2017 Nyár: milyen beállításai legyenek a következő normál szervernek?

DeletedUser8560

Vendég
Kedves Játékosaink,

Szeretném, ha a következő szerver beállításainak alapját a ti véleményetek adná. Így felteszem a kérdést, hogy milyen lenne a jó beállítás?
Segítségül annyit tudok megtenni, hogy leírom, mik az alap elvárások, amitől a központ NEM fog eltérni:

- Prémium funkciók bekapcsolása
- Sebesség (világ/egység) aránya közelítsen 1-hez
- NINCS régi lovagrendszer
- A mostani mennyiséggel megegyező, vagy annál kevesebb barbár és bónusz arány (a magyar szerverek így is kiemelten sokat kapnak a külföldiekéhez képest)
- Lovag-készségek / Őrtorony: egyiknek lennie kell
- Klán-készségek: deaktiválásra nincs lehetőség
- Tárolós rendszer nem elérhető
- Klánok limitjét szeretnék maximáltan 50 körül vagy alatt tartani

Köszönöm és további jó játékot.
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Őrtorony, templom, tanyaszabály NE legyen. Nemesek olcsó újraképzése LEGYEN.
 

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Kedves Játékosaink,

Szeretném, ha a következő szerver beállításainak alapját a ti véleményetek adná. Így felteszem a kérdést, hogy milyen lenne a jó beállítás?
Segítségül annyit tudok megtenni, hogy leírom, mik az alap elvárások, amitől a központ NEM fog eltérni:

- Prémium funkciók bekapcsolása
- Sebesség (világ/egység) aránya közelítsen 1-hez
- NINCS régi lovagrendszer
- A mostani mennyiséggel megegyező, vagy annál kevesebb barbár és bónusz arány (a magyar szerverek így is kiemelten sokat kapnak a külföldiekéhez képest)
- Lovag-készségek / Őrtorony: egyiknek lennie kell
- Klán-készségek: deaktiválásra nincs lehetőség
- Tárolós rendszer nem elérhető
- Klánok limitjét szeretnék maximáltan 50 körül vagy alatt tartani

Köszönöm és további jó játékot.


Szia Sajt!

Az elvárásokat figyelembe véve szerintem egy ehhez hasonló beállítás jó lenne. Aztán akkor v45-re lehetne egy pörgősebb világot is bedobni, mert az utóbbi világok lassúak voltak.

Általános beállítások
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 0.9
Morál: Aktív (pont+idő)
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan, kezdési időpont alapján
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 08:00 óra között

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 45 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: megszokottól kevesebb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser12246

Vendég
Sok mindenben egyetértek zyzzel külön tetszik a szabad kereskedelem korlátlansága. Classicon is nagyon tetszett, hiszen így remekül tudtuk segíteni a tarsakat, akik pl nemest buktak. Ugye olcsó ujrakepzes nem volt, így különösen hasznos.

Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 09:00 óra között

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért:Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 45 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Aktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser18842

Vendég
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1.1
Egység sebesség: 0.9
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: Aktív 23:00 és 09:00 óra között

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Aktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-30
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt arányú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
 

DeletedUser19091

Vendég
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 60%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1.2
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: Aktív 22:00 és 09:00 óra között

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Lovagi rendszer: ÚJ, a lovagnak nincsenek fegyverei, képességeket szerez.
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: nincs
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-30
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: normál
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 napban.

Még ami különösen tetszik, az a nagyobb falvakkal kezdés. Jó lenne egy N3.
 

DeletedUser12246

Vendég
Magasabb falu beállítás nekem se lenne ellenemre, mindegy, hogy n2, n3 vagy n4.
Csak azért nem írtam, mert normál szerveren ezidáig 1x fordult elő a magyar khn, mégpedig v10en. Szóval nem egy gyakori dolog. Classicon mondjuk éppen bejött.
 

DeletedUser19092

Vendég
Kulon ezert reggeltem forumra :D:D
N3 nekem is bejonne leglas!

Beallitasok alabb

Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: Aktív 23:00 és 08:00 óra között

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 15:1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Lovagi rendszer: Új
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 40 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-30
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Igen
Taglétszámkorlát: 40

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: normál vagy kevesebb
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Gyerekek. 22:00-09:00-ig ejszakai bonusz? :D Jo, hogy nem tamadhato alvo modot akartok bele. :D Ortorony, fakelimit... azert ne csak a tamado dolgoztassa mar meg magat szerintem a szervezessel, idozitessel. Miert nincs nemesek olcso ujrakepzese? Miert baj az, ha lehet ontani a nemest? Barbar falvak visszabontasa inaktiv? - Nehogy neveld a kornyeked jo farm terulette, aztan kesobb, ha ugy gondolod befoglald... Szerintem a miliciat is nyugodtan bent hagyhatjuk, egy paran mar tudunk azzal is vonatot vagni, nem egy rossz hadaszati lepes.

Ja, nemet szerveren tapasztaltuk paran. Nem volt MS, konyorgom, ilyen eszetekbe ne jusson itt magyaron! :D Csak jon a vonat es tippeld meg, hogy hol vagd meg...?

Classicrol meritve az otletet. Kicsit izgalmasabb lenne, ha itt is 5 szazados vonatok lennenek.
(Akik nem ertik:
07:00:00:050
07:00:00:100
07:00:00:150
07:00:00:200
07:00:00:250)

Ijaszra szerintem sincs szukseg, bar eleg irrelevans.
 

DeletedUser12246

Vendég
Barbár falvak visszabontasa azt jelenti, hogy ha pl egy 9000 pontos faluval rendelkező játékos töröl, a falu barbár lesz, akkor elkezdi lefelé bontani 3000 pontig.
 

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
Magasabb falu beállítás nekem se lenne ellenemre, mindegy, hogy n2, n3 vagy n4.
Csak azért nem írtam, mert normál szerveren ezidáig 1x fordult elő a magyar khn, mégpedig v10en. Szóval nem egy gyakori dolog. Classicon mondjuk éppen bejött.

N2-nél nagyobbra nem látok esélyt. Ha n3 vagy n4 lenne alapból kevés pp-t nyomnának bele a játékosok meg 7 napos kezdő után egymásra mennének a vonatok. :D
 

DeletedUser12246

Vendég
N2-nél nagyobbra nem látok esélyt. Ha n3 vagy n4 lenne alapból kevés pp-t nyomnának bele a játékosok meg 7 napos kezdő után egymásra mennének a vonatok. :D

Természetesen. Mikor írtam a javaslatot, nem tartottam szem előtt egy esetleges nagyobb falvakkal való kezdést. N3-nál már elég lenne 4-5 nap kezdővédelem, N4-nél meg 3.

Mindazonáltal ha már emelt, n2 bőven elég lenne, úgyis van tőzsde.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.219
Ja, nemet szerveren tapasztaltuk paran. Nem volt MS, konyorgom, ilyen eszetekbe ne jusson itt magyaron! :D Csak jon a vonat es tippeld meg, hogy hol vagd meg...?

Ez tényleg eszetekbe ne jusson :D Fujj.

Amúgy ott automatán a vonat mögé dobta... Pilvo vágott nálam, másodperc végefele, én meg másodperc elejefele, és mégis a vonat mögé érkeztünk.
 

tysonka

Well-Known Member
A reakció pontszáma
570
Barbár falvak visszabontasa azt jelenti, hogy ha pl egy 9000 pontos faluval rendelkező játékos töröl, a falu barbár lesz, akkor elkezdi lefelé bontani 3000 pontig.

Akkor én eddig tévhitben éltem. :D

Ez tényleg eszetekbe ne jusson :D Fujj.

Amúgy ott automatán a vonat mögé dobta... Pilvo vágott nálam, másodperc végefele, én meg másodperc elejefele, és mégis a vonat mögé érkeztünk.

Akkor az egy kiemelten elb......tt szerver volt .D
 

DeletedUser19093

Vendég
Végjáték: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 65%-át birtokolja 20 napon át megszakítás nélkül.
Játék sebessége: 1.2
Egység sebesség: 0.8
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Korlátlan
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer Időkeret a kereskedés/támadások visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Éjszakai bónusz: aktív 00:00 és 09:00 óra között
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál Ingyenes
Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények Jutalmak: Aktív
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 15 : 1 az első 45 napra
Játékbeállítások
Lovag: Aktív Lovagi rendszer: Új
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: korlátlan
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Aktív
Főnemesek árának növekedése: Inaktív
Főnemesek maximális hatótávolsága: 35 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-35
Hűség növekedése: Óránként 1.5
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 40
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: kevés
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív Korlátozott helyettesi hozzáférés.
 

DeletedUser19094

Vendég
Nyeremények
Nyertes: Területi dominancia

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 1.2
Egység sebesség: 1
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív
Szabad kereskedelem: Aktív, korlátozás nélkül
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Nincs
Időkeret a kereskedés visszavonására: 10 Perc
Milliszekundum: Aktív
Időkeret a támadások visszavonására: 10 Perc
Éjszakai bónusz: 00-09, 2x
Alvás Üzemmód: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium fiók: Aktív
Fiókkezelő: Aktív
Farmkezelő: Aktív
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív

Jutalmak
Jutalmak:
Aktív

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 15:1 az első 14 napon

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszintes fejlesztés
Kémrendszer: A kém mindent kémlelhet.
Tanyaszabály: Inaktív
Templom: Aktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig).
Barbár falu visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N2

Milícia
Milícia: Aktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Érme
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 25-30
Hűség növekedése: Óránként 1

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Igen
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Bónuszfalvak: Normál arányú, fejlesztett bónusz és barbárfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 15 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.
 

-Revolution-

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.387
A hűség növekedésének mértéke nem a játék sebességétől függ? Vagy ez így nincs kőbe vésve? :D
 
Fent