Világ 55 beállítási javaslatok

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

Syntex

Co-Community Manager
Ex-Csapattag
A reakció pontszáma
719
Kedves Játékosaink,

Számunkra kiemelten fontos játékosaink véleménye, ezért is, mivel többen is jeleztétek, hogy szeretnétek javaslatokat küldeni a következő világunkhoz, arra kérnélek meg hogy közösen állítsunk össze egy olyan világkonfigurációt, amelyet a többség kedvelne. Kérlek használjátok az eddigi világoknál használt sablont.

Arra kérnélek meg, hogyha egy beküldött javaslat tetszik nektek, akkor kedveljétek a hozzászólást, illetve ezt idézve mondjátok el róla érveitek, illetve ellenérveiteket. Ez nagyban segít számunkra, hogy jobban átlássuk és megértsük jelenlegi játékosközönségünk igényeit.

A végleges javaslatot tovább küldjük a központnak.

A javaslat beküldése nem garantálja a teljes vagy részleges megvalósítást.

Köszönjük az együttműködésetek és érdeklődésetek!

Klánháború Csapat
 

Goblin123

Well-Known Member
A reakció pontszáma
830
Kicsit v50 kopi,de hátha,lehetséges,próbát megér,lehet sokaknak tetszene,na meg talán a régiek közül talán néhányan bejönnének.:)
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 30 napig.
A világ legnagyobb játékos: 5000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 1.6
Egység sebesség: 0,625
Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Inaktív
Azonnali befejezés: Inaktív
Építkezés árának csökkentése: Inaktív
Nyersanyagtermelés növelése: Inaktív
Piaci Bónusz: Inaktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 20 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 30 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 10 perc

Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 50
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme: 15 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 2%
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2500 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív, DE a PP része inaktív


Zászlók: Aktív


Milícia: Aktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 75 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.6%

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 120

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt számú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 90 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 90 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 24:00-07:00
 

Goblin123

Well-Known Member
A reakció pontszáma
830
Arra kérnélek meg, hogyha egy beküldött javaslat tetszik nektek, akkor kedveljétek a hozzászólást, illetve ezt idézve mondjátok el róla érveitek, illetve ellenérveiteket. Ez nagyban segít számunkra, hogy jobban átlássuk és megértsük jelenlegi játékosközönségünk igényeit.
Érv ként.:Sokan voltak v50-en,nagy klánok,nevek,talán még több régi motoros visszatér a játékba.
Nincsen tőzsde ezáltal a pénztárca,és a világokon át pp-zők nem akkora előnnyel indulnak mint azok,akik lusták voltak,vagy nincsenek kitömve Szent Istvánnal,és Deák Ferivel.
A nagy klánlétszám lehetővé teszi,hogy ne keljenek al klánokat létrehozni,és ne lehessen olvasztani annyit,mert az elején már feltöltődik a tagság.
A nagy klánlétszám továbbá valamennyire előnyt is adhat a kezdő játékosoknak,hogy bekerüljenek egy erősebb klánba,akiknek nincsen meg a kellő mennyiségű tagsága,és lehessen őket tanítgatni,ne pedig az legyen,hogy aki 1 hónap után sem tudja mi a dörgés azt szimplán lebelsőzzék.
A klán létszám,a tőzsde mentes világ talán több játékost csal a szerverre,szeretteti meg velük a játékot,és ezáltal talán kiélezettebbek lesznek a kontinens harcok,nem pedig 2 klán között fog eldőlni a kontinens sorsa,valamint talán Talán nem 4kontis lesz a világ,hanem végre újra megélhetünk egy "több kontis" világot már kezdésnél.:) Ennyi érv jutott csak eszembe így hajnal 2:44 kor.:) Várom a reakciókat.:)
 

DeletedUser19915

Vendég
Sziasztok!

Tetszik Goblin beállítási javaslata, annyival kiegészíteném, hogy én a zászlókat is kiszedném belőle :) Hiszen egy új játékossal szemben az is óriási előny!

Üdv.: Rache
 

diRicheron

.~.NseriouslyO.~.
A reakció pontszáma
3.200
55 mindenképp legyen PPs,mert oda sok induló van a pletykák szerint. Ha ott nem fog lehet ppzni akkor sehol :D
 

DeletedUser19279

Vendég
15 nap kezdő védelem is sok szerintem.
Elég a normál 7 nap.
 

DeletedUser19422

Vendég
Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 14 napig.
A világ legnagyobb játékos: 4000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 1.6
Egység sebesség: 0.6
Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100 ( esetleg 50?)
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív


Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 70 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35 ( Esetleg 25-33 ?)
Hűség növekedése: Óránként 1.6

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt számú ( Emelt )
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 

DeletedUser19952

Vendég
Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes falu 75%-át birtokolja 14 napig.
A világ legnagyobb játékos: 4000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos:2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos:1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 1.0
Egység sebesség: 1.0
Morál: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Inaktív
Építési idő csökkentése prémiumért:Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon:A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás:Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 5 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív (Régi 1 lovagos rendszer)
Íjászok:
Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív


Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 70 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.0

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 80

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt számú ( Emelt )
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 

-NooBLeadeR-

#igazajátékosnevem
A reakció pontszáma
5.774
Egy ilyet azért megnéznék. :)

Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes falu 90%-át birtokolja 14 napig.
A világ legnagyobb játékos: 3000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos:2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos:1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 2
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért:Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon:A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás:Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 50
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
3 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag:
aktív
Íjászok: inaktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: inaktív
Áltámadás: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (8000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
inaktív

Milícia
Milícia:
inaktív


Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2%

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt számú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 23:00-07:00
 

DeletedUser18797

Vendég
Valszeg nem lesz PP mentes, ez a játék is fent van tartva valamiből, remélem lassú szerver lesz íjásszal :D
 

DeletedUser12246

Vendég
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napig.
A világ legnagyobb játékos: 3000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos:2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos:1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 1.2
Egység sebesség: 0.8
Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív, korlátozott a játék kezdés alapján
Piaci max. arány: Korlátlan
Szabad kereskedelem kezdete a piacon:A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Barbár falvak visszabontása: Aktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Inaktív

Milícia
Milícia:
Inaktív


Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.2

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 80

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt számú arányú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 00:00-08:00
 

Reberner

Never Give Up :)
A reakció pontszáma
214
Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes falu 51%-át birtokolja 15 napig.
A világ legnagyobb játékos: 4000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 1000 prémium pont

Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 1.1
Egység sebesség: 1 (ha lehet, 0.5 legyen)
Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:10 vagy nincs határ, ha lehet (érje meg jól kereskedni :p)
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 30 perc (vagy bármikor visszavonható legyen, nem értem ennek a limitnek a lényegét amúgy)

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 25 vagy 35 (mert 5 nemes kell majd a faluhoz, vágni meg már majdnem mindenki tud, hát vágjon mindenki pontosabban mint szokott :p
Támadás visszavonási ideje: 20 perc (ne kallódjanak el a nukek)

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
10 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 10 : 1 az első 60 napra (több védelem a kicsiknek + kevesebb probléma a peremen, ahol a kisebb tagok foglalhatnak és növekedhetnek)

Játékbeállítások
Lovag:
Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Inaktív
Áltámadás: 1% falupont
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (13000 pontig) (fejlődjön ameddig csak tud)
Gyűjtögetés: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Aktív


Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 30 Mező (kicsi térképen legyen ez is kicsi)
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-25 (5 nemes kell, hogy falut vigyen)
Hűség növekedése: Óránként 1.1

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klán-készségek: Aktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 66

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
Emelt számú ( Emelt ) (ha lehet akkor 1.5x vagy 2x annyi mint szokott)
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak (ha lehet 2x annyi bónusz mint általában, akár 3x)

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 01:00-09:00 (mert utálok korán kelni :D
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.