Had Ömöljön!

DeletedUser16533

Vendég
Üdv

A facebook-on már felvetettem ezt az ötletet az egyik supportnak, de itt talán a fanatikusok is tudnak hozzá tenni valamit.

Valószínűleg többen is előrukkoltak már pár ötlettel az sajátomhoz hasonlóan, de hát csak a buta gyerek nem mer kérdezni így én is tennék az ötlet ládába.
Szóval az egyik speed-en láttam hogy 48.000 lehet a tanya férőhelye erősítéssel együtt addig van 100% tanya az felett már esik a sereg morálja.

No, mi lenne ha a tanya egy horribilis számot is el tudna viselni mondjuk a főfaluban.
Vagy még messzebb mennék tegyük fel hogy nincs tanya így bármekkora sereget össze lehet állítani... ez mind támadó mind védő részéről kiegyenlítődő lenne, hiszen egy faluban képződne a támadó sereg vagy 3 faluban... taktika függő illetve a védelmet is lehetne barakkos és istállós faluban folyamatossá tenni.
Mi lenne az eredménye?
Elsősorban az idővel való háború minél nagyobb sereget összehozni és nagy csatákat vívni hiszen a nyersanyag sosem volt akadály...

Elképzelésem:
Az első falu full támadó, második falu full védő, a többi falu táp falu, majd egy ha ez a két falu seregképzése kb 48 órára be van téve akkor jöhet a 2. támadó 3. támadó falu illetve melléjük a védő falvak. Nemesek védett vonattal tudnak csapódni. Nagyobb támadó erőt képviselve. Ebből kifolyólag végre kapnának hangot a védő egységek is, mert vannak játékosok akik egyáltalán nem gyártanak védőket elég nekik a dodge illetve a támadó sereg hazakísérése így lényegében támadóval védi a falvát, de így már nagyobb veszteség lenne feladni a falvakat mivel nagyobb sereget is tudunk benne képezni.
A katapultok és kosok lényegesen nagyobb szerepet kapnának mivel egy nagy védőmennyiséggel rendelkező falut beütni igen csak nagy armadára van szükség így a lovag fegyverzete is hasznos lehet, nem pedig mindenki azt az egy fáklyát használná a játék végéig, mert mint tudjuk látjuk halljuk a játékosok nagy része 80-90%-a csak addig küzd a hőssel míg a katapultokhoz való tárgyat megszerzik utána már csak katapult mellé használják.

Bár itt eszembe jutott az is hogy mi lenne HA a lovag pontrendszerbe működne, kapna életerőt, támadó erőt, + védelem és + támadó bonuszt... vagy esetleg még küldetési rendszer a lovag-nak amivel pontokat gyűjthet és azt fejlődési rendszerben level 1- level 20-ig felhasználhatná egyfajta Tapasztalati pontokra gondoltam.
Szóval ezek koncentrált és fix falvak azaz néhány falu kapná a figyelmet, a többi falut táp falunak használva így nagy mennyiségű falunál könnyebb lenne kezelni csak azt a néhányat nem kellene egyszerre 10-20 faluval játszani támadó és védőt. 100 falunál a dolog nem úgy nézne ki hogy 60 támadó 40 védő falu hanem pl 10 támadó 15 védő, de azok nagyobb támadó erővel bírnának persze egyértelmű hogy több faluból több egységet lehet gyártani így azok is szerepet kapnak, de a hangsúly a Világ középidőszakában már nem a falunkénti sereg számítana hanem az egy falura eső sereg.

És ha már ott tartunk hogy nagy támadó erő... lehetne foglalós játék. Pl. 5 fős klánok 1 falut kell hogy megvédjenek a játék célja foglald el és védd meg a "klán falukat"(a neve szerkeszthető lenne a klánvezér által) ebből alakulna ki a Klán Háború. Így ki lehetne használni a védő és támadó egységeket, új seregfelépítési taktika jönne létre melyik képvisel nagyobb haderőt hosszútávon, valószínűleg több Nehéz lovas is lenne és nem pont védőbe. Persze a klán falu egy idő után aktiválódna ahogyan sok más is ami esemény és a végjátékhoz szükséges, de ha nagy világban gondolkodunk akkor az elejétől kezdve lehetne aktiválni és ezeket a falukat úgyszintén lehetne építeni, sőt lehetne bele dupla falas rendszert is beletenni nagyobb védő érték végett ugyanis a támadó erő mindig erősebb, bár a katapultok + fáklya kompenzálja így ezt a kérdést meghagynám a hozzá értőknek :)

Persze így a farmolás is könnyebb lenne sajnos-nem sajnos mert néhány támadó falu lenne de ott szép könnyűlovas mennyiséggel :)

Egy kis csinosítást még ráférne, ez bizonyára fog kapni hideget meleget, de tele vagyok ötletekkel...


No és a másik... elszaporodtak a szerver bérlések, klánok, csapatok, barátok részére. Vannak erre speckó oldalak is amiket tört szervereknek hívnak lényegében saját adminnal(bérlő) rendelkezik amit én nem támogatnék azonban a KH csapat bizonyára sok melóval van ellátva, de egy héten 1 nap vagy pár óra szabadideje csak van hogy szervert béreljenek pénzért vagy prémium pontért. A feltételek szabásával min. 10-20 játékos vagy 3 óra játék idő, prémium fiók használata vagy hasonló feltételek mellett.

Én el tudnék képzelni egy félmilliós támadó sereget ahogy beüt egy hozzá hasonló nagyságú védelmet.

Üdv
Barni
 

DeletedUser

Vendég
ekkora hülyeséget.

Egy kategória a "hadd legyenek tankok, meg bombázók,meg vadászgépek meg rakéták" felvetéssel...és akkor már a Hadművelet c. társasjátéknál tartunk,ami egy egész jó kis játék volt :D

egyébként aki nem tud megküzdeni a 20.000-el az nem fog tudni a félmillióval sem....miért nem mindjárt 50.milliós támadó sereget akarsz ,azzal gyorsan le is vakarnának a térképről :D
 

DeletedUser4737

Vendég
nah szegény többet sem fog elmélkedni , jól le lett huzva:D :D


Mindenesetre van türelmed ennyit irni az is valami GRAT azért :)
 

DeletedUser16533

Vendég
nah szegény többet sem fog elmélkedni , jól le lett huzva:D :D


Mindenesetre van türelmed ennyit irni az is valami GRAT azért :)



Dark mindenhol ott van, nélküle nincs topik ezt én is jól tudom, számítottam rá hogy írni fog, de hogy így...
na mindegy, a celebekbe nem kötök bele.
 

DeletedUser

Vendég
Ilyen játékrendszer valószínűleg sosem lesz.
Egyrészt a védekezést ellehetetlenítené, mivel a védekező játékos nem tudná hogy hol mire és mekkora seregre számítson, továbbá végtelen mennyiségű sereggel csinálhatsz az ellenfelednek 25 millió kardot is a jobb felső sarokba pár perc alatt fake küldő scriptek segítségével. Neked lenne kedved így védekezni?
Továbbá ha folyamatosan sereget képzel, és sosincs vége a seregképzésnek, akkor lehet akármekkora sereged, falut nem fogsz foglalni, mivel a nemesek nyersibe kerülnek, és ha csak sereggyártásra használod a falvaid a végtelenségig akkor nem lesz nyersi amiből érméket veress..
 

DeletedUser16533

Vendég
Ilyen játékrendszer valószínűleg sosem lesz.
Egyrészt a védekezést ellehetetlenítené, mivel a védekező játékos nem tudná hogy hol mire és mekkora seregre számítson, továbbá végtelen mennyiségű sereggel csinálhatsz az ellenfelednek 25 millió kardot is a jobb felső sarokba pár perc alatt fake küldő scriptek segítségével. Neked lenne kedved így védekezni?
Továbbá ha folyamatosan sereget képzel, és sosincs vége a seregképzésnek, akkor lehet akármekkora sereged, falut nem fogsz foglalni, mivel a nemesek nyersibe kerülnek, és ha csak sereggyártásra használod a falvaid a végtelenségig akkor nem lesz nyersi amiből érméket veress..


Van ilyen játék ráadásul pont a héten beszélgettem róla egy barátommal és egy klán társammal hogy 480.000 a tanya férőhelye míg más játékokban nyersanyag termeléstől függ hogy a sereg mennyit fogyaszt ételben (búza) ha az minuszba megy akkor éhen hal a sereg.
online stratégiai játékoknál a határok meghúzása ez esetben a tanya limitálása megszabja a játék kimenetelét ami neked jó ezek szerint én néha bosszankodom hogy ebből a faluból csak kém falut csinálhatok vagy csak katákat illetve csak támadó csak védő falu persze ezek mind hasznosak, de csak azért mert szabályozva van ami egy igen jó rendszer, nem is ennek a szabályozása ellen vetettem fel az ötletet csak mint egy módosított új világban lehetne újítani és ami működőképes azt felhasználni vagy "testre szabni".

Védekezést hogyan tudja ellehetetleníteni ha fake limit van?

Folyamatos seregképzés védő játékosként minden faluban folyamatos lehetne, nem pedig azzal vacillálva hogy ide 4000lándzsa 4000íjász 2000nl mehet csak hanem lehet mellé tenni katát és akár még farmolásra kl-t.

Támadóként is minél nagyobb és minél több nagy seregre koncentrálva működhetne a dolog lásd azt a taktikát hogy van egy fősereg ("A" faluban) és van a játszó sereg ("B" és "C" faluban).
Fősereget a klán falu beütésére tervezik, ezt a falut általában jól védik nehogy kiüssék akár a falut is alóla... játszó sereg a falvak foglalására van fenntartva.

Nemes képzés elengedhetetlen a játékhoz, több falu, több seregképzés védőben is illetve a pophajhászok, ranglista építők kedvenc játékszere a farmolási rekordok nyersanyagban, faluszámban elérni a legtöbbet.



:)
 

DeletedUser

Vendég
Dark mindenhol ott van, nélküle nincs topik ezt én is jól tudom, számítottam rá hogy írni fog, de hogy így...
na mindegy, a celebekbe nem kötök bele.

Ne haragudj,nem akartam csalódást okozni :)
épp ezért se hagyhattam ki :D

Amúgy engedd meg,hogy én is gratuláljak, és hogy átadjam az arany babér címet amit a hatalmas Cézárhoz hasonlóan a fejeden viselhetsz :)
A Nagy feltalálóknak ugyanis ilyen jár(na)

Remélem azért nem vettem el a kedved annyira, hogy ne legyenek még hasonló ötleteid, ami említésre méltó azt szívesen olvasom.

Üdv
dl.
 

DeletedUser16533

Vendég
Ne haragudj,nem akartam csalódást okozni :)
épp ezért se hagyhattam ki :D

Amúgy engedd meg,hogy én is gratuláljak, és hogy átadjam az arany babér címet amit a hatalmas Cézárhoz hasonlóan a fejeden viselhetsz :)
A Nagy feltalálóknak ugyanis ilyen jár(na)

Remélem azért nem vettem el a kedved annyira, hogy ne legyenek még hasonló ötleteid, ami említésre méltó azt szívesen olvasom.

Üdv
dl.



Mégis csak tudsz emberséges lenni. :)
 
Fent