DeletedUser18465
Vendég
Kedves Sajtmacska!
Említetted a v45-ös topicban hogy szívesen elfogadtok javaslatokat a következő szerver beállítást illetően.
Mégpedig: "de pár dologra szeretném felhívni a figyelmet:
> a v44 gyors, tehát most lassú világ jön, a világ és az egységsebesség átlagának nagyból 1-nek kell lennie"
Röviden tömören:
-15 hónapja nem volt 2-es sebességű világ (legutóbbi v36 ami 2016. 05. 26-án indult)
-"Sok" játékos/klán várakozik, mivel több világot is befejeztek illetve zárásra fognak hamarosan kerülni, v37 amit lezártatok, v38 hamarosan az utolsó fázis jön a végjátékot illetően, v39 lezárt, v40 lezárt
Egy kérés ha lehetséges: Mivel korábban volt egy időszak 2 éve amikor a v30 és a v31 pár hét eltéréssel (2-3 hét) rögtön indult, nem e lehetne most v45 után pár hét eltéréssel indítani a v46 gyors szervert? Ennek oka, hogy 3 világ is befejezésre került papíron mind más beállítással, lassú-gyors(v38 is eldőlt ezzel együtt 4) és választhatnának a játékosok ki melyiken indul, vagy lassún vagy gyorson.
Így nézne ki az elképzelésük a szervert illetően:
A világ indításával az legutolsó változtatások továbbra is a játékban maradnak:
- Új típusú végjáték: fórum hirdetmény
- Klán képességek és küldetések
- Lovag képességek
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 70%-t birtokolja és megtudja tartani azt 14 napon át.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Dominancia alapú végjáték
Játék sebessége: 2.0
Egység sebesség: 0,5
Morál: Aktív (pont)
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Építkezés
Épület bontása: Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc
Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Mennyiség szintenként: 20
Max. szint: 15
Max. faluszám: 2
Időtartam: 6 óra
Csökkentett termelés: Aktív, 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2.0
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 70
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 48 óra (az eddigi 24 óra helyett most 48 órás az interakciós és koordinációs blokk)
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
(Én nem indulok, kérésre állítottam össze, mielőtt jönnének a megmondóemberek pusszpá )
Említetted a v45-ös topicban hogy szívesen elfogadtok javaslatokat a következő szerver beállítást illetően.
Mégpedig: "de pár dologra szeretném felhívni a figyelmet:
> a v44 gyors, tehát most lassú világ jön, a világ és az egységsebesség átlagának nagyból 1-nek kell lennie"
Röviden tömören:
-15 hónapja nem volt 2-es sebességű világ (legutóbbi v36 ami 2016. 05. 26-án indult)
-"Sok" játékos/klán várakozik, mivel több világot is befejeztek illetve zárásra fognak hamarosan kerülni, v37 amit lezártatok, v38 hamarosan az utolsó fázis jön a végjátékot illetően, v39 lezárt, v40 lezárt
Egy kérés ha lehetséges: Mivel korábban volt egy időszak 2 éve amikor a v30 és a v31 pár hét eltéréssel (2-3 hét) rögtön indult, nem e lehetne most v45 után pár hét eltéréssel indítani a v46 gyors szervert? Ennek oka, hogy 3 világ is befejezésre került papíron mind más beállítással, lassú-gyors(v38 is eldőlt ezzel együtt 4) és választhatnának a játékosok ki melyiken indul, vagy lassún vagy gyorson.
Így nézne ki az elképzelésük a szervert illetően:
A világ indításával az legutolsó változtatások továbbra is a játékban maradnak:
- Új típusú végjáték: fórum hirdetmény
- Klán képességek és küldetések
- Lovag képességek
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 70%-t birtokolja és megtudja tartani azt 14 napon át.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Dominancia alapú végjáték
Játék sebessége: 2.0
Egység sebesség: 0,5
Morál: Aktív (pont)
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Építkezés
Épület bontása: Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Inaktív, csak klánon belül lehetséges a nyersanyag küldése
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 120 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Inaktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc
Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 60 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Mennyiség szintenként: 20
Max. szint: 15
Max. faluszám: 2
Időtartam: 6 óra
Csökkentett termelés: Aktív, 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2.0
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 70
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív, 48 óra (az eddigi 24 óra helyett most 48 órás az interakciós és koordinációs blokk)
Helyettesi hozzáférés: A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
(Én nem indulok, kérésre állítottam össze, mielőtt jönnének a megmondóemberek pusszpá )