DeletedUser19087
Vendég
A script a térképen használható. Segítségével nem kell egyesével végigmenni egérrel a falvakon, hogy megkeressük, melyiknél vannak visszatérő (kicsi/közepes/nagy) támadó egységek, nemesek. Feljelöli az ilyen falvakat.
Ez azért hasznos, mert pl. egy arma során azonnal képet kaphatunk róla, melyik falvak lettek átütve, vágva. Tehát lehet rájuk fordulni.
Használata:
- futtatod térkép nézetben
- feljelöli "Támadj" felirattal a fent említett falvakat (a saját klánunk falvait is feljelöli, nem csak az ellenfélét, de szín alapján mindeki különbséget tud tenni)
- a térkép mozgatása után is jelöli a falvakat
- értelemszerűen, ha nem talál a feltételeknek megfelelő falvakat, akkor nem címkéz
- várni kell néhány másodpercet, ha befejezte a címkézést jelzi egy üzenettel, minnél több falu van a bal oldali térképen, annál tovább tart a folyamat
Ez azért hasznos, mert pl. egy arma során azonnal képet kaphatunk róla, melyik falvak lettek átütve, vágva. Tehát lehet rájuk fordulni.
Használata:
- futtatod térkép nézetben
- feljelöli "Támadj" felirattal a fent említett falvakat (a saját klánunk falvait is feljelöli, nem csak az ellenfélét, de szín alapján mindeki különbséget tud tenni)
- a térkép mozgatása után is jelöli a falvakat
- értelemszerűen, ha nem talál a feltételeknek megfelelő falvakat, akkor nem címkéz
- várni kell néhány másodpercet, ha befejezte a címkézést jelzi egy üzenettel, minnél több falu van a bal oldali térképen, annál tovább tart a folyamat
Kód beillesztése:
javascript:
var i = 1;
$(window).on('mouseup', function() {
i = 1;
run(0);
})
function resolveAfterSeconds() {
return new Promise(resolve => {
setTimeout(() => {
resolve(i++);
}, 200);
});
}
async function asyncCall() {
console.log('calling');
const result = await resolveAfterSeconds();
run(result);
}
function createText(ids) {
$(`#map_village_${ids}`).after($(`<div id=öreg_map_hilight_${ids}>Támadj</div>`));
}
function makeItPretty(ids,left,top) {
$(`#öreg_map_hilight_${ids}`).css({
"position": "absolute",
"z-index": "9999999999",
"left": left,
"top": top,
"font-size": "8pt",
"font-weight": "normal",
"background-color": "#ffffff",
"opacity": ".7",
"width": "40px",
"height": "12px",
"margin-left": "0px",
"margin-top": "0px",
"display": "block",
"color": "#000000",
"text-align": "center"
})
}
function getVillageInfo(ids) {
$.ajax({
url: `https://${window.location.host}/game.php?village=${game_data.village.id}&screen=map&ajax=map_info&source=${game_data.village.id}&target=${ids}`,
type: 'GET',
async: true,
success: function(data) {
console.log(data);
html = data.incoming_html;
if (html) {
if (html.includes('return_attack_large') || html.includes('return_attack_medium') || html.includes('return_attack_small') || html.includes('return_snob')) {
console.log("siker");
var top = parseInt($(`#map_village_${ids}`).css('top'), 10) + 10 + "px",
left = parseInt($(`#map_village_${ids}`).css('left'), 10) + 10 + "px";
createText(ids);
makeItPretty(ids,left,top);
}
}
asyncCall();
},
error: function(xhr,statusText,error) {
console.log(xhr,statusText,error);
}
})
}
function regexp(i,text) {
return $("[id*=map_village_]")[i].id.match(text);
}
function run(i) {
k = $("[id*=map_village_]").length;
UI.InfoMessage(`${i}/${k}`,400);
if (i < k && !regexp(i,/undefined/g)) {
ids = regexp(i,/\d+/)[0];
getVillageInfo(ids);
} else if (i < k && regexp(i,/undefined/g)) {
console.log("undefined");
asyncCall();
} else {
UI.SuccessMessage("A falvak jelölése kész.", 2500);
}
}
run(0);
void(0);
Utoljára egy moderátor szerkesztette: