Miért nem múködik semmi?

DeletedUser

Vendég
Nem semmi ez a felhívás!:D

"A feladat nagyon egyszerű - mivel a legújabb frissítési csomag óta egyetlen korábban működőképes grafikus csomag sem megy rendesen - készíteni kell egy olyan csomagot, amelyet a játékos közösség tud használni."

ha játszani szeretnénk írjunk magunknak. És a díjak? 5000Ft-nak megfelelő prémium...
A játék fejlesztői szabadságon vannak?
 

DeletedUser16246

Vendég
[COLOR="#6363300"]A játék fejlesztői NEM készítenek grafikus csomagokat. A korábbiakat is játékosok készítették, olyanok, akik készek arra, hogy tegyenek valamit másokért is és nem csak magukért.[/COLOR]
 

DeletedUser

Vendég

Ez amolyan csináld magad főztje :D
Már csak tudni kéne hogy akkor mire is fizetünk prémiumot ?
Gondolom a szerver bérlése kerülhet sokba :D

Sejjh ha én tudnék ilyet készíteni , már azt használnám ,nem ezt a csigát :D
Bár örüljünk ha lesz 1 olyan aki ért hozzá :D
 

DeletedUser

Vendég
Ha a cigiről lemondtam, letudok a kh-ról is. Az utolsó frissítéssel betelt a pohár. El lehet ettől a játéktól is szakadni, és más, hasznosabb dolgokra áldozni a pénzt, időt.
 

DeletedUser17017

Vendég
Teljesen egyet értek ! MInd a mai napig nem lehet használni a Google Chrome-ot az alapvető funkciókra, holott ez egy böngészőkre kifejlesztett rendszer. Az utolsó frissítés mutatja azt az általános véleményt ,hogy le van s.zarva itt mindenki . Azt eszed amit kapsz ! Többre nem vagy érdemes !

Nem is fogok hozzátenni semmit már az egészhez ,aki tud játszani az tud,aki akar az akar, és aki nem tud hát az meg úgysem marad itt sokáig,gondolom az "emberi alkotás" lezúzását vagy "befoglalását, elvételét" sehol sem szívlelik .
Arra meg külön kiváncsi leszek hogy ez után a design után mennyien fognak "csatlakozni" a játékhoz.
A külső fórumot is sikerűlt elszúrni ,hát csak így tovább
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17017

Vendég
Már megint nem működik a piacos nyersi összehordó script,sőt a Google Chrome-om úgy haldoklik a játék alatt mint egy roggyant öregúr.
Mivel most csak ez van a gépemen , meg szeretném kérdezni ,hogy játszhatok ma még ?
Esetleg Megtudná valaki mondani,hogy az utsó frissitésben mi volt a jó ?
 

DeletedUser17227

Vendég
Miért van az hogy a magyar szuppisoknak szinte semmibe sincs beleszólásuk? :)
Nem azt mondom hogy mán azonnal változtassanak a dolgokon, de miért kell annyit írni hogy egy adott kérdés nem tőlük függ, vagy nem áll módukban változtatni, vagy nem tehetnek semmit ezügyben.
Miért nem lehet ezek helyett azt mondani hogy mivel úgyis napi 0-24-ben skypeon elérhetőnek kell lenniük nagyjából a németekkel fontos ügyek miatt, akkor miért ne lehetne kicsit erőteljesebben hangot adni ezeknek a dolgoknak még akkor is ha úgyis egyértelmű hogy mi lesz a válasz.
Akkor is szerintem sokkal pozitív lenne azt olvasni hogy legalább megpróbáljátok vagy hangot adtok neki.

Miért van az hogy nem lehet "csak úgy" társalogni velük (suppisokkal) akár itt akár skypeon mint más országoknál oly megszokott módon?
Én elhiszem hogy mindenkinek megvan az élete és az ideje hogy mennyit szán rá, de ha már valaki suppos miért ne lehetne ezzel is jobban megfogni a kezdőbb játékosokat vagy ide csábítgatni?
Mert nemtudom mit mutat a stats de hogy inkább egyre kevesebben leszünk mint többen ebben a játékban én úgy érzem.
Nem feltétlenül új világok nyitogatásával (új beállításokkal) új frissítéssel lehet tagokat vonzani a játékba. (tudom nem ti indítjátok a szervereket most nemis ezért írom hogy szapuljalak titeket emiatt). Csak miért van az hogy az átlag játékos nem tud kicsit "lazábban" elérni/elbeszélgetni a supportosokkal anélkül hogy vita legyen vagy következménye mindig.
És nem azt mondom írom hogy változtassátok meg a játékszabályokat olyanra mint ami a többi országban jól működik.
Pl. Román szerveren szinte azonnal vagy órán belül érkeznek válaszok akármilyen kérdésre és nem csak hivatalos "supportos" levél által megkeresve hanem skypeon is.

Ezen felül miért csak problémáknál/veszekedéseknél tudnak válaszolgatni?
A Ti érdeket nem az volna ha minél több játékos csatlakozna ehhez a játékhoz? Vagy azoknak akik játszanak itt lenne valami motivációjuk hogy feljöjjenek külső fórumra hsz-eket nyilvánítani vagy csevegni, mert már ez a külsős hangulat lassan 1-hét 1-hozzászólás.
Kicsit ezzel is lehetne foglalkozni szerintem.

Visszatérve az elejére, szerintem igenis kell hogy legyen beleszólásotok a fejlesztési dolgokba.
Mi vagyunk mi gépek? NEM. Emberek akiknek vannak igényeik a játékkal kapcsolatban ha már időt és/vagy pénzt ölnek bele.
Ezeket nem kéne elfelejteni. Igenis dolgozzatok azon hogy elérjetek valamilyen változtatást, mert nemhiszem el hogy mondjuk vegyük ezt a legújabb fejlesztési csomagot, csak nálunk ne jönne be ennyire, és azt se hiszem hogy más országokban is ne kavarna egy kis visszhangot vagy ne tudnátok valamit Ti is változtatni rajta mondjuk ha nemis a grafikai kinézetet de mondjuk a címsorok visszaállítását.
Mert ez így nagyon úgy fest mintha itt mindenki csak egy beosztott lenne aki azt tesz amit mondanak ergó bábjáték, amit egyáltalán nem a magyarok irányítanak szinte semmi beleszólással, holott..
Bár ahogy átgondolom lehet csak én várok el túl sokat Tőletek és tényleg semmit se tudtok tenni akármilyen nagyobb gondunk merülne fel.

Ha bántó volt a support számára hát ez van. Ez a Dühöngő fórum gondoltam csak leírhatom a véleményem megtorlás nélkül. :)
További szép estét.
 

DeletedUser8560

Vendég
Szia,

Persze hogy leírhatod a véleményed, senki nem mondja, hogy nem teheted, teheted/tehetitek, csak akkor van gond, és szankció, ha a vélemény nem kulturált formában érkezik.

A rendszer a következőképp működik:
Ti leírjátok a véleményeteket itt, és levélben. Hetente összesítem, és kiküldöm a központba, több helyen is megjelentetve. Magyarán minden olyan helyen, ahol írásos nyoma marad.
Ez a cég egy multinacionális vállalat. Úgy is működik. Helyi szinten, helyi ügyekben eljárási jogunk van, központi döntést igénylő kérdésekben elmondjuk, hogy mi a játékosaink álláspontja, mi azt támogatjuk, de ennél többet nem tehetünk. Mint minden ilyen típusú vállalatnál a piacok nem szegmentáltak (egyedi eseteket kivéve), hanem egységesen kezelik őket. Ha döntés születik, és az a nagy számok törvénye szerint működik, vagy működni fog, akkor nem változtatják meg helyi szinten. Vagy fordítva történik: ha látszik, hogy a nagy számok törvénye szerint a meghozott döntés mégsem jó, akkor módosítanak.
Ebbe a döntéshozói folyamatba nem vonják be a supportot. Megjegyzem, nem is a support feladata, hogy döntsön, mert nem lát rá sem a cégpolitika részleteire, sem azokra a számokra, rész-és rendszeradatokra, amik alapján egy-egy döntés megszületik. Véleményem szerint olyan dologba amihez nem értünk, nem szólhatunk be, mert nem minden a foci.

Mi soha nem fogunk olyan tartalmú hozzászólást közzétenni, amiben a közpotot szidjuk, ellenkezünk, lázadunk, vagy lázítunk, ezt mindenki felejtse el. A support azért van, hogy a játékot ismerve, az üzemeltetést megoldja, a karbantartásokat, vásárlási ügyeket, és a játékot, a játékmenetet felügyelje, a játékosokat a játékmenetet érintő kérdésekben segítse, ha elakadnának. Mint a cég munkatársai, nem fognak belefolyni egy olyan ügybe, amire ráhatással nem lehetnek, és megjelenésükkel, részvételükkel csak rontanának a helyzeten. A support lojális a vállalathoz, a játékhoz és a játékosokhoz, szakmai tudásával azt a célt tűzte ki maga elé, hogy feladatát maradéktalanul ellássa. Minden olyan esetben, ami ezen a körön kívül esik, közvetítői szerepet vállal fel, továbbítja mindkét fél számára a másik fél álláspontját.

A következő kérdéskör a supporttal való kapcsolattartás. Amikor idekerültem, mindenki emlékezhet rá, mi volt itt. Gyanusítgatások, vádaskodások, kapcsolattartás a supporttal (jelzem: az a beszélgetés, amit te most hiányolsz), aztán sorozatos feljelentgetések support kapcsolattal való visszaélés miatt.
Meg kell végre érteni: ez egy ilyen ország. Máshol lehet kapcsolatot tartani, mert az emberek tudják kezelni a helyzetet, felfogják, hogy attól, ha az ember ingyen dolgozik értük napi sok sok órában, még nem fogja eldobni a becsületét néhány "létfontosságú" falu miatt, és lehet egymással beszélgetni minden más témáról.
Itt, ebben az országban, ebben a játékban nem. Ez nem lehetséges, ez nem járható út, mert ha valakivel az ember szóba áll akkor:
1) a másik fél vissza akar vele élni
2) azt mondja másoknak hogy visszaélt vele
3) senki nem hiszi el, hogy nem éltek vissza a felek az ismeretséggel.
Ha ez nem lenne elég, mondok jobbat: volt olyan supportos, akit megtaláltak, zaklattak, fenyegettek a való életben. Mindezt néhány falu miatt, amit az ember jogos kizárás miatt elbukott.
Az én döntésem volt, a fenti okok miatt, hogy minden supporternek feltételül szabtam, hogy nem tarthatja a játékosokkal a kapcsolatot. A döntésem mellett kiállok. Ha a supporter a vállveregetésen kívül a napi 2-5 óra melójáért majd mást is kap, mint fenyegetést, zaklatást, akkor lehet, hogy visszavonom ezt a döntésem. Addig tuti nem.

Sajnos ez a játékosközösség még mindig nem érett annyira, hogy a mindennapi életben is tudjuk tartani a kapcsolatot veletek, pedig alapvetően egy oldalon állunk. Mindannyian szeretjük ezt a játékot, sokat áldozunk azért, hogy működjön, legyen, és azok, akik itt vannak velünk együtt, jól érezzék magukat. Amíg a légkör nem változik, nem fogjuk tudni megszervezni a játékostalálkozókat, a klánháború kirándulásokat, a bemutatjuk játékosainkat és termékeiket (tudtad hogy hány nagyon tehetséges ember van közöttünk, szép egyedi gyártású termékkel, amikre büszkék lehetnénk?). Nem fogjuk tudni elindítani a Klánháború Baráti Kört, a Segítsünk Egymáson-t - pedig hidd el, ha valóban azt gondják a játékosok, hogy mi egy család vagyunk, ezeknek is mind-mind meglenne a helyük, idejük, de így őszintén megmondom, féltem az embereket egymástól.

A support skypon való elérése amúgy nem hozna több játékost, ez biztos, ebben nem hiszek, kicsit sem. Ismerem a román admint, sokra tartom, mégsem hiszem azt, hogy náluk azért van annyi játékos, mert a supp elérhető skypon.
A vállalat folyamatosan ellenőrzi a support csapatok munkáját, válaszadási idejét, stb. Ezt csak azért hozom fel, és azért pont itt, mert a leveledben ott volt egy rész, hogy a román supp bezzeg hamarabb válaszol. Nos, lassan három éve az előbb említett ellenőrzési rendszerek szerint a magyar support a válaszadási időt figyelembe véve a TOP3 állandó tagja. Nemritkán az első. Több mint 35 ország ügyfélszolgálati adatai alapján. Szóval biztos vagyok benne, hogy elég kevesen, és elég ritkán előzik meg a csapatunkat. :)
És igen, büszke vagyok az én kiscica hordámra, mert helyén van az eszük, a szívük, és jól csinálják, amit csinálnak.

A fórumon azért nincs beszélgetés, mert a "menj *****ba", "én okos vagyok te hülye noob vagy", "csak én értek ahhoz hogy mi van itt" típusú, amúgy "öntöm magamból a hülyeséget mert igazából csak a hangom szeretem hallani" hozzászólásokra képtelenség válaszolni, beszélgetni, mert ha az ember csak a saját hangját hallja meg, akkor mondhatok/mondhatunk mi bármit (jelzem: ti sem tudtok mit kezdeni a helyzettel, nem véletlenül ürült ki a fórum).

A Facebook oldalon ezel szemben a legtöbb supp és moderátor kinn van, és bár csak a magam nevében tudok nyilatkozni, nem sűrűn (gyakorlatilag soha) fordult elő, hogy elhajtottunk volna valakit, és a kérdésére, beszélgetéskezdeményére ne reagáltunk volna. Amint a fórumon is lesz emberi hang, itt is gyakrabban fogunk felbukkanni :)

Kicsit hosszúra sikeredtem, bocsika. Jó éjt! :)

sajt
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Nos korábban a Grepolis fórumon írtam hogy a TW-nek is van hibája!
De erről a fejlesztők nem tehetnek, nem ők irányítanak, attól függetlenül, hogy a magyar játékot ők üzemeltetik!
A főnökség az InnoGames:

InnoGames GmbH
Harburger Schloßstraße 28
21079 Hamburg
Fax: 040 7889335 21
E-Mail: Az InnoGames e-mailja

Javasolják az e-mail használatát. Jelezik továbbá, hogy német és angol nyelvű üzeneteket fogadnak.


Itt lehet reklamálni, ha valami nem tetszik, igaz hogy nincs 500 kommentem, de erre egy grepolisszos játékos nagyon jó példa lehet.
A nevét nem írom ki, de utánanézhettek!
És én mindig is tiszteltem a Support tagokat, amiért időt áldoznak a játék fejlesztésére!
Mi lenne ha nem lenne ilyen jó support?
Nem lenne 5 óránként frissülő speed kör, nem ám!(Tudom nem ilyen időközönként, ez leginkább egyfajta átlag)
Nem lenne az ügyfélszolgálat olyan gyors!


Szóval szerintem örüljetek, míg ilyen supportja van a KH-nak!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17017

Vendég
Nos korábban a Grepolis fórumon írtam hogy a TW-nek is van hibája!
De erről a fejlesztők nem tehetnek, nem ők irányítanak, attól függetlenül, hogy a magyar játékot ők üzemeltetik!
A főnökség az InnoGames:

InnoGames GmbH
Harburger Schloßstraße 28
21079 Hamburg
Fax: 040 7889335 21
E-Mail: info*innogames.de

Javasolják az e-mail használatát. Jelezik továbbá, hogy német és angol nyelvű üzeneteket fogadnak.


Itt lehet reklamálni, ha valami nem tetszik, igaz hogy nincs 500 kommentem, de erre egy grepolisszos játékos nagyon jó példa lehet.
A nevét nem írom ki, de utánanézhettek!
És én mindig is tiszteltem a Support tagokat, amiért időt áldoznak a játék fejlesztésére!
Mi lenne ha nem lenne ilyen jó support?
Nem lenne 5 óránként frissülő speed kör, nem ám!(Tudom nem ilyen időközönként, ez leginkább egyfajta átlag)
Nem lenne az ügyfélszolgálat olyan gyors!


Szóval szerintem örüljetek, míg ilyen supportja van a KH-nak!

1. Nem a support tagjai fejlesztik a játékot
2. Akkor örülj ennyire hogyha majd választ is kapsz a németekhez elküldött leveledre :) Mert az nem erősségük....
 

DeletedUser

Vendég
Nem az én érdekem reklamálni! Az InnoGames a főnökség nekik küldj levelet ha valami nem tetszik :mad: Tudom, hogy nem a magyar supporterek fejlesztenek, csak fenntartanak, de ők vezénylik le a frissítéseket vagy tévedek?
És szerintem bennetek lehetne annyi tisztelet, hogy legalább azért nem szidjátok őket mert odaadóan dolgoznak a játékért!
Mint előzőleg írtam, az ő munkájuk is benne van a TW-ben itt MAGYARORSZÁGon!

Tehát legalább ne mindenki előtt szidjátok a Supportot, levelet meg nem kötelező küldened az InnoGamesnek :eek:
 

DeletedUser

Vendég
El tudnék viselni némi tájékoztatást arról, hogy a v17 vajon miért nem elérthető órák óta?
Mi várható vagy valami hasonló...
Legalább a kezdőlapon
 

DeletedUser17769

Vendég
Miért is ne b....nátok fel az agyamat az ügy rendezésével. :)
Miért is lenne egy 1-perces fiókátvétel 2-3-4-napos dolog, és ha ti hibáztok miért is lehetne egyszerűen helyretenni :)
Semmi gond az élet csodaszép, főleg ilyennel kezdeni a reggelt :)
Tőlem kaptatok az értékelésre egy nagyon gyengét :)
 

DeletedUser

Vendég
a 17-es szerver miért nem érhető el?

és mikor lesz elérhető?
 
Fent