V47 beállításai

DeletedUser7641

Vendég
Átfutva nem találtam olyan részt, amire azonnal nemet kéne mondani.
A gyűjtögetés aktív, ha jól látom, hagyományos végjátékot szeretnétek. Egyezzetek meg az apróságokban, és ha megvan, szóljatok.

Mi történt a "Titkok" típusú végjátékkal?
Visszanézve a v14-15-16-ot találtam olyannak és most a v44-es "Rúnák" végjáték tűnik ahhoz hasonlónak.
Akkoriban sokáig pörögtek a világok és gondolom a gyors befejezés miatt hozták be. Talán még abuse-olható is volt, de attól még az MHC egy ilyenen kapott ki, ami igen nagy upset volt. Csak azért kérdezem, mert mostanában eléggé kiosztható a szervergyőzelem a 4 kontira előregelt top4 klán között valamelyiknek és manapság nem, hogy a győzelemre, de a jó játékra is keveseknek van esélyük.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.217
Mi történt a "Titkok" típusú végjátékkal?
Visszanézve a v14-15-16-ot találtam olyannak és most a v44-es "Rúnák" végjáték tűnik ahhoz hasonlónak.
Akkoriban sokáig pörögtek a világok és gondolom a gyors befejezés miatt hozták be. Talán még abuse-olható is volt, de attól még az MHC egy ilyenen kapott ki, ami igen nagy upset volt. Csak azért kérdezem, mert mostanában eléggé kiosztható a szervergyőzelem a 4 kontira előregelt top4 klán között valamelyiknek és manapság nem, hogy a győzelemre, de a jó játékra is keveseknek van esélyük.

Mert V44 a rúnával eddig vérre menő, kiszámíthatatlan harcot hozott :) Az elmúlt szerók közül pont az lett a legsimább.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.217
Mondjuk olyan téren igazad van, hogy ha nem csak egy klán lenne az elejétől kezdve, akkor jó lehetne most ez a rúnás, mert egyenlő(bb) feleknél szerintem többet kíván mint amit a mai erőből játszó starterklánok többsége nyújt.
 

DeletedUser8560

Vendég
Ha rúnát szeretnétek, én továbbítom hét elején, csak lehetőség szerint egynél több ember kérje.
 

DeletedUser7641

Vendég
Ha rúnát szeretnétek, én továbbítom hét elején, csak lehetőség szerint egynél több ember kérje.

Nem azért írtam, mert azt szeretnék csak érdeklődtem. Mert valamit jó lenne kitalálni a szervezetten regelő klánok ellen, nem tágul a szerver, így nagyon nehéz (közel lehetetlen) ezen klánokon kívül valamit létrehozni.
Közben eszembe jutott még egy dolog, ami iránt érdeklődni szeretnék és az a fejlesztési rendszer. Nem tudom mennyire emlékszem jól, de úgy dereng mintha a v12-ön 10-es, a v13-on pedig 3-as fejlesztési rendszer lett volna. Nekem mindkettő tetszett főleg a 3-as. (kicsit utána néztem és találtam 4-es ill. 15-ös fejlesztési rendszerű beállításokat -amik nekem sokat nem mondanak, mert kimaradtak vagy csak rég volt-)
Viszont az utóbbi időben nem nagyon volt egyszerű fejlesztési rendszertől eltérő beállítás. Ez az újféle lovagnak köszönhető?
 

DeletedUser8560

Vendég
A normál világokon a választható fejlesztési rendszer kivétele hamarabb megtörtént, mint az új lovag bevezetése, de tény, hogy ennek a folyamatnak a részese ez a döntés.
 

DeletedUser19095

Vendég
főnemes max hatótáv: 40
klántárs támadható: nem

ezek a beállítások?
esetleg megfűszerezni az egész játékot egy másik irányba, hogy a bányák egy minimumot termeljenek és a farm hozzon duplán hozzá képest? nekem jobban tetszene, ha a pp nem adna nagyobb előnyt mint az aktivitás pl
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser8560

Vendég
Mi történt a "Titkok" típusú végjátékkal?
Visszanézve a v14-15-16-ot találtam olyannak és most a v44-es "Rúnák" végjáték tűnik ahhoz hasonlónak.
Akkoriban sokáig pörögtek a világok és gondolom a gyors befejezés miatt hozták be. Talán még abuse-olható is volt, de attól még az MHC egy ilyenen kapott ki, ami igen nagy upset volt. Csak azért kérdezem, mert mostanában eléggé kiosztható a szervergyőzelem a 4 kontira előregelt top4 klán között valamelyiknek és manapság nem, hogy a győzelemre, de a jó játékra is keveseknek van esélyük.

A titkok a classicra kerültek át, de majd megkérdezem, hogy a jövőben visszatérhet-e normál világra.
 

DeletedUser8560

Vendég
főnemes max hatótáv: 40
klántárs támadható: nem

ezek a beállítások?
esetleg megfűszerezni az egész játékot egy másik irányba, hogy a bányák egy minimumot termeljenek és a farm hozzon duplán hozzá képest? nekem jobban tetszene, ha a pp nem adna nagyobb előnyt mint az aktivitás pl

Sajnálom, de a falvak alapbeállításról indulnak, és nincs mód ezen változtatni.
 

Halottaskocsi

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.067
esetleg megfűszerezni az egész játékot egy másik irányba, hogy a bányák egy minimumot termeljenek és a farm hozzon duplán hozzá képest? nekem jobban tetszene, ha a pp nem adna nagyobb előnyt mint az aktivitás pl
Ezt úgy amúgy mégis hogy gondoltad..? Tehát a bánya az termel óránként X mennyiséget... Amit te lefosztasz egy faluról az az adott falu bányáinak a termelése. Hitelt vegyen fel a barbár falu, vagy vegyen tőzsdéről nyersit, hogy te többet tudj belőle hozni? Logikailag értelmetlen amit leírtál így ha az alapbeállítások változtathatóak lennének is, de egy 1k-s termelésből óránként akkor se fogsz annyit kifarmolni mintha 2k-t termelne óránként.
 

DeletedUser19095

Vendég
Ezt úgy amúgy mégis hogy gondoltad..? Tehát a bánya az termel óránként X mennyiséget... Amit te lefosztasz egy faluról az az adott falu bányáinak a termelése. Hitelt vegyen fel a barbár falu, vagy vegyen tőzsdéről nyersit, hogy te többet tudj belőle hozni? Logikailag értelmetlen amit leírtál így ha az alapbeállítások változtathatóak lennének is, de egy 1k-s termelésből óránként akkor se fogsz annyit kifarmolni mintha 2k-t termelne óránként.

Nem, a játékosfaluk bányájának szintjét maxoltam volna be 20-ra, míg a barbik bányája elmehet 28 fölé is 3k ponton belül.
De hát kevés esély is lett volna ilyenre valljuk be :D. Kell a sok toborzós tömegklán...
 

Halottaskocsi

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.067
Akkor ezt te magad lőtted le, vagy csak egyik szavaddal ütöd a másikat. Először azt mondtad ez a pp-sek ellen lenne.
A pp-vel a szerver elején érsz el valamit. Amikor a normál játékosok bányái 20-as szinten vannak a barbár faluk bányái jó ha 10 körül. Aki farmol az semmivel sem járna előrébb - de, ha bukja a seregeit jobban szívja a fogát mint a mostani beállításoknál - mint az aki a mostani beállításoknál is farmol. Aki pp-zik az pedig ugyan úgy venné a nyersanyagot a sereg/épületek építésére és mire kiépülnek a barbár bányák 28-ra addigra már rég egy olyan szakaszba tart a szerver ahol a ppző játékos amúgy is törölgetheti a hátsó felét a pp-vel.
 

DeletedUser87

Vendég
Erősitésküldés csak saját klánon belül, nincs szövetségesi erősitésküldés. Vélemény?
 

DeletedUser87

Vendég
Igy van 20-30as taglimit erősités csak saját klánon belül. Kemény világ volna sőt kiélezett harc lehetne ;)
 

DeletedUser87

Vendég
Szavazhatnánk róla biztos sokaknak tetszene ez az új beállitás.
 

DeletedUser87

Vendég
Nyeremények
Nyertes:
Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napig.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont


Általános beállítások
Végjáték:
Dominancia
Játék sebessége: 1.4
Egység sebesség: 0.9
Morál: Aktiv

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók:
Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak:
Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
5 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag:
Aktív (Találja a fegyvereket)
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (500 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók:
Aktív

Milícia
Milícia:
Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése:
Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 2

Klán
Klánharcok elérhetők:
Igen
Klántárs támadható: Nem
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 30

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya:
emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés:
Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 23:00-07:00
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Fent