Classic 22 beállítási javaslat

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
246
Csatlakozva, szerintem is már csak azért is jobb a 2000-5000 pontos barbár hasonló mapon, mert így jobban megéri egy 10 ezres falut vinni játékostól, van valami látszatja, ha foglalsz valakitől, mert nem tud ugyanakkora falukat bebarbizni. Mert lássuk be, aki ésszel foglalt, annak jó volt a barbizás, az szívatta meg magát aki tömbösödött rögtön.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.335
Ja, a mostani egy mondjuk 4-5 ezerig fejlődő barbikkal, kissebb (nem feltétlen 26 pontos indulással). A játékosok kezdhetnek ugyanúgy maxos faluval, az nem gáz. Emellé viszont kéne kompenzációnak egy gyorsabb sebesség, amit mondott Superstar, az jó lehet, ilyen 2,5-4 körüli speedel elég jó lehetne.
 

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
246
Igen, legalább egy hármas sebesség, és olyan 3000 pont körüli falu. Nem tudom hogy a barbárok lehetnek-e eltérőek, mint a kezdő falvak, nem láttam még olyat, csak olyan volt valamikor hogy a játékos nagyobb faluval kezdett, a barbár meg 26 pontos volt. Meg V17-en volt olyan, hogy 33x gyorsabban fejlődtek, pár nap és a 26 pontos barbi 1500-ra hízott :D
De összességében az ilyen 3-4K körüli indulás játékosnak és barbárnak is jó lenne szerintem meg a nagyobb sebesség.
 

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
246
Mondjuk tőlem lehetne egyes sebesség is, az nem zavar, ha úgyis nagyobb faluval kezdünk. Amúgy grizli volt benne taktika, a játékosok 90%-a betömörült rögtön, ami miatt először sok pontja volt, de aztán nem tudott farmolni. Páran akkorát előztünk nem sokkal később, hogy öröm volt nézni :D
 

Dééév

Active Member
A reakció pontszáma
104
ha maxos barbik lesznek mint classic v1-ben voltak, akkor megette a fene az egészet, mehet újra a gyorsan ki farmol többet, meg a ne foglalj a kockámba mert akkora király vagyok azt nem szabad, ...sírások özöne, az első naptól mehet az ovoda feszt, felnőtt emberekkel, ez akkor élvezetes mikor sokan kis helyre kerülnek be regisztrációkor, ...ha csak az lesz a lényege első perctől épp ki mennyit farmol mert épp jó helyre dobta a játék, akkor tényleg sok lesz benne az izgalom. (főleg ha nem szervezetten megy be, és "idegenek" veszik körül)
hagyjuk már ezt a "jó helyre dobta a játék" dumát :D nagyjából semmi jelentősége nincs annak, ki hol kezd. nem számít ki farmol legtöbbet az első napokban, ahogy annak sem, hogy ki foglalja az első falut. aki tudja mit csinál, az alkalmazkodik az adott körülményekhez, és ha hátrányban van az első nap/hét/hónap végén, akkoris megtalálja a megoldást a felzárkózásra. aki nem tudja, az meg keresi a kifogásokat. normál világokon "biztos sok pp-t költ" minden top játékos, itt "sokan vannak a fiókban" meg "szerencsés helyen kezdtek", meg "csalnak".

egyébként ha nincsenek maxos barbik, akkoris a farmolás fog dönteni, és még nagyobb különbségek alakulhatnak ki. ezen a szerveren mindenkinek rendelkezésre álltak a teletömött raktáras, 30-30-30as bányás barbárok. mindenkinek adott volt a lehetőség. egy normál világon aki farmolni akar, az beüti a mellette levő játékosokat, neveli a barbárokat, és amíg te küldöd a KL-eket a 0 0 3 bányás 4es falas barbiba és többet buksz, mint farmolsz, addig én nevelek magamnak 10 10 10 bányás fal nélkülieket. aztán lehet mondani, hogy azé' farmolok többet, mert szerencsés helyen kezdtem meg biztos csalok :D
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.335
Mondjuk tőlem lehetne egyes sebesség is, az nem zavar, ha úgyis nagyobb faluval kezdünk. Amúgy grizli volt benne taktika, a játékosok 90%-a betömörült rögtön, ami miatt először sok pontja volt, de aztán nem tudott farmolni. Páran akkorát előztünk nem sokkal később, hogy öröm volt nézni :D

Ja, emlékszek, sokan már 40-50 falunál jártak egy tömbben, mert addig vitt farm nélkül a kezdőnyersi, és utána elfogyott a tudomány. De ugye ilyenkor jön az, amit Dév mond, pp-s szerón tuti megvette az innot, nem ppsen meg tuti csalt, meg 15-en voltak az accba, meg miegymás :D
 

Tade

New Member
A reakció pontszáma
10
Végre valami érdekes a fórumon :D

Miért nem törlik?
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

sikamaru123

You do not have to live in the past
A reakció pontszáma
972
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 80%-át birtokolja 7 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb klán tagjai: 1000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 800 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 4
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 25 napra

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: Inaktív
Erőd: Inaktív
Tanyaszabály: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)
Gyűjtögetés: Inaktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N4, 2138 pont » több

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 3%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Erősítés küldés új klántagoktól: Igen
Klán zárul: Igen, 1 hónap után
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 2
Égtájválasztás: Inaktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 15 napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 

Azalgard

Supporter
A Klánháború Csapata
Supporter
A reakció pontszáma
27
Azért szerintem ekkora gond sosem volt :D De töröltem ami véletlenül még megmaradt.
 

Mardel

New Member
A reakció pontszáma
3
Következő Classic Világ (amit ki tudtam hámozni, és értelmezni (felhasznált anyag!)
oldfox, al-nahyan, azalgard, Bogyó, Senq, vito - Mit gondoltok? És mikor indul a következő?
(úgy érzem ez a prémium pontos dologhoz túl sok időt kell beleőlni hogy érdemben tudjál játszani egy ilyen világban, itt ha jól értem nem kell előtte hónapokig gyüjtögetni hogy valami legyen :) :) :) )

Általános beállítások
- Végjáték: Dominancia 70%
- Játék sebessége: 3
- Egység sebesség: 1
- Épület bontása: Aktív
- Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
- Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5.000, 10.000, 100.000, 500.000, 1.000.000, 5.000.000, 10.000.000 pontnál
- Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 2, 10, 25, 100, 250, 500, 1.000, 1.500, 2.000, 5.000, 10.000 falunál
- Prémium Tőzsde: Inaktív
- Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
- Azonnali befejezés: Inaktív
- Építkezés árának csökkentése: Inaktív
- Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
- Piaci Bónusz: Inaktív
- Rendezvények: Inaktív

Általános szabályok
- Szabad kereskedelem: Aktív
- Piaci maximum arány: 1 : 0,9
- Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 10 nap
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
- Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc
- Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
- Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
- Bevezető: Régi küldetési rendszer

Seregmozgások
- Milliszekundum: Aktív
- Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ms
- Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem és Morál
- Kezdők védelme: 3 nap
- Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 10 napra - (5-ös sebességnél, ez 50 napnak felel meg.)
- Morál: Inaktív

Játékbeállítások
- Lovag: Inaktív
- Íjászok: Aktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
- Álltámadás: Aktív, 1%
- Barbár falvak visszabontása: Inaktív
- Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív, 3000 pontig
- Jutalmak: Aktív
- Gyűjtögetés: Inaktív
- Templom: Inaktív
- Őrtorony: Inaktív
- Erőd: Inaktív
- Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
- Falukialakítás: N3.1

Milícia
- Milícia: Inaktív

Főnemesek
- Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Főnemesek árának növekedése: Inaktív
- Főnemesek maximális hatótávolsága: 300 Mező
- Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35%
- Hűség növekedése: Óránként 10%
- Faktor: 1 (Normál érme költség)
- Főnemesek olcsó újra gyártása: Inaktív

Klán
- Klánharcok elérhetők: Igen
- Klántárs támadható: Igen
- Klán zárul: Nem
- Taglétszámkorlát: 60 fő
- Külső támogatás: Nincs
- Klán-készségek: Nincs

Terület
- Barbár és bónuszfalvak aránya: 70db/Játékos
- Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
- Kezdőfalvak: 1
- Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
- Fiók-helyettesítés: Aktív
- Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
- Éjszakai bónusz: Aktív (300%-os)
- Időtartam: 22:00-06:00
 
A reakció pontszáma
65
Indulhatna a következő amúgy :D
Egy ilyen beállítással, bár ezeket hiába írjuk úgy is a központ dönt :D


Általános beállítások
- Végjáték: Dominancia 70%
- Játék sebessége: 10
- Egység sebesség: 3
- Épület bontása: Aktív
- Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
- Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5.000, 10.000, 100.000, 500.000, 1.000.000, 5.000.000, 10.000.000 pontnál
- Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 2, 10, 25, 100, 250, 500, 1.000, 1.500, 2.000, 5.000, 10.000 falunál
- Prémium Tőzsde: Inaktív
- Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
- Azonnali befejezés: Inaktív
- Építkezés árának csökkentése: Inaktív
- Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
- Piaci Bónusz: Inaktív
- Rendezvények: Inaktív

Általános szabályok
- Szabad kereskedelem: Aktív
- Piaci maximum arány: 1 : 1
- Szabad kereskedelem kezdete a piacon: Aktív
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 0 nap
- Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
- Kereskedelem visszavonási idő: 10 perc
- Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
- Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
- Bevezető: Régi küldetési rendszer

Seregmozgások
- Milliszekundum: Aktív
- Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ms
- Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem és Morál
- Kezdők védelme: 3 nap
- Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 10 napra - (5-ös sebességnél, ez 50 napnak felel meg.)
- Morál: Inaktív

Játékbeállítások
- Lovag: Aktív
- Íjászok: Inaktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
- Álltámadás: Aktív, 1%
- Barbár falvak visszabontása: Inaktív
- Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív, 5000 pontig
- Jutalmak: Aktív
- Gyűjtögetés: Inaktív
- Templom: Inaktív
- Őrtorony: Inaktív
- Erőd: Inaktív
- Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
- Falukialakítás: N3

Milícia
- Milícia: Inaktív

Főnemesek
- Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Főnemesek árának növekedése: Inaktív
- Főnemesek maximális hatótávolsága: 300 Mező
- Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 30-35%
- Hűség növekedése: Óránként 10%
- Faktor: 1 (Normál érme költség)
- Főnemesek olcsó újra gyártása: Inaktív

Klán
- Klánharcok elérhetők: Igen
- Klántárs támadható: Igen
- Klán zárul: Nem
- Taglétszámkorlát: 60 fő
- Külső támogatás: Nincs
- Klán-készségek: Nincs

Terület
- Barbár és bónuszfalvak aránya: 70db/Játékos
- Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
- Kezdőfalvak: 3
- Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
- Fiók-helyettesítés: Aktív
- Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
- Éjszakai bónusz: Aktív (500%-os)
- Időtartam: 22:00-06:00
 

Mardel

New Member
A reakció pontszáma
3
nem tudom, kérdezem, de eddig lehetet választani valami közül a classic világokban?
amúgy ha ennyi féle variáció létezhet, nem lehetne javasolni a magyar support csapatnak hogy a magyar kh közösség szerint mi lenne jó számára ha már lement ennyi világ, a játékos tömegeket vonzó beállításokkal vagyok azokhoz közeledve kitalálni valamit? (miért nem teszünk megyünk előre a dolgok elérése érdekében? hol az akarat a látszat?)egyálltalán nézi bárki is az adott világok meneteit elejétől a végéig nagyjából hogy ennyi lement világ után pár statisztika azért kialakulhatott egyeseknél ha foglalkoznak dolgokkal, mi a legjobb mi lehente ehhez a legközelebbi dolog amit csinálni kellene?
amúgy pedig akárhol történtjen is meg nem lehetne megpróbálni minél szélesebb körben megszólítani a játékosokat hogy részesei lehessenek valamennyire az adott világokat illetően éretebb felnőtt értelmes emberekhez méltóan? még ha sok a gyerek és az idős játékos is, ha már egy csomó mindent nem tudnak a játékosok befolyásolni, a játékos álomány növelésére mondjuk esetleg egyes support vagy kapcsolatokkal rendelkező, na adj isten maga a játék miért nem promotűlja az egyes világokat mondjuk országokon átívelően? van reklámja a világoknak bármilyen formában is bárhol? van bármiféle promoció? (maga a "magyar kh" nem tudna csinálni, kis videókat pl. ?) miért nem népszerűsíti senki a játékot? mondjuk miért nem kpnak egy levelet azok akik játékban vannak arról is hogy épp mikor milyen új világ indul xy időpontban, vagy épp lehet választani milyen legyen, magában a játékban? vagy miért nincs olyan opció hogy akik valaha beregisztráltak adott e-mail címmel mondjuk engedélyezéssel akár de kapjanak e-mail-eket ha épp egy világ indul, ne adj valami kedvcsináló videóval vagy pár értelmes múltat idéző akár mondattal. Ezeket vagy ehhez hasonlóan miért nem lehet próbálkozni és tenni valamit független a játékban meglévő hibákat nem figyelembe véve? egyálltalán van amit felsőbb engedély nélkül meg lehet tenni a supportot illetően részükről ezekhez hasonló kezdeményezéseket illetően?
 

Antos

New Member
A reakció pontszáma
22
nem tudom, kérdezem, de eddig lehetet választani valami közül a classic világokban?
amúgy ha ennyi féle variáció létezhet, nem lehetne javasolni a magyar support csapatnak hogy a magyar kh közösség szerint mi lenne jó számára ha már lement ennyi világ, a játékos tömegeket vonzó beállításokkal vagyok azokhoz közeledve kitalálni valamit? (miért nem teszünk megyünk előre a dolgok elérése érdekében? hol az akarat a látszat?)egyálltalán nézi bárki is az adott világok meneteit elejétől a végéig nagyjából hogy ennyi lement világ után pár statisztika azért kialakulhatott egyeseknél ha foglalkoznak dolgokkal, mi a legjobb mi lehente ehhez a legközelebbi dolog amit csinálni kellene?
amúgy pedig akárhol történtjen is meg nem lehetne megpróbálni minél szélesebb körben megszólítani a játékosokat hogy részesei lehessenek valamennyire az adott világokat illetően éretebb felnőtt értelmes emberekhez méltóan? még ha sok a gyerek és az idős játékos is, ha már egy csomó mindent nem tudnak a játékosok befolyásolni, a játékos álomány növelésére mondjuk esetleg egyes support vagy kapcsolatokkal rendelkező, na adj isten maga a játék miért nem promotűlja az egyes világokat mondjuk országokon átívelően? van reklámja a világoknak bármilyen formában is bárhol? van bármiféle promoció? (maga a "magyar kh" nem tudna csinálni, kis videókat pl. ?) miért nem népszerűsíti senki a játékot? mondjuk miért nem kpnak egy levelet azok akik játékban vannak arról is hogy épp mikor milyen új világ indul xy időpontban, vagy épp lehet választani milyen legyen, magában a játékban? vagy miért nincs olyan opció hogy akik valaha beregisztráltak adott e-mail címmel mondjuk engedélyezéssel akár de kapjanak e-mail-eket ha épp egy világ indul, ne adj valami kedvcsináló videóval vagy pár értelmes múltat idéző akár mondattal. Ezeket vagy ehhez hasonlóan miért nem lehet próbálkozni és tenni valamit független a játékban meglévő hibákat nem figyelembe véve? egyálltalán van amit felsőbb engedély nélkül meg lehet tenni a supportot illetően részükről ezekhez hasonló kezdeményezéseket illetően?
Ejha! Ha jól számoltam hirtelen kb.15 kérdést tettél fel egy hozzászólásodban. Nem hiszem, hogy bárki képes tételesen válaszolni erre a rengeteg kérdésre, hogy kielégítse ezt a mérhetetlen tudásvágyat ami benned lakozik.
 

BMEQÉpület

Well-Known Member
A reakció pontszáma
365
A mondandó nyolcadára emlékszem már csak én is, de a promóció pénzbe és energiába kerül. Egy elavult, hibákkal teli, 0-24, zsebbenyúlós, kattintgatós böngészős stratégiai játék pedig nehezen hirdethető a piacon lévő játékok mellé állítva.

Egyébként az teljesen egyértelmű, hogy a függőség is a közösség miatt alakult ki az emberekben, nem az elköltött pénz miatt. Hosszútávon úgy lehetne fenntartani a kisebb régiókat is, ha foglalkoznának a játékosbázis frissítésével és megtartásával. Már nincsenek nagy klánok, amik storykat generálnának. Az ASG legfontosabb szerepe is a narratíva generálás volt, nagyon kevés olyan személyiség vagy csapat van a játékon belül, akik olyan érzelmeket váltanak ki a többiekből, amivel kiemelkedhet egy szerver a többi közül. Nem feltétlenül színvonalban, csupán érdekességben és figyelemben. Mert végső soron ezért játszik mindenki, jó harcok mellett jó történetek részesévé is válik, ahol a klánoknak presztízskérdés, hogy a játék történelmében végül milyen helyet foglalnak majd el. Na ez az, ami már egyáltalán nincs jelen a magyar klánháborúban.

Elég ránézni az új világokra, alig jön össze egy közepesen komolyan induló csapat, akik 40% efforttal lehozzák végül a szervert akadályok nélkül. Ha pedig se a színvonal, se a narratíva nincs jelen, akkor máris nem olyan vonzó elbaszni 500 órát és 60 ezer forintot egy szerverre.
 
Utoljára szerkesztve:

BMEQÉpület

Well-Known Member
A reakció pontszáma
365
Én például ezért szerettem kifejezetten az interjú rendszert, a narratívák kialakításában és megörökítésében szerintem elég fontos szerepet játszott. Új játékosként nagyon sok játékos/klán erőviszonyairól, eredményeiről, egymás közötti viszonyairól ezekből értesültem.
 

frici77

Active Member
A reakció pontszáma
100
Én például ezért szerettem kifejezetten az interjú rendszert, a narratívák kialakításában és megörökítésében szerintem elég fontos szerepet játszott. Új játékosként nagyon sok játékos/klán erőviszonyairól, eredményeiről, egymás közötti viszonyairól ezekből értesültem.
Azt kb a Márkóék aktivitásának volt köszönhető ( Gáti Hódra emlékszem meg talán 2-3 másik ismert játékos készített ilyen interjúkat)... amúgy én is szerettem olvasni , mert sok esetben tanúságos volt és tudtunk egy egy játékos mellé egy egy történetet , véleményt kapcsolni.
 
Fent