DeletedUser16533
Vendég
Üdv
A facebook-on már felvetettem ezt az ötletet az egyik supportnak, de itt talán a fanatikusok is tudnak hozzá tenni valamit.
Valószínűleg többen is előrukkoltak már pár ötlettel az sajátomhoz hasonlóan, de hát csak a buta gyerek nem mer kérdezni így én is tennék az ötlet ládába.
Szóval az egyik speed-en láttam hogy 48.000 lehet a tanya férőhelye erősítéssel együtt addig van 100% tanya az felett már esik a sereg morálja.
No, mi lenne ha a tanya egy horribilis számot is el tudna viselni mondjuk a főfaluban.
Vagy még messzebb mennék tegyük fel hogy nincs tanya így bármekkora sereget össze lehet állítani... ez mind támadó mind védő részéről kiegyenlítődő lenne, hiszen egy faluban képződne a támadó sereg vagy 3 faluban... taktika függő illetve a védelmet is lehetne barakkos és istállós faluban folyamatossá tenni.
Mi lenne az eredménye?
Elsősorban az idővel való háború minél nagyobb sereget összehozni és nagy csatákat vívni hiszen a nyersanyag sosem volt akadály...
Elképzelésem:
Az első falu full támadó, második falu full védő, a többi falu táp falu, majd egy ha ez a két falu seregképzése kb 48 órára be van téve akkor jöhet a 2. támadó 3. támadó falu illetve melléjük a védő falvak. Nemesek védett vonattal tudnak csapódni. Nagyobb támadó erőt képviselve. Ebből kifolyólag végre kapnának hangot a védő egységek is, mert vannak játékosok akik egyáltalán nem gyártanak védőket elég nekik a dodge illetve a támadó sereg hazakísérése így lényegében támadóval védi a falvát, de így már nagyobb veszteség lenne feladni a falvakat mivel nagyobb sereget is tudunk benne képezni.
A katapultok és kosok lényegesen nagyobb szerepet kapnának mivel egy nagy védőmennyiséggel rendelkező falut beütni igen csak nagy armadára van szükség így a lovag fegyverzete is hasznos lehet, nem pedig mindenki azt az egy fáklyát használná a játék végéig, mert mint tudjuk látjuk halljuk a játékosok nagy része 80-90%-a csak addig küzd a hőssel míg a katapultokhoz való tárgyat megszerzik utána már csak katapult mellé használják.
Bár itt eszembe jutott az is hogy mi lenne HA a lovag pontrendszerbe működne, kapna életerőt, támadó erőt, + védelem és + támadó bonuszt... vagy esetleg még küldetési rendszer a lovag-nak amivel pontokat gyűjthet és azt fejlődési rendszerben level 1- level 20-ig felhasználhatná egyfajta Tapasztalati pontokra gondoltam.
Szóval ezek koncentrált és fix falvak azaz néhány falu kapná a figyelmet, a többi falut táp falunak használva így nagy mennyiségű falunál könnyebb lenne kezelni csak azt a néhányat nem kellene egyszerre 10-20 faluval játszani támadó és védőt. 100 falunál a dolog nem úgy nézne ki hogy 60 támadó 40 védő falu hanem pl 10 támadó 15 védő, de azok nagyobb támadó erővel bírnának persze egyértelmű hogy több faluból több egységet lehet gyártani így azok is szerepet kapnak, de a hangsúly a Világ középidőszakában már nem a falunkénti sereg számítana hanem az egy falura eső sereg.
És ha már ott tartunk hogy nagy támadó erő... lehetne foglalós játék. Pl. 5 fős klánok 1 falut kell hogy megvédjenek a játék célja foglald el és védd meg a "klán falukat"(a neve szerkeszthető lenne a klánvezér által) ebből alakulna ki a Klán Háború. Így ki lehetne használni a védő és támadó egységeket, új seregfelépítési taktika jönne létre melyik képvisel nagyobb haderőt hosszútávon, valószínűleg több Nehéz lovas is lenne és nem pont védőbe. Persze a klán falu egy idő után aktiválódna ahogyan sok más is ami esemény és a végjátékhoz szükséges, de ha nagy világban gondolkodunk akkor az elejétől kezdve lehetne aktiválni és ezeket a falukat úgyszintén lehetne építeni, sőt lehetne bele dupla falas rendszert is beletenni nagyobb védő érték végett ugyanis a támadó erő mindig erősebb, bár a katapultok + fáklya kompenzálja így ezt a kérdést meghagynám a hozzá értőknek
Persze így a farmolás is könnyebb lenne sajnos-nem sajnos mert néhány támadó falu lenne de ott szép könnyűlovas mennyiséggel
Egy kis csinosítást még ráférne, ez bizonyára fog kapni hideget meleget, de tele vagyok ötletekkel...
No és a másik... elszaporodtak a szerver bérlések, klánok, csapatok, barátok részére. Vannak erre speckó oldalak is amiket tört szervereknek hívnak lényegében saját adminnal(bérlő) rendelkezik amit én nem támogatnék azonban a KH csapat bizonyára sok melóval van ellátva, de egy héten 1 nap vagy pár óra szabadideje csak van hogy szervert béreljenek pénzért vagy prémium pontért. A feltételek szabásával min. 10-20 játékos vagy 3 óra játék idő, prémium fiók használata vagy hasonló feltételek mellett.
Én el tudnék képzelni egy félmilliós támadó sereget ahogy beüt egy hozzá hasonló nagyságú védelmet.
Üdv
Barni
A facebook-on már felvetettem ezt az ötletet az egyik supportnak, de itt talán a fanatikusok is tudnak hozzá tenni valamit.
Valószínűleg többen is előrukkoltak már pár ötlettel az sajátomhoz hasonlóan, de hát csak a buta gyerek nem mer kérdezni így én is tennék az ötlet ládába.
Szóval az egyik speed-en láttam hogy 48.000 lehet a tanya férőhelye erősítéssel együtt addig van 100% tanya az felett már esik a sereg morálja.
No, mi lenne ha a tanya egy horribilis számot is el tudna viselni mondjuk a főfaluban.
Vagy még messzebb mennék tegyük fel hogy nincs tanya így bármekkora sereget össze lehet állítani... ez mind támadó mind védő részéről kiegyenlítődő lenne, hiszen egy faluban képződne a támadó sereg vagy 3 faluban... taktika függő illetve a védelmet is lehetne barakkos és istállós faluban folyamatossá tenni.
Mi lenne az eredménye?
Elsősorban az idővel való háború minél nagyobb sereget összehozni és nagy csatákat vívni hiszen a nyersanyag sosem volt akadály...
Elképzelésem:
Az első falu full támadó, második falu full védő, a többi falu táp falu, majd egy ha ez a két falu seregképzése kb 48 órára be van téve akkor jöhet a 2. támadó 3. támadó falu illetve melléjük a védő falvak. Nemesek védett vonattal tudnak csapódni. Nagyobb támadó erőt képviselve. Ebből kifolyólag végre kapnának hangot a védő egységek is, mert vannak játékosok akik egyáltalán nem gyártanak védőket elég nekik a dodge illetve a támadó sereg hazakísérése így lényegében támadóval védi a falvát, de így már nagyobb veszteség lenne feladni a falvakat mivel nagyobb sereget is tudunk benne képezni.
A katapultok és kosok lényegesen nagyobb szerepet kapnának mivel egy nagy védőmennyiséggel rendelkező falut beütni igen csak nagy armadára van szükség így a lovag fegyverzete is hasznos lehet, nem pedig mindenki azt az egy fáklyát használná a játék végéig, mert mint tudjuk látjuk halljuk a játékosok nagy része 80-90%-a csak addig küzd a hőssel míg a katapultokhoz való tárgyat megszerzik utána már csak katapult mellé használják.
Bár itt eszembe jutott az is hogy mi lenne HA a lovag pontrendszerbe működne, kapna életerőt, támadó erőt, + védelem és + támadó bonuszt... vagy esetleg még küldetési rendszer a lovag-nak amivel pontokat gyűjthet és azt fejlődési rendszerben level 1- level 20-ig felhasználhatná egyfajta Tapasztalati pontokra gondoltam.
Szóval ezek koncentrált és fix falvak azaz néhány falu kapná a figyelmet, a többi falut táp falunak használva így nagy mennyiségű falunál könnyebb lenne kezelni csak azt a néhányat nem kellene egyszerre 10-20 faluval játszani támadó és védőt. 100 falunál a dolog nem úgy nézne ki hogy 60 támadó 40 védő falu hanem pl 10 támadó 15 védő, de azok nagyobb támadó erővel bírnának persze egyértelmű hogy több faluból több egységet lehet gyártani így azok is szerepet kapnak, de a hangsúly a Világ középidőszakában már nem a falunkénti sereg számítana hanem az egy falura eső sereg.
És ha már ott tartunk hogy nagy támadó erő... lehetne foglalós játék. Pl. 5 fős klánok 1 falut kell hogy megvédjenek a játék célja foglald el és védd meg a "klán falukat"(a neve szerkeszthető lenne a klánvezér által) ebből alakulna ki a Klán Háború. Így ki lehetne használni a védő és támadó egységeket, új seregfelépítési taktika jönne létre melyik képvisel nagyobb haderőt hosszútávon, valószínűleg több Nehéz lovas is lenne és nem pont védőbe. Persze a klán falu egy idő után aktiválódna ahogyan sok más is ami esemény és a végjátékhoz szükséges, de ha nagy világban gondolkodunk akkor az elejétől kezdve lehetne aktiválni és ezeket a falukat úgyszintén lehetne építeni, sőt lehetne bele dupla falas rendszert is beletenni nagyobb védő érték végett ugyanis a támadó erő mindig erősebb, bár a katapultok + fáklya kompenzálja így ezt a kérdést meghagynám a hozzá értőknek
Persze így a farmolás is könnyebb lenne sajnos-nem sajnos mert néhány támadó falu lenne de ott szép könnyűlovas mennyiséggel
Egy kis csinosítást még ráférne, ez bizonyára fog kapni hideget meleget, de tele vagyok ötletekkel...
No és a másik... elszaporodtak a szerver bérlések, klánok, csapatok, barátok részére. Vannak erre speckó oldalak is amiket tört szervereknek hívnak lényegében saját adminnal(bérlő) rendelkezik amit én nem támogatnék azonban a KH csapat bizonyára sok melóval van ellátva, de egy héten 1 nap vagy pár óra szabadideje csak van hogy szervert béreljenek pénzért vagy prémium pontért. A feltételek szabásával min. 10-20 játékos vagy 3 óra játék idő, prémium fiók használata vagy hasonló feltételek mellett.
Én el tudnék képzelni egy félmilliós támadó sereget ahogy beüt egy hozzá hasonló nagyságú védelmet.
Üdv
Barni