akarja szövizni MNTzni a klánját igy is úgy is megteszi.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Srácok, bojkottálni kell. :D V43-on is megmondta az a próbaszerveres gyerek. :D

Viccen kívül én Lightrex és Incze véleményét ötvözném. Lehetne hagyni egy nagyobb létszámú limitet (70-80 fő) viszont külső támogatás nem lenne és kb 1 hónap után zárulnának a klánok. Így az alklánosdit vissza tudnánk szorítani, mert túl sok értelme nem lenne az ő szempontjukból és csak a dipóval lehetne játszadozni. Viszont az is jelentős mértékben változna a mostanihoz képest, mivel ha záródnának a klánok, akkor nem lehetne azzal spekulálni, hogy majd egy bizonyos idő után összeborul a két klán és lazán behúzzák a szerót.
Most rápillantottam a v44-re kiírt központ általi elvárásokra és ott nem tüntették fel a külső támogatás és a klán zárására vonatkozó elvárásaikat szóval elvileg kérni lehetne egy ilyen beállítást.
200ms-t én se értem. Akkor már tennének be egy új opciót "vágás" néven, ahol betudnád állítani, hogy mennyi védőt akarsz küldeni X érkezési idővel egy adott faluba. :D
Barbik száma is maradhatna a megszokott, legalább meglenne az esély arra, hogy ne csak 4 kontis világok legyenek és valamivel tovább tartana egy szeró.
Az új végjátékra én is kíváncsi vagyok, habár az első benyomásom nem túl pozitív, de várjuk meg mi sül ki belőle.

Bojkottáljuk, mint 43-on a srác a tőzsdét? :D
 

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Srácok, lányok.

Mielőtt bojkottot meg miegymást emlegettek, kérlek nézzétek meg már V41, 42, 43-at. Szerintem ott elég nagyok a klánok (és mégis vannak alklánok), szóval szerintem ezt ne itt és ne most... Tessék ott játszani, akinek ez nem tetszik, nincs senki se kötelezve, hogy jöjjön 44-re. Higgyétek el, ennek a végjátéknak jót fog tenni a kis létszámkorlát.

Abban meg biztosíthatlak, hogy normál szerveren a külső támogatás és klán záródása nem lesz ki illetve bekapcsolva, hiába is szeretnétek, úgyhogy ez a rész is felesleges :)

Zárásként, a 200 ms-t én se teljesen értem, kíváncsi vagyok mi lesz belőle...

Fox, érteni kéne a poént. :D
Amennyiben jóváírsz 3k pp-t a fiókomra, akkor nem megyek v44-re pp-t gyűjteni, ez így megoldható? :D
Miért ne lehetne kivenni a külső támogatást és beállítani, hogy a klánok záródjanak? Ez kőbe vésett szabály a normál világoknál? A tőzsdét még értem mert jó kis bevételt hoz, de ez az opció kicsit érdekesebbé tenni a játékot. Mondjuk tovább is tartana egy világ, lehet ezért nem érdeke a központnak. Így 1 év alatt lezárul egy világ és 2 havonta lehet újat indítani annak a 4000 játékosnak. :D
 

DeletedUser19095

Vendég
Fox, érteni kéne a poént. :D
Amennyiben jóváírsz 3k pp-t a fiókomra, akkor nem megyek v44-re pp-t gyűjteni, ez így megoldható? :D
Miért ne lehetne kivenni a külső támogatást és beállítani, hogy a klánok záródjanak? Ez kőbe vésett szabály a normál világoknál? A tőzsdét még értem mert jó kis bevételt hoz, de ez az opció kicsit érdekesebbé tenni a játékot. Mondjuk tovább is tartana egy világ, lehet ezért nem érdeke a központnak. Így 1 év alatt lezárul egy világ és 2 havonta lehet újat indítani annak a 4000 játékosnak. :D

A tőzsdével nem az a baj, hogy lehet nyersit venni hanem az hogy mennyit lehet venni. Ha napi tegyük fel 100pp/fő limit lenne akkor a játékosok nem tudnának elhúzni annyira.
Persze az inno se hülye, addig rabolja ki a pp-s tudás nélkulieket amig lehet. (Aki tud játszani az nem fog ppzni, vagy csak nagyon keveset)


-Sam
 
Fent