Javaslatok a játék készítőinek

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.736
adnék belőle szívesen, de nem fájlban van, hanem az oldalon kell szerkeszteni, oda meg csak én kaptam hozzáférést
 

ati.mached

Well-Known Member
A reakció pontszáma
4.111
Olyan van ahol pp-t összegez a script, mennyit költött az adott fiók.
Olyat nem lehet ahol mutatja a Le pontokat?
 

öreg

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.736

Ezt nem lehetne magyarosítani? Twstats egyre sűrűbben bugosodik, sokszor nem mutat információkat, mint pl van faluknál hogy csak az elmult 2 nap építéseket mutatja, elavult.
Részben elkészült az oldal fordítása, ki lehet választani a magyar nyelvet. Bármilyen hiba esetén lehet keresni, legyen az nyelvtani, magyartalan, kisbetű-nagybetű probléma stb.
A fordítás folyamatban van.
 

reti99

Well-Known Member
A reakció pontszáma
994
Nem lehetne raktár kapacitás növelő zászlót tenni a játékba? Szerintem több haszna lenne mint a szerencse kiegyensúlyozósnak van.
 

-Sam

Well-Known Member
A reakció pontszáma
250
Van azért a szerencse zászlónál alsóbbrendű is. Nem lenne jó ha azt kivennék
 

Reberner

Never Give Up :)
A reakció pontszáma
291
Nekem olyan javaslatom van, hogy ha a térképen egyedi ikont/képet állítasz be a faluid jelölésére (ami a bal alsó sarokban jelenik meg), az jelenjen meg az app-ban is. Jelenleg ha nem valamelyik egységet adod meg neki, akkor app-on szimplán nem jelenik meg az a jelölés.
 

Predator

New Member
A reakció pontszáma
0
Sziasztok!

A zászlók mellett esetleg a leltár tárgyait is lehetne fejleszteni/összevonni, pl 3 db 5%-os támadás- vagy védekezéserősítő érne 1 db 15 %ost.
 

Sisyphus

Well-Known Unicorn
A reakció pontszáma
2.870
5head strategy: olyan fejlesztéseket kérünk, amitől még nagyobb előnyre tesznek szert a pp-sek -> többet vesznek -> az innó meggazdagszik -> több F2P szervert indítanak, mert megtehetik :cool:
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
8.384
Nekem olyan javaslatom van, hogy ha a térképen egyedi ikont/képet állítasz be a faluid jelölésére (ami a bal alsó sarokban jelenik meg), az jelenjen meg az app-ban is. Jelenleg ha nem valamelyik egységet adod meg neki, akkor app-on szimplán nem jelenik meg az a jelölés.

Ezt már adtuk javaslatba, de azt a visszajelzést kaptuk, hogy technikai okokból alkalmazás esetén ez nem megoldható.
 

Sisyphus

Well-Known Unicorn
A reakció pontszáma
2.870
Ki lehetne venni azt a felugró ablakot, ami minden építkezésnél feljön, hogy be akarom-e kapcsolni az értesítéseket. Nem akarom.
 

TriGhost

New Member
A reakció pontszáma
10
Üdvözlet a csapatnak!

Röviden amit szeretnék látni hogy a klánok közötti diplomácia megváltozik és kölcsönösen látható lesz mind a két oldalon beleegyezés esetén.
Lehessen látni zárójelben a diplomácia panelnél a szövetség / MNT / Ellenség mellett ha meg van erősítve a kapcsolat, illetve ha a másik nem járunlt hozzá ehhez.

Ennek okát szerintem nem kell sokat taglaljam. Nem akarom hosszúra nyújtani, úgyhogy röviden elmondom a véleményemet.
V1-en kezdtem játszani és úgy V12ig aktívan játszottam is. Akkoriban a patkányok ellen összefogtunk mindegy volt hogy ki melyik klánból való volt és lekatáztuk az összes faluját 0-ra, még el se vittük hogy ne legyen belőle később vita.

Ezzel ellentétben most mióta visszatértem V75 óta Minden Egyes Világban megy a patkánykodás!
Az egyik szövetség klánja nem tudott róla hogy szövetség / MNT van és véletlenül kiütött egy falut, a vezér begyüjti a falvakat majd áthívja a másik klánba aki át is megy a plecsniért. Hetek óta tudja hogy át fog menni de még pofátlan módon képes és elkéri az összes katonát mielőtt átmenne, tudván hogy utána az új ellensége (tegnap még barátja) nem lesz képes megvédeni magát.
Klánzáródás előtti utolsó nap kilép az egész vezéri kar és 2-3 klánból összeállnak egy új klánná. Mindegyik vezére volt és magának rántotta be a falukat saját klánjából kilépés előtt. Magára hagyják a csapatot.
Szerver indulás előtt megbeszéljük együtt 20-30 emberrel az elképzeléseket, elvárásokat aztán amikor 2-3 hete bennevagyunk a világban és beleraktuk a több 1000 pp-t akkor meg látom hogy az egyébként aktív és szófogadó barátaim belsőző listára kerülnek, mert nem nyomtak bele elég pp-t a világba és úgy gondolja a vezér hogy a másiknál jobb helyen lesznek azok a faluk. Oké (nem, amúgy nem az), de a világ előtt teljesen más lett megbeszélve.

100 szónak is 1 a vége. Undorító. Ha a játéktervezőket érdekli a pénzen kívül más is nagyon örülnék ha látnék arra törekvést hogy ezt a patkánystílust felszámolják. Hogyan? Itt egy tipp az első bekezdésben kezdetnek. Várok még ötleteket. Szeretném hogy újra jó legyen ez a játékközösség, mert számomra így nem motiváló a világnyerésre törekedni. Ahogyan a küzdősportokban sem dicsőség a "rat act" által elérni a győztes címet, szerintem ebben a játékban sem. Oké hogy RTS játék és háborúban mindent szabad, de legalább próbáljuk már meg nem elvenni az új / régi-új (visszatérő) játékosok kedvét a játéktól, mert így előbb-utóbb ki fognak égni a tisztességes játékosok és nem maradnak itt csak az egymást hátbaszúró plecsi-patkányok (tisztelet a kivételnek).

Aki nem érzi magát patkánynak ne vegye magára, de aki aktívan csinál ilyet és ehhez hasonlót igazán elszégyelheti magát.
Sajnos nem túlzok mindegy egyes világban ezt tapasztaltam és másoktól is ezt hallom.
Kezd elmenni a kedvem a játéktól *fizető vásárló* :wink:
"Vicceskedést" félretéve számos régi visszatérő barátom pár világ után ismét itt is hagyta ezt a játékot pontosan ezért a kontrollálatlan patkánykodásért.
Csak szóljatok ha az a hozzáállás, hogy "ha nem tetszik nem kell játszani". Akkor nem erőltetem, de nem is jóslok fényes jövőt a játéknak.

Igazán érdemes lenne megpróbálni helyrerakni a közösséget. Kifizetődő.

Tisztelettel,
TriGhost
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Üdvözlet a csapatnak!

Röviden amit szeretnék látni hogy a klánok közötti diplomácia megváltozik és kölcsönösen látható lesz mind a két oldalon beleegyezés esetén.
Lehessen látni zárójelben a diplomácia panelnél a szövetség / MNT / Ellenség mellett ha meg van erősítve a kapcsolat, illetve ha a másik nem járunlt hozzá ehhez.

Ennek okát szerintem nem kell sokat taglaljam. Nem akarom hosszúra nyújtani, úgyhogy röviden elmondom a véleményemet.
V1-en kezdtem játszani és úgy V12ig aktívan játszottam is. Akkoriban a patkányok ellen összefogtunk mindegy volt hogy ki melyik klánból való volt és lekatáztuk az összes faluját 0-ra, még el se vittük hogy ne legyen belőle később vita.

Ezzel ellentétben most mióta visszatértem V75 óta Minden Egyes Világban megy a patkánykodás!
Az egyik szövetség klánja nem tudott róla hogy szövetség / MNT van és véletlenül kiütött egy falut, a vezér begyüjti a falvakat majd áthívja a másik klánba aki át is megy a plecsniért. Hetek óta tudja hogy át fog menni de még pofátlan módon képes és elkéri az összes katonát mielőtt átmenne, tudván hogy utána az új ellensége (tegnap még barátja) nem lesz képes megvédeni magát.
Klánzáródás előtti utolsó nap kilép az egész vezéri kar és 2-3 klánból összeállnak egy új klánná. Mindegyik vezére volt és magának rántotta be a falukat saját klánjából kilépés előtt. Magára hagyják a csapatot.
Szerver indulás előtt megbeszéljük együtt 20-30 emberrel az elképzeléseket, elvárásokat aztán amikor 2-3 hete bennevagyunk a világban és beleraktuk a több 1000 pp-t akkor meg látom hogy az egyébként aktív és szófogadó barátaim belsőző listára kerülnek, mert nem nyomtak bele elég pp-t a világba és úgy gondolja a vezér hogy a másiknál jobb helyen lesznek azok a faluk. Oké (nem, amúgy nem az), de a világ előtt teljesen más lett megbeszélve.

100 szónak is 1 a vége. Undorító. Ha a játéktervezőket érdekli a pénzen kívül más is nagyon örülnék ha látnék arra törekvést hogy ezt a patkánystílust felszámolják. Hogyan? Itt egy tipp az első bekezdésben kezdetnek. Várok még ötleteket. Szeretném hogy újra jó legyen ez a játékközösség, mert számomra így nem motiváló a világnyerésre törekedni. Ahogyan a küzdősportokban sem dicsőség a "rat act" által elérni a győztes címet, szerintem ebben a játékban sem. Oké hogy RTS játék és háborúban mindent szabad, de legalább próbáljuk már meg nem elvenni az új / régi-új (visszatérő) játékosok kedvét a játéktól, mert így előbb-utóbb ki fognak égni a tisztességes játékosok és nem maradnak itt csak az egymást hátbaszúró plecsi-patkányok (tisztelet a kivételnek).

Aki nem érzi magát patkánynak ne vegye magára, de aki aktívan csinál ilyet és ehhez hasonlót igazán elszégyelheti magát.
Sajnos nem túlzok mindegy egyes világban ezt tapasztaltam és másoktól is ezt hallom.
Kezd elmenni a kedvem a játéktól *fizető vásárló* :wink:
"Vicceskedést" félretéve számos régi visszatérő barátom pár világ után ismét itt is hagyta ezt a játékot pontosan ezért a kontrollálatlan patkánykodásért.
Csak szóljatok ha az a hozzáállás, hogy "ha nem tetszik nem kell játszani". Akkor nem erőltetem, de nem is jóslok fényes jövőt a játéknak.

Igazán érdemes lenne megpróbálni helyrerakni a közösséget. Kifizetődő.

Tisztelettel,
TriGhost

Mi az, ami miatt azt feltételezed, hogy ha a másiknak vissza kell jelölni, akkor nem lesz patkánykodás?
 

TriGhost

New Member
A reakció pontszáma
10
Mi az, ami miatt azt feltételezed, hogy ha a másiknak vissza kell jelölni, akkor nem lesz patkánykodás?
Nem feltételezem, hogy ez véget vetne a patkánykodásnak, azonban legalább letagadhatatlanná tenné azt.
Abban segítene, hogy tisztán lássa mind két fél a megállapodásokat.
Ne legyen illúzióban egy csapat, hogy a másik csapatnál is kék amikor nem az.
Így ha a szövetség alklánja elfelejti visszaigazolni, akkor az egyből látszik és a felkérés a diplomáciai kapcsolatra is megjelenne az alklán paneljén (amit csak a diplomata lát, amíg meg nem erősíti) onnantól minden klántag látná, épp úgy mint most a diplomáciát.

Ha ennek ellenére a szövetség egyik oldaláról a vezérek titokban megbeszélik, hogyan fogják később hátbaszúrni a másik felet azon nyilván nem segít.
Hogy a klántagok ilyen esetben követik-e a vezéreket vagy sem, az mindenkinek egyéni szíve joga.

Amiben ez segít tehát nem az, hogy ne legyen patkány az ember, mert az embert nem tudod megváltoztatni.
Amiben segít tehát az, hogy tisztán lásson mindkét fél és ne legyenek félreértések, kevésbé lehessen ködösíteni.
 

BMEQÉpület

Well-Known Member
A reakció pontszáma
283
Egyébként attól függetlenül, hogy ez valószínűleg semmit nem szüntetne meg, azt hinné az ember, hogy teljesen alap feature. Egy diplomácia kapcsolat mindig kétoldalú, nem is értem miért külön-külön kezeli a rendszer.
 

TriGhost

New Member
A reakció pontszáma
10

Új kapcsolat hozzáadása​

Klán rövidítése: Szövetséges MNT Ellenség Hozzáadás

Hozzáadás gomb cseréje --> Felkérés elküldése gomb-ra.

-----------------------------------------------------------------------------

Változás után így nézne ki Klán_1a diplomácia panelja diplomáciai jog nélkül:

Szövetség:
Klán_1b (Megerősítve) **zajlik a belső kommunikáció, így egyértelmű ezzel nincs gond**
Klán_2a (Megerősítve) **megbeszélte a 2 kláncsalád vezére, kölcsönös megegyezés után visszaigazolták egymásnak és mind a 2 klán diplomáciai paneljén megjelent, épp úgy, mint az a Klán Áttekintés-nél és játékba történő belépéskor az Áttekintés panelon a többi hír mellett.
Klán_2b (Függőben lévő) **azaz a másik félnél megerősítésre / elutasításra vár. Klán_2b vezére már értesítve lett a szövetségről, azonban még nem lépett fel a játékba, így az még részükről nem lett visszaigazolva.**


MNT:
Klán_3 (Megerősítve)

Ellenség:
Klán_4a (Megerősítve)
Klán_4b (Megerősítve)

-----------------------------------------------------------------------------

Változás után így nézne ki Klán_1a diplomácia panelja diplomáciai joggal:

Szövetség:
Klán_1b (Megerősítve) **zajlik a belső kommunikáció, így egyértelmű ezzel nincs gond**
Klán_2a (Megerősítve) **megbeszélte a 2 kláncsalád vezére, kölcsönös megegyezés után visszaigazolták egymásnak és mind a 2 klán diplomáciai paneljén megjelent, épp úgy, mint az a Klán Áttekintés-nél és játékba történő belépéskor az Áttekintés panelon a többi hír mellett.
Klán_2b (Függőben lévő) **azaz a másik félnél megerősítésre / elutasításra vár. Klán_2b vezére már értesítve lett a szövetségről, azonban még nem lépett fel a játékba, így az még részükről nem lett visszaigazolva.**


MNT:
Klán_3 (Megerősítve)

Ellenség:
Klán_4a (Megerősítve)
Klán_4b (Megerősítve)

Felkérések:
Klán_4a szeretné megszüntetni klánoddal az Ellenség állapotot. (Elfogadás / Elutasítás)
Klán_4a szeretne MNT állapotot létesíteni klánoddal. (Elfogadás / Elutasítás)
Klán_4b szeretné megszüntetni klánoddal az Ellenség állapotot. (Elfogadás / Elutasítás)
Klán_4b szeretne MNT állapotot létesíteni klánoddal. (Elfogadás / Elutasítás)

-----------------------------------------------------------------------------

Klán_1a Klán Áttekintése bárki számára:

09:20 - Klán_2a immár Klán_1a ellensége.
09:20 - Klán_1a megerősítette a kapcsolatot Klán_2a klánnal. (ellenség)
09:18 - Klán_2a hadat üzent Klán_1a számára.
09:17 - Klán_2a megszakította a kapcsolatot Klán_1a klánnal. (szövetség)

-----------------------------------------------------------------------------
 
Utoljára szerkesztve:
Fent