-Numlock-
Brit tudós
- A reakció pontszáma
- 583
plainte által, ellenőrzésre beküldött script
A nemzetközi szerverről ered, vagyis innen (katt ide)
A script segítségével fake-zni lehet az ellenség falvait, 2 megadott dátum & idő közti sávban való érkezéssel . Első futtatásra a beállítások fület hozza fel, majd ezután a gyülekezőhelyen futtatva, a script elemzi a megadott adatokat, és ezek alapján már illeszti is be az egységeket és a koordinátát. A gyülekezőhelyen kívül való futtatással a beállítások fület elő lehet ismét hozni.
2 opcióból lehet választani adatforrást a scripthez:
- Manuális: a scripten belül adod meg magad a fake cp koordinátáit illetve az érkezési időket is
- Egy fórum téma linkje: mivel az eredeti kódban a script külső(nem a játékhoz kapcsolódó) linkekhez volt tervezve, ezért meg kellett bütykölni ezt a részét is, hogy lehessen használni játékon belül a fórum témákat hozzá. (mint ahogyan a fórumos fake scriptünk is működik).
A fórum téma létrehozásakor, a koordinátákat a megszokott módon - xxx,yyy formátumban és a "hosszú gombbal(space)"-el elválasztva egymástól írjuk, majd a legvégén egy új sorban pedig az érkezési időintervallumokat, ilyen formában:
; -jellel kell elválasztani a min. és a max. csapódási dátum&időt.
A scripten belül a linkekhez a létrehozott fórumtéma teljes linkjét kell beilleszteni
Pld:
A beállítások legalján pedig azokat az egységeket kell kiválasztani amelyeket szeretnénk hogy a script használjon az egységbeillesztéskor. A kiválasztott egységeket próbálja olyan módon elosztani hogy a leggyorsabban újra lehessen gyártani a kiküldött mennyiséget. Egy faluból ugyan arra a célpont fake koordinátára nem fog kétszer indítani ameddig nem indítod újra a böngészőt, és ameddig ugyan arról a böngészőlapról használod a scriptet.
A világ későbbi szakaszában hasznos lehet, és minél több fake koordináta van hozzá - annál hatékonyabb is.
A nemzetközi szerverről ered, vagyis innen (katt ide)
A script segítségével fake-zni lehet az ellenség falvait, 2 megadott dátum & idő közti sávban való érkezéssel . Első futtatásra a beállítások fület hozza fel, majd ezután a gyülekezőhelyen futtatva, a script elemzi a megadott adatokat, és ezek alapján már illeszti is be az egységeket és a koordinátát. A gyülekezőhelyen kívül való futtatással a beállítások fület elő lehet ismét hozni.
2 opcióból lehet választani adatforrást a scripthez:
- Manuális: a scripten belül adod meg magad a fake cp koordinátáit illetve az érkezési időket is
- Egy fórum téma linkje: mivel az eredeti kódban a script külső(nem a játékhoz kapcsolódó) linkekhez volt tervezve, ezért meg kellett bütykölni ezt a részét is, hogy lehessen használni játékon belül a fórum témákat hozzá. (mint ahogyan a fórumos fake scriptünk is működik).
A fórum téma létrehozásakor, a koordinátákat a megszokott módon - xxx,yyy formátumban és a "hosszú gombbal(space)"-el elválasztva egymástól írjuk, majd a legvégén egy új sorban pedig az érkezési időintervallumokat, ilyen formában:
; -jellel kell elválasztani a min. és a max. csapódási dátum&időt.
A scripten belül a linkekhez a létrehozott fórumtéma teljes linkjét kell beilleszteni
Pld:
A beállítások legalján pedig azokat az egységeket kell kiválasztani amelyeket szeretnénk hogy a script használjon az egységbeillesztéskor. A kiválasztott egységeket próbálja olyan módon elosztani hogy a leggyorsabban újra lehessen gyártani a kiküldött mennyiséget. Egy faluból ugyan arra a célpont fake koordinátára nem fog kétszer indítani ameddig nem indítod újra a böngészőt, és ameddig ugyan arról a böngészőlapról használod a scriptet.
A világ későbbi szakaszában hasznos lehet, és minél több fake koordináta van hozzá - annál hatékonyabb is.
Kód beillesztése:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_HU/scripts/smart_fake.js');void(0);
Utoljára szerkesztve: