Játék felpörgetése

DeletedUser

Vendég
limit nélkülinek veszed? érdekes az 50fős maximum:)

ja nem..arra fogam nics mit lehetne kitalálni...+oldás másra vonatkozott...arra amit ti is csináltok v2-ön...szép munka;) viszont abból szivesen vennék leckéket,mert nálatok maradt az aktivítás:)
 

DeletedUser1561

Vendég
Hát hiába, ha nem lehet klánt váltani sehogyan sem, akkor mindegy, bármilyen leckét is adna bárki is...
 

DeletedUser

Vendég
Giga, igazad lett, nem sokat kellett várni .. :)

Sajtmacska mondta:
Kedves Játékosaink,

A jövőben, az újonnan induló szervereken nem a megszokott feltételekkel lehet megnyerni egy játékot, hanem az üzemeltetők a játékosok kérésének eleget téve új végcélt vezetnek be:

A jövőben induló világokon az a klán győz, amelyik leghamarabb eléri a 200 000 000 pontot, és azt két hétig meg is tudja tartani.

Reméljük, a változtatás elnyeri tetszésetek,

További jó játékot,

Sajtmacska

Ha úgy vesszük a V1-et a Top4 klán már meg is nyerte .. :D
 

DeletedUser

Vendég
200milla,de akkor max 50fős klánok legyenek:D ez így nem lenne nagy pukkanat...ez inkább speed verseny kategória lenne:p
 

DeletedUser1561

Vendég
Hát, ez így tényleg nem lesz nagy szám... 200milla, az 20.000 falu, vagy még kevesebb... Egy normálisan összerakott klán, max pontú falvakkal, szinte csak védőt gyártva, a szélén terjeszkedve előbb meglesz vele, mint bármelyik támadó szellemű klán foglalásokból...

V9eseknek hamar meglehet a triplázás. :D
 

DeletedUser1575

Vendég
Támogatom az elképzelést, hisz egyezik az enyémmel mint azt már kibeszéltük (volt is ez irányban javaslatom sajtmacska felé) Teljes mértékben egyet értek a fentebbi kezdeményezéssel. Gyorsítani kell a játékot tovább nemes nyersanyag csökkentéssel...(mert 4-5-évet még itt ülünk különben a végére 20-an és csiga tempóban haladunk, nézegetjük egymást) úgy hogy ne jöhessenek létre mamut klánok, azaz a 135 fős limit teljesen elfogadható a fentebbi javaslat szerint. Kitenni nem lehet senkit, felvenni viszont igen 135 főig!

Kiegészíteném azzal, hogy ezen bevezetéssel egy időben adjanak vezéri szinten fórum moderálási lehetőséget a játékosok féken tartása végett. Mivel semmi más eszköz nem marad a vezetőségek kezében, ezért azt javaslom legyen lehetőség X időre 1-5-10-15 napra fórum írási/olvasási (külön külön is adhatóan) jog elvételére a téma súlyosságától függően


"Gyorsítani kell a játékot tovább nemes nyersanyag csökkentéssel...(mert 4-5-évet még itt ülünk különben a végére 20-an és csiga tempóban haladunk, nézegetjük egymást)"

Támadni kell más klánt ,játékost,és akkor talán nem fogjátok unni...

Itt van kb 4-5 "nagy" klán pislogtok egymásra,foglaljátok az inaktívokat(akár ellenfél inaktívot is),nyavalyogtok várjátok,hogy minél több inaktívat befoglaljatok és öletekbe hulljon a győzelem ,ahelyett,hogy egymásnak mennétek,harcban döntve el a végét...és talán akkor nem unatkoznátok ha lenne jópár bejövőtök...élő játékosoktól...

Ha meg egy klántagot moderálni kell,mert ráfér(és én is tudnék itt nem fair játékosokat mondani) akkor rég rossz volt amikor felvételnél nem figyeltetek erre...a klánnak is a játékosnak is...
Tisztelet a kivételnek:)

Ha nem tetszik a v1 hagyd abba,ha nem tetszik a v12 hagyd abba..ennyi,nem kell nyavajogni:)
Szerintem:D


Ui: ez a jövőbeli 200 milkás győzelem elérése tartása 2 hétig meg egy felfújt speednek tűnik...
Akkor inkább speedezzetek:)
Hol marad az utolsó faluig,utolsó katonáig elv?:D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Na de ilyet...

Ha unod a játékot ne játssz, de van aki szereti és még sokáig szeretnének itt (v1-en) lenni.

4 év? És? Lehet lesz ez több is, de mondom: Ha te unod a szervert, akkor töröld magad...

Én egyetértek Veled. Senkinek nem kötelező itt játszani. :)

Bő egy hónappal a végjáték meghirdetése után pedig változtatást kérni szerintem kicsit túlzás. Megmondták, hogy minden klán úgy válasszon tagokat, úgy szelektáljon, hogy több ki-belépkedés nincsen.
Ha túl sok az inaktív és nem halad előre egy klán, mert őket kell befoglalnia vagy a tag helyén keletkezett barbikat, akkor valószínűleg rossz döntés(eke)t hozott.
Ha valaki unatkozik, támadjon, ellent, lehetőleg aktívat és mindjárt izgalmasabb lesz a játék és akkor halad előre a klán is (persze amennyiben sikeres a támadás :)).
 

DeletedUser

Vendég
Köszi, hogy mellém álltál, már azt hittem, hogy én a világ ellen (mint Darky:D)

Minden esetre lesz itt még izgalom, mert egyszer elfogynak az inaktív tagok:)

Gyorsításról meg annyit, hogy az aranyérme olcsóbb lett, szerintem az azért gyorsít a dolgon.
 

DeletedUser

Vendég
Azért látom, hogy a hozzászólók többsége nem néz statisztikákat...

Nincs haladás, és nem is lesz, ez a játék már rég arról szól, hogy ki bírja tovább türelemmel....

Vannak területi sikerek egyik, illetve másik oldalon, de lényeges változás sehol sincsen, és nem is lesz, mert túl kiegyenlítettek az erőviszonyok...

A két leggyorsabban fejlődő klán a zárás óta a következőt produkálta:

BFK: +6100 falu - 1,8%-os növekedés
CotR: + 4100 falu 1,2%-os növekedés

Tehát havi szinten a legjobb klán sem tud 1%-nál többet teljesíteni....

A BFK-nak még közel 50%-ra van szüksége, azaz 4 év, de akkor kb. olyan ellenállásba kell ütközniük, mint ami jelenleg hónapok óta zajlik a K18 környékén....

Tehát nincs állóháború, csak barbárosodó ellenfél, és ennyi, majd a falvak befoglalása...

De nézzük csak a CotR - BFK háborút...

Kezdeti sikerek voltak a BFK részéről, a köztes, kieső falvakat könnyű szerrel behúzták, akkor még a statisztika elég jól állt.

Most viszont beállt a front, adok kapok van, nem sok sikerrel egyik oldalon sem, legjobb esetben napi 10-20 szerzett faluval elugrik az egyik klán a másiktól, ez annak függvényében változik, hogy ki vezeti éppen a "nagy" támadást a másik felé.
Mondjuk azt, hogy az egyik fél mostantól lefagy, és nem nagyon támadja a másikat, csupán védekezik, és így a másik klán minden nap be tud húzni mondjuk 40 falut....
Ebben az esetben 2000 nap (több mint 5 év) kellene a BFK-nak, hogy a CotR klán nagy részét felszámolja....

Szóval bármilyen statisztikát, illetve bármilyen számítást alkalmazunk, egy tuti, a játék a jelenlegi feltételek mellett még minimum 4-5 évig fog tartani...

Kivéve egy esetet, amely sajnos elég elszomorító, és megöli a játék igazi célját...

Ez nem más, mint a játékosállomány kihalása...

Ha esetleg néhányan figyelemmel kiséritek a játékosmezőny számának alakulását, észrevehetitek, hogy záráskor még 960-an voltatok V1-en, jelenleg viszont csupán 850 játékos van jelen, ami egy 110 fős mezőnycsökkenést mutat...

Ki lehet számolni, ez másfél hónap alatt 11%....

A top 10 klán együtt nem mutat olyan területi százalékos fejlődést, mint amilyen gyors tempóban fogynak a játékosok....

Ez alapján viszont azt kell, hogy mondjuk, hamarabb vége lesz a V1-nek, mint azt bárki gondolná, 1-2 év, és nem lesz annyi játékos, hogy bárki komolyan vegye a 80%-os határt, ha mégis, akkor az csak annak köszönhető, hogy az illetékes csapat tartotta az aktivitást.
 

DeletedUser

Vendég
Zola alapvetően 1gond van...fogalmad nincs,hogy mi volt a lényege a dolognak:) ő nem azért akarja felgyorsítani a nemesek képzését és ezáltal a játékot,hogy a barbik-inaktívok bekebelezése által győzzenek,mert lehetetlenség általa győzni...eleve nem értem ezt hogyan gondoltad...lényege az volt,hogy a falvak gyors aktivizálása minden félnek és kimondottan csak 1más ütésére koncentrálás...addig amég az inaktív falvak lassan fogynak klánon belül kb semmi esély akciózni..erre példa a Cotr-BFK-Revo és minden más klán is...de ezt majd 1számadat is tökéletesen fogja példázni...volt már 1cotr hullám..hó közepén lesz még1 és +mondom menny T csapódott összesen hullámonként..asszem fogni fogod a hasad a nevetéstől és hozzáteszem a másik oldal sem tudna jobbat produkálni,melyre mind2 félnél az okok azonosak:) értelmetlen 1mást ütni ilyen állapotok között;)
 

DeletedUser7967

Vendég
Annyit T-t,hogy annyit még az Angels is leprodukál egy hullámban :D
(Kérdezzétek meg Szalkai bácsit,vagy hhhz komát,igaz utóbbinál csak az É-i régió csapódott ;))
Pedig hol vannak az Angyalok a Kot.rékhoz képest ;):D

A V1-et feléleszteni max azzal lehetne ha az ŐS Skulls visszajönne,na akkor lenne itt még ereszd el a hajam :eek:
De addig még várjatok "Mi kicsik" is jövünk,türelem..... ;)

Loading...the end is begin! :D
 

DeletedUser

Vendég
Szabina, a CotR-t és az Angels-t nem állítanám egymás mellé :) míg az Angels egy kis létszámú, arányaiban véve aktívabb csapat, mint a miénk. Egyelőre ;) de a győzelemre negyede annyi esélyük sincs, mint nekünk. Számadatokról lehet beszélni, de az idő az ami eldönti a játékot.
 

DeletedUser

Vendég
itt semmit nem tudna csinálni az ős skulls;) a v1-en még aktív játékosok zöme más világokon is szerzi a tapasztalatokat a v1 mellett...ergo... már semmi előnyt nem élveznének a régi skulls tagok..legalább annyira jó tagok alkotják a top klánokat,mint amilyenek ők voltak,csak kicsit diplomatikusabb formában:p

kincsem oltogatod a jövőbeli szöviteket....:-DDDD
 

DeletedUser1561

Vendég
Megmondták, hogy minden klán úgy válasszon tagokat, úgy szelektáljon, hogy több ki-belépkedés nincsen.
Ez egy nagyon nagyképű, átgondolatlan megjegyzés volt.

"Megmondták", azaz kijelentették, hogy van három napotok, és 135-ös lesz a limit, végleg. Aztán ezt kitolták két hétre. Nos, ne haragudj, de ha éveken át hergeled a tagjaidat egy másik klán ellen, hogy "harcoljatok, mert XY ilyen, meg olyan...", stb (ejtsd: ellen démonizálása), akkor pl. hiába nyílvánvaló mindenki (főleg egy kívülálló) számára, hogy két szembenálló, aktívan harcoló klán aktív tagjait lenne a legérdemesebb összeköltöztetni, két hét egyszerűen nem elég idő arra, hogy tömeges abbahagyások nélkül meg lehessen oldani egy hasonló fúziót.

Mert persze, van pár elhivatott ember minden klánban, akinek nem számít, hogy ki ellen harcol (mert már elég érett, hogy felfogja, miről is szól ez a játék), csak harcolhasson, de a nagy többség messze nem ilyen. És ha összeröffentesz hirtelenjében két ilyen korábbi ellenfél klánt (de ez csak példa, legyen szó akár csak szövikről is, akiknek egyes tagjaik teszem azt régi ellentétekkel bírnak, vagy már maga a vezetőségváltás, a szokatlan környezet, magyarul a régi, jól összeszokott csapat megbontása), ott bizony nagy-nagy abbahagyóhullám veheti kezdetét... Onnan meg ott vagy, ahonnan indult a klán. Ja nem, mert nem lehet többé klánt váltani. Egyáltalán.

(Igen, mondhatná valaki - jogosan -, hogy ha 135 aktív ember összejön egy klánba, akkor ki ellen harcolnak... Hát a 800+ emberből azért nem hinném, hogy csak egy ilyen 135-ös aktív klán születne.)

Szóval egyáltalán nem lehet elbagatellizálni azt, hogy végleg lezárták a klánokat, ezzel elejét véve minden további keveredésnek; A végjáték ennyire hirtelen (szerk: nem konkrétan a "hirtelenség" a gond, hanem a drasztikusság mértéke az idő függvényében) bevezetésével meggátolták azt, hogy 1-2 hónapon (de nem egy két héten) belül minden józanul gondolkodó, támadó szellemű, hosszútávon játszani akaró, stb. játékos belássa - felülemelkedjen a fene nagy büszkeségén, vagy kieressze a hirtelen váltás miatt agyat elöntő gőzt, ha tetszik -, hogy neki is érdeke lenne akár a legszokatlanabb fúzió is. Valószínűleg ez a topic sem jött volna létre, ha normális ütemű a váltás.

És mielőtt valaki elkezdené, nem a supportot bírálom ezzel, ők csak a hírvivők voltak, nem tőlük függött, hogy mennyi volt a létszámstop határideje.

Szerk, Ui.:
Természetesen maradt még egy módja annak, hogy az aktív tagok egy klánba költözhessenek: Ez pedig a fiókátvétel. Azonban mindenki tudja, hogy az átvett fiók már "nem ugyanaz a fiók", amivel te anno elkezdted. És soha semmi sem lesz ugyanolyan. Ráadásul sok esetben kisebb accot veszel át, mint amit "feladnál" érte.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
Végre egy átgondolt értelmes válasz. Ha több ilyen gondolatmenet születne, lehetne róla gondolkodni, eszmét cserélni. Véleményem szerint is elhibázott lépések sorozata volt a végjáték ilyen szintű ráparancsolása.

Eddig csak azt írta mindenki, törölj, hagyd abba, nem kel itt játszani ha unod, bár én sehol nem írtam, hogy unnám, sőt én élvezem, de látok hibákat, rossz eljárásokat, amit másképp gondolnék helyesnek stb ! viszont ezen kijelentések infantilizmusa korlátlan :)
 

DeletedUser

Vendég
Ez egy nagyon nagyképű, átgondolatlan megjegyzés volt.

Már ne haragudj, de mindenki ezzel az időtartammal volt kénytelen dönteni.
Nem mondom, hogy nem forrázott (szerintem) mindenkit a hír, köztük engem is.
De onnantól, hogy bejelentették, mindenkinek ugyanannyi idő állt rendelkezésre, hogy megválassza, kivel akar együtt játszani/harcolni a jövőben.
Viszont a döntést meghozta a német központ és ha mindenféle kitételt tennének a felgyorsítás végett, akkor az egész végjátékot akár el is lehet törölni és menjen minden a régiben, mert sorozatos ki-be lépkedések lennének.
Így pedig valóban lehet számolni egy állandósággal.
(Egyedül az érmeveretés csökkentésére tett javaslatot tartom végjátékkal összeegyeztethetőnek, mert az nem annyira befolyásolna, hanem valóban csak gyorsítana. Ha már VÉGjáték, akkor legyen tényleg végleges. a meglévő lehetőséggel, mint amit Te is említettél, a fiókátvétel, de abban egyetértünk, hogy az már egy játékos számára sem az igazi.)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser7967

Vendég
Szabina, a CotR-t és az Angels-t nem állítanám egymás mellé :) míg az Angels egy kis létszámú, arányaiban véve aktívabb csapat, mint a miénk. Egyelőre ;) de a győzelemre negyede annyi esélyük sincs, mint nekünk. Számadatokról lehet beszélni, de az idő az ami eldönti a játékot.

Én inkább veszítek emelt fővel,de tudom,hogy amit tudtam megtettem,mintsem úgy nyerni,hogy a klánom fele csak az inaktívokat foglalta ;)
 

DeletedUser7967

Vendég
itt semmit nem tudna csinálni az ős skulls;) a v1-en még aktív játékosok zöme más világokon is szerzi a tapasztalatokat a v1 mellett...ergo... már semmi előnyt nem élveznének a régi skulls tagok..legalább annyira jó tagok alkotják a top klánokat,mint amilyenek ők voltak,csak kicsit diplomatikusabb formában:p

kincsem oltogatod a jövőbeli szöviteket....:-DDDD

Nem,nem érted :)

Csak az állóvizet felkavarni,tudod már a nevüktől is beindulna az élet :D
Nem kellene játszaniuk ahhoz,hogy egy picit elinduljon az élet :)
 

DeletedUser7967

Vendég
Ez egy nagyon nagyképű, átgondolatlan megjegyzés volt.

"Megmondták", azaz kijelentették, hogy van három napotok, és 135-ös lesz a limit, végleg. Aztán ezt kitolták két hétre. Nos, ne haragudj, de ha éveken át hergeled a tagjaidat egy másik klán ellen, hogy "harcoljatok, mert XY ilyen, meg olyan...", stb (ejtsd: ellen démonizálása), akkor pl. hiába nyílvánvaló mindenki (főleg egy kívülálló) számára, hogy két szembenálló, aktívan harcoló klán aktív tagjait lenne a legérdemesebb összeköltöztetni, két hét egyszerűen nem elég idő arra, hogy tömeges abbahagyások nélkül meg lehessen oldani egy hasonló fúziót.

Mert persze, van pár elhivatott ember minden klánban, akinek nem számít, hogy ki ellen harcol (mert már elég érett, hogy felfogja, miről is szól ez a játék), csak harcolhasson, de a nagy többség messze nem ilyen. És ha összeröffentesz hirtelenjében két ilyen korábbi ellenfél klánt (de ez csak példa, legyen szó akár csak szövikről is, akiknek egyes tagjaik teszem azt régi ellentétekkel bírnak, vagy már maga a vezetőségváltás, a szokatlan környezet, magyarul a régi, jól összeszokott csapat megbontása), ott bizony nagy-nagy abbahagyóhullám veheti kezdetét... Onnan meg ott vagy, ahonnan indult a klán. Ja nem, mert nem lehet többé klánt váltani. Egyáltalán.

(Igen, mondhatná valaki - jogosan -, hogy ha 135 aktív ember összejön egy klánba, akkor ki ellen harcolnak... Hát a 800+ emberből azért nem hinném, hogy csak egy ilyen 135-ös aktív klán születne.)

Szóval egyáltalán nem lehet elbagatellizálni azt, hogy végleg lezárták a klánokat, ezzel elejét véve minden további keveredésnek; A végjáték ennyire hirtelen (szerk: nem konkrétan a "hirtelenség" a gond, hanem a drasztikusság mértéke az idő függvényében) bevezetésével meggátolták azt, hogy 1-2 hónapon (de nem egy két héten) belül minden józanul gondolkodó, támadó szellemű, hosszútávon játszani akaró, stb. játékos belássa - felülemelkedjen a fene nagy büszkeségén, vagy kieressze a hirtelen váltás miatt agyat elöntő gőzt, ha tetszik -, hogy neki is érdeke lenne akár a legszokatlanabb fúzió is. Valószínűleg ez a topic sem jött volna létre, ha normális ütemű a váltás.

És mielőtt valaki elkezdené, nem a supportot bírálom ezzel, ők csak a hírvivők voltak, nem tőlük függött, hogy mennyi volt a létszámstop határideje.

Szerk, Ui.:
Természetesen maradt még egy módja annak, hogy az aktív tagok egy klánba költözhessenek: Ez pedig a fiókátvétel. Azonban mindenki tudja, hogy az átvett fiók már "nem ugyanaz a fiók", amivel te anno elkezdted. És soha semmi sem lesz ugyanolyan. Ráadásul sok esetben kisebb accot veszel át, mint amit "feladnál" érte.

Ez igaz,csak a végjáték bevezetésekor kb 3 hétig ment a vita a support-al,hogy most ezt miért is kellett.

Szerintem Ők is rájöttek,hogy hibáztak,de már visszafordítani nem lehet.
 
Fent