ha 1limit nélküli világon limitet vezetnek be a végén,akkor limitesnél feleztetnék
Oxy Grass nem néztem...
itt csak az érdekes,hogy elvileg a németek célja a vége felgyorsítása,de akkor hogy jött a klánlimit
na ez tuti magyar húzás,de itt még csak arra sem lehet hivatkozni,hogy túlzó fölénybe kerülhetne 1-2 klán,mivel a játék lényege a fölény kialaktása diplomácia,vagy hadászat által,tehát a fölény kialakítása munkába kerül ami miatt 2.5éve játszottak 1es klánok/kláncsaládok szövetségi rendszerek/,tehát velük szemben ez elég nagy kitolás.
Szia,
A limit átmeneti megoldás, melynek célja, hogy a klántömbök, megaklánok ne alakulhassanak ki. Eredetileg semmi ilyesmit nem terveztünk, sőt, a központ munkatársai azon a véleményen vannak, hogy az életbe nem fordult elő még olyan, hogy egy klán nem a saját bázisára épülve kívánta megnyerni a játékot ilyen helyzetben, hanem tömegek felvételével. Amikor látták, hogy ezen a világon mégis ez történik, úgy döntöttek, hogy ezt megakadályozzák.
Ennek két lehetséges módja volt:
1) Azonnali zárás. Ekkor a klánok tagsága attól a pillanattól kezdve fix és megváltoztathatatlan (gyakorlatilag csak a törlés az egyedüli út a klánból való kikerülésre, új tag még a törlődött helyére sem léphet be)
2) klánlimit megadása. Jó lett volna, ha nem lett volna olyan mértékű a felvétel, hogy mire beállítják a limitet, már túllépte egy klán.
Ezért lett ez a megoldás itt bevezetve, mert így van esély segíteni a szervezést, de a mértéktelenség is meg van gátolva.
A másik felvetésre a válasz: nem áll senki érdekében a gyorsítás, mert ez a világ az egyedüli, ahol 3 év után sem történt semmi, elvagytok, feljártok beszélgetni, háborúzni, egymást ócsárolni, és ha nem lenne végjáték, 3 év múlva ugyanúgy állna a szerver.
A játék szabályainak megfelelően ha a játékosok száma egy megadott ponton alul marad meghatározott ideig, akkor be kell vezetni a végjátékot. Ilyenre a .net szerveren is sor került, a német szerveren is megtörtént, nem világújdonság az, hogy a Végjáték itt is megjelent. A furcsa, igazából az, hogy a majdnem 21 hónapja meghirdetett szerverzárás és kezdő végjáték alatt a szerveren nem történt semmi, még a %-os arányok sem változtak túlzottan...