v51 beállításai

DeletedUser8560

Vendég
A V51 beállításai

Nyeremények
Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az új végjáték nyerési feltételeit legelőször teljesíti. (6x6, a klánnak a világ megnyerése előtt 162,000 ponttal kell rendelkeznie)
A világ legnagyobb játékos: 3000 prémium pont
A világ második legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
A világ harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán tagjai: 500 prémium pont


Általános beállítások
Végjáték: Nagy Csata
Játék sebessége: 1
Egység sebesség: 1
Morál: Aktív, pont alapú


Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív
Építkezés árának csökkentése: Aktív
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív
Piaci Bónusz: Aktív


Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása: Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem: Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 15 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 30 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív


Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája: Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc


Seregmozgások
Milliszekundum: Aktív
Min. milliszekundum beérkező támadások és védekezések között: 100
Támadás visszavonási ideje: 10 perc


Kezdővédelem
Kezdők védelme: 7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív, készségekkel
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: 1%
Barbár falvak visszabontása: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (2000 pontig)
Gyűjtögetés: Aktív


Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Aktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1%


Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klán-készségek: Inaktív
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Van
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30


Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: Emelt számú
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak


Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, ha a fiók 30 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 60 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 60 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz

Éjszakai bónusz: Aktív
Időtartam: 2300-0700


Kezdő dátum: 2018-09-27
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Lightrex

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.655
Az a 30fős klántaglétszám remélhetőleg csak valami rossz vicc 1xnél,azok után hogy a 10x-es classicon volt 25 és a másfél kontis világon nem fértek el a top1 klánba 25en...:D Szerintem ilyen kis taglétszám még nem volt sehol soha :D és április1 már rég elmúlt...
 
Utoljára szerkesztve:

DeletedUser19087

Vendég
Akkor lenne érdekes ez a 30-as klánlimit, ha nem lenne külső támogatás, tehát hiába lenne 100+ játékosa egy klánnak, az akadémiák nem tudnának erősítést küldeni annak a 30 tagnak, akik befoglalják középen azt a miacsudát. Akkor biztos, hogy nagy csata lenne, meg vérengzés :p
Így csak időhúzás miatt lett ennyire lecsökkentve, hogy ne érjen véget idő előtt a szerver. (szerintem)

Csak néhány gondolat:
biztos feltűnt néhány embernek már, hogy a győzelemhez min. 162.000 pont szükséges. Tehát ha 1 falus játékosokkal megtömöd a főklánod, majd befoglaltatod velük a térkép közepét, ezzel ellensúlyozod az ott lévő negatív morált(mivel pontalapú).
Az a 30 játékos felhúzza min. 5400 pontosra azt az egy szem falvát(ha a térkép közepén lévő is ad pontot, akkor a kettő összesen legyen min. 5400 pont) és már meg is van a győzelemhez szükséges 162.000 pont és a közép birtoklása.
Az akadémiák pedig tolják védőkkel azt a 30 tagot, ami a csövön kifér.
Vége a szervernek.
Egy kis ésszel hamar le lehet rendezni ezt a szervert.

ASG ismét előnyben, minnél nagyobb a játékosállomány, annál több védőt lehet beküldeni a közepébe. Mutassátok meg :D
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Chucky

Active Member
A reakció pontszáma
61
Hát nagyon nagy hülyeség ez az új végjáték, ez olyan lesz mint a rúnák harca, az is hamar eltűnt a kh színéről. :)
 

Sir Kamra

Well-Known Member
A reakció pontszáma
257
Nem biztos hogy ilyen rossz mint amilyennek látjátok. Az is lehet, hogy megszeretjük :)
Zsigerből nem szeretjük azt, ami új. No persze elvárjuk, hogy a jól bevállt terepen játszunk, ami már zsigerből megy, de ne legyünk ennyire kényelmesek.
Nekem elsőre blikkre tetszik ez a végjáték. Így dinamikusabb lesz a játék (szerintem) kevesebben fognak a langyos vízben evickélni.
 

DeletedUser7641

Vendég
Persze, hogy megy a hiszti. Hisz egy új változó jött a képbe, amit most még nem tudnak irányítani így nem feltétlen lesz olyan sima a szerver, mint várták. Félnek, hogy ez egy olyan dolog, ami nem nekik kedvez. Ez ilyen pánik-hiszti.
 

DeletedUser19410

Vendég
Hát nagyon nagy hülyeség ez az új végjáték, ez olyan lesz mint a rúnák harca, az is hamar eltűnt a kh színéről. :)

A rúnás végjáték nagyon is jó, izgalmasabb mint a területi %ot foglalni, de legalábbis mindenképp változatos :)
 

Lightrex

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.655
Persze, hogy megy a hiszti. Hisz egy új változó jött a képbe, amit most még nem tudnak irányítani így nem feltétlen lesz olyan sima a szerver, mint várták. Félnek, hogy ez egy olyan dolog, ami nem nekik kedvez. Ez ilyen pánik-hiszti.

Szimplán csak át kell gondold hogy érdemes-e 3-4klánnal nekivágni egy szervernek illetve ha igen,hogyan tedd meg ezt anélkül,hogy kiszúrnál 3-4klánnyi emberrel,vagy akár 1emberrel is...nincs baj az új végjátékkal,sem a többi beállítással de az,hogy egy szervernek mindössze 30 hivatalos nyertese lehet a végén az kiszúrás a játékosokkal,mert nincs olyan komolyabb klán aminek nem efelett van a kerete. Ezenfelül aki tisztában van a játék menetével tudja,hogy 30fővel 300ellen(pl egy ASG regelés) csak nagyon vértizzadva fogsz tudni helytállni,aki meg nem akarja megszivatni magát az bizony több embert fog vinni. Ezáltal komoly problémák merülnek fel olyan klánokban ahol a jelentkezők és meghívóra várók száma 100+már szerver indulása előtt is,anélkül hogy a szerver során egyetlen játékost is felvennének. Mi este vezetőségi megbeszélést tartunk,hogy kitaláljuk hogyan mit merre tovább,érdemes-e nekiindulni illetve ha igen akkor hogyan tudnánk úgy megcsinálni,hogy ne maradjon senkiben tüske azok közül akik velünk indulnának. Arról meg hadd ne beszéljünk,hogy egy ilyen beállítás egy új végjáték mellé mennyire nem hiányzott a hátam közepére sem...az új végjátékot régesrég leteszteltük béta szerveren,nem attól mászok jelenleg a falra...
 
Utoljára szerkesztve:

DeletedUser19613

Vendég
Szimplán csak át kell gondold hogy érdemes-e 3-4klánnal nekivágni egy szervernek illetve ha igen,hogyan tedd meg ezt anélkül,hogy kiszúrnál 3-4klánnyi emberrel,vagy akár 1emberrel is...nincs baj az új végjátékkal,sem a többi beállítással de az,hogy egy szervernek mindössze 30 hivatalos nyertese lehet a végén az kiszúrás a játékosokkal,mert nincs olyan komolyabb klán aminek nem efelett van a kerete. Ezenfelül aki tisztában van a játék menetével tudja,hogy 30fővel 300ellen(pl egy ASG regelés) csak nagyon vértizzadva fogsz tudni helytállni,aki meg nem akarja megszivatni magát az bizony több embert fog vinni. Ezáltal komoly problémák merülnek fel olyan klánokban ahol a jelentkezők és meghívóra várók száma 100+már szerver indulása előtt is,anélkül hogy a szerver során egyetlen játékost is felvennének. Mi este vezetőségi megbeszélést tartunk,hogy kitaláljuk hogyan mit merre tovább,érdemes-e nekiindulni illetve ha igen akkor hogyan tudnánk úgy megcsinálni,hogy ne maradjon senkiben tüske azok közül akik velünk indulnának. Arról meg hadd ne beszéljünk,hogy egy ilyen beállítás egy új végjáték mellé mennyire nem hiányzott a hátam közepére sem...az új végjátékot régesrég leteszteltük béta szerveren,nem attól mászok jelenleg a falra...

Legyen 51 próbaszerver értelmes klán nélkül. :D
Aztán 52-re összegyűlhet megint pár nagyobb név. :D
 

DeletedUser18312

Vendég
látjátok még a support is átakar titeket terelni a V52re, hogy legyen egy Horda Vs FS :)
30 tag az tényleg kibaxás...De ha így halad V50, lehet megy a Winter/Nf duó is.
Akkor egy új szép kis világ jöhetne létre a V52ön.
 

DeletedUser12246

Vendég
Akkor lenne érdekes ez a 30-as klánlimit, ha nem lenne külső támogatás, tehát hiába lenne 100+ játékosa egy klánnak, az akadémiák nem tudnának erősítést küldeni annak a 30 tagnak, akik befoglalják középen azt a miacsudát. Akkor biztos, hogy nagy csata lenne, meg vérengzés :p
Így csak időhúzás miatt lett ennyire lecsökkentve, hogy ne érjen véget idő előtt a szerver. (szerintem)

Csak néhány gondolat:
biztos feltűnt néhány embernek már, hogy a győzelemhez min. 162.000 pont szükséges. Tehát ha 1 falus játékosokkal megtömöd a főklánod, majd befoglaltatod velük a térkép közepét, ezzel ellensúlyozod az ott lévő negatív morált(mivel pontalapú).
Az a 30 játékos felhúzza min. 5400 pontosra azt az egy szem falvát(ha a térkép közepén lévő is ad pontot, akkor a kettő összesen legyen min. 5400 pont) és már meg is van a győzelemhez szükséges 162.000 pont és a közép birtoklása.
Az akadémiák pedig tolják védőkkel azt a 30 tagot, ami a csövön kifér.
Vége a szervernek.
Egy kis ésszel hamar le lehet rendezni ezt a szervert.

ASG ismét előnyben, minnél nagyobb a játékosállomány, annál több védőt lehet beküldeni a közepébe. Mutassátok meg :D

Pont erre gondoltam. Itt tényleg védeni kellene a fővárost :D
Amikor egy ilyen új végjáték van, bármelyik klánt meg lehet verni. Mint amikor a titkos világon elverték az =MHC=t.
Akár nyerhet az ASG is egy komoly stratégiával. Védőjük úgyis mindig sok van, meg sokan is vannak.
 

DeletedUser19613

Vendég
Éppen volt már vigyori is náluk, ki tudja bevehetnek valami stratégát addig :D

Amíg Don a király bárkit vihetnek oda, senki nem tud segíteni rajtuk mert makacs és azt hiszi az a jó amit ő gondol. Vagy leváltják a sokadik bukása utána vagy az ASG-t továbbra sem kell komolyan venni bármennyi klánnal is induljanak.
 
Fent