DeletedUser8560
Vendég
A Könnyített 4 világ beállításai
Nyeremények
Nyertes: A végjáték ismertető alapján a később meghirdetésre kerülő időpontig a meghatározott arányú dominanciát elérő klán VAGY a ranglistát vezető klán lesz a nyertes.
Általános beállítások
Végjáték: Van
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pont)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátozott, a játékos világba lépésétől függően
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 08:00 óra között, 2x
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci tőzsde Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak
Jutalmak: Részben aktív, a világ beállításaival nem kompatibilis díjak nem érhetők el.
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
A támadási aránynál mindig a kisebb játékos pontszáma a mérvadó.
Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.
Játékbeállítások
Lovag: Aktív, képességekkel
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerűsített rendszer
Kémrendszer: Egyszerűsített rendszer
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Aktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Milícia összehívására max. faluszám: 2
Milícia max. egységszám szintenként: 20
Milícia összehívásának max. időtartama: 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 1000 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszám-korlát: 50
Klán-képességek: Aktív
Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Inaktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdő dátum: 2017-06-02
Végjáték ismertető
A világ elérése korlátozott, a megváltozott igényekhez alkalmazkodva. Ez azt jelenti, hogy egy könnyített világ sem fog tovább tartani mint 21 hónap (maximálisan), és a 12. hónaptól kezdve a végjáték különböző fázisaival a világ versenyvilággá alakul.
Ennek részletei:
Ezek után:
Nyeremények
Nyertes: A végjáték ismertető alapján a később meghirdetésre kerülő időpontig a meghatározott arányú dominanciát elérő klán VAGY a ranglistát vezető klán lesz a nyertes.
Általános beállítások
Végjáték: Van
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív (pont)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátozott, a játékos világba lépésétől függően
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés visszavonására: 5 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 08:00 óra között, 2x
Alvás Üzemmód: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Piaci tőzsde Prémium Pontért: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak
Jutalmak: Részben aktív, a világ beállításaival nem kompatibilis díjak nem érhetők el.
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 5 nap
A támadási aránynál mindig a kisebb játékos pontszáma a mérvadó.
Támadási arány 1.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma kevesebb mint a támadó pontjainak a 80%-a.
Támadási arány 2.: A támadó nem támadhat olyan játékost, akinek a pontszáma nagyobb mint a támadó pontjainak a 120%-a.
Játékbeállítások
Lovag: Aktív, képességekkel
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerűsített rendszer
Kémrendszer: Egyszerűsített rendszer
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Aktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Milícia összehívására max. faluszám: 2
Milícia max. egységszám szintenként: 20
Milícia összehívásának max. időtartama: 6
Milícia, termeléscsökkenés összehívás alatt: 50%
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 1000 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszám-korlát: 50
Klán-képességek: Aktív
Terület
Emelt arányú barbár és bónuszfalvak
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Inaktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Kezdő dátum: 2017-06-02
Végjáték ismertető
A világ elérése korlátozott, a megváltozott igényekhez alkalmazkodva. Ez azt jelenti, hogy egy könnyített világ sem fog tovább tartani mint 21 hónap (maximálisan), és a 12. hónaptól kezdve a végjáték különböző fázisaival a világ versenyvilággá alakul.
Ennek részletei:
- 12. hónap: elkezdődik a végjáték, a morált kivesszük.
- 13. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.3
- 14. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.5
- 15. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.75
- 16. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 1.9 és a factor csökkentése 0.7-re
- 17. hónap: A támadási blokk szorzójának/osztójának növelése: 2 és a factor csökkentése 0.6-ra
- 18. hónap: A támadási blokk törlése és a factor csökkentése 0.5-re, valamint a dominancia arányának meghirdetése
- 20/21. hónap: a világ zárása, nyertes hirdetése. Amennyiben a záráskor nincs még elérve a megadott arány, akkor a körben vezető klán lesz a győztes.
Ezek után:
- Tűzszünet lép életbe, hogy el tudjatok egymástól búcsúzni
- Díjakat osztunk ki:
- A győztes klán legnagyobb játékosa: 2000 Prémium Pont
- A győztes klán második legnagyobb játékosa: 1500 Prémium Pont
- A győztes klán harmadik legnagyobb játékosa: 1000 Prémium Pont
- A győztes klán többi játékosa: fejenként 300 Prémium Pont
- A világot zárjuk
Utoljára egy moderátor szerkesztette: