DeletedUser19087
Vendég
A scriptel fake támadásokat küldhetünk ki, úgy, hogy a megadott koordinátákon sorban végigmegy.
Működése:
-a koordinátákat a var koordinatak = "xxx|yyy" változóban kell megadni szóközzel elválasztva
-a koordinátákat több féle formában meg lehet adni:
-ha elnavigálsz támadás kiküldés közben, majd visszatérsz, akkor a következő koordinátával fogja folytatni(tehát ha a harmadiknál jártál, akkor a negyedikkel folytatja)
-ha elnavigálsz támadás kiküldés közben, közben megváltoztatod a koordinátákat a scriptben, majd visszatérsz, mint az előző példában a negyediknél fogja folytatni, tehát az első hármat kihagyja az új koordinátákból
Ezek szélsőséges esetek, de aki mégis találkozna velük, egy böngésző újraindítás megoldja a problémát.
Működése:
-a koordinátákat a var koordinatak = "xxx|yyy" változóban kell megadni szóközzel elválasztva
-a koordinátákat több féle formában meg lehet adni:
- 123!456
- (123|456)
- (123,456)
- (123!456)
- 123,456
-ha elnavigálsz támadás kiküldés közben, majd visszatérsz, akkor a következő koordinátával fogja folytatni(tehát ha a harmadiknál jártál, akkor a negyedikkel folytatja)
-ha elnavigálsz támadás kiküldés közben, közben megváltoztatod a koordinátákat a scriptben, majd visszatérsz, mint az előző példában a negyediknél fogja folytatni, tehát az első hármat kihagyja az új koordinátákból
Ezek szélsőséges esetek, de aki mégis találkozna velük, egy böngésző újraindítás megoldja a problémát.
Kód beillesztése:
javascript:
var koordinatak = "xxx|yyy";
var egysegek = {
osszes: "igen",
landzsas: 0,
kardos: 0,
bardos: 0,
ijasz: 0,
kem: 0,
konnyulovas: 0,
lovasijasz: 0,
nehezlovas: 0,
kos: 0,
katapult: 0,
lovag: 0,
nemes: 0
};
if (document.URL.match("screen=place")) {
function addStorage() {
sessionStorage.refresh = sessionStorage.refresh != null ? sessionStorage.refresh : -1;
sessionStorage.setItem("refresh", parseInt(sessionStorage.refresh) + 1);
}
function setUnits() {
if (egysegek.osszes == "igen") {
selectAllUnits(true);
} else {
insertUnit($('#unit_input_spear'), egysegek.landzsas);
insertUnit($('#unit_input_sword'), egysegek.kardos);
insertUnit($('#unit_input_axe'), egysegek.bardos);
insertUnit($('#unit_input_archer'), egysegek.ijasz);
insertUnit($('#unit_input_spy'), egysegek.kem);
insertUnit($('#unit_input_light'), egysegek.konnyulovas);
insertUnit($('#unit_input_marcher'), egysegek.lovasijasz);
insertUnit($('#unit_input_heavy'), egysegek.nehezlovas);
insertUnit($('#unit_input_ram'), egysegek.kos);
insertUnit($('#unit_input_catapult'), egysegek.katapult);
insertUnit($('#unit_input_knight'), egysegek.lovag);
insertUnit($('#unit_input_snob'), egysegek.nemes);
}
$('#unit_input_spear').trigger("focus");
}
function setCoords() {
var text = koordinatak.replace(/[())]/g, "").replace(/[!,]/g, "|").split(" "),
coord = text[sessionStorage.refresh].split("|");
$('input#inputx').val(coord[0]);
$('input#inputy').val(coord[1]);
}
function clearStorage() {
sessionStorage.clear();
}
function run() {
if (sessionStorage.refresh == koordinatak.split(" ").length - 1) {
clearStorage();
alert("Elfogytak a koordináták, a végére értél.");
} else {
addStorage();
setUnits();
setCoords();
}
}
run();
} else {
alert("A script a gyülekezőhelyen működik, most átirányítunk oda.");
self.location = game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i, "screen=place");
}
void(0);