V8 fejlesztési javaslatok

DeletedUser8560

Vendég
sziasztok, ide csak a 8.0 fejlesztési javaslatokat tegyétek be kérlek, ne az általános ötleteket. Elnézést kérek, félreérthetően írtam, a v8=8-as verzió. Bocsánat, ha valakit félrevezettem!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser7868

Vendég
E-mail érkezett, hogy ötleteket várnak a németek. Nekem lenne pár új javaslatom, illetve idézem a régieket, mert azok közül kettő megvalósult, szerintem a többit is érdemes lenne átgondolni

Hasznosnak tartanám, ha a templomra kattintva a vallás alá tartozó kilistázott falvakat még ott helyben át lehetne nevezni.

Jó lenne továbbá, ha a jelentés címében jelölést kapna az a jelentés, amelyben Templomot fedezett fel a felderítő. Akár egy kis kép formájában is elég lenne.

Az üzenetküldésnél pedig lehetne egy olyan funkció, amivel szűrni lehet, hogy kitől szeretnénk üzeneteket fogadni: például: csak klán, csak barátok.

-Térképen beállítható legyen hogy a falu, amelybe erősítést küld az ember annak is legyen egy ikonja, ne csak a megtámadásnak. Ha sok helyre kell kis területen erősítést küldeni nagyon hasznos lenne.

-A falun belül a csapatok visszahívása a mégse gombra kattintva bevisz a gyülekezőhelyre, sztem ez a lépés legyen kihagyható és ne irányítson át oda
pipa.gif


-kikapcsolhatóak legyenek az összegzések(aranyérme, tömeges kiképzés)
pipa.gif


-Jó lenne ha a templomnál valamilyen módon látható lenne hogy meddig fogja a területet lefedni. Persze ki lehet számolgatni de elég körülményes

-a csoportok nevét képekkel is lehessen helyettesíteni. Mint a gyorsgomboknál a szöveget.
Ezek voltak a régebbiek és most akkor jöjjenek azok, amik most jutottak eszembe:

-Egyszerűsített újralakatolás
-Épületek menü alatt ne tolódjon el a sor minden újabb elemtől ami az építési sorba kerül
-Kombinát áttekintés legyen rendezhető Egységek és Tanya szerint. Esetleg a Piac is.
-Beérkező támadások csoportosíthatóak legyenek falvanként is valamilyen elválasztást alkalmazva.
-Több csoport kijelölése egyszerre
-Fejlesztéseknél legyen olyan lehetőség, hogy csak azokat mutassa, amelyen még nincs minden technológia kifejlesztve
-Az egyénileg kiszínezett klánok, játékosok a világ térképén is a színezésnek megfelelően jelenjenek meg
-Egy egy fórum olvasása alól külön kizáható legyen valaki
-Ranglistákon a saját név kiemelése
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser12803

Vendég
szerintem jó lenne ,ha a lovag fegyverei szintet ugorhatnának és igy erősödnének.
Ez függhetne legyőzött ellenfelek számától ,de csak ahol a lovag is ott volt a csatában,és nyersibe is kerülne,aztán kiválaszthatnánk ,melyik fegyvert akarnánk fejleszteni.
 

DeletedUser11916

Vendég
Nekem lenne 2 javaslatom.

1. Jó ötlet ez az egység fejlesztgetés, de jó lenne ha a teherbírást is lehetne növelni. Pl: Könnyűlovas 3. szinten már 100 egységet tudna rabolni.

2. Jó lenne, ha a különböző parancsok kiadásánál az "Érkezés"-nél folyamatosan menne az "óra", tehát ha én megnyitom a támadást, kiválasztom az egységeket, de csak 10 perccel később indítom akkor a 10 perccel későbbi időt mutassa.
 

DeletedUser

Vendég
re

A v8- on nincs egységfejlesztés, és remélem nem is lesz:eek:
 

DeletedUser10294

Vendég
Jó lenne, ha a fórumokban be lehetne állítani személy szerint ki melyiket láthatja.
Ha nem érthető mire gondoltam akkor majd kifejtem bővebben.
 

DeletedUser

Vendég
Szerintem lehetne részletesebb is kicsivel az építkezés(pl.:amikor először építed a falat, hogy csak az egyik része van kész, és időről időre a többi is), vagy a katonák képzése...
 

DeletedUser10079

Vendég
A topic gondolom azért jött létre,külön a V8-ra kiélezve,mert a hadi tábor funkciót megszüntették és helyette egy másik funkciót vezetnének be.

Mivel a hadi tábor a támadó játékot volt hivatott fejleszteni/könnyíteni,ezért az opciónális lehetőségeknek/javaslatoknak valószínűleg ilyen írányúaknak kéne lenniük.

-Tanyahely növelése(pl 24000 helyett 30.000-32000),vagy ahogy tetszik.
-Érme veretés költségének csökkentése(ez a végjátékhoz tartozik,de sokat könnyítene a világon).

Vagy csak egyszerűen vezessék vissza a hadi táborokat,bugok nélkül.:)
Ha esetleg ez is szóba jöhet akkor a költségét és a hadi táborok számát is növelni kéne,a világ előrehaladtát figyelembe véve.
 

DeletedUser

Vendég
Ha a támadónak akartok kedvezni, akkor ez mindenképp a morál, és éjjeli bónusz megszüntetése:)
 

DeletedUser7868

Vendég
Eszembe jutott még néhány dolog

-Sablonok a szimulátorban, ez azért lenne jó mert általában nem kéne kézzel beírkálni a dolgokat, valamint ráálni egy falura amiben van sereg

-Automatikus szimuláció a védő sereg nullázódásáig, a végén kiírná, hogy mennyi nuke szükséges.

-Legyenek beállíthatóak, hogy a helyettesítő játékos mit láthasson a helyettesített fiókból. Pl, Jegyzetek, log, barátok, Üzenetek

-Gyülekezőhelyen az összes csapat mellé lehetne elhelyezni az Előzmények gombot, Ezek alá pedig a Támadás és Erősítés gombot. Valamit készíteni kéne ezekhez szintén közel egy falulapozót, így hatékonyabban lehetne támadást vagy erősítést küldeni
 

DeletedUser11035

Vendég
Ötleteim a v8.0 verzióhoz:

- Át lehetne a játékot alakítani úgy, hogy az irányítás térkép alapú legyen. Azaz bal klikkel kiválaszthatjuk a falut, akár téglalap húzásával többet is, és jobb klikkel indíthatunk akciót a cél falu ellen. Így sokkal gyorsabb lenne az akciók indítása. Úgy mint ahogy a valósidejű stratégiai játékokban szokott lenni.
A falvak kezelése, (építés, egységképzés) pedig egy kis felbukkanó ablakon, ahol minden egyetlen egy helyen van, lehetne lehetséges.

- A főnemes ne vigyen le hűséget, ha saját falut támadsz vele, meggyőzni a falu népét, hogy csatlakozzanak ahhoz az országhoz, amelyben amúgy is vannak?
- A főnemes legyen alkalmas arra is, hogy helyreállítsa egy falu hűségét. Például, ha erősítésbe küldünk az adott faluba 5 főnemest, akkor óránként nem 1%-kal, hanem 6%-kal javulhatna a hűség.
- Ha egy falut elfoglalunk, akkor ne tűnjön el a hozzá tartozó sereg, ha úton van, vagy máshol van. Ha falu régi tulajdonosa nem gondoskodott a sereg kivégzéséről, akkor az új tulaj boldog tulajdonosa legyen a seregnek is.

- Ne legyen hatórás a lovag átköltöztetése. Csak küldjük át a másik faluba, és onnan indítható is tovább.
- Valamint a lovag legyen olyan, mint egy hős. A csatában edződjön, és lépjen szinteket, ha a lovag szinteket lép, akkor erősebb lesz a sereg, és nagyobbat fog ütni amit vezet.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser11035

Vendég
Szerintem ez a topik nem a 8-as világról szól, hanem a 8.0-ás verziójú Klánháborúról. Jelenleg a 7-es verziónál tartunk.
 

DeletedUser10079

Vendég
Szerintem ez a topik nem a 8-as világról szól, hanem a 8.0-ás verziójú Klánháborúról. Jelenleg a 7-es verziónál tartunk.

sziasztok, ide csak a v8 fejlesztési javaslatokat tegyétek be kérlek, ne az általános ötleteket.

Kétlem.

Véleményem szerint a hadi táborok eltörlése miatt szeretnének valami újítást külön a v8-ra.

Habár ezt csak egy supporter tudná alátámasztani.
 

DeletedUser7868

Vendég
- A főnemes ne vigyen le hűséget, ha saját falut támadsz vele, meggyőzni a falu népét, hogy csatlakozzanak ahhoz az országhoz, amelyben amúgy is vannak?
Ez azért nem jó, mert ez is a harc része, az ellenséget meg lehet szivatni vele

Ezt egyébként a 8.0 miatt hozták létre :)
 

DeletedUser11035

Vendég
Nyilván ha már főverziót lép a játék, akkor ezt az apró módosítást bele lehetne tenni.

Én két olyan dolgot javasolnék, amely nagyban lecsökkenthetné a falvakkal való pepecselést:

- Az egységképzőknél ne csak számmal lehessen megadni, hogy mit szeretnénk képezni, hanem legyen mód arra, hogy bekapcsoljuk a kiképzést, ha a kiképzés a barakkban be van kapcsolva, mondjuk lándzsásra, akkor az a barakk folyamatosan lándzsást fog képezni, ahogy a nyersanyag engedi, nyilván az istállóban is be lehetne kapcsolni a nehéz lovas gyártást is. Így a faluhoz csak akkor kell nyúlni, amikor egy védőfalut támadóvá akarunk alakítani, vagy fordítva. Nem kell számokat írogatni.

- A talán legtöbb munkával az jár, hogy azokból a falvakból, amelyekben már tele van pakolva a tanya, átvigyük a nyersanyagot azokba a falvakba, ahol még nincs telepakolva, ügyelve arra, hogy nehogy kifolyassuk a raktárat. Ezt nagyban lehetne egyszerűsíteni azzal, hogy ha lenne a falvakban egy két állású kapcsoló: ide hozni kell a nyersanyagot, vagy innen vinni kell azt, és a kereskedők lerendezik ezt egymás közt. (akár a fiókkezelőbe betenni ezt.)
De istenigazából a legjobb megoldás az lenne, ha nem lenne a nyersanyag szétosztva a falvak közt, hanem egyben lenne a birodalom teljes nyersanyaga, és az összes falu ebbe termelne, és a birodalom raktárának a kapacitása a falvakban lévő raktárak kapacitásának az összege lenne. Egy rablás alkalmával a faluból maximum annyi nyersanyagot vihetnek, amekkora a raktár ott, és a raktár mondjuk 1 óra alatt töltődne vissza a faluban. Így a belkereskedésre nem is lenne szükség. Max egymással.

Persze vannak olyan ötleteim is, amelyek nem lennének népszerűek:

- Például bizonytalanságot vinni az érkezési időkbe, hogy ne az döntsön egy csatát, hogy kinek van jobb vagy stabilabb pingje (tizedmásodperces időzítések...)

- Illetve éjszakai bónusz helyett teljes éjszakai tűzszünet: az éjjelre időzített támadások csak reggel a bónusz végén csapódnának.
 
Fent