Halottaskocsi

Stormbringer

Moderátor
A Klánháború Csapata
Moderátor
Egy roppant érdekes alanyt hoztam most nektek, akit bizonyára többen is ismertek. Az alany nem más, mint a(z) Fekete Sereg klán egyik vezetője, Halottaskocsi ! Kellemes időtöltést kívánok mindenkinek!

Stormbringer:
Először is, nagyon szépen köszönöm, hogy veled készíthetek egy interjút.
Bevezetőnek, kérlek elmondanád, hogy hol hallottál a Klánháborúról és mikor volt az a pillanat, amikor te csatlakoztál ehhez a közösséghez?

Halottaskocsi:
Köszönöm a lehetőséget. Még valamikor 2010 környékén, amikor nem valamelyik AdBlocker uralta a böngészők leghamarabb letöltött bővítményeinek listáját tele volt az összes weboldal különböző játékok reklámjaival. Én pedig ki is próbáltam mindet rendre. Csatlakozni... Inkább villám látogatásaim voltak. Még a Traviant játszottam nagyban mikor az ottani "lassúságot" megunva elkezdtünk akkori ismerősökkel a Klánháború speed szervereire áttérni. Komoly szinten nem is igazán játszottam, hiába 11 éves a fiók

Stormbringer:
Ezekből az időkből játszanak-e még mind a mai napig az ismerőseid, avagy te vagy az egyetlen veterán?
Mikor tértetek/tértél át a hagyományos szerverre? Tudod-e melyik világ volt az?

Halottaskocsi:
Ők már nem játszanak, a kapcsolatot sem tartjuk már. Én néha ha épp úgy éreztem valamivel játszani akarok elindultam "valahol" - számomra mindegy volt hogy hol így csak utólag csodálkozok rá mindig, hogy valaha v5 v8 v12 -n is megfordultam - majd abba is hagytam, nem vonzott be annyira a játék. v29-en játszottam először úgy, hogy jól van akkor játsszunk egyet rendesebben.

Stormbringer:
Visszagondolva, mi mindent tanultál meg azon a szerveren? Szerinted a jövőbeni játékodhoz alapoztál V29-en vagy az sokkal későbbi világon történt meg? Gondolok itt elsősorban az egyéni tudásra és a klánodra is..

Halottaskocsi:
Az a szerver sok szempontból jó alap volt. .Játék tudás ügyileg volt amit hoztam magammal más játékokból, voltak amikre még régről emlékeztem és voltak új dolgok amiket mutattak/rájöttem magamtól és ezt a nagy csomót ott kezdtem el egybegyúrni. Lightrex hívott v29-re játszani, így náluk az R.D.-ben kezdtem pályafutásomat, sajnos némi kavargatásnak hála a vezetőség berkein belül hamar minden a darabjaira hullott, kékségből hamar a pirosban találtam magam. Teher alatt nő a pálma szokták mondani így volt is lehetőségem tesztelgetni az elméleteimet. A játékom egyébként sosem volt és sosem lesz kiforrott. Úgy tartom vannak sablonok amiket lehet használni de mindig újítani kell rajtuk, haladni a korral, módosítani azon ahogy szükség hozzá

Stormbringer:
Mit tartasz legfontosabbnak, hogy támadásban vagy védekezésben húzzon újat mindig a játékos? Nyilván, ha együtt fejlődik mindkettő, az a legjobb, de érdekelne az is, hogy hogyan lehet véleményed szerint ezekben haladni a korral?

Halottaskocsi:
Ez a tyúk vagy a tojás kategória. Azért kell máshogy védekezni mert máshogy támadnak, vagy azért kell máshogy támadni mert máshogy védekeznek? Honnan tudod egyáltalán, hogy valaki valamiben újított? Manapság egy - egy jó játékos nem elég szervert nyerni, ha olyan frontot fog ki még a haladáshoz sem elég, áthelyeződik a hangsúly a jó szervezésre, amiből a teljes klán profitál. És erről szól a játék: itt nem 1-1 játékosnak kell jól támadnia, hanem az összesnek. Nem 1-1 játékosnak kell jól védekeznie, hanem minden résztvevőnek akár jó vágással akár jó meglátással. Jó szervezés viszont nincsen használható információk nélkül. Szerintem a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb információt halmozd fel. Ilyen információ lehet akár a védekezési technikák- támadási technikák amiket használhatsz, de bele tartozik az is, hogy tudd, az ellenfeleid közül ki melyiket használja, ki az aki képes (illetve ami még fontosabb: hajlandó) változtatni a szokásain. Egy - egy leszervezett arma csapódása után például ezekből az adatokból akár azt is meg lehet mondani, hogy ki védekezett az ellenséges fiókban. Egy-egy "mellettem úgy sem alszol nyugodtan" típusú fiók rengeteg információt képes összegyűjteni, csak ezt sok helyen nem használják. Szóval röviden a kérdésedre a válasz, ne a játékos húzzon újat, hanem mindenki. Egységesen kell olyat produkálni amire a másik fél nem számít és az lesz az áttörés.

Stormbringer:
Mit gondolsz, hogy ezek a szempontok egy villámháború keretein belül vagy egy tartós, hosszú hadjárat keretein belül fejlődnek a legtöbbet?

Halottaskocsi:
Hosszú hadjárat alatt. Villámháború alatt, mikor csak átgázoltok az ellenfeleken még csak a módszereken sem kell változtatni, mire kitapasztalod az ellenfeled addigra az el is tűnik.

Stormbringer:
Amióta ismerlek mindig furdalt a kíváncsiság.. Honnan jött a neved? Van-e valami háttér története ennek?

Halottaskocsi:
Hogy őszinte legyek, én is kíváncsi lennék, mivel már nem emlékszem honnan jött 15 évvel (voltam vagy 11 éves) ezelőtt - máshol is használtam - de élek a gyanúval hogy "csak úgy jött".

Stormbringer:
15 évvel ezelőtt gondoltál-e arra, hogy később te egy meghatározó személyiség leszel ebben a játékban?

Halottaskocsi:
Miért? Az vagyok? Viccet félretéve, nem, nem gondoltam - nem is akartam.

Stormbringer:
Beszéljünk v51-ről. Ahhoz képest, hogy a felhasználók nagyrésze a szerver elején egy gyors és elsöprő FS győzelmet várt, elég hosszúra sikeredett. Szerinted ennek mi lehetett az oka?

Halottaskocsi:
Az, hogy tévesen mérték fel a helyzetet. Én a magam részéről - bár én a tipikusan pesszimista kategória vagyok - hosszabbra számítottam. A Harcosok klánt sokan lenézték, pedig elég összeszokott és jó tagságuk van, náluk tényleg a szerver hossza tette be a kulcsot mivel Classicokat nyertek eddig - két alkalommal én is köztük voltam így megvolt az elvárásom feléjük. A másik amivel manapság nem sokan számolnak, pedig előtte mindig nagy a hiszti miatta: a világ sebessége. Egy 2x-es és egy 1x-es szerver közt hatalmas különbségek vannak. Termelés, érme verés, sereg képzés. Konkrétan minden ami idő függő. És itt elsősorban a sereg képzés a necces. Hiába akarok hetente armát szervezni és haladni előre, ha a nuke nincs kész annyi idő alatt. A keleti részen például beregeltünk a Dream köré peremre. Elindult ősszel a szeró, nyár közepén még mindig a DK kontit armáztuk, pedig nem volt olyan akciónk amikor ne jött volna el a célpontok 30%-a legalább. Lassú szerver, lassú haladás. Lassabb győzelem. Az őrtoronyról nem beszélve.

Stormbringer:
Már a szerver elején látszódott a tagságbeli fölény az FS javára, amit később igazoltak a Harcosok klánba való olvadások is. Mit gondolsz, ezek az olvadások taktikailag fontosak lehettek és talán jól is kijöhettek volna belőle a Harcosok vagy már ott aláásták a saját helyzetüket?

Halottaskocsi:
Taktikailag jó húzás... lehetett volna. Csak nem úgy sült el. Mindenképp szükséges volt, viszont a keleti szekcióban nem volt meg az a küzdeni akarás amiből tudott volna bármit építeni a H klán. Voltak rá próbálkozások, áttelepítések stb, de rossz helyre került a faluk nagy része. Szerintem stratégiailag a nagyobb ballépésük a 300-al való bármi nemű kapcsolat volt. Inkább csak hátráltatták magukat.

Stormbringer:
Voltak-e a Harcosok között véleményed szerint húzó játékosok, akiket kiemelnél? Avagy itt érvényesült a(z) "együtt, csapatban, egységben mozdulás" esetleg?

Halottaskocsi:
A nyugatiak csapat munkája kiemelkedő volt, ezért is volt állóháború jellegű az a két konti. Nyárra viszont belefáradtak. Húzó játékosok... a teljesség igénye nélkül Lackosass, Hexi, Marrow, Blackmagic, Komatsuki és még sorolhatnám.

Stormbringer:
Mit gondolsz, szerinted a végkimenetelhez volt köze annak, hogy a Harcosok vezetője, RedSnake abbahagyta és leosztotta a falvait? Avagy, ha aktívan is játszott volna, akkor sem lett volna másképp a szerver vége?

Halottaskocsi:
Talán még ösztönözni tudta volna tovább nyugatot. Kelet más kérdés, lehet bontott volna a 300-al. Biztos, hogy tovább tartott volna a szerver és az is, hogy még több energiát kellett volna belefektessünk a játékba a győzelemhez.
 

Stormbringer

Moderátor
A Klánháború Csapata
Moderátor
Stormbringer:
A szervergyőzelem után mik a tervek? Hol láthatjuk legközelebb az FS-t felbukkanni?

Halottaskocsi:
Az FS-t illetőleg nem tudok nyilatkozni, most egy évig nem valószínű. A magam ügyében leparkolom a Halottaskocsit és egy jó hosszú ideig porosodni hagyom. Aktuális tervek alapján örökre, mivel jelenleg (és előreláthatólag még jó pár évig) nem fér bele az időmbe az az aktivitás amit megkövetel. Fél gőzzel meg nem szeretek csinálni semmit.

Stormbringer:
A témánál maradva, szerinted az újoncoknak mennyire nehéz bekerülni hozzátok? És Te személy szerint, mennyire preferálod az újak tanítását?

Halottaskocsi:
Elég könnyű. Szeretünk kísérletezni. Elég sok anyagot írtunk amik minden szerver elején felkerülnek a fórumra (meg láttam már nem egy másik klán fórumán is), ha valaki valamit nem ért elmagyarázzuk ha kell többször is. Tudjuk jól, hogy a játékos állomány csökkenő félben van, ezért sem szeretnénk elvenni az újak kedvét, valamint az sem árt ha a klán magot tudjuk bővíteni. Persze a követelmények velük szemben is megvannak. Sajnos ez tényleg egy időigényes játék és ezt nehezen viselik főleg az újak közül így a lemorzsolódás is elég nagy.
Személy szerint nincs ellenemre a tanításuk de kicsit elkeserítő mikor visszanézel akár több szervert is, aztán a "frissek" közül alig pár név köszön vissza a jelenlegi világokon.

Stormbringer:
Az időigényesség lehet az egyik fő oka annak szerinted, hogy egyre csökken a játékos állományunk? A tanítási morál mit gondolsz, mióta te elkezdted a játékot változott-e? Tehát, régebben is, ahogy most Ti, készségesen álltak-e a játékosok az újakhoz vagy sem? Neked volt-e mentorod, aki megtanított a játék csínjára bínjára, avagy a dolgok zömére magadtól jöttél rá, ahogy írtad is?

Halottaskocsi:
Mentorom nem igazán volt. Bekerültem egy közösségbe és van amit a többiektől lestem el, van amire magamtól jöttem rá. Emlékeim szerint lehetett találkozni régen is olyanokkal, akik szívesen segítettek a kezdőbb játékosoknak.
A csökkenő játékos állomány... El kell fogadni, hogy ez egy olyan játék ahol ha olyan a szomszédod este lefekszel aludni, reggel pedig az az üzenet fogad, hogy befoglaltak, vagy legalábbis a faluid egy részét. A helyettes csak ideig óráig megoldás, duálba-triálba meg nem áll össze bárki. Vannak jól működő és kevésbé jól működő több tagú fiókok, de például 2-3 ember akinek nincs ideje nem biztos hogy összerak egy olyan fiókot ami 0-24 tud üzemelni.
Mondják sokan az anyagiassági vonzatát a játéknak, én személy szerint nagyon jól elvagyok nem fizető játékosként, de néha már kicseszi a szemem hogy 2 hetente minden event mellé járó "költs egy kicsit, kapsz minden jót" ajándékok.
Végül pedig ez a játék piaci szegmens szerintem leáldozóban van. Anno 2008-10 környékén amikor én belecsöppentem és amilyen statisztikákkal jönnek is sokan, hogy bezzeg akkor hányan játszottak. Akkor tájt ez az egész újdonság volt, nagyon nagyot robbant be ez a játszunk emberekkel stratégiázunk, fejlődünk építünk valamit kalandozunk karakterekkel, találunk dolgokat neveljük az ős-emberünket, a tevénket, a kutyánkat, a pálmafát, a lovat, learatjuk a gumimacit és élvezzük. 10 év után az emberek egyszerűen beleuntak, az internet sem ott tart már ahol akkor. Csak ha abba belegondolok, hogy 10 éve volt hogy 4-5 ilyen fajta játékkal játszottam egyszerre akár 3-4 szerveren is párhuzamosan, most meg 2 szervert sincs kedvem egyszerre vinni szerintem ez várható volt.

Stormbringer:
Mit gondolsz, ezek a profitáló újítások negatív irányba terelték az évek során a Klánháborút? Ezzel kapcsolatban, mit gondolsz az új lovagrendszerről? Mennyiben jobb vagy rosszabb az elődjétől?

Halottaskocsi:
Nekem tetszik. Újabb kísérletezgetésnek, stratégiázásnak enged teret. Kevésbé sablonosok tőle a játékosok lovag használati szokásai. A régi lovagi rendszerrel sem volt bajom, de akkoriban nyilván csak azt lehetett választani. Most ha a kettő közül kéne válasszak, akkor az újat választanám.
Eventek és társaik... ha nem lennének sem érezném a hiányukat. A 60%-uk csak agyatlan, szerencsén alapú pénz nyelő - legjobb példa erre talán a nemesi vásár. Jobban szeretem az aktivitáson vagy logikán alapuló eventeket - címer vadászat (bár a klánokon belül olyankor ki akarják egymást nyírni) vagy bandita vadászós (meg ne kérdezd milyen nevet adtatok neki).
Én egyszerűen nem szeretem ha az arcomba dobálják egy event közben, hogy "tessék, kimaxolhatod, de ha fizetsz akkor kapsz még inkább kimaxolhatnád. Az event legyen event, a fizetős részleg meg maradjon meg abban, hogy te megveszed a pp-t aztán meg elköltöd. De ne járjon mellé bónusz 500 nemesre elég nyersanyag csomag és társai.

Stormbringer:
Az FS vezetőjeként elég megosztó személyiségnek örvendhetsz. Tapasztaltad-e már ezt külső fórumon? Hogy viszonyulnak hozzád a játékosok?

Halottaskocsi:
Volt már szerencsém hideghez-meleghez külsőn, de főleg amióta a zárt osztály találóbb név - és nem csak a lezárt topicok száma hanem a jelenlevők képességei miatt is - nem igazán foglalkozok vele, hogy ki hogyan viszonyul hozzám... nem tartok róla külön felmérést. Mint az FS egyik vezetője azt tartom szem előtt, hogy a klánom sikeres legyen és ehhez lehet sokszor túl sokat követelek a tagjainktól is ami miatt esetleg nem kedvelnek, az ellenfelek meg aztán pláne, de ez van. De hogy őszinte legyek nagyon nem is érdekel ki mit gondol, mert ez egy természetes velejárója a dolognak. Mindenkinek úgy se lehet megfelelni.

Stormbringer:
Melyik szerveredre emlékszel szívesen vissza, ahol úgy érzed, te igazán kiemelkedtél a tömegből és a legtöbbet tanultál a helyzetekből?

Halottaskocsi:
Nem szerettem sose kilógni a tömegből. Legszívesebben 45-re emlékszem vissza. 0 belső, se duál se helyettesítés aztán valahol az első 5-be végeztem, ott ki tudtam adni magamból amit akartam. Tanulni minden szerverem alatt nagyon sokat tanultam, ha másból nem is akkor mások vagy a saját hibáimból.

Stormbringer:
Kötődik-e valami vicces emléked a Klánháborúhoz? Néztél-e már be még a pályafutásod elején olyan hibát, amire ha ma visszagondolsz, akkor elmosolyodsz rajta még te is?

Halottaskocsi:
Áh, én mindig is profi voltam. Hülyeséget mindig csinál az ember, 5 próbálkozás után végre sikeres vágást visszahívni még mindig képes vagyok kellő fáradtsági szint esetén. Éjszakába befutó nukeot meg találja ki az aki kapja, hogy véletlen baki vagy direkt próba. De katáztam már le véletlenül saját tanyát őrtorony helyett, csaptam ki első templomra foglalás közben a benne levő full nukeot és társait. És a "na ezt kipróbálom aztán rosszul sült el" dolgokról ne is beszéljünk

Stormbringer:
Alapjában véve minden embernek fejlődnie kell a játékban. Mit gondolsz, hogy érzed saját magadon, hogy neked miben kellene még fejlődnöd, mint játékos és mint klánvezetőként?

Halottaskocsi:
Vezetőként türelemben, játékosként... talán forrófejűségben. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy mint sima tag mennyi klán vezér alatt tudnék végigvinni egy szervert.
 

Stormbringer

Moderátor
A Klánháború Csapata
Moderátor
Stormbringer:
Ha egy listát kellene írnod a klánháború eddigi legjobb klánjai címszóval, akkor melyik klánok lennének nálad az első három helyen ls miért pont ők?

Halottaskocsi:
Valószínűleg az FS lenne az első helyen. Az FS2 a másodikon. És talán a harmadik helyre befér az FS3. Viccet félretéve nem rangsorolok. 29 előtt nem foglalkoztam klánokkal, így biztos kihagynék valamit ami miatt a régiek megköveznének. Annyit megsúgok, hogy a jelenlegi Spárta (v30-tól napjainkig) nem lenne benne.

Stormbringer:
Mint vezető és mint tapasztalt játékos, ha egy kezdő játékos téged keresne meg azzal az indokkal, hogy ő klánt szeretne alapítani és segítséget kér tőled, akkor te milyen tanácsokkal látnád őt el?

Halottaskocsi:
Ha egy kezdő játékos ezzel keresne meg? Azt, hogy felejtse el. Nem fogják követni, létrehoz egy klánt kezdőkkel és a nagyok szétszedik őket. Létrehoz egy klánt egy két komolyabb névvel és azok a sírba fogják vinni. Keressen fel komolyabb klánokat, csatlakozzon hozzájuk, tanuljon tőlük. Ne csak a vezetést, a játékot is. Szerintem fontos, hogy ha valaki klánt akar vezetni az konyítson is valamit a játékhoz, anélkül nem lesz meg az a minimális tekintélye se ami elég lenne hozzá hogy kövessék. Nyilván, 1 év után meg már nem úgy hívják hogy kezdő játékos. Vagy legalábbis nem full kezdő. Addig meg tanul

Stormbringer:
Legszívesebben melyik klán vezetővel vezetnél egy különálló klánt és miért pont vele?

Halottaskocsi:
Ez egy érdekes kérdés. Ugyebár engem Light rángatott vissza a játékba, így nagyon nem merült fel hogy más klánnal induljak, nem hogy még vezetői posztot is töltsek be. Előbbi alól kivétel Redsnake csapata Classic szervereken és bár besegítettem neki c9-en 1-2 szervezéssel de inkább játékos akartam lenni mintsem vezető. Egy szervert végigtolni nem kis meló. Egy szervert úgy végigtolni, hogy közben 60-100 játékos játéka is múlik a te döntéseiden, szervezéseiden, aktivitásodon, probléma kezelő képességeiden: megterhelő és jóval többet kivesz az emberből mint azt sokan gondolnák, persze csak akkor ha valóban foglalkozol is a klánnal, sajnos rengeteg olyan "vezetést" láttam már ahol a vezetőség csak egy lista volt a klánprofilon, hozzáadott munkájuk pedig a klánhoz a semmit közelítette meg, azt is alulról. Lightal több mint 10 éve ismerjük egymást. Sok dolog van amiben nem értünk egyet - sőt, szerintem több mint amiben egyetértünk - de már csak amiatt is sikerül precizebb ötletekkel előrukkoljunk, mert ugyan azt a problémát két ellenkező szemszögből vagyunk képesek megvizsgálni. Ezen kívül tudjuk hogy a másik épp hogyan tud hozzáállni a játékhoz ha valamelyikőnk idejébe nem úgy fér bele mint kéne akkor átvesszük a másik feladatait arra az időre. Ez nem hinném hogy mással is működne részemről. Összegezve; más csapattal nem indulnék mint vezető.

Stormbringer:
Tervez-e nemzetközi vizekre hajózni az FS tagság vagy a szerény, hazai kisközösségünkben gyűjti be a trófeáit?

Halottaskocsi:
Nemzetközi szervereken egyelőre nem terveztünk indulni és ez szerintem nem is fog változni egy darabig. Hazai szerveren meg még odébb van az indulás. 51-en hirtelen nem jut eszembe olyan vezetőségi tag akinek ne lett volna valami jelentős változás az életében az emúlt 1 évben, nyilván az első az lesz, hogy ezt rendbeszedjük. Utána majd kiderül. Ki tudja, lehet hogy ha sikerül választani valami szimpatikus beállításokkal rendelkező szervert még én is visszajövök.

Stormbringer:
Esetleg a Fekete Seregben vannak-e már olyan játékosok, akik alkalmasak lennének arra - a tudásuk, meglátásuk, tanácsuk stb. szerint - hogy a klánt vezessék, ha Ti már egyszer nem lesztek Lightrexxel? Vagy a klán már a ti nevetekkel forrt össze? Ha vannak növendékek, akkor megemlítenéd őket és azt is, hogy miért lennének alkalmasak arra, hogy átvegyék tőletek a stafétát?

Halottaskocsi:
Erre egy elég határozott, ha Lightrex nincs akkor FS sincs a válaszom. Ő ennek a klánnak az alapítója, ő dönti el, hogy melyik szerveren akar indulni. Ha én indítanék klánt nélküle biztos nem adnám az FS nevet neki, ahogy kifejezett kérése volt nemrégiben egy vezetőségi megbeszélés alkalmával, hogy ha valakinek véletlenül eszébe jutna indítani a csapatot, azt lehetőleg ne az FS neve alatt tegye meg. Nagyon egyszerű okot tudok erre mondani: Zola nélküli Spárta.
Így a kérdés elejére visszatérve, inkább azt mondanám, hogy van olyan játékos aki már felnőtt ahhoz a feladathoz, hogy a klán vezetésében részt vegyen. Talán akit helyből meg tudnék nevezni, az Fodoradam10, elsősorban a szervezői képességei miatt.
Másrészt, szerintem nagyon sokat számít hogy 1-1 adott vezetőt mióta ismer a játékosa, vagy milyen véleménye van róla. Szerintem nem árulok el nagy titkot ha azt mondom, nálunk is van aki inkább Light felé húz, van aki meg inkább velem szereti megbeszélni a dolgait. A lényeg az, hogy meg tudjuk velük beszélni. Most ez egy "új" vezetővel nem biztos, hogy működik és ez lehet nem a vezér hibája.

Stormbringer:
Honnan jött egyáltalán a Fekete Sereg név? Volt-e ennek valami háttere? Esetleg a nagy történelmi Fekete seregre utaltok ezzel a névvel vagy ez egy teljesen másfajta gondolatú Fekete Sereg?

Halottaskocsi:
Az FS név... Lightrex szüleménye és őszintén szólva sosem érdekelt hogy miért pont ez a klán neve. Nagyon szerintem nem lehet mást belemagyarázni. Középkori játék, középkori, verhetetlen sereg. Csak mi zsold helyett hatalmas mennyiségű időt fogyasztunk el.


Stormbringer:
Végezetül, volna-e még olyan téma/kérdés, amit én nem hoztam és tettem fel, de te szívesen beszéltél volna még róla pár mondatban?

Halottaskocsi:
Talán csak egy üzenetet hagynék hátra a KH közösségének:
Hagyjátok már végre abba az állandó hisztizést olyan játékosok miatt akik rendre sértik meg a játék szabályokat, használják szembácsi cipőjétől kezdve a sapkájáig mindent aztán eljátsszák a hattyú halálát. Próbáljatok már meg végre tisztán játszani, nem úgy jutni pp-hez hogy ráírtok a szomszédra mit adna a faluitokért, aztán meg sírni hogy ha a kizárva felirat virít. Jelenleg a tiszta játék sokaknak annyit jelent, hogy nem jelentjük fel azt aki csal. Ideje lenne végre tényleg tisztán játszani és nem a Supportra, meg a másik játékosra/klánra mutogatni ha kivágnak valakit. De ez ugyan úgy szól a másik oldalnak is: a Support nem egy fogadó iroda, nem azért van hogy végig tippmixeljük vajon kinél találhatnak valamit. A Support munkáját nem szeretném minősíteni, valószínűleg úgy is moderálnád, így csak azt szeretném kérni Tőletek, hogy ne a haverok érdekeit képviseljétek, hanem az Innogames-t, a játék szabályzatot és a közösséget.


Stormbringer:
Nagyon szépen köszönöm az interjút!
 

Stormbringer

Moderátor
A Klánháború Csapata
Moderátor
Köszönöm az észrevételed!
Nekem az elejétől egészen a végéig egy metódus jár mindig a fejemben. Próbálom úgy feladni/ felepiteni a kérdést/kerdeseket, hogy az ennek a metodikanak megfeleljen.
Nem nagy dolog, (bemutatás, ki is ő. korábbi évek története. intelmek, tanácsok, észrevételek) de mégis fontos, hogy egy képet kapjunk az alanyrol. Minden interjút így építek fel.
Másfelől ragaszkodok a 3 oldal hosszhoz, mert ezután már unalmassá válik az egész - mind olvasasban, mind szerkesztésben - és/így a kedves olvasót sem szeretném untatni. Így mindenre nincs idő egy interjú alatt, ám az eddigi alanyaimmal szeretnék még egy round 2-t, mert nekem is vannak kérdéseim, ötleteim, amelyekre kíváncsi vagyok, de betű szűkében ez nehéz.
Összegezve, ennek remélem lesz még folytatása (halottaskocsin múlik) mert valóban kimaradt néhány érdekes kérdés . :p :D
 

L.C.N.

Well-Known Member
Tetszett az interjú! Igaz a felénél átment kicsit "monotonba!
Sok sok kérdés lemaradt ami a játékosokat is érdekelné!
Pl: Honnan jött a Halottaskocsi névválasztás?:)
Miért kerültétek ki a v-50 et?
Stormbringer:
Amióta ismerlek mindig furdalt a kíváncsiság.. Honnan jött a neved? Van-e valami háttér története ennek?

Halottaskocsi:
Hogy őszinte legyek, én is kíváncsi lennék, mivel már nem emlékszem honnan jött 15 évvel (voltam vagy 11 éves) ezelőtt - máshol is használtam - de élek a gyanúval hogy "csak úgy jött".