- A reakció pontszáma
- 783
Támadás Tervező Újragondolva
Üdv Néktek, bátor hölgyek és nemes urak!
2021 ezen gyönyörű, tavaszi napján örömünkre szolgál, hogy megmutathatjuk Nektek, min dolgozott a Fejlesztő Csapatunk az utóbbi időben:
A jelenlegi Támadásszervezőt nehézkes használni, amivel tisztában voltunk, hisz sokatok kérte az újragondolását, fejlesztését.
Mivel ez egy új, még mindig folyamatban lévő fejlesztés első lépcsője, ezért lehetségesek kisebb változások, fejlesztések a funkcióban. Szeretnénk, ha továbbra is leírnátok a gondolataitokat, észrevételeiteket, ezzel is segítve a fejlesztőinket abban, hogy a lehető legjobb játékélményt nyújtsuk Nektek!
Ez az új Támadásszervező 3 fő részre lett felosztva, melyek mindegyike ugyanazon a helyen elérhető - ott, ahol a mostani Támadásszervezőt is elérjük. Ez a 3 rész a térkép, a parancs lista, és a parancs osztás. A "Támadásszervező megnyitása" gomb megnyomására jön elő a 3 rész a térkép nézeten. Itt biztosítjuk, hogy a 3 rész egymástól elkülönülten használható, és ne zavarjon össze senkit.
I. Térkép
Ez a rész biztosítja a játékosoknak a célpontválasztást közvetlenül a térképről. Ha rákattintunk egy falura ebben a nézetben, a falu koordinátáit a parancs osztó űrlapra menti (ismételt kattintás pedig eltávolítja onnan). A térképen meg fog jelenni a kiválasztott falun egy speciális ikon, ami a parancsot hivatott azonosítani: van egy az éles támadásoknak, egy a fake támadásoknak, és egy a támogatásoknak. Ezek teljesen egyediek lesznek, hogy ne lehessen bármi mással összekeverni őket, az illusztráión csak átmeneti, nem végleges ikonok láthatóak.
II. Parancs lista
A második fő rész az új Támadásszervezőben a parancs lista. Itt láthatóak a parancsok, melyeket a játékosok kiosztottak a klántársaiknak. A parancsok időrendi sorrendben lesznek láthatóak, méghozzá a legújabb lesz legfelül, hátul pedig a legrégebbi. Név, típus, célpontok, csapódási idő és - adott esetben - a parancshoz szükséges seregszám látható egy ilyen parancson. A parancsok módosíthatóak a jobb felső sarokban lévő kis gombbal. Ha egy játékos teljesíti a parancs rá eső részét, akkor egy kis pipa fog megjelenni a neve mellett, ezzel jelezve a többieknek, hogy a parancs egy része már teljesült. Gondolkodunk azon, hogy a játékosra bízzuk, engedi-e, hogy látszódjon a neve a listán, vagy sem.
Parancs kiadásához van egy külön szekció.
A játékosra osztott parancsok meg fognak jelenni a kiválasztott játékos gyülekezőhelyén, ezáltal könnyen láthatják, hova, mennyi támadást kellene küldeniük, és mikorra. Csak rá kell kattintani az egyik sorra a listából, és ki fogja tölteni a megfelelő értékekkel a gyülekezőhelyet. Innentől már minden a megszokott módon megy tovább. A játékosoknak nincs megszabva, melyik falujukból teljesítik a parancsot, ez teljesen rájuk van bízva.
Egészen addig, amíg a játékos pontosan annyi egységet küld, amennyi kérve van, a parancs teljesül, független attól, hogy hány faluból lett megoldva. Minden teljesített parancs mellett meg fog jelenni egy kis pipa, így ők maguk is láthatják, mit teljesítettek már, és mi vár még megoldásra. Adott idővel a parancsban megadott támadás után a parancs automatikusan el fog tűnni a listából.
III. Parancs osztó űrlap
A játékosok itt tudnak megoldandó parancsot osztani a klántársaiknak. Elnevezhetik a parancsot (alapesetben sorszámozott nevet kapnak). Lehet kézzel hozzáadni a koordinátákat, vagy a már említett, térképen kattintós módszerrel felvinni őket az űrlapra, kiválaszthatjuk a típusát a parancsnak, beállíthatjuk mennyi sereget szeretnénk kérni (üresen hagyva nem jelenik meg a parancsban) és mikorra szeretnénk a csapódást.
Mivel csak játékosokat, nem falvakat tudunk hozzáadni egy parancshoz, ezért csak a játékosnevet kiválasztani, illetve tudunk adni neki egy színt, amivel a térképen fog látszani. A játékos klántársat választhat csak ki, a keresőmezőbe beírt játékosnévvel. Amikor a parancsot kiosztjuk, az meg fog jelenni a játékosok gyülekezőhelyén, akiknek a parancs szól. Ahogy már fentebb mondtuk, adott idővel a parancsban megadott idő után a parancsok törlődni fognak a listából.
Egy parancshoz maximum 50 célpont adható hozzá, viszont bármennyi parancs létrehozható. Ez az 50-es korlátozás technikai okok miatt szükséges, viszont lehetséges, hogy további tesztelés, illetve éles használat után meg fogjuk tudni emelni ezt a számot, ha már elég információnk lesz arról, mennyire terheli le ez a funkció a szervereket.
Mit gondolsz a fejlesztésről?
Azt szeretnénk, ha minnél többen használnátok ezt az új Támadásszervezőt, és mivel az alapjaitól lett teljesen átdolgozva a korábbi megoldás, szeretnénk, ha visszajelzések, építő kritikák formájában tudatnátok velünk, hogyan látjátok ezt az új fejlesztést, hisz szeretnénk, ha mindannyiótoknak hasznos lenne. Előre is köszönjük a visszajelzéseiteket!
Utoljára szerkesztve: