tibax
Well-Known Member
- A reakció pontszáma
- 1.445
Leírom pontosabban, elnézést a kapkodásomért!
V60-ra tervezett világbeállítás
Egység sebesség: 1
Játék sebesség: 1,5
Végjáték: A felvilágosodás kora
A felvilágosodás kora előrevetíti olyan klánok győzelmi lehetőségeit, melyek előszeretettel védekezve mindig kikapnak. A felvilágosodás korában lehetőséget kapna egy védekező klán, mely okosan tud dipózni, s nem feltétlenül kellene mindig azt látnunk, szövetségek bomlanak és olvadnak a győzelem érdekében.
Millsec: kikapcsolva
Nekem speciel elegem van a kockákból, meg a scriptekkel csalókból, abban az esetben viszon, ha minden csapat csupán másodpercre pontosan érkezne, megszűnnének a civakodások, nem lenne értelme scripteket venni, azokért fizetni, illetve Pista bácsi is ugyan annyira tudna időzíteni a 2003-as xp-vel, mint Fullhouse a 8 magos, vízhűtéses gépével, 100gb-os nettel, millsecre pontos scriptekkel.
Kezdővédelem: 5 nap (bőven elég)
Kereskedelem: 1:1
Szabad kereskedelem: klánon belül 30 nap után / 60 kívül
Támadó - Védekező arány: 20:1-hez (az első 60 napra)
Klán: 40 fő
Klán zárul: Igen (még az aktívabb időszakban)
Fejlesztési rendszer: 3 szintes
Lovag: aktív (mostani)
Zászló: aktív
Templom: aktív
Őrtorony: aktív
Íjász: aktív
Erőd: aktív
Barbár és Bónusz: emelt emelt emlet és emelt
Fejlődnek: 5000 pontig
Plusz valahogy akkor lehetne duplázni a világot!
Gyűjtögetés: van
Nemes: 30mező (nincs giga-mega arma a kicsikre, sem kezdeti fölényeskedés)
Éjszakai bónusz: 22:00-09:00-ig (Mindenki pihenje ki magát fiúk-lányok
A világ lehetőségei
Egy olyan világot kapunk, amiben nem éri meg árulónak lenni, ahol nem lehet egyedül terjeszkedni, ahol sok kicsi klán van, és kötelező használni a diplomáciát. Nem jönnek létre gigászok, nem fél speed világot kapunk, nem roncsolja az ideget, hogy beállnak ezredekbe, s nem nyerhet egy klán hatalmas területeket jó reggel, és starter játékosokkal.
Ez a világ valóban V1 korai éveihez hasonlítana!
Hűha,ezt valaki igazán lefordíthatná a világ lehetőségei részt
Mert nekem elégè kósza ez az írás.
A klán zárás nem megoldható normál világon,és nem véletlenül szerintem....és itt nem a népvándorlásal van a baj,hanem azzal ,hogy sok az olyan játékos akik idővel belefáradnak a játékba...tehát tegyük fel,hogy marad 20 klán 2-3 játékosal...dipoznak stb(ez ok) ,de hány évbe telne amíg vége lenne a világnak?