V47 beállításai

Gabriel

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.024
Szóval akkor Sajtmacska kérésére egy teljesen új topic. A kérdésem az, hogy mik azok a beállítási lehetőségek, amik közül nem lehet választani?

Például:
- hiába kérjük, hogy templom nélküli világ legyen, mert úgyis templomos lesz
- az előző világon nincs őrtorony, szóval most valószínűleg lesz
- kivonják az íjászt a játékból (?!), így azt már nem lehet kérni
- alvó módot tudom, hogy nincs normál szerveren
- klán XP cucc fix beállítás?
- van-e esély titok szerző végjátékra, vagy rúnafalvakra?
- max mekkora sebességet lehet kérni?
- prémium szolgáltatások tuti lesznek?

A lényeg, hogy mielőtt bármilyen javaslatokban gondolkodnánk, szeretnék "belsős infót" kapni arról, hogy milyen lehetőségeink vannak.

Köszi,
Sophie :)
 

Gabriel

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.024
Szerintem csak idő kell, hogy utána járjanak, és leírják :)
 

DeletedUser8560

Vendég
Szóval akkor Sajtmacska kérésére egy teljesen új topic. A kérdésem az, hogy mik azok a beállítási lehetőségek, amik közül nem lehet választani?

Például:
- hiába kérjük, hogy templom nélküli világ legyen, mert úgyis templomos lesz - Kérhető
- az előző világon nincs őrtorony, szóval most valószínűleg lesz - Kérhető
- kivonják az íjászt a játékból (?!), így azt már nem lehet kérni - Kérhető
- alvó módot tudom, hogy nincs normál szerveren - Nincs és nem is lesz
- klán XP cucc fix beállítás? - Igen
- van-e esély titok szerző végjátékra, vagy rúnafalvakra? - Igen
- max mekkora sebességet lehet kérni? - Mivel az utolsó körök gyorsabbak voltak, ennek most lassabbnak kell lennie (<1.4), a játék/egység sebesség arányának/szorzatának pedig közelítenie kell az 1-hez
- prémium szolgáltatások tuti lesznek? - Igen.

A lényeg, hogy mielőtt bármilyen javaslatokban gondolkodnánk, szeretnék "belsős infót" kapni arról, hogy milyen lehetőségeink vannak.

Köszi,
Sophie :)
 

Séfbácsik

Well-Known Member
A reakció pontszáma
386
V46os világ 1-1es sebességű ami lassúnak számít, most akkor megint lassú világ jön aztán megint 2 gyors? Ezzel jó lenne tisztában lenni :)
 

chewbacca

Active Member
A reakció pontszáma
70
Jöjjön egy gyorsabb templomos.az utolsó templomos világ is lassu (v43).Most egy gyorsabb templomosnak kellene jönnie nemde?
 

Gabriel

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.024
Sziasztok, kedves support!

Íme itt lenne a javasolt/kért beállítás. Mielőtt továbbítanátok azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e olyan pontok, amik nem reálisak? Illetve azt, hogy esetleg lehetne-e még valamennyi picit emelni a játék sebességen? Ez a beállítás kisebb, mint 1,4. Esetleg az 1,4 beleférne-e (nyilván akkor egy kicsit kisebb egységsebességgel)

Nyeremények

Nyertes: Az a klán nyer, amelyik az összes falu 80%-át birtokolja 14 napig.
Győztes klán legnagyobb játékos: 2000 prémium pont
Győztes klán második legnagyobb játékos: 1500 prémium pont
Győztes klán harmadik legnagyobb játékos: 1000 prémium pont
Győztes klán többi tagja: 300 prémium pont


Általános beállítások
Végjáték: Dominancia
Játék sebessége: 1.3
Egység sebesség: 0.8
Morál: Inaktív

Prémium szolgáltatások
Ingyenes Prémium fiók: Aktív, 500 és 15000 pontnál
Ingyenes Fiókkezelő: Aktív, 10,25,100,250,500,1000 falunál
Prémium Tőzsde: Aktív
Építési idő csökkentése prémiumért: Aktív
Azonnali befejezés: Aktív. Ha 10 perc van hátra az építkezésből, akkor az épület azonnal befejezhető. Ha az építkezésből 3 perc vagy annál kevesebb van hátra, a befejezés ingyenes, ha 3-10 perc közötti a hátralévő idő, akkor továbbra is csak prémium pontért lehet gyorsítani az építkezés befejezését.
Építkezés árának csökkentése: Aktív. Az építkezés árának csökkentése 20%-al lehetséges - tehát ha egy építkezés mondjuk 1000 nyersanyagba kerül, és a játékosnak csak 800 van, akkor 30 pontért a rendszer beteszi így is az építkezést
Nyersanyagtermelés növelése: Aktív. 7 napig egy nyersanyag termelése növelhető +20%-al.
Piaci Bónusz: Aktív. a piacon 1:1ben akkor is tudsz vásárolni, ha ilyen ajánlat nincs kinn a piacon.

Jutalmak/Eredmények
Jutalmak: Aktív

Építkezés
Épület bontása:
Aktív

Általános szabályok
Szabad kereskedelem:
Aktív
Piaci max. arány: 1:1
Szabad kereskedelem kezdete a piacon: A játékos kezdési időpontja határozza meg
Nyersanyag küldésének időpontja klánon belül: 30 nap
Nyersanyag küldésének időpontja klánon kívül: 60 nap
Hosszútávú helyettesítési korlátozás: Aktív

Kiegészítés
Legyőzött ellenfelek ranglistája:
Aktív, pontok alapján
Bevezető: Küldetés alapú oktatási rendszer
Kereskedelem, visszavonási idő: 5 perc

Seregmozgások
Milliszekundum:
Aktív
Támadás visszavonási ideje: 10 perc

Kezdővédelem
Kezdők védelme:
7 nap
Támadó : védekező arány maximális értéke: 20 : 1 az első 30 napra

Játékbeállítások
Lovag: Aktív
Íjászok: Aktív
Fejlesztési rendszer: Egyszerű rendszer
Templom: Inaktív
Őrtorony: Aktív
Áltámadás: Inaktív
Önállóan fejlődő barbár falvak: Aktív (3000 pontig)
Barbár falvak visszabontása: Aktív

Zászlók
Zászlók: Aktív

Milícia
Milícia: Inaktív

Főnemesek
Főnemesek képzése: Aranyérme rendszer
Főnemesek olcsó újragyártása: Inaktív
Főnemesek árának növekedése: Aktív, az előállítási költség a második nemes leképzése után nő.
Főnemesek maximális hatótávolsága: 100 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként: 20-35
Hűség növekedése: Óránként 1.3

Klán
Klánharcok elérhetők: Igen
Klántárs támadható: Igen
Külső támogatás: Nincs
Klán zárul: Nem
Taglétszámkorlát: 40

Terület
Barbár és bónuszfalvak aránya: emelt
Bónuszfalvak: Fejlesztett bónuszfalvak
Égtájválasztás: Aktív

Helyettesítés
Fiók-helyettesítés: Aktív
Korlátozott helyettesi hozzáférés: Aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban. A helyettesítés véget ér, ha a fiók folyamatosan 120 napot helyettesítés alatt állt.

Éjszakai bónusz
Éjszakai bónusz:
Aktív
Időtartam: 23:00-08:00
 

chewbacca

Active Member
A reakció pontszáma
70
050-100 ms lényegében ugyanaz viszont a középszintű játékosok védekezési esélyei csökkennek. A 200ms standard szerintem.
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
050-100 ms lényegében ugyanaz viszont a középszintű játékosok védekezési esélyei csökkennek. A 200ms standard szerintem.

Ezzel jó nagy blődséget mondtál. Alig van 200 ms-es vonat, és semmi kihívás nincs benne. Szerintem örüljetek, ha nagyobb kihívást jelentő vonatokat küldhettek
 

DeletedUser8560

Vendég
Átfutva nem találtam olyan részt, amire azonnal nemet kéne mondani.
A gyűjtögetés aktív, ha jól látom, hagyományos végjátékot szeretnétek. Egyezzetek meg az apróságokban, és ha megvan, szóljatok.
 

Halottaskocsi

Well-Known Member
A reakció pontszáma
1.067
A 200ms-es vonatban igenis van kihívás, mivel elég hamar rákényszerülnek a támadók több nemeses támadó falut összefűzni, azt meg megint csak nem lehet vaktára vagdosni (csak ugye ehhez több falu is kell, ezért azok akik az elején lassan indulnak be jócskán hátrányba kerülnek). Ha nincs őrtorony akkor meg főleg van benne kihívás. A 100ms elég standard (és ugyan úgy semmiből nem tart megvágni mint a 200-ast). Én az 50ms-es vonatot javasolnám(az is lazán vágható úgyhogy édes mindegy). Csak úgy mért ne. (indult mostanában normál szerver 50ms-es beállítással?)
De engem érdekelne Swakmester véleménye is, hogy mit gondol a vonatokról. Ő a szakértő
 

DeletedUser18819

Vendég
Sziasztok!

Az eddig írt beállítási javaslataitokat figyelembe fogjuk venni és továbbítani fogjuk a központ felé. Ameddig a topicot nem zárjuk, várjuk továbbra is itt a javaslatokat, észrevételeket 47-el (és a beállításaival) kapcsolatban, és ami tényleg megvalósítható, azt megpróbáljuk megvalósítani.


Üdvözlettel, KH Csapat, FoxyMaxi
 

Fragile Reality

53 41 59 20 48 49
A reakció pontszáma
17.083
Az mennyire megvalósítható, hogy egy későbbi szerveren, mondjuk v50-en a képességes lovag helyett fáklyás lovag legyen?
 
Fent