Köszönöm az érdeklődést Bálint de így nem fog létrejönni a klán ami túlszárnyalná a képzeteket. Egy jól szervezett profikból álló csapat akik Technikai klán részeseként elfenekelné az NFet.
Az NF ellen csak egy korai Technikai klán felfogás lehet a nyerő!
Ezen elgondolkodtam egy kicsit és hogy jelenlegi dühömet át tudjam alakítani filozófia órára hát akkor íme a válaszom erre:
1, alapok,
Ha már használod a szót mint profi, nézz utána mit jelent ez.
- Sportban pl nagyon ügyes jó a helyzetfelismerése, alkalmazkodik és mindig igyekszik a legjobbat kihozni magából
- Itt pedig az aki képes játszani ezt a játékot vágás vagy támadás téren
Eddig rendben vagyunk ezt nyilván te is tudod
2. Mit vársz?
Következő dolog, hogy mit vársz a csapatodtól, mit a célod mit akarsz elérni, ez tisztázott, technikai klánt létrehozni agyon verni az enef csapatot, de hogyan fogod rávenni azt a pár tucat ember akik profik hogy csinálják amit kell?
tudvalevő hogy a "profi" önálló akaratra ébredhet, hiszen lássuk be Ő nagyon tud, tehát irányítani is nehéz. Ez az 53. világ lesz itt, új csapatot létrehozni azért elég nehéz mégha lesz is profi játékosod.
3, A nem profik
Tegyük fel össze szedsz mondjuk 20 jó játékost de ugye fel kell tölteni a sorokat, így olyanokat is fel fogsz venni akiket talán nem kellene. ezek között lehet kém, vagy egy ellen szimpatizáns neked és valljuk be azért ez a rizikófaktor elég nagy szo.óroller lehet nem csak neked hanem akik veled játszanak nekik is.
Vissza térve a nem profikra, ugye őket képezni is kellene, így tehát tegyük fel van 100 játékosod, ebből 20 jó játékos meg te, A maradék fele mondjuk kezdő, őket tanítani kell és nem hiszem hogy lenne olyan játékos aki egy új klánban ilyen szerepet vállalna elsőre. Így ez is rád marad majd
4, A játékos mentalitás
Sok játékos arrogáns, az újak pedig nem feltétlenül ismerik a játék szabályokat így tehetnek olyan megjegyzést ami egy csapat életére káros belülről és külső megítélése IS. Ezeket felügyelni kell és minden klánban a hozzad közel álló játékosok kell vezetők legyenek, akik pontosan tudják hogy mi a terved és ezt végig is tudják vinni.
5, Maradj tiszta!
Ebben a játékban a becsület néha semmit sem számít már, de ha adsz magadra akkor igyekszel vigyázni a jó híredre és nem próbálod magad alatt vágni a fát, (persze itt jórészt már megint magam ellen beszélek xD)
Külső és belső szemszögből is jobb ha tisztelet és nem utálat övez
6, A külső fórum!
Mint látod itt nem vagy túl népszerű így erre egy megoldás van, ha -klan céljaid vannakhanyagold ezt a dolgot szerintem.
Annak idején valaki ezt mondta:
"Ez jó vezér a játékban cselekszik, ide ritkán ír és ha ír mégis az nyomot hagy az emberekben" - és ez igaz, viszont nem a jópofa jóslatokra gondolt az illető évekkel ezelőtt, hanem konkrét tényekre, közlésre, valamire amiben van tartalom. Ez olyan mint egy youtube videó:
-megnézed mert jópofa?
-megnézed mert érdekel a tartalma?
Tehát valaki kijön ide azt látja hogy irkálsz értelmetlen dolgokat, vagy azt hogy irkálsz teljesen kézenfekvő racionális logikai lépesek által leirt dolgokat? - döntsed el melyik tűnik jobban.
7, Mindig tudd hol a helyed!
Na ezt most ne úgy érted hogy akartam hogy érteni kéne lennie. tehát ugye ahogy külsőn úgy a játékban is megvannak azok a kasztok akik
- keveset -beszélnek (akiket ritkán látsz de minden szavuk hasznos lehet ha megszólalnak, mint az ELME vezető vagy régi vezetők akik már letettek valamit az asztalra)
- sokat írnak de az hasznos (akiket látsz naponta (ha nem vitáznak mondjuk))
- troll
téged jelenleg sokan az utolsó részlegbe tesznek ennek oka hogy tényleges tartalommal vagy komoly tartalommal rendelkező infót nem sokan látott mindenki. Ez tény!
Ezeket a dolgokat ha belátod és tudsz rajta változtatni illetve ha tényleg ezt akarod akkor tedd, jogod van hozzá klánt alapítani és vezetni szabad jog a játékban, ahogy meggyőzni játékosokat is hogy Miért melléd állnak az jobb.
Kicsit még vissza: ha a profik melléd állnak akkor Ők vajon komolyan játszanak? a hozzájuk hasonló játékosok a kihívást szeretik nem a könnyű játékot.
Tegyük fel jön 2 NF klán, szemben neked mondjuk 4-5-6 klánod lesz.
előnyök;
- Az esélyek a tömeg miatt melletted vannak
- gyorsan lehet dominálni
hátrányok:
- 4 kontinens világ tömeg =:beszorulás veszélye, ha nagyon szét vagytok szórva akkor az sem jó ugye
- Lehetetlen ennyi embert összefogni (és éppen ez okok miatt az egyik hogy nem latok sok esélyt arra hogy tényleges profi játékosok lennének majd ott veled)
- A világ elején el lesz könyvelve mint tömeg klán ami diplomáciai szempontból kellemetlen
- nem vesznek komolyan.
Mérlegelj és gondold át újra mi a legjobb és hogyan tudsz hatékonyabb lenni
Bay
ja és ha már youtube videó