Fragile Reality
53 41 59 20 48 49
- A reakció pontszáma
- 17.083
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 15 napig.
A világ legnagyobb játékos: 4000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 1000 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 1.1
Egység sebesség: 1 (ha lehet, 0.5 legyen)
Morál: Inaktív
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Építkezés
Épület bontása: Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:10 vagy nincs határ, ha lehet (érje meg jól kereskedni )
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 30 perc (vagy bármikor visszavonható legyen, nem értem ennek a limitnek a lényegét amúgy)
Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 25 vagy 35 (mert 5 nemes kell majd a faluhoz, vágni meg már majdnem mindenki tud, hát vágjon mindenki pontosabban mint szokott
Támadás visszavonási ideje: 20 perc (ne kallódjanak el a nukek)
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 10 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 60 napra (több védelem a kicsiknek + kevesebb probléma a peremen, ahol a kisebb tagok foglalhatnak és növekedhetnek)
Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1% falupont
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (13000 pontig) (fejlődjön ameddig csak tud)
Gyűjtögetés: Aktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 30 Mező (kicsi térképen legyen ez is kicsi)
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-25 (5 nemes kell, hogy falut vigyen)
Hűség növekedése: Óránként 1.1
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 66
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt számú ( Emelt ) (ha lehet akkor 1.5x vagy 2x annyi mint szokott)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak (ha lehet 2x annyi bónusz mint általában, akár 3x)
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 01:00-09:00 (mert utálok korán kelni
Na ezt megnézném!