Végjáték csevegő

DeletedUser8560

Vendég
Természetesen az eljárási megoldást javasoltam. Tisztában vagyok vele 1 hetünk van.

Idézet a levélből: ..a Ti kéréseteket figyelembe véve be szeretném jelenteni...

Minket nem kérdezett senki, nem volt bejelentve bárhol is vita, egyeztetés folyna róla...vagy akkor hogy kell érteni a TI kérésetek ?

Szia,

A világ elérte a Végjáték bevezetésének szintjét. Ezt sehol, egy országban sem egyeztetik a játékosokkal, hanem bevezetik.
 

DeletedUser8560

Vendég
Azt tudom, én nem voltam eléggé érthető.

Amikor most a világ zárása történik mint induló adat jó volna ha kikerülne az aktuális helyzet és utána 1 - 2 hetente történne a frissítése.

Szia,

Azon vagyunk, hogy ez így is maradjon, és rendszeresen szeretnénk frissíteni az adatokat, hogy mindenki lássa, melyik világ merre tart.
 

DeletedUser8560

Vendég
ha 1limit nélküli világon limitet vezetnek be a végén,akkor limitesnél feleztetnék:D:D:D

Oxy Grass nem néztem...

itt csak az érdekes,hogy elvileg a németek célja a vége felgyorsítása,de akkor hogy jött a klánlimit:confused:
na ez tuti magyar húzás,de itt még csak arra sem lehet hivatkozni,hogy túlzó fölénybe kerülhetne 1-2 klán,mivel a játék lényege a fölény kialaktása diplomácia,vagy hadászat által,tehát a fölény kialakítása munkába kerül ami miatt 2.5éve játszottak 1es klánok/kláncsaládok szövetségi rendszerek/,tehát velük szemben ez elég nagy kitolás.

Szia,

A limit átmeneti megoldás, melynek célja, hogy a klántömbök, megaklánok ne alakulhassanak ki. Eredetileg semmi ilyesmit nem terveztünk, sőt, a központ munkatársai azon a véleményen vannak, hogy az életbe nem fordult elő még olyan, hogy egy klán nem a saját bázisára épülve kívánta megnyerni a játékot ilyen helyzetben, hanem tömegek felvételével. Amikor látták, hogy ezen a világon mégis ez történik, úgy döntöttek, hogy ezt megakadályozzák.

Ennek két lehetséges módja volt:
1) Azonnali zárás. Ekkor a klánok tagsága attól a pillanattól kezdve fix és megváltoztathatatlan (gyakorlatilag csak a törlés az egyedüli út a klánból való kikerülésre, új tag még a törlődött helyére sem léphet be)
2) klánlimit megadása. Jó lett volna, ha nem lett volna olyan mértékű a felvétel, hogy mire beállítják a limitet, már túllépte egy klán.

Ezért lett ez a megoldás itt bevezetve, mert így van esély segíteni a szervezést, de a mértéktelenség is meg van gátolva.

A másik felvetésre a válasz: nem áll senki érdekében a gyorsítás, mert ez a világ az egyedüli, ahol 3 év után sem történt semmi, elvagytok, feljártok beszélgetni, háborúzni, egymást ócsárolni, és ha nem lenne végjáték, 3 év múlva ugyanúgy állna a szerver.

A játék szabályainak megfelelően ha a játékosok száma egy megadott ponton alul marad meghatározott ideig, akkor be kell vezetni a végjátékot. Ilyenre a .net szerveren is sor került, a német szerveren is megtörtént, nem világújdonság az, hogy a Végjáték itt is megjelent. A furcsa, igazából az, hogy a majdnem 21 hónapja meghirdetett szerverzárás és kezdő végjáték alatt a szerveren nem történt semmi, még a %-os arányok sem változtak túlzottan...
 

DeletedUser8560

Vendég
1kérdés...v4-en miért nem alkalmazzátok a 135fős limitet,mivel csak a wazze 150fő/elvileg akkor 150főnek kéne ott lenni/ + a wazze 2-ő is ott van...akkor minden világon legyen 1ilyen limit

Szia,

A V4, V9 rendelkezik klánlimittel, amit senki nem akar megbolygatni. Azokon a világokon a klánok egymással megküzdve elérték, hogy az egyik világon 60% (V4), a másikon 70% (V9) legyen a területi arány, al-és testvérklánok nélkül, önerőből. A V1-en a legnagyobb klán 27%on áll (ma reggel még 28 volt, tehát fogy), míg a második 19-en, elég fixen, az új tagoktól függetlenül.

Sőt, ha számszakilag nézzük, akkor a következő kisklánok, a maguk 40, 50 fős tagságával ha összeállnának, akkor megelőznék a jelenlegi két nagyklánt....
 

DeletedUser

Vendég
A másik felvetésre a válasz: nem áll senki érdekében a gyorsítás, mert ez a világ az egyedüli, ahol 3 év után sem történt semmi, elvagytok, feljártok beszélgetni, háborúzni, egymást ócsárolni, és ha nem lenne végjáték, 3 év múlva ugyanúgy állna a szerver.

Figyelj már ide Sajt, Te játszol is ezzel a játékkal, játszottál V1-en valaha is?!
3 év után sem történt semmi? Elég erős kijelentés volt.
 

DeletedUser

Vendég
Szia,

A V4, V9 rendelkezik klánlimittel, amit senki nem akar megbolygatni. Azokon a világokon a klánok egymással megküzdve elérték, hogy az egyik világon 60% (V4), a másikon 70% (V9) legyen a területi arány, al-és testvérklánok nélkül, önerőből. A V1-en a legnagyobb klán 27%on áll (ma reggel még 28 volt, tehát fogy), míg a második 19-en, elég fixen, az új tagoktól függetlenül.

Sőt, ha számszakilag nézzük, akkor a következő kisklánok, a maguk 40, 50 fős tagságával ha összeállnának, akkor megelőznék a jelenlegi két nagyklánt....

Ha ez a végjáték téma olyan nagyon bevett szokás, akkor milyen elgondolás alapján indítottak anno egy klánlimit nélküli világot?! Vagy akkoriban még nem is volt szó ilyenről, hogy végjáték igaz?!
 

DeletedUser8560

Vendég
Szia Apacs, rég nem láttalak, remélem jól vagy most hogy nem játszol.

Utólagos engedelmeddel őszinte leszek, fájni fog, bocsika.

Szerintem semmi keresnivalód nincs itt. Azok után amit tettél, nem hiszem, hogy jogod lenne itt lenni.
Hidd el, az ellened vétkezőkről is ugyan ezt gondolom.


Akkor kellett volna gondolkoznod, és osztani mindent, az ésszel együtt, amikor nem használod ki a lehetőséged, hanem tiszta játékkal maradsz a klánod mellett.
Sajna nem sikerült, cserbenhagytad őket, rájuk ragasztva a bélyeget, hogy egy csaló volt a vezetőjük, innentől kezdve visszajönni, és a fórumon kinyilvánítani a véleményed - igencsak helytelen és méltatlan a többiekkel szemben.

Elmentél, maradj is távol, kérlek. (Ha mégsem és megtudom hol vagy, kitiltalak, nem utálatból, hanem mert így tartom helyesnek.)

És igen, az ellen főkolomposairól ugyan ezt gondolom, ugyan ezt tenném.

És hogy mit csinálnék a support csapatával? Döntenék. Mert akár tetszik, akár nem, ez (is) egy vezető dolga, és nem az, hogy másokat hibáztatva próbáljon kibújni a felelőssége alól.

További jó éjszakát és kellemes pihenést kívánok Neked,

Sajtmacska
 

DeletedUser8560

Vendég
Figyelj már ide Sajt, Te játszol is ezzel a játékkal, játszottál V1-en valaha is?!
3 év után sem történt semmi? Elég erős kijelentés volt.

Szia,

A játékban abból a szempontból, hogy ki mekkora területi arányokon osztozik, mekkora a legnagyobb lefedettség, nem változott túl sokat. Két nagy csoport egymással szemben, mellettük sok kicsi 0-10%os arányokkal.
 

DeletedUser7967

Vendég
Szia,

A játékban abból a szempontból, hogy ki mekkora területi arányokon osztozik, mekkora a legnagyobb lefedettség, nem változott túl sokat. Két nagy csoport egymással szemben, mellettük sok kicsi 0-10%os arányokkal.

Szerintem V1-en elég sok minden történt ami ide juttatta a világot :)

De amúgy most ettől a zárástól várjátok a megváltást? :confused:

Megsúgom,hogy ettől csak nagyobb chaos lesz a V1-en,és még itt fogunk poshatni pár évig ;)
 

DeletedUser

Vendég
A limit nélküli rendszer nem kedvező, hamarabb zárul a világ, és kevesebbet tejelnek a játékosok...

Ráadásul ebből profitálhat akár a sokak által csak supportklánként emlegetett fantom, akikről még mindíg nem tudjuk, hogy kicsodák... :D

Szia!

Nem ismerlek de nem tudom milyen fantomokat kergetsz....
 

DeletedUser8560

Vendég
Ha ez a végjáték téma olyan nagyon bevett szokás, akkor milyen elgondolás alapján indítottak anno egy klánlimit nélküli világot?! Vagy akkoriban még nem is volt szó ilyenről, hogy végjáték igaz?!

Szia,

Amikor indították a világot, akkor ez az első világok közé tartozott. Egyrészt voltak akkor is hibák, másrészt senki nem gondolta, hogy három évvel nyitás után, bő másfél évvel a szerver zárása után még mindig nem történik érdemi előrehaladás a területek foglalásában, sőt, a végjátékot a játékoslétszám csökkenése fogja előidézni.

Az akkori elgondolásoknak megfelelően a végjáték nem csak a 80%-os területi lefedettséget tartalmazta, hanem egyéb feladatok megoldását is, amit azonban a mai napig, egyetlen szerveren sem vezettek be.
 

DeletedUser

Vendég
Szia,

A játékban abból a szempontból, hogy ki mekkora területi arányokon osztozik, mekkora a legnagyobb lefedettség, nem változott túl sokat. Két nagy csoport egymással szemben, mellettük sok kicsi 0-10%os arányokkal.

3 év alatt 50.000 játékosból lett 1000. És azt állítod, hogy érdemi változás nem történt?!

Ez a játék éppen ezért élvezetes. Habár most, hogy a "fentiek" észbe kaptak, két nap alatt, jaj nem is, 7 nap alatt kellene eldöntenünk, hogy mi legyen. Ezt nem napokkal, nem hetekkel, hanem hónapokkal hamarabb kellett volna bejelenteni.

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy másoknál is ugyan így van, és hogy más népek, nemzetek nem háborodnak fel ugyan így. Itt nem azért van elégedetlenség, mert magyarok vagyunk, hanem azért, mert van igazságérzetünk és fizetünk ezért a rohadt játékért. Jöhet fiókkezelő, meg farmkezelő, meg kiskutyafüle, de a játékosoktól elvenni az alapvető jogaikat, mint pld. a klánváltás az szerintem több a soknál ..
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
Szerintem V1-en elég sok minden történt ami ide juttatta a világot :)

De amúgy most ettől a zárástól várjátok a megváltást? :confused:

Megsúgom,hogy ettől csak nagyobb chaos lesz a V1-en,és még itt fogunk poshatni pár évig ;)

Szia,

Nem várunk megváltást, semmiképp sem.
A létszám csökkenésének függvényében megtörtént a zárás, ezek után három dolog történhet:

1) A játékosok tovább fogynak, további limithatárokat elérve még nagyobb mértékben csökken az érmeveretés mértéke. Ekkor sem történik csoda, amíg el nem éri a 80%-ot valamelyik klán, addig tart a szerver. Lehet csak 10 játékos marad, és övék lesz a 80%, és megnyerik - ki tudja, mit hoz a jövő. (Jelzem, ilyen már megtörtént német szerveren).

2) A klánok elkezdenek foglalni, szépen harccal megszerzik a dominanciát, és elérik a 80%-ot, és meglesz a jogos győzelem.

3) Nem történik semmi, minden marad ahogy van - ekkor akár évekig is állhat a szerver, a játékosoknak egy dologra kell vigyázniuk, hogy ne fogyjon a játékoslétszámuk, nehogy bekövetkezzen az 1)-es pont jövőképe.
 

DeletedUser

Vendég
A játék elején limit nélküli szerverre regisztráltam, ezen szerettem volna játszani, a kezdeti feltételek mellett egészen a végéig. Ha limitest szerettem volna, mentem volna másik szerverre.

A baj csak az, hogy ti egyszerre 2 olyan fontos dologban eszközöltetek módosítást, ami teljesen megváltoztatja ennek a szervernek a "varázsát".
1. a klánvezéreket megfosztjátok attól a joguktól, hogy bárkit bármikor felvegyenek ill. elküldjenek - a tagok szabad akarata szintén csorbul
2. taglimit bevezetése.

A gyorsítást szerintem így is sikerült elérnetek azzal, hogy végre könnyebben tudunk nemest gyártani...:) Ez egy jó ötlet volt.

Viszont kéne egy "középút":
- legyen taglimit,
- de a vezéreknek maradjon meg a joga bárkit bármikor felvenni ill. kitenni / a játékosoknak bármikor váltani

Szerintem nem akkora nagy kérés ez és talán vannak olyan játékosok még a v1-en rajtam kívül, akik szintén elfogadnák ezt a megoldást...
 

DeletedUser7967

Vendég
Szia,

Nem várunk megváltást, semmiképp sem.
A létszám csökkenésének függvényében megtörtént a zárás, ezek után három dolog történhet:

1) A játékosok tovább fogynak, további limithatárokat elérve még nagyobb mértékben csökken az érmeveretés mértéke. Ekkor sem történik csoda, amíg el nem éri a 80%-ot valamelyik klán, addig tart a szerver. Lehet csak 10 játékos marad, és övék lesz a 80%, és megnyerik - ki tudja, mit hoz a jövő. (Jelzem, ilyen már megtörtént német szerveren).

2) A klánok elkezdenek foglalni, szépen harccal megszerzik a dominanciát, és elérik a 80%-ot, és meglesz a jogos győzelem.

3) Nem történik semmi, minden marad ahogy van - ekkor akár évekig is állhat a szerver, a játékosoknak egy dologra kell vigyázniuk, hogy ne fogyjon a játékoslétszámuk, nehogy bekövetkezzen az 1)-es pont jövőképe.

Pedig a szavaidból pontosan ez jött le.

Több 10misis játékos is TÖBB klánból is abbahagyja mivel mondjuk nem akar választani hogy klánja vagy a haverok vagy stb. ,szóval megintcsak ott vagyunk ahol a part szakad.
Minden klánból mennek a játékosok,és az szedi a barbit aki tudja (ez megintcsak nem a %-os aránynak nem túl jó)

A játékosok fogynak a barbik nőnek és akkor hol a játék lényege?

Ha így fejezzük be a V1-et,akkor valszeg egy V1-es sem fog újra belefogni új szerverbe,ami természetesen Nektek nem kedvez. :)

Én amondó vagyok hogy nem volt túl jó végjátékot kijelenteni egy olyan szeveren ahol most rendeződtek a sorok (most heverte ki a szerver a rengeteg kizárást),és próbáltak a játékosok foglalni a klánok csatázni (pl. CotR-K.L vagy Angels-HELL,szerintem elég látványos falucserék voltak ennél a kát harcnál is,ami reményekkel töltött el mindenkit,hogy egyszer vége lesz ennek is.)
 

DeletedUser8560

Vendég
Apacs nem játékos, ez pedig egy játékosfórum.
Így itt sajnálatos módon nincs keresnivalója.
 

DeletedUser

Vendég
Az első levelemre jobban örültem volna, ha kapok választ :) A-t vagy B-t vagy bármit...
 

DeletedUser8560

Vendég
A játék elején limit nélküli szerverre regisztráltam, ezen szerettem volna játszani, a kezdeti feltételek mellett egészen a végéig. Ha limitest szerettem volna, mentem volna másik szerverre.

A baj csak az, hogy ti egyszerre 2 olyan fontos dologban eszközöltetek módosítást, ami teljesen megváltoztatja ennek a szervernek a "varázsát".
1. a klánvezéreket megfosztjátok attól a joguktól, hogy bárkit bármikor felvegyenek ill. elküldjenek - a tagok szabad akarata szintén csorbul
2. taglimit bevezetése.

A gyorsítást szerintem így is sikerült elérnetek azzal, hogy végre könnyebben tudunk nemest gyártani...:) Ez egy jó ötlet volt.

Viszont kéne egy "középút":
- legyen taglimit,
- de a vezéreknek maradjon meg a joga bárkit bármikor felvenni ill. kitenni / a játékosoknak bármikor váltani

Szerintem nem akkora nagy kérés ez és talán vannak olyan játékosok még a v1-en rajtam kívül, akik szintén elfogadnák ezt a megoldást...

Szia,

A központ egyértelműen megküldte, hogy a klánokat zárnom kell. Eltérő javaslatot nem fogadtak el, csak erre az "átmeneti" időszakra, jövő hét hétfő estig.
Hogy a jövőben kívánják-e megváltoztatni a folyamatot vagy sem, az az ő döntésükön és tapasztalatukon múlik. Nekem ez az első (és mindjárt csopotos) Végjátékom, én követem azt, amit mondanak. Kérek, javaslok, mert lehetőségemben áll, de a végső szó az övék.
 

DeletedUser7967

Vendég
Apacs nem játékos, ez pedig egy játékosfórum.
Így itt sajnálatos módon nincs keresnivalója.

Jaj de szőrösszívű lett itt valaki :)

Ennyire nem csíped? Pedig Neki lenne mit elmondania ;)

Amúgy meg igaza volt,még akkor is amikor Te nem ismered el.

A játék lényege az,hogy magunk választjuk ki a klánt azzal a tudattal,hogy bármikor válthatunk.

Ezzel szerintem a játékot ölitek meg. :)

De ez csak az Én véleményem :)

Az érmeveretési "újítást" akkor be kellett volna vezetni,amikor Én kérdeztem (bő fél évvel ez előtt),hogy nem lehetne-e (mert rengetegen támogadták az ötletet,csak mivel azt a választ kaptam amit nem próbálkoztunk) és akkor valószínűleg a V1 sem itt tartana ahol,mert a drasztikus nemeshiány 1000 falu fölött kezdődik. :)

Ide annyi is elég lett volna,hogy az érmék olcsóbbá tétele,és mondjuk az "újrakezdés" betiltása (befoglalás esetén ne lehessen újra regisztrálni.) és ennyi,szerintem nem lett volna nagy dolog. :)
 

DeletedUser

Vendég
Szia,

A központ egyértelműen megküldte, hogy a klánokat zárnom kell. Eltérő javaslatot nem fogadtak el, csak erre az "átmeneti" időszakra, jövő hét hétfő estig.
Hogy a jövőben kívánják-e megváltoztatni a folyamatot vagy sem, az az ő döntésükön és tapasztalatukon múlik. Nekem ez az első (és mindjárt csopotos) Végjátékom, én követem azt, amit mondanak. Kérek, javaslok, mert lehetőségemben áll, de a végső szó az övék.

Köszönöm a gyors választ! Megkérhetlek akkor, hogy javasold ezt a fejeseknek? Szabinának is igaza van, hogy ezzel meg fogják ölni a játékot. Ezt kéne megérteniük...
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Fent