Nyilván ha már főverziót lép a játék, akkor ezt az apró módosítást bele lehetne tenni.
Én két olyan dolgot javasolnék, amely nagyban lecsökkenthetné a falvakkal való pepecselést:
- Az egységképzőknél ne csak számmal lehessen megadni, hogy mit szeretnénk képezni, hanem legyen mód arra, hogy bekapcsoljuk a kiképzést, ha a kiképzés a barakkban be van kapcsolva, mondjuk lándzsásra, akkor az a barakk folyamatosan lándzsást fog képezni, ahogy a nyersanyag engedi, nyilván az istállóban is be lehetne kapcsolni a nehéz lovas gyártást is. Így a faluhoz csak akkor kell nyúlni, amikor egy védőfalut támadóvá akarunk alakítani, vagy fordítva. Nem kell számokat írogatni.
- A talán legtöbb munkával az jár, hogy azokból a falvakból, amelyekben már tele van pakolva a tanya, átvigyük a nyersanyagot azokba a falvakba, ahol még nincs telepakolva, ügyelve arra, hogy nehogy kifolyassuk a raktárat. Ezt nagyban lehetne egyszerűsíteni azzal, hogy ha lenne a falvakban egy két állású kapcsoló: ide hozni kell a nyersanyagot, vagy innen vinni kell azt, és a kereskedők lerendezik ezt egymás közt. (akár a fiókkezelőbe betenni ezt.)
De istenigazából a legjobb megoldás az lenne, ha nem lenne a nyersanyag szétosztva a falvak közt, hanem egyben lenne a birodalom teljes nyersanyaga, és az összes falu ebbe termelne, és a birodalom raktárának a kapacitása a falvakban lévő raktárak kapacitásának az összege lenne. Egy rablás alkalmával a faluból maximum annyi nyersanyagot vihetnek, amekkora a raktár ott, és a raktár mondjuk 1 óra alatt töltődne vissza a faluban. Így a belkereskedésre nem is lenne szükség. Max egymással.
Persze vannak olyan ötleteim is, amelyek nem lennének népszerűek:
- Például bizonytalanságot vinni az érkezési időkbe, hogy ne az döntsön egy csatát, hogy kinek van jobb vagy stabilabb pingje (tizedmásodperces időzítések...)
- Illetve éjszakai bónusz helyett teljes éjszakai tűzszünet: az éjjelre időzített támadások csak reggel a bónusz végén csapódnának.