Támadás érintési ponton keresztűl, Erősítésként! Esetleges tovább haladás!

DeletedUser17053

Vendég
Üdv mindenkinek!

Nem láttam még ilyen témát szóval leírom az ötletem, valamint a játékban sincs ilyen opció! Ha mégis akkor töröljétek légyszives a témát!

1. ötlet
Nagyon jó lenne, ha be lehetne fogni egy támadásba az erősítést is!

Elmagyarázom!

Van 4 falum (elég a példának!) egy 1. és a 3. faluból küldök erősítést a másik faluba mert kicsivel gyengébb vagy nem halad úgy a toborzás mint a másikaknál! Megtámadok egy ellenséges falut a 2. falu seregével! De csak az ott képzett falu seregét lehet támadásba indítani, az erősítés a faluban marad! (Jól tudom? Legalábbis nálam ez így működik) Mi lenne ha támadáskor az erősítésnek szánt csapatot is tovább tudnám küldeni, a támadni kívánt faluba! Sokkal nagyobb erővel lehetne támadni egy időben! Ez a nemrég regésztrált játékosoknak lenne igazán előnyös, vagy akinek nincs Klán háttere, vagy kevés pontszámú nemsok faluval rendelkezik!

2. ötlet!


Az erősítést elküldöm a másik faluba! De tovább küldeni nem tudom a 4. vagy akár egy távolabbi faluba mert ahhoz elöbb vissza kell hiívjam az eredeti képzési helyükre majd újra elindítani!
Ezt megoldani úgy, hogy elküldve az erősítést 1-ből a 2-s faluba, majd onnan a 4. faluba egyszerre mind a két csapatot (az 1-s és a 2-s falu csapatás is a 2-s faluból a 4-ba), mert pont a 4. falut támadták meg és nincs annyi ember, hogy bevédja a nemesi támadásokat! Természetesen idő sincs arra, hogy visszahívjam az 1-s faluba majd újra elindítsam a csapatot a 4-be mert addigra bizos leverik a falut, főleg ha 1-5 perces időzített támadást kap az ellenségtől 4-5 nemessel!

Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem jó ötletnek tartja valaki!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17017

Vendég
Tudod,már 2008-ban felvetődött ez a kérdés a KH kezdetében :)

Hogy hol hibádzik az elképzelés,illetve miért borítaná meg az egész játékot ?

Persze attól is függ,hogy most arra gondolsz-e hogy az erősítés mint olyan műveéet, saját játékos tudja csak használni szabadon KIZÁRÓLAG a saját falvaiba küldve, hogy innen-oda,és eminnen-amoda, mert ez már alapjában borítaná az egész játékot, hiszen a Felderítők fegyvere, a kukker , nem érne semmit.
És ez a legkevesebb gond lenne csupán. Borulna itt a kiszámíthatóság, nem lehetne kisakkozni hogy mikor és melyik falu látja el táppal a védő sereget ,így a JÁTÉK rafinériája,az ész oldala ott halna be azonnal.

Vagypedig .

Más által küldött csapataival akarsz focizni.
Ez a másik lehetőség.
Ez aztán akkora káoszt szülne,hogy a játékot át kéne nevezni TraviUFOnak :D

.Az erősítés annak a falunak a küldeménye ahonnan a sereg származik.
LÉNYEGTELEN hogy magadnak akarod-e továbbküldeni,vagy másnak,mert ha már továbbküldöd az erősítést ,és más is tovább tudja küldeni,az azt jelentené, hogy az erősítés útját,helyzetét nem lehetne figyelemmel kísérni,ami lévén a saját csapataidról van szó,elég problémás helyzetet teremtene ugye,
mivel egy sereget a "honi" faluja tápolja, így úgy képzeld el mint mondjuk egy zsinóron elengedett állatot :) vagy legyen példáúl,egy zsinórra fogott játék , tökmindegymi. Az erősítést úgy képzeld el,mint egy pecabotot (-ez talán a legjobb hasonlat) , vagyis , kiengeded a pecabotot a vízbe (ahol baj van) és onnan akkor rántod vissza (hívod vissza) amikor csak akarod,és ha még van mit visszahívni :D
Ez a tiszta játék.

A lényeg,hogyha ezt még tovább tudnád küldeni, akkor a következő problémák vetülnének föl :
---1: Ha én XY-nak elküldtem a védelmemet,akkor most honnan tudjam hogy éppen kinek "focizta" tovább ?
---2: És ha már mindenki rendelkezhet szabadon a védőimmel, akkor kinek a parancsa lesz a mérvadó ?? A segítséget kapott játékos is utasíthatja a csapataimat hogy továbbküldje az én védőimet ? Esetleg akkor majd nem 20 óráról,hanem 564 óráról kell majd visszahívnom a védelmemet,mert még 3-4 játékos kezén átment az ügylet ,és mindenki elküldte valakijének,mondván, jó biznisz az ingyen biznisz .
--3: ha már a fél világot átutazta a seregem,mert valakinek továbbküldtétek,akkor amikor én azért küldöm el MAXIMUM 10 órányira,mert onnan baj esetén (baj az ha engem megtámadnak) még időre visszatudom hívni , akkor mi lesz ez 564 óra esetében ?? Az 50. óránál elfoglalják a falum,mert XY elküldte Z falujába, aki továbbadt W falujának a védelméhez,aki szintén továbbfocizta QR védelmére és egész így az Óperenciás tengerig ,
--4 :csak a jó ég tudja hogy hány gigabyte memória kell a szerver fenntartásához hogy mindezt nyilvántartsa :D

Remélem rávilágítottam a probléma gyökerére :)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17053

Vendég
Hali!

Rávilágítottál, csak egy ötlet volt, amúgy nem tudtam hogy felmerült már régebben hasonló kérdés itt! Viszonylag új vagyok szóval érted!

Viszont kiegészíteném annyival az ötletemet, hogy lenne egy olyan opció itt a továbbküldéssel kapcsolatban, hogy aki az erősítést küldte pl XX a másik faluba YY-nak, és ha YY el akarja küldeni ZZ ellen XX csapatát is, akkor azt YY-nak jelezni kell XX-nek (csapatbevonás gomb) így XX-nek elűjön egy menűszerű valami hogy elfogadja-e vagy sem ha nem akkor sorry mert csak védelmi célra használhatod XX csapatát!
Mivel XX alapból elküldte a csapatot erősítésnek, az neki megjelenik a felületen hogy itt és itt van a csapata egy része! Ha tovább megy a csapat mert beleegyezik az is megjelenik nála hogy barátom a csapatod uton van ide és ide, mert hát beleegyeztél, hogy mehetnek! Szóval nem borulna fel igazán semmi hisz az úton lévő csapatokat így is nyomon lehetne követni! Visszahívni is ugyanúgy visszalehetne!

Aztán ha téged megtámadnak és a csapatod a világ másik felén van, hát istenem, így jártál, lehet, hogy pont a szomszédos falu támadt meg, mert egy másik klán tagja az erősítést meg alapból elküldted 6 órányira, a melletted lévő falu meg 4 percre van akkor meg tökmindegy! Nem? De még mindig ott van az a lehetőség hogy bakker klánban vagyok hát akkor kérek segítséget mástól, hisz csapatban vagyunk pl egy nagyobb klán esetében ezzel semmi probléma nem lenne, nem hiszem hogy mindenki egyidőben egyszerre támad vagy éppen védekezik! Mindig van egy klántárs aki épp nem harcol , de segít mert hát a barátod!

De legalább vetted a fáradtságot és írtál választ köszi szépen!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17053

Vendég
Szóval ez nézőpont kérdése az egész! Az hogy mennyire terheli a szervereket az egy másik dolog!
 

DeletedUser17017

Vendég
Na akkor örülök hogy megértettél :D

Az első hasábban a felvetésed nem is rossz ötlet, csakhát mint leírtam a továbbküldés épp annyira necces mint a visszahívás már ami az idő oldalát illeti .
mivel időre megy ez a játék, non-stopban folyamatosan megy a szerver,és nem pedig körökre osztott stratégia .
A segítség küldés lényege, hogy mindig időre odaérjen és vissza is érjen ahova kell.
Ahol támadás van .
Ha már lehúzól pár hónapot,és kivédsz pár támadást, akkor majd kezded megérteni, hogy az a jó védelem,ami gyorsan mozgatható és ami elég erős ahhoz hogy minél kisebb saját veszteség elszenvedése által védje ki a támadásokat.
tehát visszatérve a kérdésre, Akinek a védelem kell,az minél gyorsabban akarja,hiszen már támadják,és ketyeg az óra mert jön a támadó sereg ,és neki kellenek a védők égetően.
Ha az erősítés küldéséhez -mint ahogy leírtad- lenne egy "megerősítés" gomb, akkor lehet hogy értékes órákat kell várni ,a tulajdonos nyugtázására HA engedélyezi ezt egyáltalán.
Azt számítsába kell venned,hogy nincs mindenki a nap 24 órájában on-line a gép előtt ülve.
Vannak akik esetleg dolgoznak, vagy egyszerűen annyira nem fontos nekik ez a játék hogy itt legyenek akkor amikor kell.
Ez az egyik.
A másik amit befoglalásról mondtál.
Nos ez azért nem így van .
klánháborúban az első szabály hogy magadat megvédd mindenáron, azért,hogy a másikat is meg tudd védeni.
Ez tisztán logika
Ha én azért bukom el mondjuk a 9000 pontos éás full sereges falumat ,mondjuk 20.000 ijásszal,mert valaki,akinek elküldtem megijedt valami -kamu- támadástól, az Ő 5000 pontos falvában,azt lehet hogy az enyimet viszik el,hát akkor ez egy nagyon rossz üzlet.

mindenki úgy van ezzel a játékban, - és ez ösztönös és helyes cselekedet - hogyha megtámadják ,rántja vissza a védelmét ahogy tudja.
Akik jobbak,azok már hidegfejjel gondolkoznak, és számítanak.
ha őket megtámadják, lehet nem fogják visszarántani a csapataikat ,mert elég jól felmérték a helyzetet ahhoz,hogy lássák, "nekem bizony nem kell a védőm, mert ez vagy kamu támadás lesz ,vagy megcsinálom a védekezést egyszerűe nemesbuktatással,és ehhez nekem elég 1-2000 ijász és/vagy 400 nehézlovas" . Akkor nyilván nem fogom visszahívni attól a védelmem akihez kiküldtem,mert tudom,hogyha visszavonom páni félelmemben,akkor Ő fogja elbukni a falvait.

A dolog mikéntje pedig abban áll, hogy az ember felmérje a veszélyt ,hogy mikro és hol melyik falu van éppen veszélyben, azaz visszajelzést kapunk arról hogy XY.-t támadás éri, de W-t is,viszont ha tudjuk hogy XY-hoz a támadás csak 20 óra múlva ér be,és WQ-hez már 5 óra múlva,akkor logikus ogy előbb a WQ falvába küldöm el a védelmet AKKOR, ha tudom hogy még időben a támadás elhárítása után vissza tudom hívni a maradékot,és még XY-hez is elküldhetem biztonságban.
namármost erre jön ez a flegmatikus megjegyzésed , hogy "Aztán ha téged megtámadnak és a csapatod a világ másik felén van, hát istenem, így jártál, " ez a kijelentés már alapból elhibázott felfogás és elutasítom :)
A falvakra játszik itt mindenki , minden falu nagy felelőséggel és felelősségteljes hozzáállással bír . tehát ha ott van mellettem 20-25 percnyire az ellen (mert 2x sebességű világon is 20 vagy 25 perc a legközelebbi távolság nemessel ugye ) akkor nyilván annyi védelmet küldök a másiknak,amivel azt a fennálló veszélyforrást el tudom hárítani.
De beszélhetnék még erről rengeteget, példáúl hogy mire jó a felderítő,és hogy miért érdemes a felderítő csapatot néha 1 kossal lassítani ,meg hogy mire jó az aktivitás néző stb...hogy felmérjük kitől várható egyáltalán veszély,vagyis támadás,és nem utolsósorban megjegyezném hogy nem rossz ötletnek lett kitalálva a személyes jószomszédi viszony egy másikkal,mert ha okosan forgatod a diplomáciát,akkor lehet hiába van az ellenség a szomszédban ,az a bizonyos ellenség nem is annyira ellenséges ugye ,mint ahogy azt a klánja elvárná Tőle ;-)


A nagyobb klánoknál pedig már az egy időben becsapódó támadások a divatosak,hiszen a KH 5. évében már minden valamire való játékos és klánvezér tudja hogy CSAK EZZEL van esély a sikerre, de még így sem mindig. Játékos és klánfüggő az egész támdás sikere.
Hogy valami mennyire működik jól vagy rosszúl, ha Te mondjuk egy 5 fős idegenlégiós osztaggal beveszel egy 5 fős szenegáli felkelőkből álló erődöt az nem kétséges. Mint ahogy mindenűtt a világon itt is a minőség a döntő,és az hogy az adott helyzetbe az adott viszonyok között ki bizonyul a jobbnak.

Íme mutatok egy példát :

DEMIAN_image2_www.kepfeltoltes.hu_.png


Ez a játékos közel 2 hét alatt bukott el vagy 45-50 falut.

Ez egy olyan ember grafikonja , aki totális védelemre rendezkedett be ,és egy 1x sebességű világon két hét kellett ahhoz hogy minden seregét leverjük ,méghozzá órán belűli támadássorozatokkal,mert így kizárt volt a tologatással való hárítás/bebukás veszélye :)
Illetve tudtuk azt hogyha 1-2 sereget összetolással meg is tud fogni, a többi sereg ami becsapódik a kiürített és máshová átküldött csapatú falvaiba, ott rombolni fog a Tanyán.

Az 1x sebességű világban egy full támadósereg 2 hét mire felépűl,amiből is az következik,hogy a fenti leírásomnak megfelelő eljárással több mint a fele bevetett seregünk hazatért,hiszen a tologatással a falvaiban a támadásunk mindössze a 20%-át védheti ki ,viszont tologatás nélkűl többet veszítettünk volna,viszont akkor neki az összes védelme le oda lesz és nem lesz ki feltartóztassa a foglalókat.

Ezt csak azért mondom,mert sosem tudhatod kibe akadsz bele,és hogy mivel most kezdted a játékod- ahogy mondtad- már ilyenek vannak .
A magyarok erre is rájöttek már,mert ilyen fineszesek ;-)

Az meg hogy mi mennyire terheli a szervert,az egy igen fontos dolog, hiszen a megfelelő működtetés fenntartása az üzemeltető részéről létkérdése az egész üzletnek,mert itt is minden,ahogy máshol is ,a pénzről szól. A prémium és minden más pénzbe kerűl,pénzért veszed,és egy ilyen szerverre áldozni is kell,a fenntartása és az üzemeltetés költségei,a fejlesztések na és bővítés ,mind-mind pénzbe kerűl,az Ő pénzébe. Tehát ahhoz hogy ne legyen egy számítógép rendszer leterhelve ,ebben a viszonylatban óriári méretű memóriakapacítást igényel -én így gondolom- tehát egy-egy újítás vagy ötlet bizony annak a fügvénye is, hogy mennyibe kerűl. A Te felvetésed valószínűleg hazavágná az egész szerver költségvetését, szóval ez is egy fontos szempont arra nézve hogy miért nem lehetséges :)

Örülök hogy segíthettem .
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17053

Vendég
Köszönöm a tartalmas választ Drága Barátom! Mindenkinek így kéne válaszolni a témákban nem csak egy egymondatos valamivel! Most már minden tiszta és világos! Mindent összevetve az ötlet nem rossz csak eldobandó! :)

Köszönöm Szépen Commando!!
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Fent