DeletedUser8560
Vendég
Kedves Játékosaink,
A v37 világ az első világunk a magyar piacon, ahol bevezetésre kerül az új lovagi rendszer.
Az új lovagi rendszer a lehetőségekről szól: Nem csak azért, mert összesen 10 lovagod lehet, hanem azért is, mert ezek képezhetők, és specializálhatók egyes feladatok elvégzésére, szükségleteitek szerint, akár legyen szó csatáról, akár a falu támogatásáról.
Lovag képzése
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Szükséges faluszám, hogy újabb lovagod lehessen: 1, 3, 5, 10, 20, 35, 50, 65, 80, 100
Lovagok fejlesztése
A lovagok fejlesztése egyszerű, de alaposan gondoljátok át, hogy fogjátok csinálni. Tény, hogy több módon is fejleszthető a lovag, és gyűjthető be a tapasztalati pont (egyszerűbb elnevezés: XP).
Ezek a lehetőségek a következők: Harc, Támogatás, Építés, Gyakorlás. A játék elején csak hagyd a faluban, hogy felügyelje az építkezéseket és így gyűjtsön tapasztalatot - ez tűnik a legegyszerűbb megoldásnak. Akárhogy is, ahogy a játék halad és a lovag fejlődik, azon kapod magad, hogy valahol máshol nagyobb szükség van rá.
Harc
A lovag tapasztalati pontot szerez, ha részt vesz egy támadásban vagy védekezésben. A lovag nem veszíti el a tapasztalati pontjait és megszerzett képességeit, ha hősiesen meghal egy csatában.
Ha a lovag támadást vezet egy falu ellen, vagy a védekezőket vezeti, a megszerzett XP mennyisége a legyőzött egységek típusától és mennyiségétől függ. A lovag nem szerez XP-t, ha saját sereg ellen védekezik vagy saját falut támad.
Támogatás
Egy lovag akkor is szerezhet tapasztalatot, ha egy másik játékos falvát támogatja - akár egymaga, akár egy támogató csapatot vezetve. A megszerzett tapasztalat a támogatás időtartamán, a támogatásba küldött saját egységek mennyiségétől, és a védekezőként legyőzött támadó egységszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy támogatásban akkor is szerezhető tapasztalat, ha senki sem támad. A tapasztalat naponta kerül jóváírásra, amikor a lovag csatázik, és amikor a saját támogató egységszám változik.
A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Építés
Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket, és akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Gyakorlás
A lovagnak otthon kell lennie a szobornál ahhoz, hogy a gyakorlás megkezdődhessen. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. A gyakorlás nyersanyagot igényel, amelyet ha megszakítasz, nem kapsz mind vissza, csak a belefektetett nyersanyag 90%-át. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.
Képességkönyvek
Most, hogy tudod, hogy a lovag hogy tud tapasztalati pontot szerezni, nézzük meg, hogy mit kap érte!
Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!
Képességkönyvek - Falu
Motiváció - A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést.
Építészet - A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket.
Oktatás - A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul.
Meggyőzés - Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.)
Képességkönyvek - Védekezés
Kardvívás - A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő.
Falanx - A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő.
Megerősítés - A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben.
Forró olaj - A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő.
Képességkönyvek - Támadás
Feltöltődés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.
Lovaglás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.
Rombolás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.
Döngölés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.
Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni. Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen. Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.
Reméljük az új rendszer elnyeri tetszéseteket, még a lovagok jobb felhasználhatóságát eredményezi.
További jó játékot és szerencsés csatákat kívánunk!
Visszajelzéseiteket, fejlesztési javaslataitokat továbbra is várjuk!
A v37 világ az első világunk a magyar piacon, ahol bevezetésre kerül az új lovagi rendszer.
Az új lovagi rendszer a lehetőségekről szól: Nem csak azért, mert összesen 10 lovagod lehet, hanem azért is, mert ezek képezhetők, és specializálhatók egyes feladatok elvégzésére, szükségleteitek szerint, akár legyen szó csatáról, akár a falu támogatásáról.
Lovag képzése
Minden játékos egy Lovaggal kezdi a játékot. Ahogy a birodalom növekszik, úgy kapnak a játékosok egyre több Lovagot, maximálisan 10-et. Tehát a faluszámtól függ a Lovagok száma.
Szükséges faluszám, hogy újabb lovagod lehessen: 1, 3, 5, 10, 20, 35, 50, 65, 80, 100
Lovagok fejlesztése
A lovagok fejlesztése egyszerű, de alaposan gondoljátok át, hogy fogjátok csinálni. Tény, hogy több módon is fejleszthető a lovag, és gyűjthető be a tapasztalati pont (egyszerűbb elnevezés: XP).
Ezek a lehetőségek a következők: Harc, Támogatás, Építés, Gyakorlás. A játék elején csak hagyd a faluban, hogy felügyelje az építkezéseket és így gyűjtsön tapasztalatot - ez tűnik a legegyszerűbb megoldásnak. Akárhogy is, ahogy a játék halad és a lovag fejlődik, azon kapod magad, hogy valahol máshol nagyobb szükség van rá.
Harc
A lovag tapasztalati pontot szerez, ha részt vesz egy támadásban vagy védekezésben. A lovag nem veszíti el a tapasztalati pontjait és megszerzett képességeit, ha hősiesen meghal egy csatában.
Ha a lovag támadást vezet egy falu ellen, vagy a védekezőket vezeti, a megszerzett XP mennyisége a legyőzött egységek típusától és mennyiségétől függ. A lovag nem szerez XP-t, ha saját sereg ellen védekezik vagy saját falut támad.
Támogatás
Egy lovag akkor is szerezhet tapasztalatot, ha egy másik játékos falvát támogatja - akár egymaga, akár egy támogató csapatot vezetve. A megszerzett tapasztalat a támogatás időtartamán, a támogatásba küldött saját egységek mennyiségétől, és a védekezőként legyőzött támadó egységszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy támogatásban akkor is szerezhető tapasztalat, ha senki sem támad. A tapasztalat naponta kerül jóváírásra, amikor a lovag csatázik, és amikor a saját támogató egységszám változik.
A lovagod nem szerez tapasztalatot öntámadás kivédésével.
A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Építés
Egy lovag képes felügyelni a saját falvakban az építkezéseket, és akkor gyűjt tapasztalatot, ha a faluban tartózkodik az adott építés megkezdésekor és ott marad annak végéig. A kapott tapasztalati pont a felépített épület értékétől függ.
A lovag nem szerez tapasztalati pontot akkor, ha támogatásban van, és az adott faluban egy építkezés befejeződik.
Gyakorlás
A lovagnak otthon kell lennie a szobornál ahhoz, hogy a gyakorlás megkezdődhessen. Amíg gyakorol, a lovag nem tud csatázni, és nem ad bónuszokat. A gyakorlás nyersanyagot igényel, amelyet ha megszakítasz, nem kapsz mind vissza, csak a belefektetett nyersanyag 90%-át. Ha a gyakorlási idő alatt a falut elfoglalják ahol tartózkodik, a lovag meghal, és a gyakorlásért járó bónuszokat nem fogja megkapni.
Képességkönyvek
Most, hogy tudod, hogy a lovag hogy tud tapasztalati pontot szerezni, nézzük meg, hogy mit kap érte!
Amikor a lovag elér egy bizonyos tapasztalati pont mennyiséget, szintet ugrik. Minden ilyen alkalommal kap egy képesség könyvet. A képesség könyv segít a lovagban a képesség-fán előre jutni. Ezek a könyvek a három fő képességen alapulnak: Falu, Védekezés, Támadás. Minden lovag maximum a 30. szintig képes fejlődni, tehát egyik sem lesz egy készség mestere - így válassz okosan a képességek kiosztásakor!
Képességkönyvek - Falu
Motiváció - A lovag állomásozó falujában fejleszti a termelést.
Építészet - A lovag állomásozó falujában gyorsítja az építkezéseket.
Oktatás - A lovag állomásozó falujában az egységképzés gyorsul.
Meggyőzés - Fejleszti a nemes támadásának hatékonyságát abból a faluból, ahol a lovag állomásozik. (A lovagnak a támadó faluban kell lennie amikor a támadás beérkezik, nem a támadó seregben.)
Képességkönyvek - Védekezés
Kardvívás - A lovag állomásozó falujában a kardosok védekező ereje megnő.
Falanx - A lovag állomásozó falujában a lándzsások védekező ereje megnő.
Megerősítés - A lovag állomásozó falujában az épületek kevésbé érzékenyek az ostromfegyverekkel szemben.
Forró olaj - A lovag állomásozó falujában a Fal védekező ereje megnő.
Képességkönyvek - Támadás
Feltöltődés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő bárdos ereje megnövekedik.
Lovaglás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő könnyűlovas ereje megnövekedik.
Rombolás - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő katapultok ereje megnövekedik, és nagyobb rombolást okoz az épületekben.
Döngölés - A lovaggal történő támadás során a kíséretében lévő kos ereje megnövekedik a fal ellen.
Amikor a lovag eléri a következő szintet, a készségkönyv bekerül a leltárba, ahol fel lehet használni. Tehát a lovagnak teljesítenie kell a szükséges követelményeket ahhoz, hogy tanuljon és fejlődjön, még akkor is, ha van egy könyve!
Amikor a lovag teljesíti a feltételeket, a leltárban található készségkönyv felhasználható közvetlenül a Lovag Áttekintés felületen. Egy villogó ikon fogja jelezni, ha a kiválasztott lovag teljesítette a könyv felhasználásához szükséges feltételeket.
Reméljük az új rendszer elnyeri tetszéseteket, még a lovagok jobb felhasználhatóságát eredményezi.
További jó játékot és szerencsés csatákat kívánunk!
Visszajelzéseiteket, fejlesztési javaslataitokat továbbra is várjuk!