Classic 22 beállítási javaslat

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
245
Csatlakozva, szerintem is már csak azért is jobb a 2000-5000 pontos barbár hasonló mapon, mert így jobban megéri egy 10 ezres falut vinni játékostól, van valami látszatja, ha foglalsz valakitől, mert nem tud ugyanakkora falukat bebarbizni. Mert lássuk be, aki ésszel foglalt, annak jó volt a barbizás, az szívatta meg magát aki tömbösödött rögtön.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.235
Ja, a mostani egy mondjuk 4-5 ezerig fejlődő barbikkal, kissebb (nem feltétlen 26 pontos indulással). A játékosok kezdhetnek ugyanúgy maxos faluval, az nem gáz. Emellé viszont kéne kompenzációnak egy gyorsabb sebesség, amit mondott Superstar, az jó lehet, ilyen 2,5-4 körüli speedel elég jó lehetne.
 

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
245
Igen, legalább egy hármas sebesség, és olyan 3000 pont körüli falu. Nem tudom hogy a barbárok lehetnek-e eltérőek, mint a kezdő falvak, nem láttam még olyat, csak olyan volt valamikor hogy a játékos nagyobb faluval kezdett, a barbár meg 26 pontos volt. Meg V17-en volt olyan, hogy 33x gyorsabban fejlődtek, pár nap és a 26 pontos barbi 1500-ra hízott :D
De összességében az ilyen 3-4K körüli indulás játékosnak és barbárnak is jó lenne szerintem meg a nagyobb sebesség.
 

-ThaR-

Active Member
A reakció pontszáma
245
Mondjuk tőlem lehetne egyes sebesség is, az nem zavar, ha úgyis nagyobb faluval kezdünk. Amúgy grizli volt benne taktika, a játékosok 90%-a betömörült rögtön, ami miatt először sok pontja volt, de aztán nem tudott farmolni. Páran akkorát előztünk nem sokkal később, hogy öröm volt nézni :D
 

Dééév

Member
A reakció pontszáma
52
ha maxos barbik lesznek mint classic v1-ben voltak, akkor megette a fene az egészet, mehet újra a gyorsan ki farmol többet, meg a ne foglalj a kockámba mert akkora király vagyok azt nem szabad, ...sírások özöne, az első naptól mehet az ovoda feszt, felnőtt emberekkel, ez akkor élvezetes mikor sokan kis helyre kerülnek be regisztrációkor, ...ha csak az lesz a lényege első perctől épp ki mennyit farmol mert épp jó helyre dobta a játék, akkor tényleg sok lesz benne az izgalom. (főleg ha nem szervezetten megy be, és "idegenek" veszik körül)
hagyjuk már ezt a "jó helyre dobta a játék" dumát :D nagyjából semmi jelentősége nincs annak, ki hol kezd. nem számít ki farmol legtöbbet az első napokban, ahogy annak sem, hogy ki foglalja az első falut. aki tudja mit csinál, az alkalmazkodik az adott körülményekhez, és ha hátrányban van az első nap/hét/hónap végén, akkoris megtalálja a megoldást a felzárkózásra. aki nem tudja, az meg keresi a kifogásokat. normál világokon "biztos sok pp-t költ" minden top játékos, itt "sokan vannak a fiókban" meg "szerencsés helyen kezdtek", meg "csalnak".

egyébként ha nincsenek maxos barbik, akkoris a farmolás fog dönteni, és még nagyobb különbségek alakulhatnak ki. ezen a szerveren mindenkinek rendelkezésre álltak a teletömött raktáras, 30-30-30as bányás barbárok. mindenkinek adott volt a lehetőség. egy normál világon aki farmolni akar, az beüti a mellette levő játékosokat, neveli a barbárokat, és amíg te küldöd a KL-eket a 0 0 3 bányás 4es falas barbiba és többet buksz, mint farmolsz, addig én nevelek magamnak 10 10 10 bányás fal nélkülieket. aztán lehet mondani, hogy azé' farmolok többet, mert szerencsés helyen kezdtem meg biztos csalok :D
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.235
Mondjuk tőlem lehetne egyes sebesség is, az nem zavar, ha úgyis nagyobb faluval kezdünk. Amúgy grizli volt benne taktika, a játékosok 90%-a betömörült rögtön, ami miatt először sok pontja volt, de aztán nem tudott farmolni. Páran akkorát előztünk nem sokkal később, hogy öröm volt nézni :D

Ja, emlékszek, sokan már 40-50 falunál jártak egy tömbben, mert addig vitt farm nélkül a kezdőnyersi, és utána elfogyott a tudomány. De ugye ilyenkor jön az, amit Dév mond, pp-s szerón tuti megvette az innot, nem ppsen meg tuti csalt, meg 15-en voltak az accba, meg miegymás :D
 

sikamaru123

You do not have to live in the past
A reakció pontszáma
967
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes játékosfalu 80%-át birtokolja 7 napon át megszakítás nélkül.
Legnagyobb klán tagjai: 1000 prémium pont
Legnagyobb játékos: 900 prémium pont
Legnagyobb LET pontú játékos: 800 prémium pont
Legnagyobb LEV pontú játékos: 800 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 4
Egység sebesség: 0.7
Morál: Inaktív
Épület bontása: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 5000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 5 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 10 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, mennyiség alapján
Bevezető: Inaktív
Kereskedelem visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 25 napra

Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Álltámadás: Inaktív
Erőd: Inaktív
Tanyaszabály: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (5000 pontig)
Gyűjtögetés: Inaktív
Zászlók: Inaktív
Jutalmak: Inaktív

Kezdőfalu
Méret: N4, 2138 pont » több

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérmés rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 3%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Erősítés küldés új klántagoktól: Igen
Klán zárul: Igen, 1 hónap után
Taglétszámkorlát: 25

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt (gyors fejlődéssel)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Kezdőfalvak: 2
Égtájválasztás: Inaktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 15 napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 30 napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 30 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 
Fent