V52 - Felmérés

Te indulsz a V52-n?

  • Naná!

    Szavazatok: 31 47,7%
  • Ez nem is kérdés :)

    Szavazatok: 11 16,9%
  • Talán nem :(

    Szavazatok: 23 35,4%

  • Összes szavazó
    65

DeletedUser19352

Vendég
- Játék sebessége:1.5
- Morál:Aktív, pont alapú
- Piaci bónusz:Aktív
- Jutalmak:Aktív
- Épület bontása:Aktív
- Szabad kereskedelem:Aktív
- Piaci max. arány:1:1
- Nyersanyag küldési korlátozások:15 nap
- Visszavonási idők:10 perc
- Kezdővédelem:7 nap
- Lovag:Aktív,készségekkel
- Íjász:Aktív
- Fejlesztési rendszer:Egyszerű rendszer
- Templom:Inaktív
- Őrtorony:Inaktív
- Áltámadás: 1%
- Barbárok visszabontása:Aktív
- Barbárok fejlődése:3000 pontig
- Gyűjtögetés:Aktív
- Zászlók: Aktív
- Milícia:Inaktív
- Nemesek képzése:Érmerendszer
- Olcsó újragyártás:Inaktív
- Hatótáv:100 mező
- Hűségcsökkenés/növekedés: 20-35
- Klánlétszám:60
- Éjszakai bónusz:Aktív 24:00-8:00
 

tibax

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.445
Amúgy, szerintem már vagy 20x le írták h normál világon a klánok nem fognak zárodni nem tudom minek erőltetitek, főleg aki nem is indul :D
 

tibax

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.445
Játék sebessége: 1
- Morál: aktív,pont alapú
- Épület bontása: aktív
- Szabad kereskedelem: A játékos kezdési időpontja határozza meg
- Piaci max. arány: 1:1
- Visszavonási idők: 10perc
- Kezdővédelem: 7nap
- Lovag: inaktív
- Íjász: aktív
- Fejlesztési rendszer: Egyszerű
- Templom:Inaktív
- Őrtorony:Aktív
- Áltámadás: 1%
- Barbárok visszabontása: Inaktív
- Barbárok fejlődése: ... pontig : 3000
- Gyűjtögetés: Aktív
- Zászlók: Aktív
- Milícia: Inaktív
- Nemesek képzése: Aranyérme rendszer
- Olcsó újragyártás: Inaktív
- Hatótáv: 100 Mező
- Hűségcsökkenés:20-35
növekedés: 1 óránként
- Klánlétszám: 40
- Éjszakai bónusz: 24:00-8:00

Mi szeretnénk indulni a LOST klánnal egy olyan világon, ahol a kisebb klánok egyenlő eséllyel indulnak és egyenlő esélyekkel állnak harcba a szerver győzelméért ami dominancia alapú!! Ezzel az új végjátékkal ismételten a tapasztalt, harcedzett klánok járnak jól, akik csak nemrég csatlakoztak/alakítanak új klánt azok megint hátránnyal fognak küszködni. Mivel eddig nem tudunk "nevesebb" klán indulásáról,miért ne lehetne a kisebb klánok szája-íze szerint alakítani az egészet? Egy olyan szervert szeretnénk,ahol a kisebb klánok közül kerülhetne ki a jobb,a jobb stratégia mellett harcoló klán. Miért ne szerezhetnének tapasztalatot a friss klánok, hogy egyszer a nagyok ellen harcolhassanak? Ilyen világok mellett csak a kedve megy el az újonnan csatlakozott embereknek, ezért szeretnénk egy olyan világot ahol igenis a saját súlycsoportukba tartozó klánok mérhetik össze az erejüket.

LOST

Amúgy a runás világ is hasonló mint a dominancia csak épp a bűvös falukat kell birtokolni, és hiába foglalja el egy nagy klán pl a runákat, mert védeni bazira nehéz a - 50% védekezési bónusz miatt, tehát könnyebb be húzni a világ nagy részét és ahogy kèkül a térkép, úgy gyűlnek a runák is :)

Én szurkolok nektek :D
 

DeletedUser19750

Vendég
Csak egy kapcsoláson múlik a zárt klán. A Speed-en van ilyen. Itt a normál világba is lehetne.

  • Fejlődj, ne farmolj!
  • Kezdővédelem: 20 perc
  • Lovag: Inaktív
  • Íjász: Inaktív
  • Fejlesztés: Egyszerű
  • Farmlimit: nincs
  • Templom: Inaktív
  • Fake limit: nincs
  • Barbi: 8000 pont
  • Farmolás: Inaktív!
  • Falu: N4
  • Nemes: 20 mező, érmés rendszer
  • Barbárfoglalás: van
  • Klán: 3, zárt
  • Újrakezdés: Aktív
  • Faluszám: 1
  • Nappali/éjjeli bónusz:
  • Hűség: 100-100%
 

Reberner

Never Give Up :)
A reakció pontszáma
291
- Játék sebessége:2,5
- Morál:Inaktív
- Piaci bónusz:Aktív
- Jutalmak:Aktív
- Épület bontása:Aktív
- Szabad kereskedelem:Aktív
- Piaci max. arány:1:2
- Nyersanyag küldési korlátozások:30 nap
- Visszavonási idők:10 perc
- Kezdővédelem:5 nap
- Lovag:Aktív,készségekkel
- Íjász:Aktív
- Fejlesztési rendszer:3 szintű
- Templom:Inaktív
- Őrtorony:Inaktív
- Áltámadás: 2,5%
- Barbárok visszabontása:Aktív
- Barbárok fejlődése:1000 pontig
- Gyűjtögetés:Aktív
- Zászlók: Aktív
- Milícia:Aktív
- Nemesek képzése:Érmerendszer
- Olcsó újragyártás:Inaktív
- Hatótáv:100 mező
- Hűségcsökkenés/növekedés: 25-33
- Klánlétszám:60
- Éjszakai bónusz:Aktív 24:00-8:00
 

DeletedUser19560

Vendég
Sztem nem kell zárt klán, vándorlással semmi baj, rossz klánba jelentkezik az ember legyen lehetősége jobbat találni. De a külső támogatást igazán ki lehetne kapcsolni - es 40es limit v 30 - bb tomegklanok. A vegen meg megtanulnanak sokan jatszani
 

Chucky

Active Member
A reakció pontszáma
61
- Játék sebessége:2,5
- Morál:Inaktív
- Piaci bónusz:Aktív
- Jutalmak:Aktív
- Épület bontása:Aktív
- Szabad kereskedelem:Aktív
- Piaci max. arány:1:2
- Nyersanyag küldési korlátozások:30 nap
- Visszavonási idők:10 perc
- Kezdővédelem:5 nap
- Lovag:Aktív,készségekkel
- Íjász:Aktív
- Fejlesztési rendszer:3 szintű
- Templom:Inaktív
- Őrtorony:Inaktív
- Áltámadás: 2,5%
- Barbárok visszabontása:Aktív
- Barbárok fejlődése:1000 pontig
- Gyűjtögetés:Aktív
- Zászlók: Aktív
- Milícia:Aktív
- Nemesek képzése:Érmerendszer
- Olcsó újragyártás:Inaktív
- Hatótáv:100 mező
- Hűségcsökkenés/növekedés: 25-33
- Klánlétszám:60
- Éjszakai bónusz:Aktív 24:00-8:00
Mit akarsz speed szervert, hamar vége lenne. :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Nagyon sajnálom, de nem lesz zárt klán, és normál világon a külső támogatás inaktivitása sem elérhető funkció.
 

DeletedUser19095

Vendég
Menjetek könnyítettre az se egy normális szerver :D:D:D:D
 

DeletedUser19410

Vendég
sziasztok!
Csináltam én is egy összeállítást, ami a jelenlegi világokat figyelembe véve akár megvalósítható is lehet és jópáran örülnénk is neki.
Amit semmiképp nem szeretnénk, az a templom és az 1.5 alatti sebesség. Az íjász pedig mindenképp jöjjön.

Ez pedig a javaslatom:
Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes bűvös falu 60%-át birtokolja minden kontinensen 14 napig.
A világ legnagyobb játékos: 3000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont
Általános beállítások
Végjáték: Rúnák Harca
Játék sebessége: 1.7
Egység sebesség: 0.6
Morál: Aktív (pont és idő)
Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.
Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív
Építkezés
Épület bontása: Aktív
Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: korlátlan
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 15 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 30 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív
Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 10 perc
Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. mill. szek beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc
Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra
Játékbeállítások
Lovag: Inaktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív
Zászlók
Zászlók: Aktív
Milícia
Milícia: Inaktív
Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.7
Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 50
Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt számú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.
Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 2300-0700

Ha tetszik az összeállításom, jelezzétek :)


ui.: Vannak már infók, mely klánok tervezik az indulást?
Lostról tudok eddig.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.217
Aszondják, az enef is indul. Mondjuk én erről nem tudok, de az infói itt külsőn mindenkinek olyan megbízhatóak, biztosan így van :D
 

0NoMercy0

Active Member
A reakció pontszáma
232
Na akkor végre a Horda és a Hydra összecsaphat a jövőben. Legyetek tökösek!

Eki.......szerintem az több mint gyanús ,hogy mind a két klán kezdőbetűje ,,H''-val kezdődik ,illetve mindkettő klán neve 5-5 betűből áll......lehet ,hogy igazából testvérklánokról van szó és csak a gyanú elkerülése végett nem indultak még közös szerveren.....o_O:eek:o_O
 
Fent